22/06/18 5:16

Alfa 147 forum

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό alfista » 11/02/04 11:42

kosavr έγραψε: Μου έκανε και σε μένα αυτό το θόρυβο (diesel noise) και παρόλο που το είχα αναφέρει στην αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης δεν μου είπαν τίποτα για το πρόβλημα με το μεταβλητό.


Η γνωστή αντιπροσωπεία στα δυτικά; Έχω όνειρο να κάνω κάποια μέρα τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου να καθαρίζει σκάλες. :evil: :P
Alfa Romeo - La cosa piu bella
alfista
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1012
Εγγραφή: 12/06/02 23:15
Last Visit: 30/09/06 1:49
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kosavr » 11/02/04 12:11

Η γνωστή αντιπροσωπεία στα δυτικά; Έχω όνειρο να κάνω κάποια μέρα τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου να καθαρίζει σκάλες.

Δεν ξέρω τι σου δημιούργησε την κακή εντύπωση για τον εν λόγω κύριο, αλλά στην περίπτωσή μου το αυτοκίνητο παρουσίασε αρκετά προβλήματα τα οποία ευτυχώς μου τα έλυσαν με κάθε διευκόλυνση (βλ. coutresy car). Παρολαυτά έχουν και αυτοί το γνώρισμα κάθε αντιπροσωπείας, κρύβονται πίσω από την πολιτική των εισαγωγέων σε θέματα εγγυήσεων και φυσικά προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα των πωλήσεων από το συνεργείο.
kosavr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 20/07/02 10:30
Last Visit: 15/04/05 10:58

Δημοσίευσηαπό alfista » 11/02/04 14:58

kosavr έγραψε:Δεν ξέρω τι σου δημιούργησε την κακή εντύπωση για τον εν λόγω κύριο


Πολλά και δυστυχώς μέχρι να καταλάβω με τι αστέρια έμπλεξα μου φάγανε αρκετά! :evil:
Πάντως η άποψη μου δεν είναι μόνο προσωπική αφού κανένας γνωστός μου δεν είναι ικανοποιημένος από αυτούς. Στηρίζονται στο μονοπώλιο που έχουν καθιερώσει και στην ασχετοσύνη πολλών μπαρμπάδων πελατών τους. Δεν το θεωρώ τυχαίο άλλωστε ότι καμιά προσεγμένη Alfa δεν έχει πλαίσο ΕΜΙΚΟ (αλλά κάποιας άλλης αντιπροσωπείας). 8)

Υ.Γ. Προσπερνάω την ασχετοσύνη των μηχανικών. Θα πω κάποια άλλη φορά την πονεμένη ιστορία φίλου για το πως είχανε ρυθμίσει τις αναρτήσεις του (κάμπερ κτλ) :P
Alfa Romeo - La cosa piu bella
alfista
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1012
Εγγραφή: 12/06/02 23:15
Last Visit: 30/09/06 1:49
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alfistis147 » 11/02/04 18:18

:D :D :D Καλησπερα σε ολους. Επειδη μετραω μερες (!) για να ερθει η Ti μου, θα σας ζητησω συμβουλες για το στρωσιμο του αυτοκινητου. Καλα, οτι θελει στρωσιμο, αυτονοητο. Περιμενω ομως να μαθω απο εσας που και αγαπατε, και γνωριζετε τις 147, τυχον ιδιαιτεροτητες η οτιδηποτε το οποιο ειναι σημαντικο να κανω η να μην κανω. Απο τωρα παντως ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος στην αλλαγη λαδιων καθε 20.000χλμ. Να ειμαστε σοβαροι δηλαδη! Thanks a lot! :wink:
Alfistis 147Ti
Άβαταρ μέλους
alfistis147
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09/02/04 11:51
Last Visit: 23/10/04 17:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alfistis147 » 11/02/04 18:28

Α! Και αν εχετε να προτεινετε κανενα καλο μαγαζακι για τα σερβις και οτιδηποτε αλλο (...μακρια απο μας!) προκυψει, καλο θα μου κανατε. Καπου ομως ρε παιδια, που να σεβονται το αυτοκινητο σου, και π.χ. να μην αφηνουν τον δεικτη σταθμης του λαδιου μισοσκουπισμενο πανω στους καθαριστηρες να σταζει!!! ( Αυτο το εχω αχτι απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου, ενα Clio 1.6, και ηταν και η τελευταια φορα που απομακρυνθηκα παραπανω απο... 1 μετρο οποτεδηποτε ημουν μεσα σε συνεργειο!) Σπατα μενω, οποτε υπολογιστε την ακτινα δρασης μου... :P
Alfistis 147Ti
Άβαταρ μέλους
alfistis147
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09/02/04 11:51
Last Visit: 23/10/04 17:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό droemmen » 12/02/04 9:22

Αρχικά λάδια εγώ αλλάζω καθε 5000 και βάζω τα racing, βέβαια το πιέζω αρκετά (κοινώς σκίζω) ανάλογα με την πίεση θα κρίνεις...Πάντως πρώτη αλλαγή να κάνεις στα 3000-3500 χλμ μετά οποσδήποτε στα 10000...

Για το ζέσταμα τώρα, βάζεις μπρος, αφήνεις γύρω στα 30 δευτερόλεπτα να κυκλοφορήσει το λάδι παντού στον κινητήρα και ξεκινάς σε χαμηλές στροφές (μέχρι 2500 rmp) όταν αρχίζει η θερμοκρασία ν'ανεβαίνει, σταδιακά να στροφάρεις λίγο παραπάνω, (πχ 3000 - 3500 rmp) όταν ζεσταθεί κανονικά να το πας μέχρι τις 4000 - 4500, αλλά θα σου έλεγα μέχρι τα 3000 χλμ τουλάχιστον να μη το πιέσεις παραπάνω από 4500 rmp. Τώρα αν ξεφύγεις μερικές φορές δεν τρέχει και τίποτα, με μέτρο πάντα όμως :wink:
Επίσης κάνε μερικά χιλιόμετρα σε κοντινές διαδρομές να "δέσει" καλύτερα πριν το πας ταξιδάκι...

Αυτά το ολίγα!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
droemmen
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: 01/09/03 14:37
Last Visit: 30/03/14 16:47

Δημοσίευσηαπό TAGHeuer » 12/02/04 10:33

Καλημέρα !

Συμφωνώ απόλυτα με το Droemmen!
Οποσδήποτε μέχρι να ζεσταθει ο κινητήρας θέλει χαμηλές στροφές (αυτό βέβαια ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα) Και ειδικά τώρα που είναι χειμώνας θέλει χαλαρά στην αρχή.
Μετά σταδιακά μέχρι 3 με 4000 το πολύ.
Εγώ μετά από 1200 χλμ με κοντινες διαδρομές πήγα μέχρι Αλεξανδρούπολη. 120 με 130 δηλαδή 3500 με 4000 στροφές. και μετά βέβαια αμέσως αλλαγή λαδιών και φίλτρου.
Εγώ αλλάζω λάδια ανά 10.000 χλμ, με νορμάλ χρήση, ευτυχώς χωρίς μποτιλιαρίσματα.
Στην αρχή Alfistis147 θα σου φανεί "σφιχτός" ο κινητήρας, ότι το αμάξι δε πάει... Το γλέντι θέλει υπομονή ! Η 147 ανοίγει μετά τα 10.000 χλμ !!!
(Λοιπόν αφού μένεις Σπάτα, πέρνα καμια βόλτα από τη δουλεια μου είμαι στο 19ο χλμ στη Μαραθώνος πριν το Πικέρμι)
Τώρα για συνεργείο τι να σου πω ... Σε δεσμεύει η εγγύηση, πόσο είναι τώρα 3 χρόνια ;; Μονο Εξουσιοδοτημένο :roll:
Gatony από ποιόν να απαιτήσω αλλάγη Σκίαδου μετά από 3 χρόνια με ένα χρόνο εγγύηση που είχα ;;;
Άβαταρ μέλους
TAGHeuer
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 11/04/03 13:00
Last Visit: 22/03/10 11:53

Δημοσίευσηαπό gatony » 12/02/04 11:25

οk TAG ευχαριστώ,θα απαιτήσω αλλαγή μιας που είμαι σε εγγυήση ακόμα(2 χρόνια)

Όπως σέρφαρα ανακάλυψα το τι περιλαμβάνει το ΤΙ pack(αναφέρει μάλιστα sporting setup,ελπίζω να είναι τι ίδιο που έρχεται στην Ελλάδα!) σε μια σελίδα εδώ (: http://www.alfaromeo.com/cgi-bin/pbrand ... 1073756085
gatony
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: 05/10/02 13:05
Last Visit: 30/11/17 12:33
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό cmarin » 12/02/04 12:01

. 215/45 17” spoked alloy wheels with TI logo
· TI rear spoiler
· Racing type brake pads
· GTA front lights
. Kick-plate with TI initials
· Sporting setup
· Leather sports seats
· Leather steering wheel and gear lever knob
· Radio controls on steering wheel
· Dark ceiling
· Black TI interior grips

Αν δίνουν αυτό το κιτ αναβάθμισης με 2300 € τότε αξίζει. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν περιλαμβάνει τα δέρματα.
cmarin
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15531
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 19/06/18 14:54

Δημοσίευσηαπό kyan » 12/02/04 12:08

cmarin έγραψε:· Sporting setup

Αυτό είναι δυστυχώς πολύ ασαφές. Μάλλον με διαφημιστικό "όρο" που δε σημαίνει τίποτα μοιάζει. :(
kyan
 

Δημοσίευσηαπό Vasilios » 12/02/04 12:27

cmarin έγραψε:. 215/45 17” spoked alloy wheels with TI logo
· TI rear spoiler
· Racing type brake pads
· GTA front lights
. Kick-plate with TI initials
· Sporting setup
· Leather sports seats
· Leather steering wheel and gear lever knob
· Radio controls on steering wheel
· Dark ceiling
· Black TI interior grips

Αν δίνουν αυτό το κιτ αναβάθμισης με 2300 € τότε αξίζει. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν περιλαμβάνει τα δέρματα.


Προφανώς ούτε οι υπόλοιπες εσωτερικές επενδύσεις περιλαμβάνονται, δεν μπορώ να φανταστώ ότι αλλάζουν ουρανό. :cry:
Θέλω ζόρικα ντουέτα,
Τζίμι Χέντριξ-Βαμβακάρης,
Κι όχι Αδελφές Κατσάμπα,
να περνάει η ζωή μας τζάμπα.
(Πανούσης - "Σαν τον Σαμουήλ στο Κούγκι")
Άβαταρ μέλους
Vasilios
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1387
Εγγραφή: 19/03/03 16:52
Last Visit: 26/04/04 16:14

Δημοσίευσηαπό Vasilios » 12/02/04 12:31

Θα ήθελα να ρωτήσω -και να προτείνω παράλληλα- για κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει τις Belles σας.

Ξέρει κανείς πόσο ζυγίζει το καπώ?

Πως θα σας φαινόταν αν ζύγιζε 3-4 κιλά?

Ναι, ανθρακονήματα! :D

Μπορεί, να έχω κάποια άκρη, αν μαζευτούν αρκετοί. Η τιμή για ένα κομμάτι νομίζω ότι ξεπερνάει τα 600 Ευρώ, αλλά περιορίζεται σημαντικά για κάθε επόμενο (γιατί το κόστος για το καλούπι είναι δεδομένο και άπαξ).

Πιστεύω ότι μια τέτοια "μετατροπή" είναι πολύ προτιμότερη από το γνωστό ΦΠΕ, καθώς με αρκετά κιλά λιγώτερα, και μάλιστα στο μπροστινό άξονα, δεν ευνοούνται μόνο οι επιδόσεις αλλά και η συμπεριφορά. :wink:

Υour move! 8)
Θέλω ζόρικα ντουέτα,
Τζίμι Χέντριξ-Βαμβακάρης,
Κι όχι Αδελφές Κατσάμπα,
να περνάει η ζωή μας τζάμπα.
(Πανούσης - "Σαν τον Σαμουήλ στο Κούγκι")
Άβαταρ μέλους
Vasilios
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1387
Εγγραφή: 19/03/03 16:52
Last Visit: 26/04/04 16:14

Δημοσίευσηαπό droemmen » 12/02/04 13:44

Vasilios έγραψε:Πιστεύω ότι μια τέτοια "μετατροπή" είναι πολύ προτιμότερη από το γνωστό ΦΠΕ, καθώς με αρκετά κιλά λιγώτερα, και μάλιστα στο μπροστινό άξονα, δεν ευνοούνται μόνο οι επιδόσεις αλλά και η συμπεριφορά. :wink:

Υour move! 8)

Ενδιαφέρον ακούγεται, αλλά δυστυχώς τώρα είμαι χρεωμένος με το kompressor, αν και είχα πει ότι για το kompressor εδινα τα τελευταία λεφτά στην Alfa μου, όλο και κάτι προκύπτει (όπως αυτό) που με βάζει σε σκέψεις! :-?
Γαμώτο! Δεύτερη δουλειά κανείς? :lol:
droemmen
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: 01/09/03 14:37
Last Visit: 30/03/14 16:47

Δημοσίευσηαπό Vasilios » 12/02/04 13:58

droemmen έγραψε:Γαμώτο! Δεύτερη δουλειά κανείς? :lol:


Δεύτερη δουλειά? Βεβαίως, κι'εμείς ψάχνουμε! :P :P :lol:
Θέλω ζόρικα ντουέτα,
Τζίμι Χέντριξ-Βαμβακάρης,
Κι όχι Αδελφές Κατσάμπα,
να περνάει η ζωή μας τζάμπα.
(Πανούσης - "Σαν τον Σαμουήλ στο Κούγκι")
Άβαταρ μέλους
Vasilios
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1387
Εγγραφή: 19/03/03 16:52
Last Visit: 26/04/04 16:14

Δημοσίευσηαπό velissarios » 12/02/04 14:51

Το θέμα ειναι
α)πως αντιδρά το καπό απο ανθρακονήματα σε περίπτωση σύγκρουσης
β) η διαφορά υλικού δεν επηρεάζει και το χρώμα ;
A33 1.2 Blueline '89, A145 1.6TS Lusso '97, FIAT BRAVO 150Sport MY2010.
Άβαταρ μέλους
velissarios
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1190
Εγγραφή: 24/03/03 19:36
Last Visit: 05/12/17 6:52
Τοποθεσία: Αθήνα/Κυψέλη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες