4 Τροχοί • Προβολή θέματος - --> VOLVO FORUM 
21/08/18 2:39

--> VOLVO FORUM

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό iannisgr » 20/10/09 22:24

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, ήταν μεγάλη βοήθεια. Το κυνήγι για ένα 1.8 μόλις άρχισε... αν και στο τέλος με βλέπω να μην βρίσκω το κατάλληλο και να πηγαίνω να το παραγγέλνω καινούργιο!!
iannisgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 20/10/09 14:12
Last Visit: 10/11/09 12:14

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό ghimonas » 21/10/09 6:14

error21 έγραψε:Γεια σας,,

Μηπως εχει παρει κανεις τα παιδικα καθισματα της volvo? Ειναι ευχαριστμενος?
Ξερει κανεις τιμες?

Με ενδιαφερει να μαθω για v50, αφυ στα αξεσουαρ εχει μια "ομορφη" λυση

θανκς,


Πριν 10 μέρες πήρα το κάθισμα της VOLVO για 9-25 κιλά. Από ένα μικρό ταξίδι που έκανα, μου φαίνεται πολύ καλό και γενικά είναι πολύ δεμένο κάθισμα και εύκολο. Ειναι της BRITAX που θεωρείται απο τις πολύ καλές στο χώρο και μάλιστα το συγκεκριμένο απο οτι έψαξα στη σελίδα της εταιρείας πρέπει να βγαίνει αποκλειστικά για τη VOLVO.Η τιμή του στα 250 ευρώ, και μου το άφησαν στα 200.
V 50 1.8 SUMMUM
Γιώργος, Γιάννενα
Άβαταρ μέλους
ghimonas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19/10/09 13:26
Last Visit: 14/12/10 17:46
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21/10/09 8:35

είναι Isofix ?
Άβαταρ μέλους
johnkyr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4951
Εγγραφή: 03/06/03 22:29
Last Visit: 11/08/18 10:06
Τοποθεσία: Αττική

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό παπ73 » 21/10/09 10:55

deadp έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:@iannisgr
Απο θεμα ασφαλειας δεν υπαρχει καμια απολυτως αλλαγη. Τα συστημα WHIPS ειναι στο βασικο εξοπλισμο ολων των Volvo απο το 1997. Τα καθισματα επισης δεν εχουν καμια διαφορα. Ειναι οπως σε ολα τα Volvo σχεδιασμενα απο ορθοπεδικους και θα τα εκτιμησεις ιδιαιτερα! Αν μπορεις πηγαινε για το 1.8...η διαφορα τους ειναι μεγαλυτερη απ'οτι δηλωνουν τα 25 αλογα.


@iannisgr

Και μόνο που το 1.8 έχει καδένα και δε θα χρειαστεί αλλαγή ιμάντα, έχεις βγάλει τα πιο πολλά χρήματα της διαφοράς...ιδιαίτερα εσύ που σίγουρα θα κάνεις την αλλαγή στα 140000km, αφού το παίρνεις μεταχειρισμένο.
Προσωπική άποψη: Μετά από αλλαγή ιμάντα (κι αντλίας νερού στο clio) κανένα από τα δυο αυτοκίνητα του σπιτιού δεν ήταν ίδιο με πριν... ελπίζω να βοήθησα στην επιλογή.

γιατί εμένα στο σφακιανάκη που το πήρα μου είπαν ότι το 1.8 έχει ιμάντα που αλλάζει στα 120.000χλμ;
τελικά τι ισχύει; :dizzy:
παπ73
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 04/05/09 5:28
Last Visit: 02/11/10 10:32

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό drdino » 21/10/09 10:57

deadp έγραψε:...
Προσωπική άποψη: Μετά από αλλαγή ιμάντα (κι αντλίας νερού στο clio) κανένα από τα δυο αυτοκίνητα του σπιτιού δεν ήταν ίδιο με πριν... ελπίζω να βοήθησα στην επιλογή.


Αν και :offtopicviii: , tι εννοείς δεν ήταν ίδια; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46478
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 17/08/18 23:00

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21/10/09 11:01

παπ73 έγραψε:
deadp έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:@iannisgr
Απο θεμα ασφαλειας δεν υπαρχει καμια απολυτως αλλαγη. Τα συστημα WHIPS ειναι στο βασικο εξοπλισμο ολων των Volvo απο το 1997. Τα καθισματα επισης δεν εχουν καμια διαφορα. Ειναι οπως σε ολα τα Volvo σχεδιασμενα απο ορθοπεδικους και θα τα εκτιμησεις ιδιαιτερα! Αν μπορεις πηγαινε για το 1.8...η διαφορα τους ειναι μεγαλυτερη απ'οτι δηλωνουν τα 25 αλογα.


@iannisgr

Και μόνο που το 1.8 έχει καδένα και δε θα χρειαστεί αλλαγή ιμάντα, έχεις βγάλει τα πιο πολλά χρήματα της διαφοράς...ιδιαίτερα εσύ που σίγουρα θα κάνεις την αλλαγή στα 140000km, αφού το παίρνεις μεταχειρισμένο.
Προσωπική άποψη: Μετά από αλλαγή ιμάντα (κι αντλίας νερού στο clio) κανένα από τα δυο αυτοκίνητα του σπιτιού δεν ήταν ίδιο με πριν... ελπίζω να βοήθησα στην επιλογή.

γιατί εμένα στο σφακιανάκη που το πήρα μου είπαν ότι το 1.8 έχει ιμάντα που αλλάζει στα 120.000χλμ;
τελικά τι ισχύει; :dizzy:


καδένα έχει .... :iconcool: , μήπως εννούσε ιμάντα δυναμό, ac ?
Άβαταρ μέλους
johnkyr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4951
Εγγραφή: 03/06/03 22:29
Last Visit: 11/08/18 10:06
Τοποθεσία: Αττική

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό ghimonas » 21/10/09 12:08

johnkyr έγραψε:είναι Isofix ?


Οχι, δεν είναι Isofix αλλά πιστεύω οτι ο λόγος που δεν είναι, επειδή είναι από τα λίγα καθίσματα (απο όσο ξέρω), που τοποθετείται και προς τις δυο κατευθύνσεις, μέχρι τα 3 χρόνια του παιδιού (κατά τη VOLVO μέχρι τα 4), τοποθετείται με πλάτη στο δρόμο και μετά, μέχρι τα 6 περίπου που συμπληρώνει τα 25 κιλά γυρίζει με πρόσωπο στο δρόμο.
V 50 1.8 SUMMUM
Γιώργος, Γιάννενα
Άβαταρ μέλους
ghimonas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19/10/09 13:26
Last Visit: 14/12/10 17:46
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21/10/09 12:22

ghimonas έγραψε:
johnkyr έγραψε:είναι Isofix ?


Οχι, δεν είναι Isofix αλλά πιστεύω οτι ο λόγος που δεν είναι, επειδή είναι από τα λίγα καθίσματα (απο όσο ξέρω), που τοποθετείται και προς τις δυο κατευθύνσεις, μέχρι τα 3 χρόνια του παιδιού (κατά τη VOLVO μέχρι τα 4), τοποθετείται με πλάτη στο δρόμο και μετά, μέχρι τα 6 περίπου που συμπληρώνει τα 25 κιλά γυρίζει με πρόσωπο στο δρόμο.


έχεις κάποιο λινκ γιατί σε λίγο καιρό θα ψάχνω κι εγώ κάθισμα 9-25kg
Άβαταρ μέλους
johnkyr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4951
Εγγραφή: 03/06/03 22:29
Last Visit: 11/08/18 10:06
Τοποθεσία: Αττική

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό παπ73 » 21/10/09 12:33

παπ73 έγραψε:
johnkyr έγραψε:
παπ73 έγραψε:
deadp έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:@iannisgr
Απο θεμα ασφαλειας δεν υπαρχει καμια απολυτως αλλαγη. Τα συστημα WHIPS ειναι στο βασικο εξοπλισμο ολων των Volvo απο το 1997. Τα καθισματα επισης δεν εχουν καμια διαφορα. Ειναι οπως σε ολα τα Volvo σχεδιασμενα απο ορθοπεδικους και θα τα εκτιμησεις ιδιαιτερα! Αν μπορεις πηγαινε για το 1.8...η διαφορα τους ειναι μεγαλυτερη απ'οτι δηλωνουν τα 25 αλογα.


@iannisgr

Και μόνο που το 1.8 έχει καδένα και δε θα χρειαστεί αλλαγή ιμάντα, έχεις βγάλει τα πιο πολλά χρήματα της διαφοράς...ιδιαίτερα εσύ που σίγουρα θα κάνεις την αλλαγή στα 140000km, αφού το παίρνεις μεταχειρισμένο.
Προσωπική άποψη: Μετά από αλλαγή ιμάντα (κι αντλίας νερού στο clio) κανένα από τα δυο αυτοκίνητα του σπιτιού δεν ήταν ίδιο με πριν... ελπίζω να βοήθησα στην επιλογή.

γιατί εμένα στο σφακιανάκη που το πήρα μου είπαν ότι το 1.8 έχει ιμάντα που αλλάζει στα 120.000χλμ;
τελικά τι ισχύει; :dizzy:


καδένα έχει .... :iconcool: , μήπως εννούσε ιμάντα δυναμό, ac ?

όχι , μάλιστα ήταν σιγουρος και μου είπε ότι μόνο ο 1.6 έχει καδένα.
παπ73
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 04/05/09 5:28
Last Visit: 02/11/10 10:32

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό vasvo » 21/10/09 12:47

Ιμάντες της Continental για S40, μόνο στον 1,6 εχει τρεις (TIME-ALT-AC)

http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_kat ... 82&md=2276
vasvo
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 18/09/09 19:08
Last Visit: 31/07/18 22:54

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 21/10/09 12:55

O 1.6 ειναι της γενιας Zetec της Ford και *μαλλον αυτος εχει ιμαντα χρονισμου. Ο 1.8 και 2.0 ειναι Duratec (δηλαδη MZR της Mazda) και εχουν καδενα. Τα Τ5 και 2.4 ειναι Volvo Modular Engine και εχουν ιμαντα χρονισμου....Η υλοποιηση παντως δεν σχετιζεται αμεσα με την διαρκεια ζωης..Το 2.0Τ S60 αλλαζει ιμαντες στα 180000km, το δικο μου στα 140000 (μπορει και 160 δεν θυμαμαι) και το Polo της μανας μου καθε 45000...

*εδιτ: Οχι μαλλον, σιγουρα!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3781
Εγγραφή: 16/01/09 15:37
Last Visit: 13/07/18 16:29

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 21/10/09 13:03

...και μερικα στοιχεια για τις διαφορες μεταξυ Zetec και Duratec
Duratec HE
This is the latest exciting power unit to come from Ford and looks very much like the Zetec – especially when that engine’s badged as such! But there are big differences – the engine has chain-driven cams as opposed to the Zetec’s belt, plus the induction and exhausts are respectively on the opposite sides.

You’ll find this Mazda/Ford designed unit in Mondeos from 2001, plus the current new Focus and Fiesta ST150. Capacities are 1.8, 2 litre plus an American 2.3 litre version.
The engine features an alloy block and head plus some clever technology straight from the race track. The crank sits up inside the block and is held in place and braced at the same time, with an aluminium girdle. Oil drain galleries run down the side of the block directing the returning oil away from the crank thus not slowing it down.
The crank is strong but the rods and pistons aren’t necessarily so. They owe their appearance to proper race items but in truth, the ultra-slim skirted pistons are cast rather than forged. The rods are a touch boxy although they’re svelte. The combination though results in a free-revving assembly ideal for controlling emissions – it spins up quickly thus negating the need to use up fuel doing so.

...οπως καταλαβαινετε η διαφορα στην επιλογη του 1.8 απο το 1.6 δεν ειναι απλα τα 25 επιπλεον αλογα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3781
Εγγραφή: 16/01/09 15:37
Last Visit: 13/07/18 16:29

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό deadp » 21/10/09 13:29

drdino έγραψε:
deadp έγραψε:...
Προσωπική άποψη: Μετά από αλλαγή ιμάντα (κι αντλίας νερού στο clio) κανένα από τα δυο αυτοκίνητα του σπιτιού δεν ήταν ίδιο με πριν... ελπίζω να βοήθησα στην επιλογή.


Αν και :offtopicviii: , tι εννοείς δεν ήταν ίδια; :hmmm:


To Clio από μ..α του μάστορα (20χρονο στην αντιπροσωπεία) την οποία κι αργότερα ψιλο-παραδέχτηκε, χτύπησε φλάντζα 1 μήνα μετά... Δεν ήμουν εκεί να δω τι έκανε όταν άλλαζε ιμάντα κι αντλία νερού, δεν μπορούσα να πάρω άδεια. Ευτυχώς η επισκευή (γι' αυτό λέω ότι το παραδέχτηκαν) μου κόστισε μόνο το ανταλλακτικό.
Από την άλλη, αν έβλεπες τον κινητήρα του 307 σηκωμένο στο βίντσι και τις βίδες από εδώ κι από κει, σίγουρα θα καταλάβαινες τι εννοώ. Μπορεί στο S40 η αλλαγή να είναι πολύ πιο εύκολη...

Το 1.6 έχει ιμάντα, μου τον έδειξαν στο Σφακιανάκη. Για 750 ευρώ και 20 ευρώ το εξάμηνο ακριβότερη σσφάλεια, μακριά.

Στα δικά μου τώρα: Σήμερα, λίγο τα πράγματα σταθεροποιήθηκαν... Έκανα και μια διαδρομή, η μέση κατανάλωση έπεσε στα 8 Lit. Πάνω από 40 στις εκκινήσεις, δεν πήγε, παρότι το πήγα πιο αεράτα στο δρόμο... Και παίρνει μπρος με την πρώτη, ευτυχώς...
deadp
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 24/03/07 17:10
Last Visit: 27/02/12 15:30

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό ghimonas » 21/10/09 13:47

johnkyr έγραψε:
ghimonas έγραψε:
johnkyr έγραψε:είναι Isofix ?


Οχι, δεν είναι Isofix αλλά πιστεύω οτι ο λόγος που δεν είναι, επειδή είναι από τα λίγα καθίσματα (απο όσο ξέρω), που τοποθετείται και προς τις δυο κατευθύνσεις, μέχρι τα 3 χρόνια του παιδιού (κατά τη VOLVO μέχρι τα 4), τοποθετείται με πλάτη στο δρόμο και μετά, μέχρι τα 6 περίπου που συμπληρώνει τα 25 κιλά γυρίζει με πρόσωπο στο δρόμο.


έχεις κάποιο λινκ γιατί σε λίγο καιρό θα ψάχνω κι εγώ κάθισμα 9-25kg


http://www.volvocars.com/se/All-Cars/Vo ... pment.aspx
V 50 1.8 SUMMUM
Γιώργος, Γιάννενα
Άβαταρ μέλους
ghimonas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19/10/09 13:26
Last Visit: 14/12/10 17:46
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Re: VOLVO FORUM

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21/10/09 14:00

thanks .... θα το δω κι αυτό :-)
Άβαταρ μέλους
johnkyr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4951
Εγγραφή: 03/06/03 22:29
Last Visit: 11/08/18 10:06
Τοποθεσία: Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 10 επισκέπτες