17/06/19 15:41

ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 19/12/14 16:39

ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ «PEUGEOT 106 S16 – CITROEN SAXO VTS CUP»

υπάρχει ενδιαφέρον ;

να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε ;
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό kpsig » 20/12/14 0:50

alemitsakos έγραψε:ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ «PEUGEOT 106 S16 – CITROEN SAXO VTS CUP»

υπάρχει ενδιαφέρον ;

να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε ;

Βάλτε και 205 και ΑΧ.
Άβαταρ μέλους
kpsig
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2929
Εγγραφή: 12/12/02 10:06
Last Visit: 05/04/19 23:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό PyrgiotisRS » 20/12/14 11:53

kpsig έγραψε:Βάλτε και 205 και ΑΧ.


Για να κατέβουν όλα τα κτήνη της Ε/10 και να κλέψουν εκκλησία??
Άβαταρ μέλους
PyrgiotisRS
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 16/04/09 20:09
Last Visit: 29/09/17 20:08
Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό scn » 20/12/14 12:11

PyrgiotisRS έγραψε:
kpsig έγραψε:Βάλτε και 205 και ΑΧ.


Για να κατέβουν όλα τα κτήνη της Ε/10 και να κλέψουν εκκλησία??


Τα σαξόραλλα αυτού του καπ θα είναι πιο νορμάλ από Ν2. Δε θα μπορούν να τρέχουν ούτε καν Ν2.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 20/12/14 16:19

Ενιαίο παιδιά ολα ίδια ίδια καρότσα και μηχανικά για όλους

106-saxo είναι ίδια καρότσα η εμφάνιση αλλάζει
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 21/12/14 21:05

Δευτέρα αύριο....
για να δω μιας που θα έχουν τελειώσει από τις "υποχρεώσεις" κάποιοι...... θα καταθέσω μερικές ερωτήσεις, μερικές απορίες
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 22/12/14 15:26

Λοιπόν μιλάμε δύο μοντέλα 20ετιας σχεδόν όλα μπορούν να φτιαχτούν (ψαλίδια , άξονες , κρεμαριερα κ.τ.λ. ) να είναι σωστά και το κόστος να μείνει σχετικά χαμηλά

Το μόνο πρόβλημα και ακριβό κατά την γνώμη μου είναι τα μοτέρ
γιατί τόσα χρόνια σεξ αυτά τα μοτέρ είναι όλα κλασμενα που λέμε το ρεκτιφιέ το θέλουν ασυζητητί
αλλά άμα κάνεις ρεκτιφιέ είσαι παράνομος μετά είναι η λύση των χιτώνιων αλλά εκτός ότι μπορεί να θεωρηθεί παράνομο είναι ακριβό

Περιμένω απαντήσεις

Η πρόταση μου είναι ότι ενα "ρεκτιφιέ χορηγός" μπορεί να δώσει λύση φτιάχνοντας και σφραγίζοντας μοτέρ σε τιμή σπέσιαλ μιας που θα είναι και χορηγός
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 25/12/14 16:59

http://www.omae-epa.gr/images/documents ... 6_2015.pdf

καλά Χριστούγεννα στους χριστιανούς
ο Αλάχ ειναι μεγάλος στους μουσουλμάνους .....
υγεία σε ολο τον κόσμο
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό g_sev » 26/12/14 20:47

Χρονια πολλά σε ολους
Ο κινητηρας των αυτοκινητων αυτων δεν ειναι προβλημα οπως αναφερεσαι μιας και ειναι τερας αξιοπιστιας
Για αυτο τον λογο οσο αφορα τον κινητηρα ΔΕΝ γινεται να ζητηθει απο τον κανονισμο να ειναι τελειως νορμαλ, αφου τα αυτοκινητα αυτα ειναι ηδη 15 ετων και εχουν επισκευαστει 2-3φορες εως τωρα τουλαχιστον. Γι αυτο ο κανονισμος σε αυτο το κομματι χρησιμοποιει τον κανονισμο του ΓκρουπΝ ωστε να ειναι πληρης και να μην εχει ασαφειες που θα προκαλεσουν παρεξηγησεις.
Δωσε σημασια στο απενεργοποιημενο μηχανισμο κλειδωματος του εγκεφαλου που ζητα ο κανονισμος. Για να μπορει ο διοργανωτης να εχει στην εκκινηση το δυνατον ισοδυναμα αυτοκινητα πρεπει να μπορει να ανταλλασει τις μοναδες διαχειρησης του κινητηρα.
Γιωργος Σεβνταλης
Άβαταρ μέλους
g_sev
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05/07/09 16:06
Last Visit: 08/07/15 22:06

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό pskarm » 27/12/14 0:37

Aν ο διοργανωτης θελει να το κανει σωστά θα βαλει ενα ανεξαρτητο συνεργειο να επισκευασει 15 μοτέρ, θα τα σφραγισει και μετα απο κλήρωση
θα τα δωσει στους αγωνιζομενους.
Απλα και χιλιοπαιγμενα πραγματα σε ολες τις σοβαρες χωρες....

Αν αφησει ελευθεριες Ν2 σε μοτερ, αναρτησεις, σαζμαν.... ξερουμε ολοι που θα καταλήξει.
τωρα που ειναι ακομα αρχη ας οριστούν τα παντα για να δωσει την ελπιδα σε τριτους οτι κατι σωστο παει να γινει επιτελους
pskarm
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: 25/09/05 11:32
Last Visit: 08/12/17 10:10

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 27/12/14 7:45

pskarm έγραψε:Aν ο διοργανωτης θελει να το κανει σωστά θα βαλει ενα ανεξαρτητο συνεργειο να επισκευασει 15 μοτέρ,........ απο κλήρωση
θα τα δωσει στους αγωνιζομενους.


To οποιο κοστος θα πληρωση ο?????? απο που?????

κατα την αποψη σου....
Άβαταρ μέλους
fokion_sportage
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2940
Εγγραφή: 06/09/04 15:24
Last Visit: 10/02/18 8:14

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό pskarm » 27/12/14 10:58

προφανως ο αγωνιζομενος...αλλα θεωρω οτι ακομα και η ΟΜΑΕ να το πληρωνε και να το εκανε δωρο!! στους αγωνιζομενους παλι θα βρισκαμε μιζερους να γκρινιαξουν.

Το θεμα ειναι να κρατησεις το κοστος χαμηλα και τον ανταγωνισμο ψηλα.
Αρα αν οντως κλειδωνει ο κανονισμος για σαζμαν οσον αφορα σωθικα τοτε σου μενουν κορωνοπηνιο και βολαν-δισκοπλατο (1000+-)
Στην αναρτηση ας δουν τι γινεται εξω και να το κανουν πιο σαφες επιτρεποντας οτι θες απο αμορτισερ σε φαρδια ελατηρια ή...
ενα συγκεκριμενο σετ coilover απο συγκεκριμενο κατασκευαστη σφραγισμενο και κοινο για ολους σε πολυ καλη τιμη.
Αν δεις π.χ site gaz βγαζει συνεχεια τετοια κιτακια για εννιαια σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες. Αρα με αλλα 600+- είσαι οκ και σε αυτο το θεμα. Οι εν λογω και 24-7 backup εχουν και ξερουν πως να προφυλαξουν σφραγισμα και ανταγωνισμο σε εννιαια.

Οποτε μενει το μειζον θεμα του μοτερ που ολοι εχουμε δει τα οργια που γινοντουσαν στα Ν2. Εκει πρεπει να βρεθεί μία λύση έστω και ακριβοτερη απο τα υπολοιπα κοστη.
Τα κοινα μοτερ ειναι ακριβη λυση, αλλά θα μπορουσαν ισως να τους υποχρεωνουν ολους να πηγαινουν με σφραγισμενα μοτερ-εγκεφαλο και να τα δυναμομετρουν ετσι ωστε αν καποιος εφευγε αισθητα απο τα ορια +-3% να ηξεραν ποιος ειναι και γιατι...
Ειδικα στο θεμα εγκεφαλο το πιο απλο ειναι να δωσεις 100€ το κομματι σε καποιο ανεξαρτητο προγραμματιστη και να σου περασει ενα κοινο προγραμμα σε 10 εγκεφαλους που θα τους σφραγισεις και θα τους κληρωνεις.

Το θεμα καροτσα ας μη το αναλυσουμε αφου πιστευω οτι οι 9 στους 10 θα ειναι παλιοι αγωνιζομενοι που θα βαλουν τα απαραιτητα ανταλλακτικα για να ειναι οκ και να τρεξουν.
Νεο κοσμο δεν προκειται να δουμε προς το παρον και οχι γιατι ειναι λαθος ο θεσμος αλλα γιατι ειναι λαθος ο χρονος και ο τροπος που γινεται. Απλα μαθηματα marketing που δεν προκειται ποτε να καταλαβουν καποιοι ξεροκεφαλοι...
pskarm
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: 25/09/05 11:32
Last Visit: 08/12/17 10:10

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 27/12/14 14:50

Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδω ;-)


Επίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό Amaxopoulos » 27/12/14 16:04

Νομίζω πως ο εγκέφαλος, το σασμάν είναι νορμάλ και μάλιστα τους εγκέφαλους θα τους ανταλλάσουν τα οχήματα πριν τον αγώνα ( βέβαια δεν ξέρω αν γράφει ο κανονισμός για τρίφυσα-μονόφυσα...)

δεν τον έχω μελετήσει ακόμα :roll: :sorry:
πουλαω το 106 group A
Amaxopoulos
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2795
Εγγραφή: 13/12/02 22:54
Last Visit: 08/09/16 16:17
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό APR » 27/12/14 16:47

alemitsakos έγραψε:Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδω ;-)


Επίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ


oxi δεν τα εχουν σκεφτει , γιατι δεν εχουν καμια πειρα απο ενιαια .... ψαχνουν εναν πανεξυπνο , πολυπειρο, σαν τον κυριο πιο πανω ....να τους τα πει ! :slap: ασε που ....ειναι και ξεροκεφαλοι ................................................. :omg: Ελλαδαρα μοναδικη !
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης