17/06/19 15:50

TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό APR » 03/04/07 16:33

ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΦΟΡΟΙ , ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ , ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ <ΚΟΠΑΝΑ> ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ .. Η ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΕ , Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΜΟΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ , Η ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ , ΠΕΡΝΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΚΥΡΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΑΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ .

ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠ'ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ .....
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΟΧΕΣ ΣΤΑ ΚΥΛΙΝΔΡΑ , ΜΕ ΣΩΛΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ , ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΤΑΝ ΣΤΡΟΦΑΡΟΥΝ ?
Ε ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟΙ Τ.Ε. ΘΕΛΕΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ , ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ .
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΡΚΟΥΙ .

ΑΛΛΟ .....ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ( ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΟΔΑ , ΦΟΡΙΕΤΑΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ ) , ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ Τ.Ε. ΖΗΤΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ , ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΑΝ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΕΘΕΑ .
ΑΥΤΗ ΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ν (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ )ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΣΤΑ Ν , ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ < ΦΤΙΑΞΟΥΝ > ΒΑΣΕΙΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ .
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠ'ΤΗΝ FIA (253.16 (ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ J ), ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ .
ΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ , ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΧΩΡΩΝ , ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ , ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ .....ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΕΣ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠ'ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ .
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΑΛΛΟ ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , ΠΕΡΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΝΑΣΟΥ ΣΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΕΜΙ. , ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΑΘΑΚΙΑ <ΕΞ ΑΜΕΛΕΙΑΣ> , ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ , ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ , ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΧΥΣΜΕΝΟΙ
:oops:
Τελευταία επεξεργασία από APR και 05/04/07 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SteliosC » 03/04/07 18:04

ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΟΧΕΣ ΣΤΑ ΚΥΛΙΝΔΡΑ , ΜΕ ΣΩΛΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ , ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΤΑΝ ΣΤΡΟΦΑΡΟΥΝ ?
Ε ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟΙ Τ.Ε. ΘΕΛΕΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ , ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ .
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΡΚΟΥΙ .


Αυτο δεν ειναι ξεκαθαρο? Δηλαδη οτι ειναι υποχρεωτικο δοχειο τουλαχιστον 2 λιτρων? Εγω αυτο ηξερα...
SteliosC
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 04/10/04 13:51
Last Visit: 20/06/13 13:56

Δημοσίευσηαπό APR » 03/04/07 18:21

[quote="SteliosC
Αυτο δεν ειναι ξεκαθαρο? Δηλαδη οτι ειναι υποχρεωτικο δοχειο τουλαχιστον 2 λιτρων? Εγω αυτο ηξερα...[/quote]

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ Stelaki C , ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΥΣΜΟΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ Τ.Ε. ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ .... ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΠΙΣΤΑ ΠΑΤΙΝΑΖ ΠΑΓΟΥ .
ΑΥΤΟ ΔΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΧΕΙΟΥ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΟΤΕΡ , ΟΤΑΝ ΣΠΑΣΕΙ ,( ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΡΙΠΑΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ,ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠ'ΤΙΣ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Η ΠΛΗΜΜΥΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ .ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ?
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SteliosC » 03/04/07 18:25

Ετσι ακριβως ειναι!
Ασε που μαζι σου δεν διαφωνω ποτε :)
SteliosC
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 04/10/04 13:51
Last Visit: 20/06/13 13:56

Δημοσίευσηαπό APR » 03/04/07 18:35

SteliosC έγραψε:Ετσι ακριβως ειναι!
Ασε που μαζι σου δεν διαφωνω ποτε :)


ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙΣ... ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ... ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ , ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ? :lol:
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SteliosC » 03/04/07 18:40

APR έγραψε:
SteliosC έγραψε:Ετσι ακριβως ειναι!
Ασε που μαζι σου δεν διαφωνω ποτε :)


ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙΣ... ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ... ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ , ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ? :lol:


Σαφως και ΔΕΝ εννοω αυτο.
SteliosC
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 04/10/04 13:51
Last Visit: 20/06/13 13:56

Δημοσίευσηαπό fotis-84 » 04/04/07 10:26

ποιες ειναι διαφορες φετος στον εξοπλισμο ασφαλειας απο περσι?

το μονο που βρηκα ειναι η υποχρεωτικη πυροσβεση απο φετος στα ραλλυ σπριντ και αν δεν κανω λαθος τα εσωρουχα στις αναβασεις.

ακομα επειδη ειμαι ψηλος αντιμετωπιζω ενα ακομα προβλημα με το χωρο πανω απο το κεφαλι μου ,οταν φοραω κρανος αυτο απεχει ελαχιστα εκατοστα απο το ρολλ μπαρ.οι βασεις που φοραω ειναι η universal της omp και ειναι στην πιο χαμηλη σκαλα .μπορω να κανω χειροποιητες ή ακομα καλυτερα μπορω να κοψω τα σημεια που ειναι σημειωμενα στην φωτογραφια ωστε να βιδωσει η βαση πιο χαμηλα στο πατωμα?

Εικόνα

προκειται για αμαξι της Ε.
fotis-84
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 23/03/06 14:33
Last Visit: 30/04/14 8:43
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό nass » 04/04/07 10:39

Ναι μπορείς. Αρκεί το πάτωμα να είναι αντοχής και όχι "τσίγκος". Και σε κάθε περίπτωση θέλει πλάκα ενίσχυσης (ακόμα και να φτιάξεις ένα έξτρα πάτωμα σε εκείνο το σημείο μπορείς). Πρόσεχε τι θα κάνεις διότι αν δε δουλέψει σωστά το κάθισμα, οι ζώνες και τα κράνη είναι ψιλοάχρηστες.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/06/18 16:01

Δημοσίευσηαπό APR » 04/04/07 12:24

ME ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ :twisted:
ΟΥΤΕ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΡΙΠΛΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ :twisted:

ΓΙΑΥΤΟ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ , ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ .............

ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙΟ ΛΥΣΕΙΣ ....ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ....... ΤΕΛΟΣ
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό nass » 04/04/07 16:42

Φαντάζομαι πως ο fotis-84 ρώτησε αν μπορεί (από άποψη κανονισμών) να το κάνει. Και μπορεί. Από εκεί και πέρα, συμφωνώ μαζί σου πως πρέπει να βρεθεί κάποια άλλη λύση (διότι και το να βρίσκει το κεφάλι στην οροφή λάθος είναι)
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/06/18 16:01

Δημοσίευσηαπό APR » 05/04/07 14:41

AΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΡΟΣ Τ.Ε. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ .

ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ 50Χ80Χ2 ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ .

ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΑΥΤΑ , ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ Η ΑΛΛΟΥ , ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΟΠΗ ΟΣΟ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΟΥ ΣΠΕΙΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΚΟΥ , Ο.Κ ?

ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ , ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΟΛΛΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ , ΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΟΛΗΣΗ , ΕΙΤΕ ΑΡΓΚΟΝ , ΕΙΤΕ ΟΞΥΓΟΝΟ , Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ , ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΣΕ ΑΝΘΡΑΚΑ , ΑΡΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ .
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ,
Η ΖΩΝΗ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟΝ ΚΡΙΚΟ , Ο ΚΡΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ , ΕΛΚΕΙ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ <ΠΕΡΑΣΕΙ> ΕΠΑΝΩ ΣΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ .
ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΩΡΑ , ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ , ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΗΣ , ΣΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΟΧΗ ΜΕ ΕΛΑΦΡΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ) ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ , ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ <ΤΣΙΜΠΗΘΕΙ> ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠ, ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ .

ΑΓΑΠΗΤΟΙ Τ.Ε. , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ , ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΕΠΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ , ΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ .
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό takinennn » 05/04/07 18:00

Επιτέλους! Δεν θέλω να περιαυτολογήσω αλλά μπράβο σας APR.
Πέρσι στον Τ.Ε. στην Θες/νίκη είχα αυτήν την διαμάχη με τεχνικό έφορο, Του εξήγησα (όπως πολύ σωστά προανέφερε ο APR τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να έχουμε συνεχόμενο γαζί αλλά ποντάρισμα. Το αποτέλεσμα ήταν να με κοιτάξει και να μου «πει την δουλειά σου εσύ και εγώ την δική μου». Φταίει που ήμουν 23ετων και δεν του γέμισα το μάτι…
Άβαταρ μέλους
takinennn
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 08/11/04 18:58
Last Visit: 31/12/16 6:51
Τοποθεσία: θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό kpsig » 05/04/07 18:59

takinennn έγραψε:Επιτέλους! Δεν θέλω να περιαυτολογήσω αλλά μπράβο σας APR.
Πέρσι στον Τ.Ε. στην Θες/νίκη είχα αυτήν την διαμάχη με τεχνικό έφορο, Του εξήγησα (όπως πολύ σωστά προανέφερε ο APR τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να έχουμε συνεχόμενο γαζί αλλά ποντάρισμα. Το αποτέλεσμα ήταν να με κοιτάξει και να μου «πει την δουλειά σου εσύ και εγώ την δική μου». Φταίει που ήμουν 23ετων και δεν του γέμισα το μάτι…

Τι προσόντα πρέπει να έχει κάποιος για να είναι ΤΕ?
Άβαταρ μέλους
kpsig
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2929
Εγγραφή: 12/12/02 10:06
Last Visit: 05/04/19 23:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SPEEDY » 05/04/07 20:34

APR έγραψε:AΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΡΟΣ Τ.Ε. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ .

ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ 50Χ80Χ2 ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ .

ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΑΥΤΑ , ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ Η ΑΛΛΟΥ , ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΟΠΗ ΟΣΟ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΟΥ ΣΠΕΙΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΚΟΥ , Ο.Κ ?

ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ , ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΟΛΛΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ , ΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΟΛΗΣΗ , ΕΙΤΕ ΑΡΓΚΟΝ , ΕΙΤΕ ΟΞΥΓΟΝΟ , Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ , ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΣΕ ΑΝΘΡΑΚΑ , ΑΡΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ .
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ,
Η ΖΩΝΗ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟΝ ΚΡΙΚΟ , Ο ΚΡΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ , ΕΛΚΕΙ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ <ΠΕΡΑΣΕΙ> ΕΠΑΝΩ ΣΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ .
ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΩΡΑ , ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ , ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΗΣ , ΣΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΟΧΗ ΜΕ ΕΛΑΦΡΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ) ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ , ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ <ΤΣΙΜΠΗΘΕΙ> ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠ, ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ .

ΑΓΑΠΗΤΟΙ Τ.Ε. , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ , ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΕΠΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ , ΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ .


Αυτά να τα λες πιο συχνά φίλε Χρήστο μήπως και ξεστραβωθεί κανένας καμιά φορά.
Στο link αυτό μπορεί να δει όποιος θέλει πως πρέπει να γίνονται οι κολλήσεις για αγωνιστική προετοιμασία σε αμάξωμα αυτοκινήτου.
http://www.megatec.gr/MEGATECBodyworks/rallybodypreparation.html
Για τους μη πολύ σχετικούς ο τύπος αυτός της συγκόλλησης είναι Argon Tig. Αυτά στην χώρα μας και εν έτη 1979...

Φιλικά :)
Speedy
...και ο Θεός έδωσε στον Έλληνα άλλον ένα Έλληνα... και έτσι βρήκε την ησυχία του ο Τούρκος...

Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy ;)

http://www.megatec.gr
Άβαταρ μέλους
SPEEDY
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 400
Εγγραφή: 11/09/02 0:11
Last Visit: 15/08/11 3:17

Δημοσίευσηαπό APR » 06/04/07 11:44

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ SPEEDY , ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ , ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΕΤΟΙΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑΘΕΛΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ .



Y.Γ. Υποψιν οτι το θεμα , το ανοιξα για να βοηθηθουμε ολοι , και κανεναν λογο υπαρξης δεν εχει για να μειωσει τους Τ.Εφορους , αντιθετα επειδη κανεις μας δεν ειναι παντογνωστης , ολοι μπορουμε να διορθωσουμε τις οποιες αντιληψεις μας για διαφορα θεματα που εχουν σχεση με την σωστη και ασφαλη κατασκευη των αγωνιστικων αυτοκινητων και τα τμηματα ασφαλειας των .
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες