16/06/19 23:51

ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό zivas » 21/03/14 18:52

Εικόνα Εικόνα

Μοιράζεται ήδη στα διόδια.
Άβαταρ μέλους
zivas
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/02/16 21:48

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό GF » 21/03/14 20:51

scn έγραψε:.....

EDIT. Αυτό που κατά την άποψή μου θέλει επανεξέταση είναι τα κομμάτια με 5η-6η ανάμεσα στα ελαιόδεντρα στον Αγιο Ιωάννη. Εύχομαι να μην υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου σε εκείνο το κομμάτι.


+1.
Ειδικά μια από τις τελευταίες δεξιές πριν το δυναμόμετρο έχει μια τεράστια που καραδοκεί πολύ άσχημα. Αλλά μάλλον ο υπεύθυνος για την διαδρομή με την εμπειρία του θα την "στολίσει" κατάλληλα.
GF
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 574
Εγγραφή: 13/11/02 13:46
Last Visit: 10/02/19 12:32

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 21/03/14 22:19

nass έγραψε:
Go_For_Pole έγραψε:Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;


Δηλαδή τι ακριβώς θα πρότεινες ?

Να μη μετράει το Ακρόπολις στο ελληνικό πρωτάθλημα ?
Να έχει παράβολο για κάθε μέρα διπλάσιο των άλλων αγώνων (αφού έχει διπλάσια χλμ. ειδικών) ?

Δεν λέω να ήταν ακριβότερο το Ακρόπολις αλλά να κρατηθεί κάπως η αναλογία χιλιομέτρων / κόστους. Δεν είναι υποχρεωτικό φυσικά αλλά αν δεν το κάνει η ομοσπονδία εν τέλει θα το βρει μπροστά της στους υπόλοιπους αγώνες. Εκτός βέβαια αν δε δίνει δεκάρα για το αν και πως θα συμπληρωθεί το πρωτάθλημα, κάτι καθόλου απίθανο (στυλ και να σκάσει ένας αγώνας θα βρεθεί τελευταία στιγμή κανένας άλλος να βαφτιστεί πρωταθληματικός).
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6878
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 07/07/15 22:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 21/03/14 22:47

Μηπως θα ηταν καλυτερα οι "ακροπολικοι" να "δειξουν" στους "αλλους" πως συγκρατησαν το κοστος????
Άβαταρ μέλους
fokion_sportage
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2940
Εγγραφή: 06/09/04 15:24
Last Visit: 10/02/18 8:14

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό scn » 21/03/14 22:58

Lambis έγραψε:Καθαρά για λόγους στατιστικής και μόνο δικής μου χρήσης: Θα παρακαλούσα αν θέλουν κάποιοι εκ των συναδέλφων αγωνιζομένων να μου στείλουν ένα μέιλ στο info@rallyschool.gr , ανώνυμα (από internet café) σε τι ποσοστό των εξόδων τους ανά αγώνα, αντιστοιχούν οι αναγνωρίσεις- δοκιμές.


Ανάλογα τον αγώνα, από 3% ως 40%. Εξαρτάται από τη μορφή του αγώνα και αν έχεις ήδη σημειώσεις. Για παράδειγμα, στο σπριντ του Μπράλου 4 περάσματα το Σάββατο το πρωί είναι μόλις 110 χλμ. δηλαδή το πολύ 20 ευρώ βενζίνη.
Αντίθετα, στο Κένταυρος που πρέπει να πας το προηγούμενο ΣΚ, το κόστος αναγνωρίσεων εκτοξεύεται στα 300 ευρώ, ποσοστό που για μένα αντιστοιχεί στο 35% του συνολικού κόστους.
Για ακόμα πιο μακρινούς αγώνες, όπως το ΔΕΘ, ξέχνα το.

fokion_sportage έγραψε:Μηπως θα ηταν καλυτερα οι "ακροπολικοι" να "δειξουν" στους "αλλους" πως συγκρατησαν το κοστος????

Πρόσφατα ανακάλυψα ένα πολύ καλό τρόπο τον οποίο εφάρμοσα στο Ακρόπολις όταν πήγα να δω αν αξίζει η διαδρομή. Μη γελάσετε πριν τον εφαρμόσετε. Είναι το "γράψιμο χωρίς συνοδηγό και χωρίς σταμάτα-ξεκίνα". Απλά, έβαλα την GoPro στο προσκέφαλο του συνοδηγού και πέρασα τις ειδικές σε ρυθμό καθημερινής οδήγησης, απαγγέλοντας ταυτόχρονα τις σημειώσεις στην κάμερα. Μετά πήγα σπίτι, έγραψα όλες τις ειδικές στο τετράδιο, τις είδα και 3-4 φορές οπότε έκανα τον κύριο όγκο διορθώσεων και αύριο Σάββατο θα υπάρχουν έτοιμες σημειώσεις και κάμποση εικόνα της διαδρομής, ώστε δε θα χρειαστεί καν διανυκτέρευση για 4 περάσματα. Αυτό, σε συνδυασμό με τα incar στο youtube κατεβάζει το κόστος αναγνωρίσεων πολύ και κάνει απόσβεση στην GoPro εντός 3-4 αγώνων. Φτάνεις στο ίδιο αποτέλεσμα γνώσης δρόμου και ορθότητας σημειώσεων με τουλάχιστον 2 ή 3 περάσματα λιγότερα.

Ο "τρόπος συγκράτησης" σε άλλα ζητήματα είναι απλός και σε άλλα όχι:
- βρίσκεις χορηγό που να καλύπτει τη βενζίνη, τουλάχιστον (δύσκολο)
- ο μηχανικός σου είναι και φίλος (δύσκολο)
- υπάρχει φίλος με σπίτι στην περιοχή (δύσκολο)
- δεν ξεσκίζεσαι στις δοκιμές. Αρκείσαι σε 4 περάσματα. (Για άλλους εύκολο για άλλους όχι. Ως συνοδηγός είχα οδηγό που του έφταναν γράψιμο-τσεκάρισμα και άλλα δύο και άλλον οδηγό που αν δεν κάναμε οκτώ περάσματα δεν τελειώναμε)
- ειδικά στο Ακρόπολις, αν δεν έχεις εσύ εταιρία, πείθεις φίλο με εταιρία να κοπεί το τιμολόγιο στο όνομά του, του βάζεις και ένα μικρό αυτοκόλλητο και το περνάει εκείνος στα έξοδά του και εσύ γλιτώνεις το ΦΠΑ.
- δεν αγοράζεις ποτέ καινούργια Πιρέλι ή Μισλέν, αλλά καινούργια Ντάνλοπ ή Χάνκουκ από Αγγλία. Και σχεδόν πάντα σκληρή γόμα μπροστά. Ποοσφέρει 30% οικονομία από την αλλαγή μάρκας και, αν για εμπρός πάρεις τα Χ02 της Ντάνλοπ που έχουν ίσως το μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας που έχει υπάρξει ποτέ σε αγωνιστικό λάστιχο, δε χρειάζεσαι μεσαία μπροστά παρά μόνο για πολύ χειμωνιάτικους αγώνες.
Τελευταία επεξεργασία από scn και 22/03/14 6:47, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό scn » 21/03/14 23:17

zivas έγραψε:Μοιράζεται ήδη στα διόδια.


Εμένα μου έκανε εντύπωση ότι μου ζήτησε ο οργανωτής φωτό του αυτοκινήτου για να τη βάλει στο πρόγραμμα και είπε ότι αποφασίστηκε να μπουν όλοι οι έλληνες.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό nass » 22/03/14 6:04

Go_For_Pole έγραψε:
nass έγραψε:
Go_For_Pole έγραψε:Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;


Δηλαδή τι ακριβώς θα πρότεινες ?

Να μη μετράει το Ακρόπολις στο ελληνικό πρωτάθλημα ?
Να έχει παράβολο για κάθε μέρα διπλάσιο των άλλων αγώνων (αφού έχει διπλάσια χλμ. ειδικών) ?

Δεν λέω να ήταν ακριβότερο το Ακρόπολις αλλά να κρατηθεί κάπως η αναλογία χιλιομέτρων / κόστους. Δεν είναι υποχρεωτικό φυσικά αλλά αν δεν το κάνει η ομοσπονδία εν τέλει θα το βρει μπροστά της στους υπόλοιπους αγώνες. Εκτός βέβαια αν δε δίνει δεκάρα για το αν και πως θα συμπληρωθεί το πρωτάθλημα, κάτι καθόλου απίθανο (στυλ και να σκάσει ένας αγώνας θα βρεθεί τελευταία στιγμή κανένας άλλος να βαφτιστεί πρωταθληματικός).


Ξεχνάς ότι τα παράβολα είναι τα ΜΕΓΙΣΤΑ, άρα όταν ζητάει το Ακρόπολις 400 ευρώ για 120 χιλιόμετρα (συν τις άλλες παροχές, όνομα αγώνα, που διευκολύνει στην ανεύρεση χορηγών, κοντά στην Αθήνα, άψογα οργανωμένο κτλ. κτλ. μη λέμε τα αυτονόητα) και το ράλι Κωλοπετινίτσας 400 ευρώ για 60 χιλιόμετρα, τότε δε φταίει ούτε το Ακρόπολις ούτε η ομοσπονδία, το ράλι Κωλοπετινίτσας κάνει κάτι στραβά.

Και συ ζητάς να "μπει χέρι" στο Ακρόπολις, που κάνει αυτό που όλοι ζητάνε (και εδώ μέσα και παντού), να προσφέρει more value for money :slap: :help:

(βασικά απάντησε ήδη ο fokion_sportage αλλά είπα να το κάνω με περικοκλάδες :lol: )

Εικόνα
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/06/18 16:01

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 22/03/14 10:11

χαχα οκ nass
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6878
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 07/07/15 22:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό scn » 22/03/14 21:53

Απευθύνομαι κυρίως στον el-em, αλλά αν γνωρίζει κάποιος άλλος ας απαντήσει.

Σήμερα πήγα για τις αναγνωρίσεις. Είδα ότι ο οργανωτής σε πολλά σημεία που έκρινε ότι υπάρχει κίνδυνος έχει βάλει στην άκρη του δρόμου αναχώματα από φρέσκο χώμα, ύψους ως 1 μ. Όμως, προφανώς κατά την εκφόρτωση των χωμάτων, πάρα πολλά χώματα βρίσκονται πάνω στο οδόστρωμα καθιστώντας το άκρως επικίνδυνο.

1η Ερώτηση: Υπάρχει πρόβλεψη να ξεπλυθούν με κάποιο τρόπο αυτά τα χώματα; Το ξέρω ότι είναι πάρα πολλά τα σημεία, αλλά ο κίνδυνος που δημιουργείται είναι πολύ μεγάλος.

2η Ερώτηση: Για τους έλληνες οι αναγνωρίσεις τελειώνουν αύριο και δε θα έχουν τη δυνατότητα να ξαναδούν το δρόμο. Τα χώματα είναι τόσα πολλά και οι βροχές που αναμένονται μεσοβδόμαδα θα βγάλουν κι άλλα, σε ακόμα περισσότερα σημεία, ώστε η διαδρομή θα καταστεί ακόμα πιο επικίνδυνη. Υπό αυτές τις συνθήκες, υπάρχει πρόβλεψη να επιτραπεί σε όλους ένα πέρασμα την Παρασκεύη;

(Αμφιβάλω αν θα υπάρξει έλληνας που θα δεχτεί να τρέξει υπό αυτές τις συνθήκες χωρίς να κάνει ένα πέρασμα της τελευταίας στιγμής για να δει την κατάσταση του δρόμου, είτε δοθεί άδεια είτε όχι. Και ορθώς θα πράξουν όσοι το κάνουν, γιατί τίθεται μείζον θέμα ασφάλειας).
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό el-em » 22/03/14 22:18

scn έγραψε:Απευθύνομαι κυρίως στον el-em, αλλά αν γνωρίζει κάποιος άλλος ας απαντήσει.

Σήμερα πήγα για τις αναγνωρίσεις. Είδα ότι ο οργανωτής σε πολλά σημεία που έκρινε ότι υπάρχει κίνδυνος έχει βάλει στην άκρη του δρόμου αναχώματα από φρέσκο χώμα, ύψους ως 1 μ. Όμως, προφανώς κατά την εκφόρτωση των χωμάτων, πάρα πολλά χώματα βρίσκονται πάνω στο οδόστρωμα καθιστώντας το άκρως επικίνδυνο.

1η Ερώτηση: Υπάρχει πρόβλεψη να ξεπλυθούν με κάποιο τρόπο αυτά τα χώματα; Το ξέρω ότι είναι πάρα πολλά τα σημεία, αλλά ο κίνδυνος που δημιουργείται είναι πολύ μεγάλος.

2η Ερώτηση: Για τους έλληνες οι αναγνωρίσεις τελειώνουν αύριο και δε θα έχουν τη δυνατότητα να ξαναδούν το δρόμο. Τα χώματα είναι τόσα πολλά και οι βροχές που αναμένονται μεσοβδόμαδα θα βγάλουν κι άλλα, σε ακόμα περισσότερα σημεία, ώστε η διαδρομή θα καταστεί ακόμα πιο επικίνδυνη. Υπό αυτές τις συνθήκες, υπάρχει πρόβλεψη να επιτραπεί σε όλους ένα πέρασμα την Παρασκεύη;

(Αμφιβάλω αν θα υπάρξει έλληνας που θα δεχτεί να τρέξει υπό αυτές τις συνθήκες χωρίς να κάνει ένα πέρασμα της τελευταίας στιγμής για να δει την κατάσταση του δρόμου, είτε δοθεί άδεια είτε όχι. Και ορθώς θα πράξουν όσοι το κάνουν, γιατί τίθεται μείζον θέμα ασφάλειας).


Αγαπητέ scn,

Σήμερα πήγα και εγώ να ρίξω μια ματιά στις ε.δ. του αγώνα, διότι η 2η και η 3η μου ήταν τελείως άγνωστες και κινδύνευα να βρεθώ στην Ανατολική Θράκη με το ελικόπτερο.
Ειδικάρες και οι τρεις αν και το Ψάρι είναι τελείως διαφορετικού χαρακτήρα από τις άλλες δύο.
Όσο αφορά τα χώματα τώρα, όντως στις δύο πρώτες ήταν πολλά, αλλά φεύγοντας έμαθα ότι ο Αη Γιάννης ήδη σκουπίστηκε και σειρά είχε το Αγιονόρι. Να είσαι βέβαιος ότι και οι τρεις θα ετοιμαστούν απόλυτα σωστά.
Εάν με ρωτάς τώρα, αν αυτές οι "μπαριέρες" είναι σωστές, η απάντηση θα είναι αρνητική. Όταν όμως κάποιοι σου έχουν υποσχεθεί κάτι και τελευταία στιγμή σε "πουλάνε" κάτι πρέπει να κάνεις ώστε ο αγώνας σου να γίνει με όση περισσότερη ασφάλεια γίνεται.
Όντως, εάν βρέξει (πριν η κατά την διάρκεια του αγώνα), θα μετατραπεί σε αμιγώς χωμάτινο αγώνα, αλλά θα είναι για όλους το ίδιο, αν αυτό σε παρηγορεί.
Ας ελπίσουμε να διατηρηθεί ο καλός καιρός, αν και από την Τετάρτη πρέπει να περιμένουμε λίγες βροχούλες.
Όσο αφορά το επί πλέον πέρασμα των Ελλήνων που προτείνεις για την Παρασκευή, μάλλον θα πρέπει να βγάλεις από το μυαλό σου αυτήν την πιθανότητα.

Φιλικά,

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό scn » 22/03/14 22:46

el-em έγραψε:Όσο αφορά τα χώματα τώρα, όντως στις δύο πρώτες ήταν πολλά, αλλά φεύγοντας έμαθα ότι ο Αη Γιάννης ήδη σκουπίστηκε και σειρά είχε το Αγιονόρι. Να είσαι βέβαιος ότι και οι τρεις θα ετοιμαστούν απόλυτα σωστά.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
el-em έγραψε:Εάν με ρωτάς τώρα, αν αυτές οι "μπαριέρες" είναι σωστές, η απάντηση θα είναι αρνητική. Όταν όμως κάποιοι σου έχουν υποσχεθεί κάτι και τελευταία στιγμή σε "πουλάνε" κάτι πρέπει να κάνεις ώστε ο αγώνας σου να γίνει με όση περισσότερη ασφάλεια γίνεται.

Κι εγώ δε θεωρώ σωστό αυτό που έγινε με τα αναχώματα, αλλά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω λεπτομέρειες. Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι σε άλλα σημεία έχουν μπει κανονικές μεταλλικές μπαριέρες, και σε κάποια απ' αυτά χωρίς να προσφέρουν τίποτα στην προστασία των συμμετεχόντων. Για τον αγώνα, αμφιβάλω αν χρειάζεται έστω και το ένα τρίτο από τις μπαριέρες που μπήκαν. Οπότε, δεν καταλαβαίνω γιατί τα υπόλοιπα άχρηστα, για τον αγώνα, μέτρα μπαριέρας (που είναι πολλά) δεν μπήκαν εκεί που τοποθετήθηκαν αναχώματα.
el-em έγραψε:Όντως, εάν βρέξει (πριν η κατά την διάρκεια του αγώνα), θα μετατραπεί σε αμιγώς χωμάτινο αγώνα, αλλά θα είναι για όλους το ίδιο, αν αυτό σε παρηγορεί.

Όχι, δε με παρηγορεί ότι θα κινδυνεύουν όλοι άσκοπα και ότι πολλοί θα χάσουν περιουσίες χωρίς λόγο.
el-em έγραψε:Όσο αφορά το επί πλέον πέρασμα των Ελλήνων που προτείνεις για την Παρασκευή, μάλλον θα πρέπει να βγάλεις από το μυαλό σου αυτήν την πιθανότητα.

Το περίμενα. Βέβαια, η χρήση του δρόμου δεν απαγορεύεται για κανέναν, οπότε ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό pienaf1 » 23/03/14 0:27

el-em έγραψε: Όντως, εάν βρέξει (πριν η κατά την διάρκεια του αγώνα), θα μετατραπεί σε αμιγώς χωμάτινο αγώνα, αλλά θα είναι για όλους το ίδιο, αν αυτό σε παρηγορεί.

Στον Ελληνικό αγώνα συμμετέχουν 46 συν 2 αυτοκίνητα.
Αν αρχίσει να βρέχει μετά την - ας πούμε - δέκατη διέλευση είναι για όλους το ίδιο;
pienaf1
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 17/12/08 8:44
Last Visit: 01/01/19 9:00

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό el-em » 23/03/14 3:58

pienaf1 έγραψε:
el-em έγραψε: Όντως, εάν βρέξει (πριν η κατά την διάρκεια του αγώνα), θα μετατραπεί σε αμιγώς χωμάτινο αγώνα, αλλά θα είναι για όλους το ίδιο, αν αυτό σε παρηγορεί.

Στον Ελληνικό αγώνα συμμετέχουν 46 συν 2 αυτοκίνητα.
Αν αρχίσει να βρέχει μετά την - ας πούμε - δέκατη διέλευση είναι για όλους το ίδιο;


Παίδες !!

" Μην διυλίζουμε τον κώνωπα" !!!

Αγωνιζόμενοι είσαστε και καταλάβατε τι εννοώ.
Scn . Δεν έγραψα πουθενά ότι μαζί με εμένα θα κινδυνεύουν και άλλοι, αλλά ότι οι συνθήκες του ανταγωνισμού θα είναι παραπλήσιες για όλους.
Από την άλλη, (pienaf 1) και χωρίς τα χώματα, μόνο και μόνο να πιάσει βροχή μετά τον δέκατο Έλληνα, οι συνθήκες δεν θα είναι ίδιες για όλους !!!
Αυτά είναι τα ρίσκα των Ραλλύ και αυτή είναι η ομορφιά τους.


Φιλικά,

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό el-em » 23/03/14 4:08

scn έγραψε:Το περίμενα. Βέβαια, η χρήση του δρόμου δεν απαγορεύεται για κανέναν, οπότε ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.


Μην παίρνεις όρκο, γι' αυτό το τελευταίο !!!
Όταν παίζεις ένα παιχνίδι, (και ειδικά το Ακρόπολις) το παίζεις με κάποιους κανόνες που έχεις διαβάσει και αποδεχτεί.
Την μιζέρια των Ελληνικών Αγώνων να είσαι βέβαιος ότι δεν θα την ανεχθεί κανένας Οργανωτής και εύκολα θα παρακολουθήσει τον αγώνα σαν θεατής, ο οποιοσδήποτε "χρήστης του δρόμου".

Φιλικά,

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

Δημοσίευσηαπό scn » 23/03/14 6:52

el-em έγραψε:
scn έγραψε:Το περίμενα. Βέβαια, η χρήση του δρόμου δεν απαγορεύεται για κανέναν, οπότε ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.

Την μιζέρια των Ελληνικών Αγώνων να είσαι βέβαιος ότι δεν θα την ανεχθεί κανένας Οργανωτής και εύκολα θα παρακολουθήσει τον αγώνα σαν θεατής, ο οποιοσδήποτε "χρήστης του δρόμου".

Φιλικά,

"el-em"


Ούτε εγώ θα ανεχτώ να κινδυνεύσω από πράξεις ή παραλείψεις οποιουδήποτε άλλου, όμως. Αυτά τα χώματα δεν τα τοποθέτησε η μητέρα φύση. Ανθρώπινο χέρι τα έριξε. Και, για να είμαι ειλικρινής, όταν τα είδα το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ότι θα έπρεπε να έχω παρακολουθήσει τον αγώνα ως θεατής, οπότε δε μου καίγεται καρφί.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 7 επισκέπτες