26/06/19 9:08

Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό scn » 07/11/14 20:30

DAP έγραψε:Για οποιον ειχε σχεδιασει να παει.....Το"ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ " ανεβληθη .


Ευχαριστώ. Θα πήγαινα...
edit. Είδα ότι η ακύρωση οφείλεται στο ότι ΕΚΑΒ και πυροσβεστική δηλώνουν αδυναμία να διαθέσουν οχήματα, λόγω καιρικών συνθηκών. Καλό είναι να δοθούν στη δημοσιότητα τα έγγραφα με τα οποία το ΕΚΑΒ και η πυροσβεστική το κάνουν αυτό γιατί αλλιώς ο καθένας μπορεί να φανταστεί οτιδήποτε.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό johanndelta » 09/11/14 14:41

Kαι μιας και πιασαμε τις αναβολες :shifty: , να υποθεσω ότι ο αγωνας ταχύτητας το επομενο Σ/Κ, δεν;

Και όμως: :)

http://kokkinhshmaia.blogspot.gr/
MG ZR 160 mk2
johanndelta
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2756
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/06/19 17:36
Τοποθεσία: Αθηνοχαλκιδα

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό johanndelta » 10/08/15 12:39

https://time2rally.wordpress.com/2015/0 ... lclimb-bg/

Eικονες από το μελλον... :roll:
MG ZR 160 mk2
johanndelta
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2756
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/06/19 17:36
Τοποθεσία: Αθηνοχαλκιδα

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό johanndelta » 20/12/15 9:42

http://www.zougla.gr/automoto/racing/di ... ftokinitou

Ε, ενταξει... :hahaiv:

Κατά βαση εχουμε ακομα μια Σαρι-μπαλια ακριβειας :metalo: αλλα δυστυχως η φαση είναι καπως ετσι:


+
#asprakorakiamaurakorakiakantetoukirkounavaraeipeirakia
#pigasemagisessexartorixtresnadwpwspairneisolestisnikes
#thaallakswgeitoniathafygwaptapaliathavazwallouvenziniagapimoupalia
#thaspaswΕικόναgiatalogiapoupes

Τελος οι μηχανικοι κυριοι. Το μελλον είναι εδώ:
Εικόνα

Μετα και τη θεαση της εκπομπης:
MG ZR 160 mk2
johanndelta
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2756
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/06/19 17:36
Τοποθεσία: Αθηνοχαλκιδα

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 23/05/16 9:41

Καλησπέρα,

ερωτηση για φιλο που δεν γραφει εδώ.

Αναμεσα σε ένα Peugeot 206 (1600cc) και σε ένα Peugeot 106 (1600cc) για ασφαλτινη χρηση τι θα επιλέγατε και ποια τα πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα καθενος?

Μιλαμε για gr N και χρηση χομπι , όχι για κυνηγι πρωταθλήματος.(σχολιαστε και το σεναριο gr A)

επισης αναφέρομαι σε αγορα μεταχειρισμενου αγωνιστικου , όχι στησιμο από την αρχη.

ευχαριστω.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 23/05/16 22:59

106 .. Γιατι θα εισαι το μονο 206 Ν2
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 24/05/16 9:30

Aλλα η κατηγορια αν εχει πανω από 3 Ν2 (που θα εχει) προσμετράει.

Επισης και Α6 παλι θα εχει πανω από 3 αυτοκίνητα.

Για ποιοι λογο λες ότι θα είναι πχ δεκα 106 και ενα 206?
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό APR » 24/05/16 12:38

:lol:

Oταν λεω οτι η νεολαια μας ειναι ...... <αφου μου το ειπε ο ταδε (ο κατ'αυτον μεγας γνωστης του σπορ)> δεν εχω πεσει εξω στα περισσοτερα που εχω διαβασει απο νεους !

Δεν εχει ομολογκασιον το 206 στο Ν2 , αγοακια μου , και η θα το τρεξεις στην Α6 με την πλαστικη πολλαπλη και τις αλλες αηδιες που εχει και βγαζει ολιγα μουλαρια , η θα βαλεις τα ακριβα και δυσεβρετα του cup peygeot που ευτυχως εχουν επιτραπει στην α6 για να σωθουν αυτα τα υπεροχα κατα τα αλλα αυτοκινητα !

Δεν διαβαζετε , δεν διαβαζετε .......... :sorry:
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό S3 » 24/05/16 18:07

Ο φιλος μιλαει για αγορα.
Οποτε αν μπορεις να αγορασεις ενα απο τα 2-3 καλα 206 που πωλουνται με τα καλουδια του κιτ καρ, τοτε ασυζητιτι 206.

Αν ειναι να φτιαξεις αγωνιστικο, τοτε 106 γιατι με λιγα χρηματα θα εχεις ενα καλο 106 Ν2.
Το 206 οπως ειπε και ο APR ομολογκαρεται μονο στην Α6 με ακριβα καλουδια(εισαγωγη, εκκεντροφοροι, χταποδι, εγκεφαλος, κλπ)

Υπαρχει και η λυση του να φτιαξεις ενα 206 RC grN με τροπετο RC που ερχεται πιο οικονομικα απο Α6 και με πιο απλη ομολογκασιον(χωρις να πειραξεις μεταδοση που η ομολογκε ειναι πανακριβη)
Peugeot 206 RC GR.N
S3
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2303
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 11/06/19 9:23

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό APR » 25/05/16 13:27

S3 έγραψε:
Υπαρχει και η λυση του να φτιαξεις ενα 206 RC grN με τροπετο RC που ερχεται πιο οικονομικα απο Α6 και με πιο απλη ομολογκασιον(χωρις να πειραξεις μεταδοση που η ομολογκε ειναι πανακριβη)


E δεν νομιζω οτι η λυση αυτη ειναι η φτηνοτερη , γιατι ενα rc group N σωστο για ραλλυ και αξιομαχο αποκλειεται να φτασει κατω απο 20 με 30 χιλιαρικα , σε αλλη εκδοχη θα το περνανε και τα τσικουετσεντο ! :lol:

Χωρις το ομολογκαρισμενο κιβωτιο κ' εξατμιση δε ...ειναι για κλαματα .

Η λυση του νεαρου (αλλα και πολλων αλλων )που εχουν 206 και δεν εχουν επαφη τα μηχανικα τους μερη με καμια ομολογκασιον ( 1400 , 1600 , 2000 rc ) μπορουν καλιστα να φτιαξουν οτι επιτρεπεται στην νεα Ε και να ευχαριστηθουν αγωνιστικο αυτοκινητακι .

Προσεξτε , επιτρεπεται να πατε στην νεα Ε , αρκει σ'ενα αυτοκινητο να εχουν περασει 14 χρονια απ'την ημερα που ομολογκαριστηκε .!
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 26/05/16 11:57

Ρωταω εκ μερους φιλου & διευκρινιζω:

1)Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα αναμεσα σε αγορα ετοιμου 106 και 206 gr A (A6)?

πχ μετατροχιο μεγαλύτερα ποιο εχει;, φρενα μεγαλύτερα το 206 , σασμαν κτλ

2) Αναφέρομαι παντα για εως 1600cc ,οποτε τα περι 2.000cc σεναρια αποριπτονται.

3) Σχολιαστε και για citroen saxo N2 εναντι Peugeot 106 N2 ..Είναι ακριβως ιδια αυτοκίνητα?

πχ αναφέρομαι στο σεναριο οπου δεν βρεθει Gr A 206 ή 106.

Αναμεσα σε ένα saxo N2 και ένα 106 N2 ποιο θα διαλέγατε - εκτος αν μιλαμε για αγωνιστικα χωρις διαφορες.

ευχαριστω.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 02/06/16 20:29

APR έγραψε::lol:

Oταν λεω οτι η νεολαια μας ειναι ...... <αφου μου το ειπε ο ταδε (ο κατ'αυτον μεγας γνωστης του σπορ)> δεν εχω πεσει εξω στα περισσοτερα που εχω διαβασει απο νεους !

Δεν εχει ομολογκασιον το 206 στο Ν2 , αγοακια μου , και η θα το τρεξεις στην Α6 με την πλαστικη πολλαπλη και τις αλλες αηδιες που εχει και βγαζει ολιγα μουλαρια , η θα βαλεις τα ακριβα και δυσεβρετα του cup peygeot που ευτυχως εχουν επιτραπει στην α6 για να σωθουν αυτα τα υπεροχα κατα τα αλλα αυτοκινητα !

Δεν διαβαζετε , δεν διαβαζετε .......... :sorry:


ελπίζω ο πληθυντικός (αγοακια) να μην για εμένα .... αν ήταν , ξαναμετάφρασε .. το ΜΟΝΟ 206 Ν2 :yikes: :yikes:
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό APR » 06/06/16 16:35

Να το μεταφρασω , πως δηλαδη ? σαν του Μπομπου το ....<μανα ειναι μονον μια> η οπως ξερεις εσυ οτι το εγραψες ? :iconcool:
Αν ειναι γραμμενο σωστα κατ'εσε , alemitsakos , καλως το εγραψες , συγνωμη αν σου εθιξα τις γνωσεις σου περι των κανονισμων του αθληματος , συνεχισε να βοηθας στις αποριες των νεων !
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 07/06/16 7:51

τελικά 206 Ν/2 τρεχει στην Ελλαδα ή δεν τρέχει?

στα παραπανω ερωτήματα που εθεσα μπορει να απαντησει καποιος ή θα κανουμε κουβεντα για την οικονομία της Ελλάδας?
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό scn » 07/06/16 12:07

ASTRAKITCAR έγραψε:τελικά 206 Ν/2 τρεχει στην Ελλαδα ή δεν τρέχει?

στα παραπανω ερωτήματα που εθεσα μπορει να απαντησει καποιος ή θα κανουμε κουβεντα για την οικονομία της Ελλάδας?


Οι ερωτήσεις που κάνεις δεν έχουν απάντηση, γι' αυτό δε σου απαντάει κανείς. Δεν μπορείς να συγκρίνεις έτσι απλά 106 Α6 και 206 Α6 γιατί υπάρχουν τελείως διαφορετικοί βαθμοί "φτιαξίματος" από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Υπάρχει 106 Α6 που έχει κοστίσει 15000 και 106 Α6 που έχει κοστίσει 70000. Λίγο μικρότερες είναι οι διαφοροποιήσεις στο 206. Τι σύγκριση να κάνεις; Αν θες να συγκρίνεις κορυφαίο 106 Α6 με κορυφαίο 206 για εγκυκλοπαιδικούς λόγους, κοίτα χρόνους, κατά προτίμηση στο εξωτερικό.
Αν θες να ξεκινήσεις πάρε Ν2, όχι Α6. Σαξό ή 106, δεν έχει σημασία, είναι τα ίδια. Απλώς έχε υπόψη σου ότι κι εκεί υπάρχουν τεράστιες διαφορές. Υπάρχουν Ν2 που έχουν κοστίσει πάνω από 35000 και Ν2 που έχουν κοστίσει κάτω από 10000.

Υ.Γ. Όταν επιβάλλονται φόροι και εισφορές στο 50-68% του εισοδήματος, καταλαβαίνεις ότι το κεντρικό θέμα συζήτησης ΠΡΕΠΕΙ να είναι η οικονομία της Ελλάδας και όχι οι αγώνες.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες