18/06/19 7:56

Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό giocitroen91 » 24/08/18 21:10

REALZEUS έγραψε: Για το C3 για παράδειγμα, που φοράει τα ίδια αμορτισέρ,

Το C3 με το Cactus FL δεν φοράνε τα ίδια αμορτισέρ.. Το Cactus φοράει την νέα ανάρτηση της Citroën: Progressive Hydraulic Cushion.. Στο C3 ίσως την βάλουν αργότερα.. Προς το παρόν μόνο το Cactus έχει την ανάρτηση μαγικό χαλί και το C5 aircross που θα έρθει
giocitroen91
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: 17/11/12 0:03
Last Visit: 10/05/19 23:56

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Lap » 24/08/18 21:14

Το σ3 δεν φορα τα διπλα αμορτισερ του κακτους.
Φορα απλα αμορτισερ τα οποια ειναι πολυ μαλακα.

Πρωτο το κακτους φειςλιφτ ως πρωτοτυπο υπο το γενικο προγραμμα με ονομασια αντβανς κομφορτ παρουσιασε αυτες τις διπλες αναρτησεις, παρεα με την ειδικη κολλα που με την οποια θα περιοριζε τα πρεσσαρισματα στα δεσιματα του αμαξωματος και θα αυξανε την στατικη και δυναμικη ακαμψια του αυτοκινητου. Τελος παρουσιασε και τα νεα καθισματα.

Εν τελη στην παραγωγη του φειςλιφτ κακτους περασαν μονο οι διπλες αναρτησεις και τα καθισματα με την υποσχεση οτι η αναρτηση αυτη θα περασει σταδιακα και στην υπολοιπη γκαμα της εταιριας. Κατι ακουστηκε και για τη πεζω αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο.

Στο σ3 κοπανησαν μια μαλακη αναρτηση και ειπαν ειναι λογω του προγραμματος αντβανς κομφορτ της εταιριας, δεν φορα διπλα αμορτισερ.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2894
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό harisma23 » 24/08/18 21:19

REALZEUS έγραψε:Αυτοκίνητο χωρίς στροφόμετρο δεν μπήκε στην οικογένεια εδώ και 40 χρόνια. Τραγικό!!!

Από εκεί και πέρα μια συμπεριφορά σε μια συγκεκριμένη διαδικασία δεν λέει κάτι για την γενικότερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Για το C3 για παράδειγμα, που φοράει τα ίδια αμορτισέρ, λένε ότι έχει φανταστική άνεση, αλλά είναι βάρκα στον γιαλό όταν πας να το πιέσεις...

Τελικά εγώ με το Δια ή θα συμφωνώ 100% ή θα διαφωνώ κάθετα! :lol:

Στην προκειμένη περίπτωση θα συμφωνήσω απόλυτα και για τις δύο παραγράφους.

Για το τεστ του ταράνδου, θα πω ότι είναι και τόσο πολύ συγκεκριμένο, που τελικά μπορεί να αποτελέσει μόνο ένδειξη για ένα μικρό ποσοστό της γενικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου. Και σε τελική ανάλυση, η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δεν αποτιμάται με νούμερα, αλλά πολύ περισσότερο με την αίσθηση που εισπράττει ο οδηγός.
Εικόνα
harisma23
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1810
Εγγραφή: 26/01/07 14:59
Last Visit: 15/06/19 21:40

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Lap » 24/08/18 21:34

Η αισθηση φυσικα μετρα παρα πολυ, αλλα ως παρατηρηση μια καλη συμπεριφορα στις στροφες εχει ως δεδομενο το πολυ καλο τερν ιν σε αποτομες εναλλαγες κατευθηνσης, οπως στα στροφιλικα και στα στενα κομματια. Εκει πολλα αυτοκινητα με ανετες αναρτησεις οχι απλως ειναι πλαδαρα και υποστρεφουν εντονως αλλα γενικως ειναι επικυνδινα.

Εδω σε ενα τεστ εντονης πιεσης και φορτησης της αναρτησης καθως και εναλλαγης της κατευθυνσης βλεπει κανεις πως, η μαλακοτερη αναρτηση αυτην την στιγμη στην αγορα που φορα το κακτους, μεσα απο την πατεντα της σιτροεν εξουδετερωνει τα μουτρα και το μπροστινο τμημα του αυτοκινητου υπακουει τοσο αμεσα που ο οδηγος του ξαφνιαζεται κατι που το αναφερουν και στα σχολια.
Το πισω μερος στεκεται ως βραχος σε καθε περισταση ενω μαλιστα σηκωνεται ο εσωτερικος τροχος σαν σπορτιφ αυτοκινητο, παρεχοντας ομως πολυ υψηλη ανεση.
Χαρακτηριστικο οτι ακομα και πανω απο τα 80χλμ/ωρα (στα 83) οι δοκιμαστες αναφερουν οτι το εσπ δεν φρεναρει πολυ το αυτοκινητο μιας και η αναρτηαη του δεν εχει προβλημα διαχειρησης του αμαξωματος
Θεωρω πως ειναι ενα δειγμα πολυ καλης μελετης.
Θα δειξει και στον δρομο βεβαια την αξια του.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2894
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 25/08/18 8:10

Η ουσία είναι ότι ένα αμάξι που δηλώνει ότι είναι εστιασμένο στην άνεση , σκίζει στο στροφιλίκι , αυτά που σπάνε σπονδύλους ... :ysterical:

Τώρα για τα πίσω παράθυρα , θα το δηλώσετε κουπέ , ενώ για το στροφόμετρο θα το κάνουμε όπως το 70 και το 80 . Εξωτερικό στο ταμπλώ ... :whistlink:

Η ουσία είναι πάντως ότι το αμάξι δηλώνει τις επιλογές του και είναι πολύ καλύτερο από ότι περιμένει κανείς και από ότι κοστίζει .




Στο άλλο θέμα του Μπαλένο , το είδα χτες σε 5-6 κομμάτια που το έψαχνα , γιατί ήμουν για 4-5 ώρες στους δρόμους στην Αθήνα και στο ταξίδι στο εξοχικό . Το αμάξι δεν βλέπεται . Το έδειξα στον συνέταιρο στην Αθήνα , στην σύζυγο στο ταξίδι και οι δύο έφριξαν...

Μπροστά ψιλοβλέπεται , αλλά πλάγια και πίσω δεν το συζητάμε . Ισάξιο του Ιγκνις στην ασχήμια ...

Αν ήταν να ξεχάσουμε την αισθητική θα βάζαμε πρώτη επιλογή το Ελυζέ , που σαν βενζίνη κάνει κάτω από 12000 και σαν ντίζελ κάτω από 15000.... :dizzy:
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7238
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 11/06/19 9:54

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Lap » 25/08/18 8:55

Το ελυζεχει θεματα με την παθητικη ασφαλεια. Μονο τεσσερις αεροσακους και γενικα καμπινα προστασιας αλα 90s φαση.
Το σαντερο ειναι ο φιλαρακι του.
Ισως το επομενο να ναι καλη περιπτωση.

Το μπαλενο ειναι η νοικοκυρα που συμφερει και εχει και προικα, οι ωραιες ειναι οι αλλες. :lol:
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2894
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό SPI_duster » 25/08/18 10:27

Lap αυτό με τους αερόσακους με ξεπερνά. Όχι γιατί δεν είναι καλύτεροι οι 6 από τους 4 αλλά γιατί ένα αυτοκίνητο δεν πρέπει να κρίνεται μόνο από αυτό το συστατικό στοιχείο ως προς την ασφάλεια που παρέχει. Μπαλένο και με 18 αερόσακους δεν το έπαιρνα με την καμία. Κάλιο να ακροβατώ με τον κίνδυνο. Υπόψη πως ότι κινείται εντός ΕΕ πληροί συγκεκριμένα στανταρντ ασφάλειας και δεν θεωρείται γκιλοτίνα.
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
SPI_duster
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4192
Εγγραφή: 18/08/14 14:42
Last Visit: 07/06/19 14:20
Τοποθεσία: Πεντέλη

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Lap » 25/08/18 11:58

Σπυρο το βλεπω αλλιως.

Αν ελεγα πως το ταδε αυτοκινητο ειναι ενα μετριο αυτοκινητακι με πορτπαγκαζ, ναβι, κλιμα, ζαντες, καλουτσικο κρατημα αλλα μωρε ενταξει τωρα, δεν εχει ζωνες ασφαλειας για τους πισω. Θα το αγοραζες;
Δεν θα απαντουσες μα καλα με δουλευεται; οι πισω στο πηγαδι κατουρησαν; δεν δικαιουνται να εχουν ασφαλεια οπως οι μπροστινοι; και σε αυτους δεν ασκουνται οι δυναμεις οταν μακρυα απο εδω γινει το κακο;

Τοτε αν σου απαντουσαν πως ακομα στην χωρα μας δεν εχουν νομο για την υποχρεωτικη εφαρμογη των πισω ζωνων. Εσυ σε οποιον αγοραζε αυτοκινητο δεν θα ελεγες κοιτα παροτι δεν υπαρχει υποχρεωτικη δεσμευση για τις ζωνες, παρε το αλλο καρο να εχεις πιο ησυχο το κεφαλι σου και ας εχει πιο ασχημα πισω φαναρια;

Φυσικα η εμφανιση ειναι σημαντικη αλλα μετα απο μια πενταετια ολα τα αυτοκινητα βαρετα θα δειχνουν καθως θα βγαινουν τα νεοτερα. Οι λιγοτεροι αεροσακοι ομως θα συνοδευουν το ομορφοτερο αμαξι σε ολη τη ζωη του.

Γενικα σπυρο, το θεμα ειναι φλου, καθως οσοι ασχοληθηκαν με καπως αγωνιαρικα αυτοκινητα και ηθελαν να βαλουν ρολ κειτζ, τις σιδεριες δηλαδη μεσα στο αυτοκινητο, ειχαν προβλημα με τον νομο καθως λογω των δοκαριων που βρισκονται κοντα στο κεφαλι ηταν υποχρεωτικο παντα το κρανος.

Ετσι δηλαδη, οπως για τα 80s οι ζωνες ασφαλειας στους πισω προσεφεραν ασφαλεια κυριως στον να μην φευγουν μπροστα οι ανθρωποι, απο τη δεκαετια του δυο χιλιαδες οι αεροσακοι κουρτινας προσφερουν προστασια στο κεφαλι των πισω επιβατων το οποιο ερχεται σε επαφη με τα δοκαρια του αμαξωματος.
Μη ξεχνουμε πως στα περισσοτερα αυτοκινητα τα πλαινα δοκαρια στους πισω επιβατες ειναι στο υψος του κεφαλιου. Αν βγαλεις την μοκετα και δεις τι δοκαρια ειναι πισω απο αυτην θα εντυπωσιαστεις. Σαν μπετον ειναι. Και σε πολλες περιπτωσεις ειναι και καπως μυτερα λογω της γωνιας της δοκου.

Το κεφαλι ειναι υπερβολικα ευαισθητο στα χτυπηματα, τα ποδια και τα χερια αντεχουν ως εναν βαθμο.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2894
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 24/09/18 23:28

Παρελήφθη σήμερα το αμάξι .

Δεν κάθισα μέσα στην βόλτα , καθότι δεν ήθελα να το βαρύνω... :lol:

Αφησα 3 γυναίκες μέσα και οι 2 άνδρες πήγαμε με την 5άρα...

Ωραίο μου φαινόταν απ΄ έξω , πολύ διάβασμα θέλει από μέσα για την οδηγό καθότι διαθέτει αρκετό εξοπλισμό το αμάξι .

Από αύριο θα ετοιμάσω αγγελία για το παλιό αμάξι . Είναι ένα ΦΟΡΝΤ ΚΑ του 2001 .

Εχει όλα τα σέρβις στην φόρντ , είναι σε πολύ καλή μηχανική κατάσταση και έχει και καινούργια λάστιχα . Εχει 142000 χλμ

Δεν έχει βαφτεί ποτέ και επειδή είναι αμάξι πόλης , έχει θεματάκια φανοποιείας , από μικροχτυπήματα , ενώ και το εσωτερικό θέλει κάποια περιποίηση . Στο κάρ η μέση τιμή των 12 αυτοκινήτων που έχει ανάλογης χρονολογίας και χλμ , είναι σχεδόν 2000 € . Είναι όλα ξαναβαμμένα .

Λέω να το βάλω 1850 ώστε να κατέβουμε και λίγο . Δεν επειγόμαστε να το πουλήσουμε , αλλά καλό θα ήταν να φύγει να μην ασχολούμαστε , μια και πρόκειται για μικροποσό και τι είναι ο κάβουρας , τι το ζουμί του .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7238
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 11/06/19 9:54

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Green_Dragon » 25/09/18 23:15

Απολαυστικό το νήμα, το ευχαριστήθηκα και μπράβο στον topic starter Cruiser, αλλά και όλους όσοι συμμετείχατε στην πορεία.
Καλοτάξιδο και τυχερό το C3, να το χαρεί η κυρία για πολλά-πολλά χρόνια ατρακάριστο!

Μακάρι να ήμουν και εγώ εκεί στα 10Κ και αντί να παιδεύομαι, να πήγαινα το έπαιρνα αύριο κιόλας με κλειστά μάτια. Αρέσει πολύ και στην κόρη και αυτό θα ήταν διπλή χαρά για μένα.

Βέβαια με έχετε προειδοποιήσει ότι μπορεί στην πορεία να χρειαστεί να αλλάξω κριτήρια.
Για την ώρα βρίσκομαι στα 6Κ και προσπαθώ να κάνω τι;;;; Να πιάσω το τζοκερ :lol: :lol: :lol: σε μ.τ.χ. εννοώ.
Green_Dragon
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18/12/11 3:40
Last Visit: 01/10/18 16:02

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό Green_Dragon » 25/09/18 23:50

Παρεμπιπτόντως ποια είναι η γνώμη σας για το C3 δεύτερης γενιάς ( το προηγούμενο ) με το 1397 μοτέρ που βγάζει 95hp;;;
Green_Dragon
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 18/12/11 3:40
Last Visit: 01/10/18 16:02

Re: Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .

Δημοσίευσηαπό criuser » 26/09/18 5:36

Αρχικά να σου πω ότι τα μοντέλα της citroen τα δίνουν με 35 % προκαταβολή και 36 άτοκες δόσεις ,ή με έκπτωση γύρω στα 1200 € .

Το αμάξι στην μεσαία έκδοση , εμείς το πήραμε στην επόμενη που είναι γύρω στα 600 € περισσότερα , θα το βρείς γύρω στα 12200 .

Το προηγούμενο μοντέλο , γενικά ήταν καλό , το προ-προηγούμενο είχε θεματάκια .

Ο κινητήρας με τα 95 άλογα , δεν ξέρω πως είναι . Εγώ είχα έναν 1.6 με 110 που τον φόραγαν τα C4 μέχρι το 2008 και είναι πολύ καλός κινητήρας . Για τον μικρότερο είχε νομίζω κάτι θέματα με φλάντζες , αλλά μπορείς να ρωτήσεις στο greekcitroenclub και να σου πουν οι ιδιοκτήτες .

Τώρα για το μτχ τι να σου πω .

Για να καταλάβεις , αυτό το αμαξάκι που πουλάμε , έχει θεματάκια από μικροχτυπήματα , άλλα είναι άβαφτο και κάποιος που το ξέρει με ένα ολικό βάψιμο και νέα καλύματα στα καθίσματα , δηλαδή με 500-600 € , από την στιγμή που είναι άριστο μηχανικά και με καινούργια λάστιχα , θα έχει ένα αμάξι τέλειο με λιγότερα από 2.500 και πρώτο χέρι .

Ο ανταγωνισμός δείχνει φρεσκοβαμμένα αμάξια , που σημαίνει ότι δεν ξέρεις τι έφτιαξαν και όπως είπε κάποιος άλλος μπορεί σε 4-5 μήνες να αρχίσουν να ξεβάφουν , ιδιαίτερα αν έχουν κρύψει και σκουριές από κάτω . Ενώ μηχανικά δεν είναι στο ίδιο επίπεδο . Είναι και ακριβότερα 300-1200 € , οπότε εύκολα εμείς θα είμαστε στα 2400 τέλειο και το άλλο να βρεθεί στα 3-3,500 . Η διαφορά είναι περίπου 40 % ακριβότερο .

Θεωρώ πάντως ότι δύσκολα θα σου κάτσει το τζόκερ και να σου πω και κάτι άλλο , αν μπορείς επειδή και το κορίτσι δεν είναι να σε τρέχει τα συνεργεία και να γκρινιάζει , να ψαχτείς για καινούργιο .

Στείλε την να δει το σκόντα σίτιγκο , στα 9-9500 , την τριπλέτα 108-aygo-c1 γύρω στα 10500 . Το νέο Τουίγκο και γενικά ψάξε τι προσφορές παίζουν σε όλες τις εταιρείες .

Ακόμα επειδή πλησιάζουμε στο τέλος του χρόνου και θα έχουν προσφορές , περίμενε να πάει ο Νοέμβριος και κοίτα τι θα βγάλουν .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7238
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 11/06/19 9:54

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Exabot [Bot] και 21 επισκέπτες