17/07/19 17:43

Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό APR » 07/06/16 13:29

scn έγραψε:
ASTRAKITCAR έγραψε:τελικά 206 Ν/2 τρεχει στην Ελλαδα ή δεν τρέχει? :dizzy: astrakia εχουμε δει με εσενα .....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ Ν2 το 206 γιατι δεν εχει ομολογκασιον , στην επομενη θα φας φαπα με φαξ ! :slap:








Υ.Γ. Όταν επιβάλλονται φόροι και εισφορές στο 50-68% του εισοδήματος, καταλαβαίνεις ότι το κεντρικό θέμα συζήτησης ΠΡΕΠΕΙ να είναι η οικονομία της Ελλάδας και όχι οι αγώνες.
:ysterical: :yesiibb:
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 08/06/16 9:26

ο άλλος τοτε το λεει ότι τρεχει με 206 Ν2?

Προς scn.

εδώ μιλαμε για ελληνικα αγωνιστικα νεα.

Αν θες να μιλησουμε για την οικονομια,μιλαμε αλλου. Λογω ιδιοτητας & επαγγέλματος σου αναλυω ότι θελεις και σου δινω λυσεις.Δεν λεω απλα θεωρια.

Δεν μιλαμε για κοστος σασμαν,μοτερ κτλ.

Οποτε αναμεσα σε ένα Α6 106 & 206 , υπαρχουν διαφορες? Φρενα είναι ιδια? μετατροχια εναι ιδια? Μοτερ λογικα είναι ιδιο. Αν καποιος εχει τρεξει με 106 και εχει δοκιμασει ένα 206 ή το ανάποδο,τι θεωρει ότι είναι καλυτερο και που?

Δηλ. αν καποιος σημερα εχει ένα budget 15000€, και βρισκει στην αγορα ένα 106 και ένα 206 gr A,με θεωρητικα ιδιο σασμαν,φρενα,μοτερ. Από πατημα και γενικα αισθηση (feeling) τι θα διαλεγε?
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό S3 » 08/06/16 11:58

Τα ερωτηματα που θεστεις, μπορουν και ευκολα να βρεθουν στο διαδικτυο.
Παρολαυτα εν ταχει:

206 Ν2 ΔΕΝ υφισταται, το ξαναλεμε για να το εμπεδωσουμε. Σε Ν2 ουδεποτε ομολογκαριστηκε το 206. Μονο σε Ν3(rc)

Tωρα στις ομοιοτητες, θα ελεγα δεν υπαρχουν.
Μονο διαφορες.
Νο 1 διαφορα το βαρος: Τουλαχιστον 150 κιλα ελαφρυτερο το 106.
Μποροστα το 206 εχει γεφυρα, το 106 δεν εχει.
Πισω και τα 2 βραχιονες με ραβδους στρεψης.
Το 206 ειναι μεγαλυτερο αυτοκινητο, οποτε εχει μεγαλυτερα μετατροχια και μεταξονια.
Στο ασε το 106 ειναι πιο αποτομο λογω κοντου μεταξονιου, το 206 φευγει πιο γλυκα και μαζευεεται πιο γλυκα.
Αλλα το 106 εχει πιο κοντη κρεμαγιερα και πιο αμεση.
Κινητηρας: το 106 εχει καλη πολλαπλη εισαγωγης και καταλυτη κατω, το 206 εχει πλαστικη εισαγωγη χειροτερη του 106, μικροτερης παροχης μπεκ, ηλεκτρογκαζο, πιο ηπιους εκεντροφορους και καταλυτη παβω στην πολλαπλη.

Αρα για να πειραξεις το 206 πρπει να βαλεις αγραφο εγκεφαλο, ντιζα, αλλη πεταλουδα, αλλη εισαγωγη, αλλα μπεκ, χταποδι κλπ.
Στο Α6 εχει ομολογκαριστει ενα χταποδι και μια πολλαπλη, αυτα της peugeot sport.
Oποτε αν δε βρεις ενα ετοιμο 206 με αυτα τα πραγματα, το πιθανοτερο θα σερνεται.

Απο σασμαν ειναι τα ιδια, φρενα μαμα το 206 εχει 266 που ειναι ηδη πολυ καλα. Ομολογκαρισμενα εχει τα τετραπιστονα AP. Σαν σασμαν σχεσατο εχει ομολογκαριστει το 6ρι της ps που ειναι πανακριβο(zf)

Aπο πατημα σου ειπα και πριν το 206 εχει καλυτερο.
Αν βρεις στα 15.000 206 με τετραπιστονα, και ομολογκε peugeot sport κινητηρα kai μεταδοση, ειναι τσαμπα, παρτο με κλειστα ματια.
Peugeot 206 RC GR.N
S3
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2303
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/07/19 18:21

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 08/06/16 14:29

φιλε S3 αυτες τις απαντησεις εψαχνα τοσο καιρο.

σε ευχαριστω.

σιγουρα θα ηταν σκορπιες απαντησεις αυτες που θα εβδισκα οποτε εσυ με καλυπτεις. Αν καποιος φιλο εχει κατι επιπλεον να προσθεσει , με χαρα να τον διαβάσω.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 21/06/16 0:23

Βάλε κάτι παραπάνω στα 15 και έλα να σου δώσω το φτωχό πλην τίμιο 106 A6 μου με δυο αναβάσεις στην πλάτη του ... 206 α6 είναι πιο αργό από σαξοραλο .. αυτά λενε οι ελληνικοί αγωνες ... μιλω για άσφαλτο πάντα .. αμα ξέρει κανείς καμιά εξαίρεση μας λέει ..
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό pskarm » 22/06/16 6:05

Aπο τη στιγμη που δε το ψαχνεις καλυτερα να παρεις 206 Ν3 για να μη μπλεξεις με τα προβληματα, ταβκοστη και το αγχοσ συμμετοχης ενος Α.
βρισκεις εκει εξω με 2 και ξεκινας σιγα σιγα αν δε θες ετοιμο.
pskarm
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: 25/09/05 11:32
Last Visit: 08/12/17 10:10

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 22/06/16 7:14

o κυβος ερριφθη.

αποκλειστικαν τα Ν2 saxo & rallye, και τα Α6 206,106 & saxo.

η επιλογή είναι για Ν3 το οποιο θα είναι ειτε Peugeot 206 ειτε Renault clio.

το μεν Α6 206 παραειναι αργο με τα 160+ αλογα ταβανι, τα δε 106 & saxo πασχουν από αρκετες εξοδους ορισμενα, αλλα δεν νομιζω ότι μπορεις να κυνηγήσεις κατι αξιοπρεπες σε επειπεδο γενικης σε ραλυ.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό pskarm » 22/06/16 14:34

Sorry alla 206 A6 με εισαγωγη κ εξαγωγη πεζο σπορτ με
αρκετη δουλειά πανε πολυυυυυυ πανω απο 160



αν παντως θες υπαρχει 206 rc που ξεκινησε να γινει Ν3 αλλα δεν προχωρηησε ποτε. Εχει μεινει σε μια αποθηκη με σχεδον ολα τα μαμα πραγματα
pskarm
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: 25/09/05 11:32
Last Visit: 08/12/17 10:10

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 23/06/16 7:11

pskarm έγραψε:Sorry alla 206 A6 με εισαγωγη κ εξαγωγη πεζο σπορτ με
αρκετη δουλειά πανε πολυυυυυυ πανω απο 160



αν παντως θες υπαρχει 206 rc που ξεκινησε να γινει Ν3 αλλα δεν προχωρηησε ποτε. Εχει μεινει σε μια αποθηκη με σχεδον ολα τα μαμα πραγματα



εχεις μηνυμα.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό APR » 25/06/16 16:33

ASTRAKITCAR έγραψε:o κυβος ερριφθη.

αποκλειστικαν τα Ν2 saxo & rallye, και τα Α6 206,106 & saxo.

η επιλογή είναι για Ν3 το οποιο θα είναι ειτε Peugeot 206 ειτε Renault clio.

το μεν Α6 206 παραειναι αργο με τα 160+ αλογα ταβανι, τα δε 106 & saxo πασχουν από αρκετες εξοδους ορισμενα, αλλα δεν νομιζω ότι μπορεις να κυνηγήσεις κατι αξιοπρεπες σε επειπεδο γενικης σε ραλυ.


:ysterical: :ysterical: Bρε αστροκιτκαρ μας δουλευεις ?

Ποιο επιπεδο γενικης μας τσαμπουνας ?Oi δευτερο=τριτες θεσεις του Πλαγου με 106 μολις 174 αλογα δεν σου αρκουν ? Εχεις συγγενεια με τον Αντρεουτσι η εχεις τελειωσες την σχολη του αστρα χαν με αριστα ?

Να σε ρωτησω , παπι εχεις ? γιατι δεν βολευεσαι μ'αυτο ? η αν θες να διασκεδαζεις εδω τον κοσμο , βαζε και τα ιμοτικονς στο τελος να καταλαβαινουν τις προθεσεις σου , μην σπανε και τα ........τους !

Αντε και καλη απονομη , πρωταθλητη μας (με το rc η to clio τελικα θα σε χειροκροτησουμε ?) :metalo:


Υ.Γ. Εντωμεταξυ γραφεις εδω που περιμενουν να διαβασουν οι του αθληματος καποια νεα , και θα τραβανε τις κοτσιδες τους με τις :innocent: ............... σου !
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 27/06/16 8:15

μπαρμπα ουτε σε ξερω ουτε με ξερεις ουτε εχουμε βγει για φαγητο μαζι.

το αν υπαρχουν κουλοί στον χωρο ασε να το πω οσο το βλεπω και το καταλαβαινω με τα δικα μου μετρα.

αν εχεις καμπανελια παρε ένα 206 Α6 από αυτά που φτιαχνεις και παμε μεγαρα. Φερε και έναν πιλοτο δικο σου. εγω θα βαλω μπροστα το αμαξι και θα κανω γυρο χωρις να ξερω το αμαξι καν. αν κανω πανω από 3'' στον γυρο διαφορα από τον πιλοτο σου, τα εξοδα δικα μου. Αν κανω εως 1'' υπερ του δικου σου διαφορά τα εξοδα δικα σου.

αν δεν ερθεις παρε κανα video και δες τους πιλοτους της γενια σου στρατισινο και τσαδαρη γιια να χορτασεις περασματα, και ασε εμενα με travalia & αντρεουτσι.

το τι θα γραφω εδώ είναι δικο μου θεμα. υποδείξεις και λοιπα σχολια στα παιδια σου.

παπι δεν ειχα ποτε .3 μοτοσυκλέτες εως τωρα.

όλα τα Α6 δεν βγαζουν 174 αλογα όπως λες ότι κανει του πλαγου.

στο μυαλο μου ειχα 106 & 206 εως 160 αλογα το πολύ.

το Ν3 που εχω τρεξει δεν μου αρεσε από δυναμη.

επισης δεν μου αρεσουν καποιοι τυποι σαν εσενα που δεν σεβονται την γνωμη καποιου αλλου.

τα emotions στειλτα σε καμια θεια ή καμια φιλη στα λουτρα που παιζει μπιριμπα να γελαει με τις υπολοιπες φιλες της. προσεξε όμως μην τους πεσει καμια μασελα και σε βριζουν μετα.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 27/06/16 8:16

α και κοιτα .

μην το πεις στον moderator και με μαλωσει. γιατι ξερω τι ρουφιανιες παιζουν εδώ. Από το 2003 γραφω εδώ.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό scn » 28/06/16 9:50

@ASTRAKITCAR
Δεν υπάρχουν Α6 με 160 ΗΡ. Τα 174 του Πλάγου είναι από τις χαμηλότερες ιπποδυνάμεις σε Α6. Τα περισσότερα Α6 που βλέπεις στους ελληνικούς αγώνες είναι μεταξύ 175 και 200 ΗΡ. Και υπάρχουν λίγα Α6 που ξεπερνάνε τα 200. Η καλύτερη δυναμομέτρηση νόμιμου Α6 που έχω δει έγραφε 203,7 ΗΡ και είναι αυτοκίνητο που εκτός από αναβάσεις έχει τρέξει και σε κάποια σπριντ. Κάποια παράνομα Α6 με σφυρήλατες μπιέλες, βαλβίδες από 206 κ.λπ. πάνε ακόμα πιο ψηλά. Και σε αντίθεση με του Πλάγου, όλα τα Α6 που σέβονται τον εαυτό τους έχουν 6άρια, κατά προτίμηση σειριακά.

Όσον αφορά το υπόλοιπο ύφος και στιλ της απάντησης, θα σου πρότεινα να μπεις στους αγώνες χωρίς αυτό. Η προσωπική μου εμπειρία δείχνει ότι όποιος μπήκε με τέτοιο ύφος είτε:
(α) έχασε σύντομα αυτό το ύφος
(β) έκανε τεράστιες ζημιές στην τσέπη του και τον εγωισμό του και τα παράτησε (Μην κοιτάς τον έναν που έχει αυτό το ύφος και παραμένει. Αυτός έχει μοιράσει ακάλυπτες συναλλαγματικές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στις οποίες έχει υπογράψει με δέκα διαφορετικές υπογραφές και καμία δεν είναι αυτή που έχει στην ταυτότητά του).
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 28/06/16 10:14

Yπαρχουν πολλα Peugeot 206 στην κατηγορία Α6 που περνάνε τα 160 άλογα???

υφος δεν εχω. επι λεξη πιο πανω εγραψα: το μεν Α6 206 παραειναι αργο με τα 160+ αλογα ταβανι, τα δε 106 & saxo πασχουν από αρκετες εξοδους ορισμενα, αλλα δεν νομιζω ότι μπορεις να κυνηγήσεις κατι αξιοπρεπες σε επειπεδο γενικης σε ραλυ.

όπως βλέπεις δεν εγραψα για αναβασεις διοτι ο Σπυρος ο Βοργιας με το 106 εχει ράψει αρκετα κοστούμια σε ότι κινείται..

όταν λεω σε επιπεδο γενικής εννοω ότι αν αγόραζα ένα αυτοκίνητο αυτή την στιγμή θα προτιμούσα ένα Ν3 διοτι με ένα Α6 Peugeot 106 νομίζω ότι θα είμαι χαμηλά σε επίπεδο γενικης. Το ύφος που το βλέπεις?

και επειδή τα Α6 είναι παγκόσμιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ φαινόμενο να τερματίζουν ψηλά σε επίπεδο γενικής , δεν σημαίνει ότι προσβάλω τα φιλαράκια του APR...

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ,ΓΑΛΛΙΚΟ & ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΑ Α6 206 & 106?

Bεβαια αν παω με ένα Ν2 στην Αλβανία ενδεχομένως θα τερματίζω πρώτος/δεύτερος.

Υφος φιλε scn δεν εχω όπως βλέπεις εγω αλλα κατι τυποι που το παιζουν παλιοι στον χωρο...

Όμως η προταση για το χρονομετρημενο στα Μεγαρα ισχυει...και επειδή η Ακροπολη μπορει να πεσει , όχι όμως ο λογος μου οσο αναπνέω και πατάω στην Γη , ότι λέω δεν ξελέω και όταν μιλαω ή γραφω στα 39 μου χρονια είναι αντικειμενικό . Και αυτό λέγεται επαγγελματισμός. Κατι που στην μπανανία που ζούμε είναι σπάνιο. Oπότε δεν το παίζουμε ragnioti αλλά ξέρουμε τα όρια μας ως οδηγοί. Στην τελική δεν είπα ότι θέλω να οδηγήσω Ν4 ή Α8.Δεν εχω οδηγησει ποτέ μου.

ένα Ν3 λέμε με 200 αλογα ταβάνι και 1050 kg βαρος που με συνοδηγο και εμενα φτάνει 1300+kg.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3 σχεδόν κουνούργιο.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 05/06/19 16:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

Δημοσίευσηαπό scn » 28/06/16 12:38

ASTRAKITCAR έγραψε:Yπαρχουν πολλα Peugeot 206 στην κατηγορία Α6 που περνάνε τα 160 άλογα???

Ναι, τα περισσότερα. Κάτω από 160 είναι μόνο λίγα αμιγώς χωμάτινα. Ασφάλτινο 206 με 160 άλογα δε λογαριάζεται ως Α6.

ASTRAKITCAR έγραψε:ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ,ΓΑΛΛΙΚΟ & ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΑ Α6 206 & 106?

Ψάξε βρες αγώνες με Grosjean ή Artzner στη Γαλλία και αγώνες με Rovatti, Alborghetti ή Petracca στην Ιταλία, όλοι με σαξόραλλα. Θα δεις 2ες και 3ες θέσεις γενικής μπροστά από καμιά 10αριά S2000 και άλλα τόσα R3. Μόνο, πρόσεξε. Όταν με το καλό μπεις σε αγωνιστικό μην προσπαθήσεις να κάνεις αυτά που βλέπεις από τον Petracca. Στους αγώνες υπάρχουν και δέντρα τριγύρω και τα δέντρα έχουν διαφορετικές απόψεις από αυτές που έχουν οι αμμοπαγίδες των Μεγάρων.

ASTRAKITCAR έγραψε:Υφος φιλε scn δεν εχω όπως βλέπεις εγω αλλα κατι τυποι που το παιζουν παλιοι στον χωρο...

Θα συνιστούσα να ξαναδιαβάσεις το κείμενο που έγραψες πριν και να κάνεις λίγη αυτοκριτική για το ύφος του κειμένου. Όσο αφορά τον κυρ-Χρήστο, το 95% από αυτά που λέει είναι σωστά και μακάρι να εισακούγονταν. Χάνει σε αποτέλεσμα μόνο επειδή τα λέει λίγο άγρια. Ξαναδιάβασε αυτά που σου έγραψε και ίσως δεις ότι κάτι έχει να σου πει πίσω από το άγριο ύφος γραφής του. Και δεν το "παίζει" παλιός στο χώρο. Είναι.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης