19/03/19 11:04

Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό gatoz » 13/08/18 13:51

κριου ελειπον δια να σε βοηθησω - θα επροτεινα τσιτροεν σε τριο. α, εκπληξις, τετοιο εδιαλεξες?
με γειες. ειδικως αφου ομιλεις δια ωραιαν το καλος. θα μπορουσες μελλοντικως να προσκομισεις το σιτροεν να το ελεγξουμε μαζι με το περιεχομενον. ειδικως το περιεχομενον.
δικαιολογιαι ομως, εβαλον θεμα διατι - απλως εβοηθησες - τι να καμουμε που την εχουν φθηνοτερα κτλ, αλλου κυριε...
και εγω οταν ρωτω που θα φαμε κρεας θετω επιλογες και καταληγω εις μπέις γκριλ.
ΕΦΚΑ, ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ, ΑΦΡΑΓΚΟΣ
Άβαταρ μέλους
gatoz
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1180
Εγγραφή: 07/11/06 12:10
Last Visit: 03/03/19 20:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 13/08/18 19:38

Με πεκάνια και κοντά στο σπίτι σου... :lol:

Αλλά εγώ έβαλα μια χαρά τα κριτήρια . Δεν με βοήθησαν όμως να μην ξαναπέσω στα ίδια ... :lol:

Να με κατευθύνουν κάπου αλλού με πάθος βρε παιδί μου ...

Αλλά εδώ μόνο για τα μεγάλα μπάνικα αμάξια των 40-50000+ γίνεται μάχη ...

Για αυτά των 10-12000 δεν έχουν ενδιαφέρον ... :roll:
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6949
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 10/03/19 11:09

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό MONMAN2 » 18/08/18 9:12

Αφού αποφασίσατε για C3 για πείτε ακόμα 5 χρόνια /60000 χλμ εγγύηση :svivhaha: δίνει η citroen ;

Την τελευταία φορά που επισκέφτηκα έκθεση της τόσο έδινε γι' αυτό και απορρίφθηκε πάραυτα.

Όσον αφορά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα πιστεύω ότι αυτό που μετράει δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το μεγάλο βάρος που έχουν ακόμα και τα μικρά σύγχρονα αυτοκίνητα , το θεωρώ μεγάλο μειονέκτημα όταν δεν υπάρχουν δισκόφρενα παντού ,κατανοώ όμως και τους υπόλοιπους που δεν τρέχουν αλλά να μη παραπονιόνται από τη αίσθηση των φρένων σε καμμιά καλοκαιρινή κατάβαση προς την κοντινή παραλία με φορτωμένο το αυτοκίνητο.

Δικαιολογούν έτσι την τιμή τους και κάποιες λευκές συσκευές αυτοκίνησης (Toyota) που είναι για τη μάζα :roll:

Πάντως για την ιστορία πριν δυο εβδομάδες αγόρασα με 5,5 χιλιάρικα (εισαγωγής 2009 μοντ. 110 χιλ χλμ) ένα Toyota iq 1.0 για την πόλη, φοβερό αυτοκίνητο (και όχι αυτοκινητάκι) και παρα τα μόλις 880 κιλά του (εγώ το ζύγισα) και τα 68 άλογα εχει δισκόφρενα πίσω!
Mazda 818, Fiat punto , Toyota Hiace, Suzuki swift Gti, Ford Mondeo 1.8 / ST-220, Opel Corsa Cdti, Mitsubishi SZ3, Toyota Yaris D4D , Volvo S60 2.0T, Toyota iQ 1.0...τώρα με δυο Toyota πρέπει να γίνω TOYOMAN!
MONMAN2
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 721
Εγγραφή: 21/03/08 20:48
Last Visit: 15/03/19 17:59

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Storm » 18/08/18 10:36

MONMAN2 έγραψε:...
Όσον αφορά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα πιστεύω ότι αυτό που μετράει δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το μεγάλο βάρος που έχουν ακόμα και τα μικρά σύγχρονα αυτοκίνητα , το θεωρώ μεγάλο μειονέκτημα όταν δεν υπάρχουν δισκόφρενα παντού ,κατανοώ όμως και τους υπόλοιπους που δεν τρέχουν αλλά να μη παραπονιόνται από τη αίσθηση των φρένων σε καμμιά καλοκαιρινή κατάβαση προς την κοντινή παραλία με φορτωμένο το αυτοκίνητο.


Ακριβώς αυτό. Και δεν είναι μόνο αίσθηση. Είναι και θέμα απόδοσης.
Φρενάρισμα με τα μούτρα και με πολύ βάρος.
Εδώ με το Panda που ήταν μια σταλιά αυτοκίνητο και καταλάβαινα ότι είχα ταμπούρα πίσω.
Storm
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13528
Εγγραφή: 25/02/03 12:14
Last Visit: 07/11/18 17:44

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό barimagas » 18/08/18 10:56

Έχω και εγώ panda και τα φρένα του ειναι σχετικά αδύναμα, καμία όμως σχέση με του c3, δεν καταλαβαίνεις ότι έχει ταμπούρα πίσω, ούτε έχουν κοπιάσει σε κατηφόρες με βάρος. Η αίσθηση τους είναι ίδια με του kia ceed που έχω με 4 δισκόφρενα. Έχουν δυνατό δάγκωμα αρχικά και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Όσοι δεν το πιστεύουν ας πάνε να δοκιμάσουν.
Αν ρωτάτε ποιο είναι καλύτερο, εννοείται να είχε 4 δισκόφρενα!
Άβαταρ μέλους
barimagas
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 06/01/16 21:20
Last Visit: 16/03/19 23:17

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 18/08/18 11:35

MONMAN2 έγραψε:Αφού αποφασίσατε για C3 για πείτε ακόμα 5 χρόνια /60000 χλμ εγγύηση :svivhaha: δίνει η citroen ;

Την τελευταία φορά που επισκέφτηκα έκθεση της τόσο έδινε γι' αυτό και απορρίφθηκε πάραυτα.

Όσον αφορά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα πιστεύω ότι αυτό που μετράει δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το μεγάλο βάρος που έχουν ακόμα και τα μικρά σύγχρονα αυτοκίνητα , το θεωρώ μεγάλο μειονέκτημα όταν δεν υπάρχουν δισκόφρενα παντού ,κατανοώ όμως και τους υπόλοιπους που δεν τρέχουν αλλά να μη παραπονιόνται από τη αίσθηση των φρένων σε καμμιά καλοκαιρινή κατάβαση προς την κοντινή παραλία με φορτωμένο το αυτοκίνητο.

Δικαιολογούν έτσι την τιμή τους και κάποιες λευκές συσκευές αυτοκίνησης (Toyota) που είναι για τη μάζα :roll:

Πάντως για την ιστορία πριν δυο εβδομάδες αγόρασα με 5,5 χιλιάρικα (εισαγωγής 2009 μοντ. 110 χιλ χλμ) ένα Toyota iq 1.0 για την πόλη, φοβερό αυτοκίνητο (και όχι αυτοκινητάκι) και παρα τα μόλις 880 κιλά του (εγώ το ζύγισα) και τα 68 άλογα εχει δισκόφρενα πίσω!


Μάλιστα και το γιάρις ταμπούρα έχει πίσω στην έκδοση με τον μικρό κινητήρα ... :lol:

https://www.toyota.gr/new-cars/yaris/index/specs

cool και cool plus δεν έχουν . Από την live λέει για πίσω δισκόφρενα .

Τώρα για την εγγύηση , τα 5 χρόνια/60000 χλμ για ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ εταιρεία μια χαρά είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό που δίνει 2 χρόνια .

Οι Ασιάτες δίνουν 5-7 χρόνια εγγύηση .
Ο,τι μπορεί ο καθένας... :whistlink:

Τώρα για το βάρος 980 κιλά είναι το C3 . Προφανώς οι δίσκοι θα ήταν καλοδεχούμενοι , αλλά ο ανταγωνισμός στις χαμηλές ιπποδυνάμεις έχει ταμπούρα ...
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6949
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 10/03/19 11:09

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό MONMAN2 » 18/08/18 13:22

criuser έγραψε:Μάλιστα και το γιάρις ταμπούρα έχει πίσω στην έκδοση με τον μικρό κινητήρα ... :lol:

https://www.toyota.gr/new-cars/yaris/index/specs

cool και cool plus δεν έχουν . Από την live λέει για πίσω δισκόφρενα .

...



έχομε και μετόχους αγαπητέ , να πουλάμε και για νοικιάρικα :)
Mazda 818, Fiat punto , Toyota Hiace, Suzuki swift Gti, Ford Mondeo 1.8 / ST-220, Opel Corsa Cdti, Mitsubishi SZ3, Toyota Yaris D4D , Volvo S60 2.0T, Toyota iQ 1.0...τώρα με δυο Toyota πρέπει να γίνω TOYOMAN!
MONMAN2
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 721
Εγγραφή: 21/03/08 20:48
Last Visit: 15/03/19 17:59

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 18/08/18 13:59

Σε αργό, προσθιοκίνητο, μπροσθόβαρο αυτοκίνητο, τα ταμπουρα δεν είναι πρόβλημα. Το μεγαλύτερο μέρος του φρεναρίσματος γίνεται με τα μπροστινά έτσι κι αλλιώς. Επίσης τα ταμπούρα δεν υστερούν σε δύναμη, παρά μόνο σε αντοχή. Σε νορμάλ, ακόμα και σβέλτη οδήγηση, δεν θα δείτε διαφορά.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 43150
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 16/03/19 10:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό blackie13 » 18/08/18 15:38

κανεις επισης δεν αναφερει το κομματι του κοστους συντηρησης...

τακακια-δισκοπλακες Χ4 ειναι ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεγαλο εξοδο...
blackie13
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 20/07/15 14:08
Last Visit: 12/03/19 22:07

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 18/08/18 18:15

Ακριβώς οπως ταλεει ο Δίας. Καθαρα ψυχολογικό ειναι το θέμα, τα ταμπούρα μια χαρα φρενάρουν, θέμα αντοχής εχουν, όχι δύναμης.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5944
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 17/03/19 0:31
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 18/08/18 18:48

To ξέρουμε βρε παιδιά ότι τα ταμπούρα είναι φτηνότερα στην συντήρηση και έχουν αντοχή , αλλά μόνο σε συνεχή φρεναρίσματα σε ρυθμό ειδικής μπορεί να έχεις θέμα .

Αλλά τέτοια αμάξια με ταμπούρα είχαμε όλοι το 70 και το 80 στα μικρά αμάξια εκτός από κάποια προηγμένα μικρά όπως η ....Citroen GS που είχε δισκόφρενα μπροστά πίσω από το 1969 ... :lol:

Τα γκόλφ με τον ανάλογο κυβισμό 1100 δηλαδή είχαν ταμπούρα μέχρι το 90 σχεδόν...

Οι κορόλλες δεν ξέρω τι είχαν , γιατί τα φύλλα σούστας δεν σε άφηναν να σκεφτείς τα φρένα...

Οπως και το έσκορτ 1100 της εποχής..



Πάτε γυρεύοντας μου φαίνεται... :roll: :iconcool: :lol:
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6949
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 10/03/19 11:09

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό MONMAN2 » 18/08/18 19:14

εεε, μη ξύνεις πληγές με τις κορόλλες είχα λεφτά να πάρω καινούργιο ΑΕ 86 το '87 αλλά το καθυστέρησα :( και μετά προέκυψε γάμος αδελφής Νο1 ,μετά αδελφής Νο2 ...ανέκαμψα το ΄90 που πήρα το swift gti , που παρεμπιπτόντως είχε δισκόφρενα παντού , αεριζόμενα τα μπροστινά :thumbsup:
Mazda 818, Fiat punto , Toyota Hiace, Suzuki swift Gti, Ford Mondeo 1.8 / ST-220, Opel Corsa Cdti, Mitsubishi SZ3, Toyota Yaris D4D , Volvo S60 2.0T, Toyota iQ 1.0...τώρα με δυο Toyota πρέπει να γίνω TOYOMAN!
MONMAN2
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 721
Εγγραφή: 21/03/08 20:48
Last Visit: 15/03/19 17:59

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Storm » 19/08/18 11:48

Περί ταμπούρων
Σόρυ αλλά όταν κατά κόρον εδώ μέσα αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αγοράζει αυτοκίνητο για να τα συνδυάσει όλα, τότε τα ταμπούρα θα έπρεπε να ήταν στάνταρ εξοπλισμός και όχι να είναι στάνταρ κάτι ηλεκτρονικές μπαρούφες ή άχρηστος άλλος εξοπλισμός (π.χ. ζάντες αλουμινίου), που κοστίζουν ένα τσουβάλι χρήματα.
Τα φρένα αφορούν την ασφάλεια του αυτοκινήτου και λογικά θα έπρεπε να επιδιώκεται η περισσότερη δυνατή απόδοση και ποιότητα.

Όταν κάποιος (π.χ. εγώ) αγοράζει αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, αλλά και για να μπορεί να βγει σε ταξίδια σε εθνικές οδούς αλλά και σε επαρχιακούς οδούς (με διάφορες καιρικές καταστάσεις) τότε τα φρένα θα πρέπει να μπορούν να αντεπεξέλθουν.

Και επί του θέματος. Αυτοκίνητα όπως το C3, το Clio, το Micra πάρα πολύ κακώς δεν έχουν δίσκους πίσω. Τα αυτοκίνητα αυτά δεν είναι Παντάκια για να κατεβαίνουν και να ανεβαίνουν την Λεωφόρο Κηφισίας.
Προορίζονται και για άλλες χρήσεις και πολλοί τα παίρνουν και για οικογενειακό αυτοκίνητο.
Storm
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13528
Εγγραφή: 25/02/03 12:14
Last Visit: 07/11/18 17:44

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό panos2171 » 19/08/18 11:56

Aν κι εγώ δεν είμαι υπέρ των ταμπούρων από τη στιγμή που έχουν ορίσει να υπάρχει στανταρ ABS και πλέον ESP τότε μάλλον και τα ταμπούρα μια χαρά ασφαλή είναι σε κάποια ελαφριά αυτοκίνητα.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
panos2171
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12805
Εγγραφή: 06/12/07 19:46
Last Visit: 15/03/19 19:11

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 19/08/18 12:13

Ξεχάσατε και τα φχάμπια , πόλο , ίμπιζα , γιάρις και γενικά όλα τα μικρά που όταν φοράνε τους μικρούς κινητήρες έχουν ταμπούρα πίσω .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6949
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 10/03/19 11:09

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], harisma23, kokotinos και 32 επισκέπτες