22/07/19 10:59

ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό moya21 » 21/03/14 4:11

Διάβαζα και εγώ για αριθμό συμμετοχών που θυμίζουν προ κρίσης εποχές, και μόλις τις είδα άνοιξα την τηλεόραση να δω μήπως βγήκαμε και απο το ευρώ....
2 συμμετέχοντες στην Α5 !!!!!!!!!! Εμείς και ο κουκος δλδ, και που??!!! Στην άσφαλτο που θεωρείται οικονομικότερη απο το χώμα.
Ούτε καν εποχές Παλλαδιου προ κρίσης που άγγιζε τις 12 συμμετοχές η Α5.
ΟΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ, ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
moya21
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 04/09/06 23:12
Last Visit: 10/04/16 18:40

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό nass » 21/03/14 7:18

Και ένα στοιχείο που δεν μπορείτε να γνωρίζετε από τις συμμετοχές:
4 συμμετέχοντες (από τους 13 που κάνουν και τις 2 μέρες) τρέχουν με άλλο αυτοκίνητο Σάββατο, άλλο Κυριακή.
Ο ένας προφανώς είναι ο "Ro-Ni" (Peugeot 207 R3T Σάββατο, Fiesta ST Κυριακή), αυτό είναι εύκολο. Οι άλλοι 3 (δεν έχει σημασία ποιοί) είναι με ΙΔΙΟ τύπο αυτοκινήτου και τις 2 μέρες, το ένα "ασφάλτινο" και το άλλο "χωμάτινο"
Κρίση :lol:

(Πλάκα κάνω, μην παρεξηγηθώ, αφού μπορούν, καλά κάνουν οι άνθρωποι)

Προφανώς κάποιος που δεν θα έτρεχε όλη τη χρονιά δεν έχει σημασία να μπει στη συζήτηση.

Για ποιό λόγο λέτε όμως, κάποιος άλλος, που θα μπορούσε να τρέξει Ακρόπολις άσφαλτο, προτιμά να δώσει το ίδιο παράβολο, για να τρέξει σε ένα άλλο ράλι 55-60 χιλιομέτρων στυλ πχ. Αχαιός ή Παλάδιο (δε μιλάω για ΔΕΘ γιατί είναι μακριά από το Λουτράκι, παρότι στο Ακρόπολις έχει και συμμετοχές από τη Β. Ελλάδα) ?
Είναι τόσο σημαντική η διαφορά σε βενζίνες, λάστιχα ?
Εχει να κάνει με τον τύπο των ειδικών, που, απ΄όσο κατάλαβα, είναι γρήγορες και ίσως λιγότερο κατάλληλες για μικρότερα αυτοκίνητα ?
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/06/18 16:01

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 21/03/14 8:51

Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6878
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 07/07/15 22:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Lambis » 21/03/14 9:47

Ας πω και εγώ μιά κουβέντα για θέμα....αν και μάλλον θα επαναλάβω τα όσα λέω και γράφω χρόνια, με κίνδυνο να παρεξηγηθώ. Αρχικά με τη μη συμπλήρωση της Α5 στην άσφαλτο σε αντιπαράθεση με την Α5 στο χώμα. Θα παρατηρ'ησατε ίσως ότι αρκετοί της συγκεριμένης κλάσης στο χώμα είναι "ολοκάινουργιοι" συμμετέχοντες, με την έννοια ότι είναι η 1η έως η 3η συμμετοχή τους σε αγώνα. Δηλαδή οι συγκεκριμένοι επέλεξαν για την διασκέδασή τους κάτι που νομίζουν αρκετά οικονομικό και αυτό κατά την άποψή τους είναι το χώμα. Είναι και η άποψή μου (όσο και αν μετράει) ότι τουλάχιστον στις μικρές κλάσεις το χώμα είναι αρκετά φθηνότερο από την άσφαλτο, που εδώ αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος. Μην με πυροβολήσετε! Την άποψή μου εκφράζω.
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ. βρε παιδιά, πότε είχε τύχη η μικρή κλάση σε αγώνες; Πάντα θα χάνει από τα μεγάλα, πως να το κάνουμε; Άλλως τε, σαν συμμετέχοντες πρέπει να δούμε γιατί συμμετέχουμε. Συμμετέχουμε για την χαρά του ανταγωνισμού ή γιατί πάση θυσία πρέπει να κερδίσουμε; Φοβάμαι για το δεύτερο. Ναι αλλά αν πρέπει πάση θυσία να κερδίσουμε, καλώς δεν έχει η άσφαλτος τις αναμενόμενες συμμετοχές (έχασα στοίχημα για αυτό. Έπαιξα ότι θα έχει πάνω από 60). Τι εννοώ: Δυστυχώς στη χώρα μας οι αναγνωρίσεις έιναι ελέυθερες. Άρα αν θέλω πάση θυσία να κερδίσω, εκτός από το κορυφαίο για την κλάση μου αυτοκίνητο, πρέπει να κάνω άπειρες δοκιμές τρομοκρατώντας κόσμο και το χειρότερο, σε νέες ειδικές. Άρα χρειάζομαι ένα σκασμό λεφτά για δοκιμές, γιατί πρέπει να μάθω τον δρόμο απ' έξω, επειδή δεν ξέρω να ακούω τον συνοδηγό, άρα στοιχίζει πολύ, οπότε πάω στα σίγουρα σε ένα αγώνα που γνωρίζω καλά και τον έχω τρέξει στο παρελθόν μερικές φορές, δηλαδή δεν χρειάζευαι να είμαι 10 ημέρες στα βουνά.
Από την άλλη, αν θέλω τον ανταγωνισμό, τρέχω με ότι έχω, ακομπλεξάριστα, φθηνά, με ένα Σαββατοκύριακο αναγνωρίσεις (3 ή 4 περάσματα) και με γεμάτες μπαταρίες την Δευτέρα πάω στη δουλειά μου.
Μην με πείτε ρομαντικό εν έτει 2014. Απλά αν δεν μπορούμε να έχουμε τα R5- S2000 κλπ καλούδια, αρκεί ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σε κάθε επιφάνεια και περιορισμός των αναγνωρίσεων όπως στην λοιπή Ευρώπη. Τότε λοιπόν θα επιλέγουμε αγώνες σαν το Ακρόπολις που με παράβολο ίδιο με αυτό που αντιστοιχεί σε αγώνα των 55- 60 χλμ, όπως έγραψε συμφορουμίστας θα κάνουμε 115 χλμ ειδικών.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.
ΥΓ. Καθαρά για λόγους στατιστικής και μόνο δικής μου χρήσης: Θα παρακαλούσα αν θέλουν κάποιοι εκ των συναδέλφων αγωνιζομένων να μου στείλουν ένα μέιλ στο info@rallyschool.gr , ανώνυμα (από internet café) σε τι ποσοστό των εξόδων τους ανά αγώνα, αντιστοιχούν οι αναγνωρίσεις- δοκιμές.
Lambis
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/03/16 8:20
Τοποθεσία: Κόρινθος

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό nass » 21/03/14 9:50

Go_For_Pole έγραψε:Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;


Δηλαδή τι ακριβώς θα πρότεινες ?

Να μη μετράει το Ακρόπολις στο ελληνικό πρωτάθλημα ?
Να έχει παράβολο για κάθε μέρα διπλάσιο των άλλων αγώνων (αφού έχει διπλάσια χλμ. ειδικών) ?
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/06/18 16:01

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό nass » 21/03/14 9:53

Lambis έγραψε:Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.


Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια "κόφτες". Αυτό εννοώ.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/06/18 16:01

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό sp0+ » 21/03/14 11:31

nass έγραψε:
Lambis έγραψε:Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.


Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια "κόφτες". Αυτό εννοώ.


Χωρίς να έχω δει τις ειδικές, τι ικανοποίηση μπορούν να σου δώσουν κομμάτια με άπειρες ευθείες και με ένα αδύναμο αυτοκίνητο με τελική 160-165 χλμ/ώρα; Πολύ μικρή... Ακόμη και στην πολύ όμορφη κατηφορική Ριτσώνα, τη σούπα χάλασε το κομμάτι πριν την "οδηγών", όπου είχαμε την πέμπτη στον κόφτη για 13".... Θέλω δηλαδή να πω ότι παίζει και αυτό το ρόλο του για κάποιους....
Ο καιρόc γαρ εγγύc 2 +....

http://www.works-motorsport.gr
Άβαταρ μέλους
sp0+
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2478
Εγγραφή: 26/06/02 11:57
Last Visit: 13/01/16 12:43

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Hannibal » 21/03/14 11:41

sp0+ έγραψε:
nass έγραψε:
Lambis έγραψε:Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.


Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια "κόφτες". Αυτό εννοώ.


Χωρίς να έχω δει τις ειδικές, τι ικανοποίηση μπορούν να σου δώσουν κομμάτια με άπειρες ευθείες και με ένα αδύναμο αυτοκίνητο με τελική 160-165 χλμ/ώρα; Πολύ μικρή... Ακόμη και στην πολύ όμορφη κατηφορική Ριτσώνα, τη σούπα χάλασε το κομμάτι πριν την "οδηγών", όπου είχαμε την πέμπτη στον κόφτη για 13".... Θέλω δηλαδή να πω ότι παίζει και αυτό το ρόλο του για κάποιους....


Σπυρο ισως την σουπα την χαλαει η επιλογη που κανει ο καθενας στις σχεσεις του. Φανταζομαι δεν σου δινει μονο μια σχεση στην hommologation και αυτη ειναι. Μπορεις να παιξεις. Εκει λοιπον μαζι με τον μηχανικο σου κοιτας τι θες να θυσιασεις και αναλογα φτιαχνεις τις σχεσεις σου. Εμεις αυτο τουλαχιστον κανουμε στην πιστα με το SEAT, γιατι το Clio ειναι σφραγισμενο και δεν επιτρεπεται να πειραξουμε τιποτα απο τις σχεσεις του σασμαν εφ οσον ειναι εννιαιο. :wink:
Hannibal
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 22/01/03 16:53
Last Visit: 06/01/19 12:04
Τοποθεσία: Dubai U.A.E. h Chalandri-dionysos (mesw Pentelhs)

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Christos M » 21/03/14 12:18

Προσωπικά θεωρώ ότι όταν κάποιος είναι να τρέξει, θα τρέξει. Ούτε οι άγνωστες ειδικές, ούτε οι μεγάλες ευθείες παίζουν τον κύριο ρόλο. Όταν κάνεις έναν αγώνα το χρόνο, οδηγικα δε σε νοιάζει αν είναι καινούριος ή αν τον έχεις ξανατρέξει. Και πάλι κρύος είσαι, πάλι νιούφης αισθάνεσαι.
Αυτό με τους κόφτες παράξενο, στις άλλες χώρες δεν έχουν ειδικές με τέτοιες ευθείες ?

@Hannibal, φυσικά και μπορεί να γίνει αυτό και στην Ελλάδα.
Το χειρότερο πράγμα στους αγώνες, είναι οι αγωνιζόμενοι.
Christos M
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1296
Εγγραφή: 30/09/02 18:17
Last Visit: 09/07/15 23:24

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό scn » 21/03/14 14:01

@nass
Χωρίς τη βοήθεια που έχω στο Ακρόπολις,έχω προϋπολογίσει περίπου 250 ευρώ παραπάνω από το Παλάδιο. Και τα δύο με 4 περάσματα. (Στο Παλάδιο πήγα με δύο, αλλά αυτό δεν αποτελεί νορμάλ κατάσταση ούτε είναι κάτι που προτείνω από άποψη ασφάλειας). Σε αυτό το ποσό πρόσθεσε τα 60 χλμ. παραπάνω φθορά στα μπροστινά μου, τα οποία αντέχουν περίπου 180 χλμ. Δηλαδή, 1/3 * 420 ευρώ=140 ευρώ. Δηλαδή τελικά κοστίζει περίπου 400 ευρώ περισσότερα από το Παλάδιο.
Όμως, χάρη στην εξωτερική βοήθεια, το Ακρόπολις μου έρχεται λίγο λιγότερα χρήματα από το Παλάδιο και πολύ λιγότερα από το Αχαιός. Οπότε, εμένα με συμφέρει και με το παραπάνω.
Καλώς ή κακώς, για το Ακρόπολις μπορείς να βρεις πολύ πιο εύκολα βοήθεια. Και μόνο το όνομα του αγώνα, το πλήθος των θεατών, το πρόγραμμα όπου όλοι οι χορηγοί των Ελλήνων θα δουν φωτογραφία του αυτοκινήτου τους, είναι πράγματα που μετράνε πολύ.

@sp0+
Σπύρο, οι ειδικές είναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν στη χώρα. Αν για κάποιο λόγο μειώνεται η ευχαρίστηση, αυτός είναι ότι κάποιοι θα τις βρουν υπερβολικά δύσκολες. Όντως, οι ευθείες πριν την κατηφόρα για Αθίκια είναι βαρβάτες, αλλά συνδέονται από άκρως επικίνδυνες στροφές με χασίματα, που είναι αδύνατον να σε αφήσουν αδιάφορο. Όσον αφορά τις ευθείες στο Αγιονώρι πήρα το road book και είδα ότι έβαλαν σικέιν. Και μάλιστα στα σωστά σημεία για να μειώσουν κάποιους σοβαρούς κινδύνους. Αυτό που αναμένω να εκνευρίσει όλους είναι τα 1800 μ. ανηφορικό χωρίς άφημα στο Ψάρι. Εγώ όταν το είδα έριξα μπόλικες χριστοπαναγίες. Τελικά, όμως, είπα χαλάλι. Μετά έρχεται μια κατηφόρα που όμοιά της έχει μόνο η Κορσική. (Αρκεί να φτάσει ως εκεί το μοτέρ).

EDIT. Αυτό που κατά την άποψή μου θέλει επανεξέταση είναι τα κομμάτια με 5η-6η ανάμεσα στα ελαιόδεντρα στον Αγιο Ιωάννη. Εύχομαι να μην υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου σε εκείνο το κομμάτι.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό sp0+ » 21/03/14 15:24

scn έγραψε:@nass
Χωρίς τη βοήθεια που έχω στο Ακρόπολις,έχω προϋπολογίσει περίπου 250 ευρώ παραπάνω από το Παλάδιο. Και τα δύο με 4 περάσματα. (Στο Παλάδιο πήγα με δύο, αλλά αυτό δεν αποτελεί νορμάλ κατάσταση ούτε είναι κάτι που προτείνω από άποψη ασφάλειας). Σε αυτό το ποσό πρόσθεσε τα 60 χλμ. παραπάνω φθορά στα μπροστινά μου, τα οποία αντέχουν περίπου 180 χλμ. Δηλαδή, 1/3 * 420 ευρώ=140 ευρώ. Δηλαδή τελικά κοστίζει περίπου 400 ευρώ περισσότερα από το Παλάδιο.
Όμως, χάρη στην εξωτερική βοήθεια, το Ακρόπολις μου έρχεται λίγο λιγότερα χρήματα από το Παλάδιο και πολύ λιγότερα από το Αχαιός. Οπότε, εμένα με συμφέρει και με το παραπάνω.
Καλώς ή κακώς, για το Ακρόπολις μπορείς να βρεις πολύ πιο εύκολα βοήθεια. Και μόνο το όνομα του αγώνα, το πλήθος των θεατών, το πρόγραμμα όπου όλοι οι χορηγοί των Ελλήνων θα δουν φωτογραφία του αυτοκινήτου τους, είναι πράγματα που μετράνε πολύ.

@sp0+
Σπύρο, οι ειδικές είναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν στη χώρα. Αν για κάποιο λόγο μειώνεται η ευχαρίστηση, αυτός είναι ότι κάποιοι θα τις βρουν υπερβολικά δύσκολες. Όντως, οι ευθείες πριν την κατηφόρα για Αθίκια είναι βαρβάτες, αλλά συνδέονται από άκρως επικίνδυνες στροφές με χασίματα, που είναι αδύνατον να σε αφήσουν αδιάφορο. Όσον αφορά τις ευθείες στο Αγιονώρι πήρα το road book και είδα ότι έβαλαν σικέιν. Και μάλιστα στα σωστά σημεία για να μειώσουν κάποιους σοβαρούς κινδύνους. Αυτό που αναμένω να εκνευρίσει όλους είναι τα 1800 μ. ανηφορικό χωρίς άφημα στο Ψάρι. Εγώ όταν το είδα έριξα μπόλικες χριστοπαναγίες. Τελικά, όμως, είπα χαλάλι. Μετά έρχεται μια κατηφόρα που όμοιά της έχει μόνο η Κορσική. (Αρκεί να φτάσει ως εκεί το μοτέρ).

EDIT. Αυτό που κατά την άποψή μου θέλει επανεξέταση είναι τα κομμάτια με 5η-6η ανάμεσα στα ελαιόδεντρα στον Αγιο Ιωάννη. Εύχομαι να μην υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου σε εκείνο το κομμάτι.



Συμφωνώ με όλους σας.... Όπως σου είπα και κατ' ιδίαν, αν μπορούσα, σαφώς θα έτρεχα.... Για μένα, μεγαλύτερη πρόκληση από νέες και άγνωστες διαδρομές, δεν υπάρχει....Βλέπε Αμάρυνθο.... Ας όψεται....
Ο καιρόc γαρ εγγύc 2 +....

http://www.works-motorsport.gr
Άβαταρ μέλους
sp0+
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2478
Εγγραφή: 26/06/02 11:57
Last Visit: 13/01/16 12:43

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό sp0+ » 21/03/14 15:35

Hannibal έγραψε:
sp0+ έγραψε:
nass έγραψε:
Lambis έγραψε:Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.


Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια "κόφτες". Αυτό εννοώ.


Χωρίς να έχω δει τις ειδικές, τι ικανοποίηση μπορούν να σου δώσουν κομμάτια με άπειρες ευθείες και με ένα αδύναμο αυτοκίνητο με τελική 160-165 χλμ/ώρα; Πολύ μικρή... Ακόμη και στην πολύ όμορφη κατηφορική Ριτσώνα, τη σούπα χάλασε το κομμάτι πριν την "οδηγών", όπου είχαμε την πέμπτη στον κόφτη για 13".... Θέλω δηλαδή να πω ότι παίζει και αυτό το ρόλο του για κάποιους....


Σπυρο ισως την σουπα την χαλαει η επιλογη που κανει ο καθενας στις σχεσεις του. Φανταζομαι δεν σου δινει μονο μια σχεση στην hommologation και αυτη ειναι. Μπορεις να παιξεις. Εκει λοιπον μαζι με τον μηχανικο σου κοιτας τι θες να θυσιασεις και αναλογα φτιαχνεις τις σχεσεις σου. Εμεις αυτο τουλαχιστον κανουμε στην πιστα με το SEAT, γιατι το Clio ειναι σφραγισμενο και δεν επιτρεπεται να πειραξουμε τιποτα απο τις σχεσεις του σασμαν εφ οσον ειναι εννιαιο. :wink:



Άλεξ, στο έχω ξαναπεί.... Η ξενιτιά και η χλιδή σε έχουν κάνει να ξεχάσεις το πως λειτουργούν τα πράγματα στην ψωροκώσταινα... :iconcool: :iconcool:

Θεωρητικά, έχεις δίκιο... Πρακτικά αυτό για τις entry level κατηγορίες είναι δύσκολο...

Εντέλει, αυτό που είπα είναι αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα και αλλά όχι αρκετό για να σε κάνει να μην τρέξεις κάπου.....
Ο καιρόc γαρ εγγύc 2 +....

http://www.works-motorsport.gr
Άβαταρ μέλους
sp0+
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2478
Εγγραφή: 26/06/02 11:57
Last Visit: 13/01/16 12:43

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό APR » 21/03/14 16:04

sp0+ έγραψε:[Άλεξ, στο έχω ξαναπεί.... Η ξενιτιά και η χλιδή σε έχουν κάνει να ξεχάσεις το πως λειτουργούν τα πράγματα στην ψωροκώσταινα... :iconcool: :iconcool:



:ysterical: :ysterical: Oντως , στον κοσμο του ο Αλεξανδρος !

Τωρα βεβαια μπορει και να μας πει :hahaiv: ....αφου εχετε χορηγο επικοινωνιας με 1.5 εκατομυριο αναγνωστες την ημερα , τι φοβαστε ρε και δεν αγοραζετε μερικα διαφορικα και μερικους μηχανικους για μια ανεση που δικαιουστε πλεοοοοον ......
Ωραια ειναι παντως ρε παιδια , μην ξεχνατε οτι ....σχεδον παντα εμεις ολοι οι μεροκαματιαριδες ΔΕΝ ΤΡΕΧΑΜΕ ΜΕ <ΑΝΕΣΗ> , παντα υπηρχαν τα <γιατι ρε γαμωτο τωρα> που ηρθαν τα νοικια , η δεη , ο οτε , τα φροντηστηρια των παιδιων , τα τα τα .... παρ'ολα αυτα , εμπαινε το δεν γα..ται , δηλωσε και βλεπουμε ! δεν μπορειτε να φανταστητε ποσοι ηταν ετσι και τα <ωραια χρονια του σπορ μας> στην πατριδα μας . :)


υ.γ. ωραια τα λεει ο Λαμπης !!
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό APR » 21/03/14 16:16

Παντως απο οργανωτικης πλευρας , αρχισαμε ωραια !

Ειχα να το ζησω 5-6 χρονια (απο Ιταλο οργανωτη τοτε) να κτυπησει το τηλεφωνο και να μας ρωτησουν αν τα ταδε τετραγωνικα μας φτανουν για τον χωρο μας στο σερβις παρκ !!!!
: :inlove:

Καλη συνεχεια
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Hannibal » 21/03/14 17:24

APR έγραψε:
sp0+ έγραψε:[Άλεξ, στο έχω ξαναπεί.... Η ξενιτιά και η χλιδή σε έχουν κάνει να ξεχάσεις το πως λειτουργούν τα πράγματα στην ψωροκώσταινα... :iconcool: :iconcool:



:ysterical: :ysterical: Oντως , στον κοσμο του ο Αλεξανδρος !


K. Χρηστο και Σπυρο δεν ειναι η χλιδη ουτε τιποτα. Κοινη λογικη ηταν. Ισα ισα οπως λετε, αν μιλαμε για entry level τοτε δεν θα επρεπε ουτε να ειχες κοντυτερες σχεσεις. 160-165 χλμ που λες για το rallye εκτος αν καταλαβα λαθος και μιλατε για αλλα αμαξια. :sorry:
Hannibal
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 22/01/03 16:53
Last Visit: 06/01/19 12:04
Τοποθεσία: Dubai U.A.E. h Chalandri-dionysos (mesw Pentelhs)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες