21/07/19 13:57

RALLY GREECE OFFROAD

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 23/01/13 11:01

Μετά από μια σειρά επιτυχημένων εθνικών και διεθνών διοργανώσεων αγώνων RALLY RAID από το OffRoadTeam, διοργανώνεται το Σαββατοκύριακο 24-26 Μαίου 2013 το RALLY GREECE OFFROAD στα Καλάβρυτα.
Αρωγοί στη σχεδίαση, την προώθηση και την διεξαγωγή του αγώνα το ATLASTEAM4x4, η Ιταλική DRIVEVENT και η 3Α-ADVENTURES.
Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site του αγώνα : http://www.rallygreeceoffroad.gr
Ακολουθήστε μας και στο Facebook : http://www.facebook.com/events/569850866364760/
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό superspy » 24/01/13 13:30

Θεολόγη, Ανοικτές, κλειστές ή "κλειστές" ειδικές;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...
http://www.off-road.gr
Άβαταρ μέλους
superspy
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 07/04/03 10:16
Last Visit: 28/03/19 10:32

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 24/01/13 15:08

superspy έγραψε:Θεολόγη, Ανοικτές, κλειστές ή "κλειστές" ειδικές;


Καλημέρα Σπύρο, βάζω μια ενημερωτική ανακοινωση στα fora και με "κυνηγάς" με ερωτήσεις ! :)
Από το "ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ TRAIL RIDE – RALLY RAID ΜΟΤΟΣYΚΛΕΤΑΣ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2012" .....
..... ΑΡΘΡΟ 2 ......
Ειδική (Επιλεγμένη) διαδρομή: Δοκιμασία ταχύτητας πραγματικού χρόνου. Οι ειδικές διαδρομές, μπορούν να διεξάγονται σε ανοικτή (ελεύθερη) στην κυκλοφορία ή κλειστή διαδρομή που διατίθεται αποκλειστικά στους συμμετέχοντες. Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή της ειδικής ως ανοικτή ή κλειστή, πρέπει να αναγράφεται στον συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα.
Οι επιλεγμένες διαδρομές, είναι δοκιμασίες ταχύτητας οι οποίες ξεκινούν από ή μετά από ένα ΣΕΧ, των οποίων ο τερματισμός (flying) ακολουθείται από ένα σταθμό καταγραφής χρόνου (ΣΤΟΠ) που μπορεί ταυτόχρονα να είναι και ΣΕΧ.

- Χρονομετρημένη διαδρομή ακριβείας – Regularity: Δοκιμασία προκαθορισμένης ΜΩΤ (50 χιλ ή μικρότερη). Οι διαδρομές ακριβείας διεξάγονται σε ανοικτή στην κυκλοφορία διαδρομή. Αν ο οργανωτής θέλει να κάνει κλειστή στην κυκλοφορία διαδρομή regularity θα πρέπει να πάρει σχετική άδεια από την ΑΜΟΤΟΕ - ΟΜΑΕ / ΕΠΑ.

Βάση αυτού του κανονισμού θα είναι ο αγώνας ( εκτός αν αλλάξει κατι σε αυτο το κανονισμο απο την ΟΜΑΕ) και σιγουρα οι "Ειδικές - επιλεγμένες - διαδρομές θα είναι κλειστές στη κυκλοφορία και οχι ανοικτές όπως κακώς δινει αυτο το δικαιωμα ο κανονισμος οπως διατυπώνεται.

Για ότι περαιτέρω που θελεις προσωπικα εμενα να ρωτησεις παρε με τηλ.
Byeeeee :)
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό superspy » 24/01/13 15:16

Αφού στους κανονισμούς http://baja.gr/index.php/competitor/regulations

υπάρχει αυτό:

7.2 TRAFFIC – DRIVING

The event must be considered that take place in roads open to traffic. Even though Organization Committee will make its best for securing and safeguard the route for T1,T2,T3,TH,Z1, with at list 20 Stewards and 3 checkpoints (except starting and finish points), crews recognize that Selective Stages are conducted in open roads and they are obliged to obey to the Greek Traffic Code. It is specially mentioned that speed limit for villages and residential areas is 30km or 50km or a lower limit if such is mentioned by traffic signs. Greek Police will contribute with personnel to assure a high safety standard for the event. ...


και αυτό:

7.4 SELECTIVE SECTIONS AND TIMED CONTROLLED SECTIONS

Selective Sections and Timed Controlled Sections will be conducted to gravel roads but considered as open to traffic....


Δε λεει πουθενά για κλειστές διαδρομές οπότε αυτό αφήνει σίγουρα ερωτηματικά... :iconcool:

Θα είχες λιγότερες ερωτήσεις αυτά που περιγράφεις συμφωνούσαν με τον κανονισμό του αγώνα στο επίσημο site του ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...
http://www.off-road.gr
Άβαταρ μέλους
superspy
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 07/04/03 10:16
Last Visit: 28/03/19 10:32

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 24/01/13 15:20

Μην αγχωνεσαι . Θα γινει συγκεκριμενος και αναλυτικοτερος ο κανονισμος στο site με το που είμαστε ετοιμοι.
byeee
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό superspy » 24/01/13 15:22

Δεν αγχώνομαι :iconcool:

Καλό θα ήταν αυτά που αναφέρει το site να είναι και η όποια πραγματικότητα ώστε να μην δημιουργούνται εντυπώσεις :thumbsup:

Οπότε να υποθέσω ότι στον κανονισμό του αγώνα θα ισχύει κάτι τέτοιο;

2. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
2.1 Υπηρεσίες ασφαλείας

Στην αφετηρία κάθε Ε.Δ. θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχουν:
- Γιατρός (ειδικός σε ανάνηψη ή σε επείγοντα περιστατικά) πρέπει να φέρουν άσπρες μπλούζες
- Ασθενοφόρο όχημα (πλήρως εξοπλισμένο και αμέσου βοηθείας)
- Πυροσβεστικό όχημα (με μηχανήματα απεγκλωβισμού)
- Γερανοφόρο όχημα
- F.I.V.
- Μοτοσυκλέτα με VHF
- 2 πυροσβεστήρες 4 kg με εκπαιδευμένο χειριστή

Όταν η Ε.Δ. είναι μεγαλύτερη των 10 χλμ πρέπει να υπάρχουν επιπλέον:
- Γιατρός (ειδικός σε ανάνηψη ή σε επείγοντα περιστατικά)
- Ασθενοφόρο όχημα (πλήρως εξοπλισμένο και αμέσου βοηθείας)
- Πυροσβεστικό όχημα (με μηχανήματα απεγκλωβισμού)
- Γερανοφόρο όχημα
- Μακρύ όχημα 4Χ4 (για μεταφορά τραυματία σε κακές καιρικές συνθήκες)

2.2 Οδηγίες για τις Ειδικές Διαδρομές
2.2.1 Στον σχεδιασμό κάθε αγώνα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες των θεατών
2.2.2 Οι ειδικές διαδρομές πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να αποθαρρύνουν τη μετακίνηση των θεατών κατά την εξέλιξη της, από την μία ειδική στην άλλη.
2.2.3 Οι αναγνωρίσεις θεωρούνται παράγων ασφάλειας
2.2.4 Αν κάποια ειδική διαδρομή καθυστερήσει ή ακυρωθεί για λόγους ασφαλείας, αυτό δεν θα επιφέρει κακή βαθμολογία από τον παρατηρητή (εκτός αν τα προβλήματα δημιουργηθήκαν, ή δεν προβλέφθηκαν σωστά από τους οργανωτές)
2.2.5 Αυτοκίνητα (αναφέρονται σαν αυτοκίνητα ενημέρωσης του αγώνα) εφοδιασμένα με μέσα για την ενημέρωση του κοινού, πρέπει να διασχίζουν κάθε ειδική διαδρομή μία ώρα πριν από τα πλοηγά αυτοκίνητα που κλείνουν τον δρόμο, για να ενημερώνουν τους θεατές και να βεβαιώνονται ότι αν βρίσκονται σε απαγορευμένα σημεία θα μετακινούνται από αυτά. Το αυτοκίνητο μπορεί να αντικατασταθεί από ελικόπτερο εφοδιασμένο με μεγάφωνο. Αυτή η διαδικασία πρέπει να επαναλαμβάνεται πολλές φορές αν κριθεί απαραίτητο.

2.3 Φύλαξη των ειδικών διαδρομών
Η φύλαξη των ειδικών διαδρομών πρέπει να γίνεται ως εξής:
2.3.1 Στον ΣΕΧ και στο ΣΤΟΠ κάθε Ε.Δ. πρέπει να υπάρχει αστυνομία. Επίσης αστυνομία πρέπει να υπάρχει σε δρόμους με κυκλοφορία, όπου έχουν πρόσβαση στην ειδική διαδρομή.
2.3.2 Κατά μήκος της Ε.Δ. θα τοποθετούνται ενδιάμεσοι και φύλακες όπου χρειάζεται (οικισμοί, αγροτοκατοικίες, διασταυρώσεις κλπ.) και μετά από συνενόηση με τον υπεύθυνο ασφαλείας του αγώνα και τον Αλυτάρχη.
2.3.2.1 Οι ενδιάμεσοι και οι φύλακες, θα φορούν σαλιάρες, θα φέρουν την ταυτότητα τους στο στήθος, θα έχουν σφυρίχτρα, θα κρατούν διελεύσεις σε καταστάσεις, θα αναφέρουν τις διελεύσεις ο ένας στον άλλο, θα έχουν VHF και θα έχουν επικοινωνία μεταξύ τους, καθώς και με τον υπεύθυνο ασφαλείας της Ε.Δ. και τον Αλυτάρχη.
2.3.2.2 Θα φέρουν κορδέλες για το κλείσιμο των διασταυρώσεων, θα τακτοποιούν τους θεατές στις σωστές θέσεις και θα κρατούν τους δρόμους διαφυγής ανοικτούς.
2.3.2.3 15-20 μ. πριν την θέση τους, πρέπει να υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα σε κίτρινο φόντο με κεραυνό μαύρου χρώματος. Στην θέση τους πρέπει να υπάρχει πινακίδα μαύρος κεραυνός σε γαλάζιο φόντο. Μεγάλη σημασία πρέπει να δίνεται στην αρίθμηση των ενδιαμέσων και των φυλάκων. Η αρίθμηση των ενδιαμέσων και των φυλάκων πρέπει να είναι ενιαία. (Π.χ. Ε1-Ε2-Φ3-Ε4 κλπ)
2.3.2.4 Οι ενδιάμεσοι θα φέρουν μόνο κίτρινη σημαία, την οποία θα χρησιμοποιήσουν μόνο κατόπιν εντολής του Αλυτάρχη.

2.4 Ασφάλεια στα τμήματα των απλών διαδρομών
Στη σχεδίαση της διαδρομής και του ωραρίου του αγώνα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα κυκλοφοριακά προβλήματα και η διέλευση από κατοικημένες περιοχές.

2.5 Προληπτικά μέτρα (σήματα και πινακίδες δρόμου)
2.5.1 Οι δρόμοι και οι προσβάσεις που οδηγούν στις ειδικές διαδρομές πρέπει να είναι κλειστές στην κυκλοφορία. Αυτό πρέπει να γίνει με τον παρακάτω τρόπο:
α. Δρόμοι κύριοι ή διασταυρούμενοι, ή κατά μήκος οποιουδήποτε δρόμου που θα μπορούσε να παρουσιάσει κυκλοφορία, πρέπει να κλειστούν και να φυλάσσονται από έναν κριτή και αστυνομία ή άλλη Αρχή.
β. Δρόμοι μικροί ή αδιέξοδοι δρόμοι (π.χ. δρόμοι που οδηγούν σε αγροκτήματα κλπ.) πρέπει να κλείνονται με πλέγμα ή κορδέλα, στην οποία να τοποθετηθεί γραπτή ειδοποίηση ενημερώνοντας για τον αγώνα και για τον κίνδυνο από την είσοδο στον δρόμο.
2.5.2 Είναι ευθύνη των πλοηγών αυτοκινήτων να ελέγχουν ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για το κλείσιμο των δρόμων και να ενημερώνουν αμέσως το Αρχηγείο του αγώνα για οποιαδήποτε έλλειψη που θα πρέπει να διορθωθεί πριν την έναρξη της ειδικής διαδρομής.

2.6 Εποπτεία
Η εποπτεία της Ε.Δ. θα γίνεται με τα πλοηγά αυτοκίνητα της οργάνωσης:
- Τα πλοηγά αυτοκίνητα πρέπει να είναι 4, «ασφάλεια», «000», «00» και «0»
- Τα πλοηγά αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν στις μπροστινές πόρτες αυτοκόλλητα πανώ με την ιδιότητα κάθε αυτοκινήτου, καθώς επίσης και το ουραγό αυτοκίνητο να φέρει αυτοκόλλητο πανώ που να δείχνει την καρώ σημαία τερματισμού.
- Πρέπει να υπάρχει ωράριο όλων των πλοηγών αυτοκινήτων.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «ασφάλεια» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, κορδέλες, πλέγμα κλπ. Και θα πρέπει να σταματάει να επιλύει κάθε πρόβλημα.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «000» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, εφεδρικά υλικά (VHF, πινακίδες, ρολόγια κλπ.) και να ελέγχει τους κριτές και τις θέσεις αυτών.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «00» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, τηλεβόα, καρνέ. Πρέπει να ελέγχει τις θέσεις των θεατών, και να χτυπάει χρόνους στους σταθμούς.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «0» πρέπει να φέρει σειρήνα, φάρο, καρνέ, να χτυπάει χρόνους στους σταθμούς και να ενημερώνει τον Αλυτάρχη ότι η Ε.Δ. είναι έτοιμη να λειτουργήσει.
- Οι οδηγοί και οι συνοδηγοί των πλοηγών αυτοκινήτων πρέπει να είναι αρκετά έμπειροι σε αγώνες ράλλυ, πρέπει να είναι γνώστες των αντίστοιχων κανονισμών και του σχεδίου ασφαλείας και πρέπει να είναι ικανοί να δώσουν στον αλυτάρχη πλήρεις πληροφορίες και σχόλια που αφορούν στις συνθήκες κατά μήκος της διαδρομής του αγώνα.

2.7 Επίβλεψη
Η διέλευση των αυτοκινήτων πρέπει να ελέγχεται είτε στο αρχηγείο του αγώνα, είτε από τον υπεύθυνο ασφαλείας της Ε.Δ. Στο αρχηγείο του αγώνα πρέπει να τηρείται κάποιος πίνακας (σεντόνι), όπου θα σημειώνονται οι διελεύσεις των αυτοκινήτων. Κάθε οργανωτής πρέπει να καταρτίζει και να παρουσιάζει μέσα στο βιβλίο ασφαλείας τη διαδικασία παρακολούθησης της διέλευσης των αυτοκινήτων και να αναφέρει επίσης τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί στη περίπτωση αγνοούμενου συμμετέχοντα.

2.8 Διαφυγές
2.8.1 Για κάθε ειδική διαδρομή πρέπει να σχεδιαστούν δρόμοι διαφυγής. Πρέπει να εμφανίζονται επακριβώς στο σχέδιο ασφαλείας (με χάρτη ή σχεδιάγραμα).
2.8.2 Υπηρεσίες αμέσου βοηθείας όλων των νοσοκομείων κατά μήκος της διαδρομής του αγώνα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα.
2.8.3 Κάθε ασθενοφόρο μέσα στην ειδική διαδρομή πρέπει να τοποθετείται σε σημείο ενδιαμέσου. Κάτω από την πινακίδα του ενδιαμέσου πρέπει να τοποθετείται μία συμπληρωματική πινακίδα (πράσινος ή κόκκινος σταυρός).
Εικόνα
Grand Erg Oriental...
http://www.off-road.gr
Άβαταρ μέλους
superspy
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 07/04/03 10:16
Last Visit: 28/03/19 10:32

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 24/01/13 15:31

Ρε Σπύρο τι βουρλιζεσαι ? Για κάθε αγώνα η ΟΜΑΕ δεν ειναι που εγκρινει τα παντα περιλαμβανομένου του όποιου σχεδιου ασφαλειας ? αγχωμενο σε βλεπω !
byeeee
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 29/01/13 1:05

Το Διεθνές “RALLY GREECE OFFROAD”, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά από 24 – 26 Μαΐου 2013 στα Καλάβρυτα, είναι η προσπάθεια τεσσάρων καταξιωμένων ονομάτων στο χώρο του 4x4 που φιλοδοξούν να καθιερώσουν ένα ετήσιο αγώνα που θα συγκεντρώνει όλη την αίγλη των παλαιότερων χρόνων.
Κύριος στόχος της εκδήλωσης είναι η προβολή των αγώνων με οχήματα “εκτός δρόμου”, η προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, η διεξαγωγή ενός άρτιου και ασφαλούς αγώνα.
Ο σχεδιασμός είναι τέτοιος ώστε να διευκολύνει τον ερχομό πληρωμάτων από το εξωτερικό αλλά και να μειώσει το κόστος για τους έλληνες συμμετέχοντες, συμπυκνώνοντας 400 περίπου χιλιόμετρα αγωνιστικής δραστηριότητας μέσα σε ένα μόλις Σαββατοκύριακο.
Το απόγευμα της Παρασκευής 24 Μαΐου θα διεξαχθεί μία “Υπερειδική ” διαδρομή κοντά στον άξονα Πάτρας – Καλαβρύτων όπου και θα διαμορφωθεί η κατάταξη εκκίνησης για την επόμενη ημέρα.
Πρωί του Σαββάτου 25 Μαΐου θα έχουμε το κυρίως “μενού” του αγώνα. Με κέντρο τα πανέμορφα Καλάβρυτα, τα οχήματα με προδιαγραφές ασφάλειας θα πραγματοποιήσουν μία “Κλειστή” Ειδική Διαδρομή 80 χιλιομέτρων περίπου, που θα επαναληφθεί τρεις φορές.
Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα με μειωμένες προδιαγραφές ασφαλείας καθώς και οι μοτοσυκλέτες και τα Quads θα ακολουθήσουν μία δικιά τους διαδρομή που θα έχει μήκος περίπου 240 χιλιομέτρων με επιβολή ανώτατης μέσης ωριαίας ταχύτητας.
Για τους επισκέπτες – συνοδούς των πληρωμάτων θα διεξαχθεί εκδρομή παράλληλη του αγώνα που θα τους επιτρέψει να παρακολουθήσουν τόσο την εξελισσόμενη δράση αλλά και την ιστορική κληρονομιά της περιοχής επισκεπτόμενοι τη Μονή της Αγίας Λαύρας.
Πολύ πρωί της Κυριακής 26 Μαΐου θα ξεκινήσει το τελευταίο σκέλος του αγώνα όπου τα αυτοκίνητα με προδιαγραφές ασφαλείας θα διανύσουν για ακόμη δύο φορές τη “Κλειστή” Ειδική Διαδρομή 80 χιλιομέτρων περίπου ολοκληρώνοντας τον αγώνα νωρίς το μεσημέρι.
Τα υπόλοιπα οχήματα, μοτοσυκλέτες και Quads, θα ακολουθήσουν με τη σειρά τους τη δική τους διαδρομή και όλοι μαζί θα συγκεντρωθούν στα Καλάβρυτα για την Τελετή Απονομής Επάθλων.
Η περίοδος δηλώσεων συμμετοχών έχει ήδη ξεκινήσει. Οπότε δηλώστε – προετοιμαστείτε – ζήστε τη δράση μαζί μας.
Πληροφορίες για τον αγώνα μπορείτε να βλέπετε στην επίσημη ιστοσελίδα μας www.rallygreeceoffroad.gr καθώς και στο facebook: https://www.facebook.com/events/569850866364760/
LINKS :
Kalavryta : http://en.wikipedia.org/wiki/Kalavryta
Agia Lavra: http://en.wikipedia.org/wiki/Agia_Lavra
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 29/01/13 11:49

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ :

550 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ Ζ1 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
550 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Τ1,Τ2,Τ3,Τ8
300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ Ζ2 - Ζ3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
150 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΟΤΟ ΚΑΙ QUADS

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : 17/04/2013

Περισσότερες πληροφορίες στο www.rallygreeceoffroad.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 31/01/13 12:09

colin1 έγραψε:ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ :

550 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ Ζ1 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
550 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Τ1,Τ2,Τ3,Τ8
300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ Ζ2 - Ζ3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
150 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΟΤΟ ΚΑΙ QUADS

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : 17/04/2013

Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.rallygreeceoffroad.gr


ΔΙΟΡΘΩΣΗ :

520 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ Ζ1 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
520 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Τ1,Τ2,Τ3,Τ8
300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ Ζ2 - Ζ3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
150 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΟΤΟ ΚΑΙ QUADS

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : 17/04/2013
Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.rallygreeceoffroad.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 31/01/13 12:19

............. παρακαλω.
Άβαταρ μέλους
fokion_sportage
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2940
Εγγραφή: 06/09/04 15:24
Last Visit: 10/02/18 8:14

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 04/02/13 14:32

Ακολουθήστε την εκδήλωση και μέσω FaceBoook με πληθώρα πλροφοριών :
http://www.facebook.com/events/569850866364760/
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 07/02/13 13:10

Ανακοινώθηκε το επίσημο πρόγραμμα των αγώνων 4x4 για το 2013 από την ΟΜΑΕ.

Το RALLY GREECE OFFROAD, 24-26 MAIOY 2013, προσμετρά στο Πρωτάθλημα Αντοχής με συντελεστή 1,5.

Τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη τους.

Δείτε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα για όλους τους αγώνες 4Χ4:

http://www.omae-epa.gr/pressrelease/893
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό superspy » 07/02/13 17:32

Δε θα το έλεγα θέμα εμπιστοσύνης :ysterical: :ysterical: :ysterical:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...
http://www.off-road.gr
Άβαταρ μέλους
superspy
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 07/04/03 10:16
Last Visit: 28/03/19 10:32

Re: RALLY GREECE OFFROAD

Δημοσίευσηαπό colin1 » 07/02/13 20:35

ξύδι :)
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
http://www.atlasteam.gr
Άβαταρ μέλους
colin1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 12/02/04 17:36
Last Visit: 03/06/15 0:59
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης