17/06/19 15:41

TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 31/03/15 20:57

APR έγραψε:Του 4χ4 που μαλλον γιαυτους λες , ειναι υπευθυνοι οι αρμοδιοι ανικανοι που αφησατε να βρησκοντε εκει να σας εκπροσωπουν !

Καταλαβες ? αν εσεις δεν εχετε ουτε επαφη μεταξυ σας , και εχετε αφησει καποιους να σας σβησουν απ'τον χαρτη των αγωνων , ειναι εσωτερικο σας προβλημα .
(ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΟΙ <ΑΡΧΗΓΟΙ > ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙ Η ΟΜΑΕ )


Παρεπιτοντως εγινε σημερα απο οτι κυκλοφωρει στη πιατσα.....

Παραιτηθηκαν ......

2 μηνες και κατι μετα που τα λεγαμε........
Άβαταρ μέλους
fokion_sportage
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2940
Εγγραφή: 06/09/04 15:24
Last Visit: 10/02/18 8:14

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό APR » 16/12/15 18:10

..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό PyrgiotisRS » 20/12/15 19:02

Γνωρίζω ότι η προδιαγραφή 8856-2000 για τις φόρμες είναι η πιο πρόσφατη που υπάρχει.
Παίζει κάποιο το έτος κατασκευής της φόρμας?
Μου δίνουν σε τιμή-χάρισμα μια ελάχιστα χρησιμοποιημένη Sparco κατασκευής 2002....
Άβαταρ μέλους
PyrgiotisRS
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 16/04/09 20:09
Last Visit: 29/09/17 20:08
Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό APR » 21/12/15 11:51

Tρεχει !
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό scn » 27/02/16 7:20

Για να μη χαλάμε τις καρδιές μας, να μειωθεί η ετήσια καθιερωμένη ταλαιπωρία οδηγών και μηχανικών από τις διάφορες αλλαγές (πραγματικές ή δήθεν, ουσιαστικές ή χαζές), να σταματήσουν οι διάφορες φήμες περί βιδών, πλακών κλπ. στα κέιτζ που είναι ιδιοκατασκευές και στέλνουν κόσμο ξανά στους κατασκευαστές ρολ-κέιτζ (με ό,τι άλλες παράξενες φήμες προκαλεί αυτό στη χώρα της μίζας), παραθέτω αυτούσιο απόσπασμα από το τέλος του άρθρου 8 του J253 που αφορά τα ρολ-κέιτζ:

Αυτές είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερες βίδες, τα πέδιλα στήριξης μπορούν να κολληθούν στις πλάκες ενίσχυσης ή ο κλωβός ασφαλείας (όπως ορίστηκε στο άρθρο 253N8.3.1) μπορεί να συγκολληθεί στο αμάξωμα/σασί.

και τον ορισμό από το ίδιο άρθρο

8.2.12 Πέδιλο στήριξης
Πλάκα κολλημένη στο ένα άκρο της σωλήνας ενός τοξυλίου, η οποία επιτρέπει το βίδωμα ή/και την κόλληση στο αμάξωμα/σασί, συνήθως πάνω σε μία πλάκα ενίσχυσης


Υ.Γ. Και μια φιλική συμβουλή προς οδηγούς που θέλουν να φτιάξουν αυτοκίνητο, αν υπάρχει πια κανένας τέτοιος τρελός: Για ρολ-κέιτζ να προτιμάτε ομολογκαρισμένο. Συνήθως κοστίζουν παραπάνω και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι τόσο ανθεκτικά και τόσο ασφαλή όσο είναι του Χέρμπι και του Καραταρούκ που κατά κανόνα χρησιμοποιούν σωλήνες μεγαλύτερου πάχους. Αλλά και μόνο ότι με μια απλή επίδειξη της ομολογκασιόν ξεφορτώνεστε την κάθε νέα παρανόηση και νέα ερμηνεία που κατέβηκε στο νου κάποιου, αξίζει. Έβαλα ομολογκαρισμένο και ξένοιασα. Δείχνω το χαρτάκι και τελειώνει εκεί κάθε κουβέντα.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό AGIS » 27/02/16 15:24

scn έγραψε:.......................................
Υ.Γ. Και μια φιλική συμβουλή προς οδηγούς που θέλουν να φτιάξουν αυτοκίνητο, αν υπάρχει πια κανένας τέτοιος τρελός: Για ρολ-κέιτζ να προτιμάτε ομολογκαρισμένο. Συνήθως κοστίζουν παραπάνω και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι τόσο ανθεκτικά και τόσο ασφαλή όσο είναι του Χέρμπι και του Καραταρούκ που κατά κανόνα χρησιμοποιούν σωλήνες μεγαλύτερου πάχους. Αλλά και μόνο ότι με μια απλή επίδειξη της ομολογκασιόν ξεφορτώνεστε την κάθε νέα παρανόηση και νέα ερμηνεία που κατέβηκε στο νου κάποιου, αξίζει. Έβαλα ομολογκαρισμένο και ξένοιασα. Δείχνω το χαρτάκι και τελειώνει εκεί κάθε κουβέντα.


Όσο αφορά το παραπάνω δε θα συμφωνήσω ,γιατί οι κατασκευαστές που αναφέρεις έχουν γνώση και από πρόσφατη εμπειρία λέω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα και στον έλεγχο.
AGIS
Άβαταρ μέλους
AGIS
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 14/09/02 15:54
Last Visit: 30/06/15 21:46
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ κ Β.Π

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό scn » 27/02/16 19:01

AGIS έγραψε:Όσο αφορά το παραπάνω δε θα συμφωνήσω ,γιατί οι κατασκευαστές που αναφέρεις έχουν γνώση και από πρόσφατη εμπειρία λέω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα και στον έλεγχο.


Δεν υπονόησα το παραμικρό εναντίον των δύο συγκεκριμένων ελλήνων κατασκευαστών. Είναι και οι δύο κορυφαίοι. Αντίθετα έγραψα ότι ως επί το πλείστον τα δικά τους κέιτζ είναι καλύτερα από τα περισσότερα ομολογκαρισμένα λόγω μεγαλύτερου πάχους σωλήνων. Το πρόβλημα δεν το έχουν οι κατασκευαστές. Το πρόβλημα υπάρχει στο ότι διάφοροι έχουν κάθε χρόνο καινούργιες παρανοήσεις, ελλιπή κατανόηση και εμμονές σε σχέση με ερμηνείες των κανονισμών και αντοχές κατασκευών. Σκέψου μόνο ότι φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι τρεις βίδες Μ8 έχουν μεγαλύτερη αντοχή από μια ραφή αργκόν μήκους 45 cm!!!!! (ένα πέδιλο με ελάχιστη επιφάνεια 120 cm2 δεν μπορεί να έχει ραφή μικρότερη από 44 cm). Ούτε καν μπήκε στον κόπο κανείς να ανοίξει κάνα βιβλίο από το Μετσόβιο για να καταλάβει πόσο διασκεδαστικό είναι να λέγεται ή να υπονοείται κάτι τέτοιο. Καλώς ή κακώς, απ' όλη αυτή την κατάσταση γλιτώνεις μόνο αν κουβαλάς το χαρτί μιας ομολογκασιόν, ακόμα κι αν το κέιτζ είναι σαφώς υποδεέστερο αυτών που φτιάχνουν οι δύο συγκεκριμένοι έλληνες.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης