17/06/19 15:52

TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό PapaZent » 22/10/14 21:53

Η συγκριση με το BTRDA ηταν ανεπιτυχης σαφως γιατι καμμια σχεση δεν εχει η Ελλαδα με την Αγγλια.
Αλλα εκει τρεχουν ακομα με υπερεπικινδυνα 205 τουμπαρισμενα 19 φορες και πανε διχως αυριο. Αλλα ειναι ομολογκε(σικ)

επειδη εχω κανει πολυ συγκεκριμενους οικονομικους υπολογισμους μιλαω ομως. Και τη δουλεια τη κανω και γω στο σταβλο μου με τα λιγοστα εργαλεια που εχω. Ποσο μαλλον να εκμεταλλευοταν ο μαστορακος στο μαγαζι του αναλογες ελευθεριες και να φτιαξει τερατακι κοψε-ραψε με ο,τι περισσευει απο τις (τεραστιες για ολους) υποχρεωσεις.

Το καθε δεκατο κατω απο τα 11 στοιχιζει γεωμετρικα περισσοτερο στο ντραγκστερ και για να στησεις αξιοπρεπες αυτοκινητο ανταγωνιστικο με τα σημερινα δεδομενα του (απιστευτα εξελιγμενου πλεον για τα δεδομενα της Ελλαδιτσας) ντραγκ χρειαζονται για πλακα 30 χιλιαρικα. Το δικο μου αυτοκινητο δε κοστιζει 5 χιλιαρικα και χιλια ευρω δε με φτανουν για ενα αγωνιστικο σ/κ ΟΤΑΝ μπορω και τα διαθετω...απλα θα ηθελα οταν τα πληρωνω να μπορω να περναω οσο καλυτερα γινεται.

Δε με νοιαζουν οι χρονοι, ουτε τα τσιγγακια. Και σε καμμια περιπτωση δε χρειαζεται να κλεψω τιποτα απο κανεναν ουτε να θιξω κανενος την προσπαθεια.
Παρε αλλο αυτοκινητο θα μου πεις.
Την απαντηση τη ξερεις!
Αλλωστε σπονσορας δε προκειται να πατησει στους ελληνικους αγωνες στον αιωνα τον απαντα.
Περιμενε να δεις τι θα γινει στη Δερβενοχωριων με το "υπερεπικινδυνο" S1 και τα λεμε...
EΛ.ΕΤ.Α. sport
Άβαταρ μέλους
PapaZent
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 25/03/16 13:29

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό scn » 23/10/14 5:34

PapaZent έγραψε:Η συγκριση με το BTRDA ηταν ανεπιτυχης σαφως γιατι καμμια σχεση δεν εχει η Ελλαδα με την Αγγλια.


Δεν έκανα σύγκριση του BTRDA με την Ελλάδα. Έφερα το παράδειγμα της εν λόγω κατασκευής ως κάτι που έχει μόνο οπτική σχέση με κάποιο ομολογκαρισμένο αυτοκίνητο. Και στην Ελλάδα έχουμε αυτοκίνητα που έχουν μόνο οπτική σχέση με κάτι ομολογκαρισμένο, π.χ. το Σιρόκο του Καμπύλη ή το ΑΧ του Πολίτη, μόνο που είναι σε πιο "μικρές" κατηγορίες. Απλώς εκεί ο τύπος το πήγε πολύ μακριά, έδιωξε όλα τα WRC, οπότε στο τέλος του έκοψαν το κεφάλι.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό zivas » 23/10/14 10:27

Σαν κάτι να ξέρουν αυτοί... :hmmm:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116455
Άβαταρ μέλους
zivas
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/02/16 21:48

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό APR » 23/10/14 12:01

PapaZent έγραψε:.............................................................................. Το δικο μου αυτοκινητο δε κοστιζει 5 χιλιαρικα και χιλια ευρω δε με φτανουν για ενα αγωνιστικο σ/κ ΟΤΑΝ μπορω και τα διαθετω...απλα θα ηθελα οταν τα πληρωνω να μπορω να περναω οσο καλυτερα γινεται.

Δε με νοιαζουν οι χρονοι, ουτε τα τσιγγακια. Και σε καμμια περιπτωση δε χρειαζεται να κλεψω τιποτα απο κανεναν ουτε να θιξω κανενος την προσπαθεια.
Παρε αλλο αυτοκινητο θα μου πεις.
Την απαντηση τη ξερεις!
Αλλωστε σπονσορας δε προκειται να πατησει στους ελληνικους αγωνες στον αιωνα τον απαντα.
Περιμενε να δεις τι θα γινει στη Δερβενοχωριων με το "υπερεπικινδυνο" S1 και τα λεμε...


Αγαπητε μου "PapaZent" , μην ξεχνας οτι (η αν δεν γνωριζεις ) ετσι πρωτοξεκινησε η ιδεα -προτροπη απο καποιον αγωνιζομενο στα γραφεια επιτροπης της Μεσογειων , που ελεγε <γιατι να μην μπορω να βαλω σε ενα μινι ενα μοτερ ενα σασμαν και οτι αναρτηση μου κανει κεφι και να μπορω να τρεχω για την απλη ευχαριστηση μου .....ο ιδιος εφτιαξε ενα wrc στην κατηγορια αυτη την περιβοητη σαλουν , με τα γνωστα αποτελεσματα .......εξαφανιστηκαν αυτοι που θα μπορουσαν να τρεχουν (που δεν ειχαν εγκρισεις fia omolog.) και ηρθαν αυτοκινητα που θα μπορουσαν να ειναι εκει , που θα ανεβαζαν το ενδιαφερον και τον συναγωνισμο του αθληματος !

Πραγματι ,περιμενω το......s1 , αν και πιστευω οτι αυτος που το οδηγει , εχει την εμπειρια να μην μας κανει κανενα πολυνεκρο και σβησουμε απ'τον χαρτη οριστικα , αυτην την κατηγορια !

Αυτα φοβομαστε ολοι που ανησυχουμε για το μελλον , οταν χανεται η μπαλα με τις υπερκατασκευες στους <σταυλους> και στα <σιδηρουργεια> που απο πρωην καγκελαριοι (που εφτιαχναν καγκελα ) ξαφνικα με μια argon και σωληνολαμαρινες εγιναν καθηγητες και στον Εκεμπερκερ......
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό zivas » 24/10/14 8:30

Να σημειώσουμε ότι ο BTRDA είναι ο αντίστοιχος ΣΟΑΑ των οδηγών ράλλυ της Μ Βρετανίας .
Επίσης οτι στο εθνικό τους πρωτάθλημα, με βαθμολογία περίπου σαν πολυνίκους με μπόνους όταν μικρότερο αυτοκίνητο κερδίζει μεγαλύτερο, συμμετέχουν αυτοκίνητα έως 2000 κ.ε. με ένα διαφορικό.. εμπρός ή ΠΙΣΩ :yahoo: ....
Άβαταρ μέλους
zivas
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/02/16 21:48

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό APR » 24/10/14 11:26

Εμ βλεπεις που λεω βρε Αγγελε , οτι οι <προτασιολογοι> κι αδικημενοι απ'την κακουργα Ελληνικη νοοτροπια , βλεπουν μονον οτι ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ απ'τις προηγμενες αγωνιστικα χωρες , τα υπολοιπα ............... δεν αγγιζουν κανεναν η δεν υπαρχουν . :slap:
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό el-em » 24/10/14 12:10

APR έγραψε:Εμ βλεπεις που λεω βρε Αγγελε , οτι οι <προτασιολογοι> κι αδικημενοι απ'την κακουργα Ελληνικη νοοτροπια , βλεπουν μονον οτι ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ απ'τις προηγμενες αγωνιστικα χωρες , τα υπολοιπα ............... δεν αγγιζουν κανεναν η δεν υπαρχουν . :slap:


Για πειτε μας και οι δυο φωστηρες τωρα, ποσο κανει ενα συγχρονο R3 με 2000 κ.εκ και ενα διαφορικο ?????
Σιγουρα περισσοτερα απο ενα Ελληνικο Ν/4 !!!

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό zivas » 24/10/14 12:41

el-em έγραψε:.... φωστηρες ....

"el-em"

Δέν θυμάμαι να σου εχω δώσει τέτοιο δικαίωμα..
Άβαταρ μέλους
zivas
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/02/16 21:48

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό el-em » 24/10/14 12:48

zivas έγραψε:
el-em έγραψε:.... φωστηρες ....

"el-em"

Δέν θυμάμαι να σου εχω δώσει τέτοιο δικαίωμα..


Απο την στιγμή που συζητάς δημόσια με τον APR και δεν διαφωνείς με τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιεί για το άτομο μου, ναι φίλε Άγγελε, μου το έχεις δώσει.

Φιλικά,

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό scn » 25/10/14 6:05

zivas έγραψε:Να σημειώσουμε ότι ο BTRDA είναι ο αντίστοιχος ΣΟΑΑ των οδηγών ράλλυ της Μ Βρετανίας .
Επίσης οτι στο εθνικό τους πρωτάθλημα, με βαθμολογία περίπου σαν πολυνίκους με μπόνους όταν μικρότερο αυτοκίνητο κερδίζει μεγαλύτερο, συμμετέχουν αυτοκίνητα έως 2000 κ.ε. με ένα διαφορικό.. εμπρός ή ΠΙΣΩ :yahoo: ....


Έτσι είναι. Όμως, επειδή το εθνικό πρωτάθλημα κατέληξε σε αποτυχία, η MSA αποφάσισε να μη γίνει το 2015 προκειμένου να έχει το χρόνο να βρει λύση!!!! Δες το άρθρο: http://www.autosport.com/news/report.php/id/114625. Το βασικότερο πρόβλημα είναι η παντοκρατορία των DS3 R3 αλλά επίσης είχαν γενικότερη μείωση ενδιαφέροντος και μείωση συμμετοχών. Ενώ στο BTRDA όπου τρέχουν τα πάντα (εκτός από το απαγορευμένο κατασκεύασμα του Burton) μάζευαν πάνω από 140 ανά αγώνα, στο εθνικό δεν είχαν ούτε τις μισές με αποτέλεσμα οι αγώνες να έχουν πια οικονομικό πρόβλημα (θυμίζει κάτι αυτό;). Οι διαδόσεις λένε ότι το 2016 θα γίνει με R5.

Αυτά μην τα διαβάζουν κάποιοι και σκέφτονται διάφορα. Άλλο Αγγλία, άλλο Ελλάδα. Επίσης, ένα DS3 R3 έχει μεγαλύτερα κόστη ακόμα κι από Ν4. Για την Ελλάδα ακόμα και η Α6 πολύ της πέφτει.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 25/10/14 13:30

Φανταζομαι ότι το εθνικό τους πρωτάθλημα θα είχε και πολύ μεγαλύτερα παράβολα για να χρηματοδοτήσει την προβολή του κάτι που τους ερασιτέχνες δεν τους νοιάζει.
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6878
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 07/07/15 22:04

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό scn » 25/10/14 18:16

Go_For_Pole έγραψε:Φανταζομαι ότι το εθνικό τους πρωτάθλημα θα είχε και πολύ μεγαλύτερα παράβολα για να χρηματοδοτήσει την προβολή του κάτι που τους ερασιτέχνες δεν τους νοιάζει.


Ψάχνοντας βρήκα διαφορές της τάξης του 30%, σε καθαρό ποσό περίπου 250 ευρώ. Για την Ελλάδα είναι πράγματι μεγάλη διαφορά, για εκεί δεν ξέρω.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό Amaxopoulos » 25/10/14 19:31

Δεν έχω παρακολουθήσει φανατικά το αγγλικό πρωτάθλημα μετά τις χρονιες 99-2000 με τα διάφορα εργοστάσια με τα ρενό μεγκάν μαξί , βόξολ άστρα, σκόντα, 106 μαξί , μαζί με κάτι σουμπαρού γκρουπ Ν κλπ ..
Τελευταία είδα τα δικίνητα πάλι ds3 , renault ,κλπ...

Σίγουρα είναι 500 κλάσεις πάνω από εμάς, αλλά δεν νομίζω να είναι ακριβώς πρότυπο για μας, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πως αποφασίζει μια χώρα σαν την αγγλία να μην κάνει πρωτάθλημα ράλλυ 2015 για τέτοιο λόγο που αναφέρει το άρθρο. ( αν ισχύει μια τέτοια είδηση)
Η δικαιολογία ότι κερδίζει μια μόνο μάρκα , ως άποψη που αντιπροσωπεύει ομοσπονδία είναι κάπως...
Επίσης χρονικά είναι μια περίοδος που μπαίνει στα r3t η ρενώ και μάλιστα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά αφού κέρδισε στη γαλλία στο ντεμπούτο του...

off topic...
πουλαω το 106 group A
Amaxopoulos
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2795
Εγγραφή: 13/12/02 22:54
Last Visit: 08/09/16 16:17
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό zivas » 12/11/14 9:45

APR έγραψε:Συγνωμη αλλα εγω δεν γνωριζω <ποιοι> και <ποιοι> , οι ιδιοι <οι ιστορικοι > θα μπορουσαν να παρουν θεση ενδιαφεροντος , και να γινει κατι σωστο με διαφανεια , για να σταματισουν τα κλαψουρισματα ! :)


APR έγραψε:
Υ'Γ. Προσωπικα με πειραζει που δεν εχουν ενδιαφερθει και δυο τρια ατομα απ'τον χωρο των Ιστορικων , ωστε να μπει μια ταξη για τα επομενα 5 τουλαχιστον χρονια κι εκει . :(



Οι κανονισμοί της FIA historic είναι γενικά ικανοποιητικοί (ας ξεπεράσουμε κάτι υποχρεωτικά αποσπώμενα τιμόνια.. και 6αρες ζώνες ... :hmmm: ) και δέν βλέπω να χρειάζονται παρέμβαση !
Οποιος έχει αντιρήσεις ας τι εκφράσει εδώ...φανερά!!!
Απο το 2015 έχουν συμπεριλάβει στην κατηγορία 4 την j1 και την j2 όπου υπάρχουν και αρκετά ενδιαφέροντα μοντέλα για την Ελληνική πραγματικότητα .
Άβαταρ μέλους
zivas
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/02/16 21:48

Re: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 26/11/14 21:34

το μεταφερω κι εδω...............

Δυστυχως ΚΑΝΕΙΣ δε διαβαζει τους - οποιους - κανονισμους.....
Ολοι πανε με το.... τι ειδαν στο internet και καταληγουμε με .........cage νεροσωλήνας της 1 ίντσας.... και αντι κουρμπαδόρο τα βλεπεις κολλημένες γωνιες....
οχι δεν κανω πλακα............
Ειχα και "μαρτυρα" Τεχνικο εφορο με ΜΕΓΙΣΤΗ εμπειρεια....

Οι λεσχες ( αλλα ΚΑΙ η ομοσπονδία), "κατι" πρεπει να κανουν για αυτο.......

Καλώς ή κακως.................
Άβαταρ μέλους
fokion_sportage
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2940
Εγγραφή: 06/09/04 15:24
Last Visit: 10/02/18 8:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες