Σελίδα 1 από 38

Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19/11/11 21:20
από dsaraf
Κάνοντας ένα ψάξιμο στο φόρουμ, δεν βρήκα παρόμοιο τόπικ (αν κάνω λάθος, παρακαλώ ας μεταφερθεί εκεί που πρέπει..Ποιό ήταν λοιπόν το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε στην κατοχή σας (μοντέλο, κυβικά, έτος); Τι προβλήματα έχει βγάλει; στα πόσα χιλιόμετρα ή χρόνια; Τι το κάνατε;

Αρχίζω με τη δικιά μου πονεμένη ιστορία..Το καταλυτικό Lada Samara 1.5 ήταν η επιλογή ως δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας για τα βλαστάρια της (ένα εκ των οποίων η αφεντιά μου) τότε και αγοράστηκε καινούργιο το '91.. Από τη στιγμή της παραλαβής του αυτοκίνητο είχε πρόβλημα στο ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ του και παρουσίαζε δισταγμούς στις 2500-3000 στροφές περίπου. Παρόλο που διορθώθηκε αρχικά, ήθελε κάθε 5000 χλμ περίπου καθαρισμό το καρμπυρατέρ. Τα προβλήματα όμως δεν σταμάτησαν εκεί. Στον πρώτο μήνα της ζωής του ακινητοποιήθηκε επειδή είχε κολλήσει το χειρόφρενο. Γύρω στις 30000 χλμ δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Αλλαγή καταλύτη ήταν η διάγνωση. Μετά από μερικές χιλιάδες χλμ με άφησε πάλι στα καλά καθούμενα. Πρόβλημα με το πηνίο του πολλαπλασιαστή..Επίσης χάλασε και στα δυο πρώτα χρόνια και ο ανεμιστήρας από τον εξαερισμό που λόγω μεγάλου κόστους αντικατάστασης αλλά και απαισιοδοξίας ότι θα ξανασυνέβαινε, δεν επιδιορθώθηκε ποτέ. Κατά τις 40000 χλμ μας άφησε από δυναμό. Γενικά κάθε 3-4 μήνες το αυτοκίνητο έβγαζε ένα μικρό ή μεγάλο πρόβλημα που απαιτούσε επίσκεψη στο συνεργείο.
Ποιότητα κατασκευής; Ποιος Θανάσης; Από το πρώτο εξάμηνο και μετά άρχισαν οι τριγμοί, που νομίζω ήταν πιο πολλοί και από του Fiat 127 που αντικατέστησε στην οικογένεια! Τα πλαστικά του ταμπλό φθηνά και θεόσκληρα, οι διακόπτες και οι μοχλοί είχες την εντύπωση ότι από στιγμή σε στιγμή θα σου έμεναν στο χέρι και πολλοί από αυτούς επιβεβαίωσαν την αίσθηση αυτή.
Το αυτοκίνητο το κρατήσαμε περίπου μέχρι το '96 'η '97 και το δώσαμε για ένα κομμάτι ψωμί γιατί ήταν ερείπιο με 80000 περίπου χλμ.
Δεν έχω τύχει ούτε έχω ακούσει αλλού για πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο.

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19/11/11 21:27
από red_monster
peugeot 207

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19/11/11 21:34
από johnkyr
corolla 2001 1.4vvti , μέχρι σήμερα με 110.000χλμ δεν έχει βγάλει καμιά βλάβη ....

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19/11/11 21:35
από dstou
Το αναξιόπιστο αυτού του αυτοκινήτου σε τι έγκειται ακριβώς?

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19/11/11 21:41
από mirage
Μαλλον εχει συνεργειο Toyota και απλα αυτο ειναι ενα RANT

Sent from my MB525 using nuclear power

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 4:54
από REALZEUS
LR Discovery Mk1 f/l! Αλλαγή 16 βαλβίδων στις 2500 χλμ!

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 9:19
από alexisp
Απ'όσα αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου αλλά και από την ευρύτερη οικογένεια, μακράν χειρότερο απεδείχθη ένα Suzuki Grand Vitara '02 το οποίο πέραν του ότι τρίζει πατόκορφα, μετά από κάθε δυνατό φρενάρισμα σβήνει από μόνο του! Αλλάχθηκαν μπουζί, έγινε έλεγχος σε 2 συνεργεία και το αυτοκίνητο εξακολουθεί να είναι επικίνδυνο. Μάλλον έχει αυτόματο Start'n'Stop :lol:

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 10:41
από alroad87
dsaraf, αν κι ρωσσος υπηκοος σου λεω το εξης: Δεν υπαρχει απολύτως κανενας μα κανενας λογος να αγορασεις ρωσικο αυτοκινητο.Ειτε το '91 ειτε 2011 . Δεν ξερουν απο αυτοκινητα οι ρωσοι. Αναρωτιεται εδω κι παρα πολλα χρονια ο ρωσικος λαος το γιατι δεν μαθανε ποτε οι ρωσοι να φτιαχουν αμαξια :D
Επειδη ομως παντα υπαρχουν εξαιρεσεις στους κανονες - η μονη εξαιρεση (σε Ι.Χ. μιλαμε παντα!) αποτελει το NIVA 4*4.(κι αυτο για δικους του λογους..)

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 11:43
από cosneo
Τον τίτλο του ΠΙΟ αναξιόπιστου αυτοκινητου που είχα ποτέ τον μοιράζονται πανηγυρικά:
το Fiat Cinquecento του 1991 με διαρροές σε ότι υγρό έχει το αμάξι από τα 18 χλμ (στον χιλιομετριτή), "συνεχή" και "ολικά" ηλεκτρικά προβλήματα και πανω απο 15 ακινητοποιήσεις σε διαστημα 5 μηνών που κρατήθηκε και το Nissan Sunny (N14) 1,4 του 1992 με 3 σπασμένα καπάκια κινητήρα και 2 φορες φλάντζα κεφαλής.
Με μια επιφύλαξη λόγω μη δικιάς μου ιδιοκτησίας αλλα του πατέρα μου θα έβαζα και το Datsun 120Y που είχε μόνιμο θεμα με τον πίσω άξονα απο κατασκευαστική αστοχία λόγω επικινδυνότητας εάν ... χωριζε ο άξονας στα δύο! Δεν συνέβη ποτέ αλλα ... μια ανασφάλεια υπήρχε!

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 11:51
από Professeur
Σ' ένα τέτοιο (VW Polo 1997 1.0) :
Εικόνα

τα πρώτα 2 χρόνια και 30.000 χλμ κύλησαν όλα ομαλά. Στο τρίτο χρόνο τρεις ακινητοποιήσεις:

- ιμομπιλάιζερ. Ούτε κλέφτης μπορούσε να το βάλει μπροστά αλλά ούτε και εγώ!

- βεντιλατέρ οφ εντελώς. Αφού δεν τον κόλλησα τον κινητήρα ευχαριστημένος είμαι.

- αντλία βενζίνης. Μάλλον από νερωμένη ή πετρελαιωμένη βενζίνη.

Μου κόστισε ο κούκος αηδόνι και για τις τρεις βλάβες. Είχα μία έντονη ανασφάλεια όταν το έβαζα μπροστά για το αν θα πάρει. Αυτό κράτησε περίπου 1-2 χρόνια. Αλλά για τα επόμενα 7 από τις βλάβες δεν έκανε κιχ. Τις έβγαλε μαζεμένες και ξεμπέρδεψε. :)

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 12:26
από sprsk
Αν και τα έχω γράψει παλιότερα . . .

Peugeot 406 , Merc C200

Αν αρχίσω να γράφω προβλήματα θα θυμηθώ και θα βάλω τα κλάματα . . . άσε που θα τελειώσω αύριο . . .

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 12:27
από REALZEUS
alroad87 έγραψε:dsaraf, αν κι ρωσσος υπηκοος σου λεω το εξης: Δεν υπαρχει απολύτως κανενας μα κανενας λογος να αγορασεις ρωσικο αυτοκινητο.Ειτε το '91 ειτε 2011 . Δεν ξερουν απο αυτοκινητα οι ρωσοι. Αναρωτιεται εδω κι παρα πολλα χρονια ο ρωσικος λαος το γιατι δεν μαθανε ποτε οι ρωσοι να φτιαχουν αμαξια :D
Επειδη ομως παντα υπαρχουν εξαιρεσεις στους κανονες - η μονη εξαιρεση (σε Ι.Χ. μιλαμε παντα!) αποτελει το NIVA 4*4.(κι αυτο για δικους του λογους..)


Ο λόγος είναι απλός. Η τότε Σοβιετική διακυβέρνηση είχε κρίνει ότι το προσωπικό μεταφορικό μέσον είναι ήσσονος σημασίας και ότι αντιθέτως πρέπει να αναπτυχθεί η παραγωγή και η αεροδιαστημική αλλά και πολεμική βιομηχανία. Οπότε τα αυτοκίνητα που έβγαζαν ήταν απλούστατα αλλά πολύ ανθεκτικά κουτιά για τους άθλιους δρόμους που υπήρχαν, ειδικά έξω από τις μεγάλες πόλεις, καθώς στη Μόσχα έχει κάτι λεωφόρους που δεν έχει ούτε στο LA. Για τον σκοπό που είχαν κατασκευαστεί πάντως και με το κόστος που είχαν, ήταν τουλάχιστον τίμια (κάπου εδώ περιμένω παρέμβαση από ΙΚΕ :lol: ). Δεν θα ξεχάσω πριν χρόνια μια τεράστια λακούβα-κρατήρας που μόνο 4χ4 μπορούσαν να περάσουν και πέρασα κι εγώ με το Discovery. Το μόνο επιβατικό που το απετόλμησε και μάλιστα επιτυχημένα ήταν ένα Lada 2105! :dizzy: Αυτή η κληρονομία έμεινε και στην τωρινή ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι κατά βάση η χώρα διοικείται με το ίδιο σύστημα. Απλά δεν λέγονται πλέον κομμουνιστές αλλά ολιγάρχες και το μεγάλο αφεντικό παραμένει ο ένοικος του Κρεμλίνου!

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 12:50
από BILL33
REALZEUS έγραψε:
alroad87 έγραψε:dsaraf, αν κι ρωσσος υπηκοος σου λεω το εξης: Δεν υπαρχει απολύτως κανενας μα κανενας λογος να αγορασεις ρωσικο αυτοκινητο.Ειτε το '91 ειτε 2011 . Δεν ξερουν απο αυτοκινητα οι ρωσοι. Αναρωτιεται εδω κι παρα πολλα χρονια ο ρωσικος λαος το γιατι δεν μαθανε ποτε οι ρωσοι να φτιαχουν αμαξια :D
Επειδη ομως παντα υπαρχουν εξαιρεσεις στους κανονες - η μονη εξαιρεση (σε Ι.Χ. μιλαμε παντα!) αποτελει το NIVA 4*4.(κι αυτο για δικους του λογους..)


Ο λόγος είναι απλός. Η τότε Σοβιετική διακυβέρνηση είχε κρίνει ότι το προσωπικό μεταφορικό μέσον είναι ήσσονος σημασίας και ότι αντιθέτως πρέπει να αναπτυχθεί η παραγωγή και η αεροδιαστημική αλλά και πολεμική βιομηχανία. Οπότε τα αυτοκίνητα που έβγαζαν ήταν απλούστατα αλλά πολύ ανθεκτικά κουτιά για τους άθλιους δρόμους που υπήρχαν, ειδικά έξω από τις μεγάλες πόλεις, καθώς στη Μόσχα έχει κάτι λεωφόρους που δεν έχει ούτε στο LA. Για τον σκοπό που είχαν κατασκευαστεί πάντως και με το κόστος που είχαν, ήταν τουλάχιστον τίμια (κάπου εδώ περιμένω παρέμβαση από ΙΚΕ :lol: ). Δεν θα ξεχάσω πριν χρόνια μια τεράστια λακούβα-κρατήρας που μόνο 4χ4 μπορούσαν να περάσουν και πέρασα κι εγώ με το Discovery. Το μόνο επιβατικό που το απετόλμησε και μάλιστα επιτυχημένα ήταν ένα Lada 2105! :dizzy: Αυτή η κληρονομία έμεινε και στην τωρινή ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι κατά βάση η χώρα διοικείται με το ίδιο σύστημα. Απλά δεν λέγονται πλέον κομμουνιστές αλλά ολιγάρχες και το μεγάλο αφεντικό παραμένει ο ένοικος του Κρεμλίνου!

Τα λαντα τα παραγγελνες σημερα και η παραλαβη ηταν σε 5 χρονια.

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 12:54
από REALZEUS
:lol: Έτσι ακριβώς Βασίλη μου! Μπορούσες βέβαια να παρακάμψεις την ουρά αν είχες τα κοννέ. :shifty: Από την άλλη, αν ήσουν χαρακτηρισμένος ως αντιφρονούντας, το αυτοκίνητό σου δεν θα έφτανε ποτέ. :whistlink:

Re: Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20/11/11 13:18
από zoros
Seat Ibiza 1.2 MK1 http://en.wikipedia.org/wiki/File:SEATIbizaMk1SXI.jpg (αυτό με το System Porche :lol: )

Το πήρα μεταχειρισμένο με 120Κ χλμ το '96 (η άδεια ήταν του '88).
Νομίζω πως είχαν χαλάσει σχεδόν τα πάντα: ηλεκτρικά, δεν έπαιρνε μπροστά, χειρόφρενο στο χέρι, καμένες φλάτζες (δεν τολμούσα να κάνω ταξίδι με πάνω από 100χλμ/ώρα) κλπ κλπ. Ήταν τόσο πολλά που δεν τα θυμάμαι πλέον...
Πάλι καλά που με τράκαραν (χωρίς να πάθω κάτι) και η ασφαλιστική με πλήρωσε για ολική καταστροφή, αλλιώς δεν θα τολμούσα να το δώσω ούτε τζάμπα.