Σελίδα 4 από 8

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 11:54
από spyros.s
Παρατηρώ ότι όλοι αναφέρεστε σε αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών...σε νεώτερα;
εγώ θα σας μιλήσω για το cr-v του πατέρα μου.
Αγοράστηκε το 2004 καινούριο και έκτοτε έχει διανύσει 80000χλμ...κάνει μόνο τα προγραμματισμένα σερβις στην χόντα!
δεν έχει κάψει ούτε λάμπα...απλά αντικατέστησαν έναν αισθητήρα στο εσωτερικό του οποίου το ανεμιστηράκι θορυβούσε παραμένοντας φυσικά σε λειτουργία... το κόστος του ανταλλακτικού το 2009 ήταν 30€ και το έκανε δώρο ο αντιπρόσωπος στον πατέρα μου...
το μόνο αναξιόπιστο πάνω του είναι τα 2000 κυβικά...πονάει πλέον να έχεις δίλιτρο!

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 12:05
από aggelosf
Από όσα είχαμε συνολικά στην οικογένεια το πιο αξιόπιστο ήταν το Toyota Yaris του 2001 αρχικά του πατέρα μου και μετά δικό μου, στο οποίο σε 9 χρόνια και 130.000 km δεν χάλασε τίποτα.

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 12:26
από dstou
Παρατηρώ ότι όλοι αναφέρεστε σε αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών...σε νεώτερα;


Χμ, σωστό. Τα παλιά τα χρόνια τα αμάξια τα κρατάγανε περισσότερα χρόνια. Επίσης ήταν συνήθως τα μόνα αμάξια της οικογένειας, με αποτέλεσμα να γράφουν πολλά χλμ. Τώρα τα αλλάζουν νωρίς και επιπλέον έχουν και πολλά άλλα ΙΧ, οπότε μοιράζονται τα χλμ. και τα βάρη.

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 12:27
από Κάβουρας
Το έχω γράψει και σε άλλο τοπικό (σχετικά με το πόσο άντεξε το ο κινητήρας σας):
-Hyundai accent του 2001
-1.3lt μοτέρ (τώρα πόσα άλογα είχε και έχει, δεν το ξέρω. πάντως μια φορά γρήγορο δεν το λες :lol: )
-5θ
-χειροκίνητο σασμάν
-ηλεκτρικά παράθυρα
-ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές
-υδραυλικό τιμόνι
-έχει διανύσει 320.000km (σχεδόν αποκλειστικά) μέσα στην πόλη και συνεχίζει χωρίς πρόβλημα.

Από προβλήματα:
1) έχει ένα μικρό πρόβλημα το συγχρονιζέ της 2ας όταν από 5η, φρενάρεις πολύ και χρειαστεί να βάλεις απευθείας 2α (πχ από Συγγρού βγαίνεις στον παράδρομο και έχεις κόψει πάααρα πολύ).
2) άρχισε να τσιμπάει λάδια στα 310.000km όπου και αλλάχτηκαν τα τσιμουχάκια βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και το πρόβλημα διορθώθηκε.

Ίσως να μην εμφάνισε και κάποιο σοβαρό πρόβλημα γιατί δεν έχει και τίποτα τρομερό πάνω του (ούτε μηχανολικά ούτε ηλεκτρονικά) :oops: :lol:

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 12:28
από IasonasPeri
D-Jet έγραψε:Μόνο μια παρατήρηση... τι σημαίνει ακριβώς αξιόπιστο αυτοκίνητο; Ένα 2cv έχει μονίμως βλάβες αλλά δε σε αφήνει ποτέ (αν ξέρεις να τις μαζέψεις). Επιπλέον αν κάτι αρχίζει να χαλάει συνήθως το καταλαβαίνεις πολύ νωρίτερα και φροντίζεις να το αλλάξεις. Μια 600άρα Μερσεντές δεν παθαίνει ποτέ βλάβες, ειδικά σαν καινούργια, αλλά τη μια φορά που θα την πάρεις στο χέρι, θα σε αφήσει στο δρόμο, θα πρέπει να τη μαζέψεις με την οδική και θα σου κοστίσει 30000ευρώ η επισκευή. Ποιο είναι πιο αξιόπιστο;

Νομίζω ότι απόλυτα αξιόπιστο είναι αυτό το αυτοκίνητο που εξακολουθεί να είναι στην ίδια ακριβώς λειτουργική κατάσταση όπως την πρώτη μέρα που αγοράστηκε.

Φθορές ή ιδιαιτερότητες που είτε θεωρούνται αποδεκτές από τον ίδιο τον κατασκευαστή (στο μέτρο της λογικής πάντα), είτε είναι φυσιολογικά επακόλουθα χρόνου-χρήσης (περισσότερο για αναλώσιμα εξαρτήματα, και επειδή είναι σχετικό αυτό, ισχύει επίσης στο μέτρο της λογικής), είτε είναι αποτέλεσμα κακής χρήσης ή συντήρησης δεν μπορεί να είναι μέτρο αξιοπιστίας. Από την άλλη και η αδυναμία διατήρησης σε αποδεκτό επίπεδο της συνολικής λειτουργικής κατάστασης ενός αυτοκινήτου (είτε οφείλεται σε ανεπαρκές-ανεκπαίδευτο δίκτυο εξουσιοδοτημένων είτε όχι) δεν μπορεί να λειτουργεί ως το απόλυτο απαλλακτικό για τον κατασκευαστή. Τέλος μέτρο αξιοπιστίας δεν μπορεί να είναι και το πόσες λίγες βλάβες έβγαλε το αμάξι αναλογικά με το πόσο κακή χρήση του έγινε (κανείς δεν αποκλείει ότι αν γινόταν καλύτερη χρήση, το αμάξι θα έβγαζε λιγότερα προβλήματα).

Δηλαδή αξιόπιστο είναι εκείνο που τείνει να μην έχει παρουσιάσει καμία ζημιά ή βλάβη (από τη σκουριά στο χρώμα ως το καλοριφέρ, και μάλιστα οσοδήποτε μικρή ή μεγάλη είναι η αξία του όποιου προβλήματος), με την προϋπόθεση ότι είμαστε απόλυτα σίγουροι και γνώστες πως το όχημα έτυχε σωστής συντήρησης σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (σωστό πρόγραμμα-εργασίες σέρβις, αυθεντικά ανταλλακτικά, εξειδικευμένα συνεργεία κλπ) χωρίς να έχει χρειαστεί να αλλαχτεί ή επισκευαστεί ο,τιδήποτε πάνω του έστω και προληπτικά πέραν των αρχικά προβλεπόμενων (πόσο μάλλον να μπει πχ καινούρια μηχανή, αφού λχ κάποιος άλλος θα πει εγώ στα ίδια χιλιόμετρα δεν άλλαξα μηχανή), που έχει δοκιμαστεί όχι μόνο στα (πάρα πολλά) χιλιόμετρα αλλά και στο χρόνο κλπ κλπ.

Επομένως αφού το απόλυτα αξιόπιστο όχημα είναι τόσο σπάνιο, μάλλον με τόσα ποστ με βλάβες το τόπικ πάει να ξεφύγει :offtopicviii: :hahaiv:

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 12:30
από christos.dimou
Δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση με μεταγενέστερα οχήματα τόσο εύκολα όσο παλαιά. Καλώς ή κακώς δεν έχουν ακόμα φτάσει στα μηχανολογικά όρια τους και το εξαιρετικό QC που υπάρχει (σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες) έχει μειώσει πολύ τις περιπτώσεις των μεμονομένων λεμονιών.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν λεμόνια (βλ. MR-2 2ης γενεάς, Golf IV, η στρογγυλοφάναρη E-classe, IMA-II (σε θέματα αντοχής της μπαταρίας). Απλά λόγω της ομοιομορφίας που έχει επιτευχθεί σε όλα τα παραγωγικά στάδια αν υπάρχει ένα πρόβλημα σε ένα όχημα αυτό θα υπάρχει και παντού.

Πάντως σήμερα τα TSB τα οποία και έχουν στόχο να διορθώνουν και όλα αυτά τα λάθη (οι ανακλήσεις είναι το πλέον σοβαρό στάδιο και ενώ γίνονται πιο πολύ γνωστές στο ευρύ κοινό αφορούν ένα μικρό ποσοστό του συνόλου των προβλημάτων σε αριθμούς καθαρά) είναι πιο πυκνά παρά ποτέ. Και αυτό δεν οφείλεται στην ασχετοσύνη αυτών που εμπλέκονται αλλά και στην πολύ μεγαλύτερη πολυπλοκότητα των σύγχρονων οχημάτων σε σχέση με αυτά που κατασκευάζονταν ακόμα και 15 χρόνια πριν.

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 13:10
από GGAB
Κάβουρας έγραψε:Το έχω γράψει και σε άλλο τοπικό (σχετικά με το πόσο άντεξε το ο κινητήρας σας):
-Hyundai accent του 2001
-1.3lt μοτέρ (τώρα πόσα άλογα είχε και έχει, δεν το ξέρω. πάντως μια φορά γρήγορο δεν το λες :lol: )
-5θ
-χειροκίνητο σασμάν
-ηλεκτρικά παράθυρα
-ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές
-υδραυλικό τιμόνι
-έχει διανύσει 320.000km (σχεδόν αποκλειστικά) μέσα στην πόλη και συνεχίζει χωρίς πρόβλημα.

Από προβλήματα:
1) έχει ένα μικρό πρόβλημα το συγχρονιζέ της 2ας όταν από 5η, φρενάρεις πολύ και χρειαστεί να βάλεις απευθείας 2α (πχ από Συγγρού βγαίνεις στον παράδρομο και έχεις κόψει πάααρα πολύ).
2) άρχισε να τσιμπάει λάδια στα 310.000km όπου και αλλάχτηκαν τα τσιμουχάκια βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και το πρόβλημα διορθώθηκε.

Ίσως να μην εμφάνισε και κάποιο σοβαρό πρόβλημα γιατί δεν έχει και τίποτα τρομερό πάνω του (ούτε μηχανολικά ούτε ηλεκτρονικά) :oops: :lol:

δηλαδη δεν εχει δυναμο,πολλαπλασιαστες,ηλεκτρικα παραθυρα,a/c,φλατζες,αντλιες κτλ;;;;;;;;
ολα αυτα δηλαδη που χαλανε σε τοσα αλλα ακριβοπληρωμενα και σε κανουν να πινεις πρωινο καφεδακι με το μαστορα :sorry:
ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο με αυτο το μοτερ αλλα μοντ 1996 και το κρατησα μεχρι το 2009 οπου το εδωσα εχοντας κανει 127000χλμ χωρις να ζητησει το παραμικρο!!!τα χιλιομετρα δεν τα θεωρω και τοσα πολλα για να το αναφερω.....εσυ με εχεις καλυψει απολυτα......
αλλωστε δεν ειναι και λιγα accent αυτα που κυκλοφορουν ακομη στο δρομο

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/12/11 20:45
από Lemon3
impreza wrx 2004, 220 και κάτι χιλ. χιλιόμετρα στ'αυτιά. Λάδια, φίλτρα, μπουζί, ιμάντες, τακάκια, δίσκοι. Συμπλέκτης της μαμάς. Αμορτισέρ επίσης αλλά όπου να'ναι θα αλλαχτούν. 2 φορές check engine μία από μάπα βενζίνη και μία απο το υγραέριο. Τις προάλλες η πρώτη σοβαρή βλάβη, τρύπιο ψυγείο, αλλαγή με ιμιτασιόν. Ακόμα κελαηδάει να μη το ματιάσω :inlove:

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 2:50
από REALZEUS
WRX 220 ίππων με υγραέριο;;;

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 7:10
από Lemon3
'Ετσι που έγινε η κατάσταση με τη βενζίνη ή θα έβαζα γκάζι ή θα το τραβούσα στην άκρη και θα το έδινα για ένα κομμάτι ψωμί...

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 8:07
από dimsabas
Γείτονας έχει το σημερινό S3, με πρώτο στάδιο βελτίωσης (305-310 αλόγατα) και του έχει βάλει επίσης γκάζι. :rtfm:

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 12:19
από REALZEUS
Ψεύτης να βγω αλλά φοβάμαι ότι θα πάρετε βαλβίδες, πιστόνια και στρόφαλο στη μασχάλη σαν το σαραντατρίο! :lipsealed:

[youtube]nGnbXqvG9Mo&feature=related[/youtube]

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 12:26
από QsisVTS
dimsabas έγραψε:Γείτονας έχει το σημερινό S3, με πρώτο στάδιο βελτίωσης (305-310 αλόγατα) και του έχει βάλει επίσης γκάζι. :rtfm:

παει γυρευοντας ο γειτονας

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 13:54
από socratesn
REALZEUS έγραψε:Ψεύτης να βγω αλλά φοβάμαι ότι θα πάρετε βαλβίδες, πιστόνια και στρόφαλο στη μασχάλη σαν το σαραντατρίο! :lipsealed:

Mετα τη δικη μας εμπειρια,προσυπογραφω :lipsealed:

Re: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/12/11 13:59
από G60
H ανώμαλη επιδεικτική μανία του Ελληνα δεν λέει να καμφθεί ακόμα και την ύστατη περίοδο λιτότητας που διανύει.
Αφού δεν μπορεί να επικρατήσει η λογική θα καμφθεί αναγκαστικά στη δεύτερη περίοδο της εξαθλίωσης.

ΥΓ.Μα με τέτοιο βιοτικό και παραγωγικό επίπεδο να κυκλοφορούμε με Fiat Diesel?
Από S3 και πάνω και μάλιστα τουμπανιασμένο,είναι η καταληλότερες εκδόσεις για βέλτιστη οικονομία ειδικά σε συνθήκες πόλης.