27/06/19 7:17

ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό PyrgiotisRS » 06/01/15 18:10

Αν και αναχρονιστικό λόγω παλαιών μοντέλων, στην ουσία ο θεσμός είναι ελκιστικός για την εποχή.

Προσωπικά δεν βρίσκω κάποια ασάφεια στον κανονισμό, πέρα από την ζάντα.
Για λόγους κόστους τόσο ελαστικών όσο και ζαντών θεωρώ καλύτερα σαν επιλογή την εργοστασιακή 14αρα ραλλόζαντα, εκτός αν ο "κοινος προμηθευτης ελαστικών'' δεν έχει 14αρι λάστιχο προδιαγραφων στη γκάμα του.

Πάντως πιο εύκολο μου φαντάζει με δεδομένο τον κανονισμό, να μετατρέψεις από την αρχή ένα πολιτικό ''σαξόραλλο'' με ένα βιδωτό cage (ενιαίο κι αυτό) παρά να μετατραπούν ήδη υπάρχοντα Ν/2 και Α/6.
Άβαταρ μέλους
PyrgiotisRS
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 16/04/09 20:09
Last Visit: 29/09/17 20:08
Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό g_sev » 06/01/15 22:56

patapis έγραψε:Το σωστοτερο απ'ολα θα ηταν ιδια αναρτηση σε ολους-ιδιος εγκεφαλος νορμαλ, και οι κινητηρες μιας και δεν υπαρχουν πλεον νορμαλ, να υπαρχει ενα οριο στην συμπιεση και στο βυθισμα οπως στα Ν....το δυσκολο ειναι να ελεγχθουν επακριβως οι κινητηρες πριν απο καθε αγωνα... :help:


Ο κανονισμος λεει αυτα ακριβως.
Ιδια αναρτηση (κοινος προμηθευτης) και νορμαλ εγκεφαλος .
Ο νορμαλ εγκεφαλος αμβλυνει τις διαφορες των κινητηρων μεταξυ των τελειως νορμαλ και αυτων στο οριο του γκρουπΝ.
Δεν χρειαζεται να ελεγχονται οι κινητηρες πριν τον αγωνα αλλα μετα, οπως και στις υπολοιπες κατηγοριες.
Γιωργος Σεβνταλης
Άβαταρ μέλους
g_sev
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05/07/09 16:06
Last Visit: 08/07/15 22:06

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό tonisM » 18/01/15 12:28

Θα ήθελα να προσθέσω την άποψη μου μια και εχω δουλέψει για κάμποσα χρονια τα peugeot
Οτι θα ήταν πολυ δύσκολο "να ελεγχτουν όλα αυτα τα στοιχεία που μέχρι σήμερα έχουν δοκιμαστεί, έχουν εξελιχθεί και έχουν
Κανει αυτα τα μοτέρ να ξυρίζουν πχ καπάκι απο 206 nfu πληθώρα βήματα διαφορικού φλαντζες 206 και πολλές άλλες λεπτομέρειες .Κακα τα ψέματα τα περισσότερα όλο και κάποιο καλουδι βελτίωσης έχει υποστεί σε όλα αυτα τα χρονια, σαφώς και υπάρχουν και κάποια που ειναι εντελώς μαμα.
Το ζητούμενο ειναι πως θα ελέγχεται ενα μοτέρ και ενα κιβώτιο ταχυτήτων η ένας εγκέφαλος marelli 3φυσσος η μονοφυσος όπου να ειναι καθ όλα νόμιμα εργοστασιακά ;και οχι π.χ με ενα Peugeot sport ecu?
Εχω κάποιες αμφιβολίες η ίσως κάνω λάθος

Η καλύτερη λύση θα ήταν σε ενα νέο μοντέλο όπως πχ 208 η twingo η citroen κ.α όπως και σε γειτονικές χώρες
Υπάρχει το cup με μοντέλα ενεργής παραγωγής.
tonisM
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 16/02/09 19:40
Last Visit: 07/12/16 18:51

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό ΜΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ » 19/01/15 11:04

το κορωνοπηνιο θα είναι ελεύθερο ή πχ καναδυο επιλογες όπως μαμά ή 13/59 ? λεω εγω τωρα..
ΜΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 25/04/05 14:28
Last Visit: 07/10/16 22:42

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό Hannibal » 19/01/15 11:49

Διαφορες ερωτησεις γιατι ενδιαφερει τον αδερφο μου το concept που μενει στην Ελλαδα.
Αν βροουμε ενα Ν2 μεταχειρο. Και το αγςρασουμε.
Και βγαλουμε απο πανω τα μεταλικα σινεμπλοκ, και την αναρτηση και το μοτερ ειναι Ν οπως η hommologation οριζει (με οτι αυτο σημαινει :whistlink: ) το αμαξι θα τρεχει?

Για να κανω πιο συγκεκριμενη την ερωτηση.
Στην προκυριξη διαβασα οτι
2) Αποστολή προσφορών που αφορούν στα παρακάτω εξαρτήματα:
• Σετ αναρτήσεων (αμορτισέρ Ε-Π, ελατήρια Ε, ράβδοι στρέψης Π)
• Σετ ελαστικών (semi-slick)
• Ζάντες 7¨x15¨
• Κλωβός Ασφαλείας
• Κάθισμα μπάκετ
• Ζώνες 5 σημείων
• Γενικός διακόπτης ρεύματος
• Πυροσβεστήρας
• Υλικά τριβής φρένων
• Εισαγωγή αέρα (σκούπα)
• Σωλήνας εξάτμισης και τελικό καζανάκι
• Πρόγραμμα εγκεφάλου (τσιπ)
• Είδη ένδυσης οδηγού (κράνος, φόρμα, γάντια, παπούτσια, κ.λπ.)
• Λοιπά αγωνιστικά αξεσουάρ (τιμόνι, επενδύσεις, επιλογέας, πεντάλ, όργανα, σωληνάκια φρένων, κ.λπ.)


Ολοι θα πρεπει να εχουν τα ιδια εξαρτηματα της προσφορας (ακομα και το rollcage) ή απλα αυτα ειναι μονο για οσους φτιαχνουν καινουριο αμαξι απο την αρχη? :hmmm:
Hannibal
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 22/01/03 16:53
Last Visit: 06/01/19 12:04
Τοποθεσία: Dubai U.A.E. h Chalandri-dionysos (mesw Pentelhs)

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό scn » 19/01/15 13:41

Hannibal έγραψε: και το μοτερ ειναι Ν οπως η hommologation οριζει (με οτι αυτο σημαινει :whistlink: ) το αμαξι θα τρεχει?


Ξέρεις καλά ότι N2 από Ν2 διαφέρει, ας τηρούν και τα δύο την ομολογκασιόν. Άλλο μοτέρ Ν2 θα μπορούσε να πάει στο ενιαίο, άλλο μοτέρ Ν2 θα έκλεβε εκκλησίες. Οπότε, η ερώτηση όπως τη διατυπώνεις δεν μπορεί να απαντηθεί. Ειδικά αν δε γνωρίζεις τι έχει γίνει στο μοτέρ που αγοράζεις.
scn
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 998
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 01/09/16 11:04

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό Hannibal » 19/01/15 14:28

scn έγραψε:
Hannibal έγραψε: και το μοτερ ειναι Ν οπως η hommologation οριζει (με οτι αυτο σημαινει :whistlink: ) το αμαξι θα τρεχει?


Ξέρεις καλά ότι N2 από Ν2 διαφέρει, ας τηρούν και τα δύο την ομολογκασιόν. Άλλο μοτέρ Ν2 θα μπορούσε να πάει στο ενιαίο, άλλο μοτέρ Ν2 θα έκλεβε εκκλησίες. Οπότε, η ερώτηση όπως τη διατυπώνεις δεν μπορεί να απαντηθεί. Ειδικά αν δε γνωρίζεις τι έχει γίνει στο μοτέρ που αγοράζεις.


Μα για αυτο διατυπωνω ετσι την ερωτηση. Γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ξερω τι μοτερ θα κατσει.Οποτε ειναι λιγο μπιιιιιπ να δωσει ο αδερφος μου ενα σκασμο λεφτα να παρει αγωνιστικο και ή να του κολησουν την ρετσινια του μαϊμουδιαρη ή να ετοιμασει απο το μηδεν ενα αγωνιστικο και να εχει καποιος αλλος ενα μοτερ οπως ανεφερες παραπανω που μην τον ειδατε τον Παναη. Και ΟΚ. Πες οτι αλλαζει το μοτερ. Με τα υπολοιπα τι γινεται? Αν το roll cage ειναι αλλο απο αυτο της προσφαρας? Θα πρεπει να το αλλαξει η τρεχει κανονικα και το ιδιο ισχυει για τα υπολοιπα? :hmmm:
Hannibal
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 22/01/03 16:53
Last Visit: 06/01/19 12:04
Τοποθεσία: Dubai U.A.E. h Chalandri-dionysos (mesw Pentelhs)

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 19/01/15 14:33

Καλημέρα
δεν έχουν καμία σχέση οι προσφορές που ζητάει η ομαε με τον κανονισμό
διάβασε τον κανονισμό
επίσης στα Ν δεν επιτρέπονται αλουμίνιου συνεμπλοκ αν θυμάμαι καλά
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 19/01/15 14:34

Επίσης στα Ν2 επιτρέπει εκκενρα στο καπ όχι
μόνο συμπίεση
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό Hannibal » 19/01/15 15:29

alemitsakos έγραψε:Επίσης στα Ν2 επιτρέπει εκκενρα στο καπ όχι
μόνο συμπίεση


Οκ. Noted. Αυτοι οι λεγομενοι Super Ν εκκεντροφοροι πως ξερω ποιοι ειναι και οτι δεν θα τους εχει το μοτερ που θα μου κατσει?

Μπλοκε αν διαβασα καλα απαγορευται.
Αναρτηση ολοι ιδια.
Και αυτο με τις πισω ραβδους με μπερδεψε λιγο. Οι PS επιτρεπονται η οχι?

Επισεισ στα οργανα αν στο ταμπλο αντι για τα κλασικα εχω το παρακατω χωρις να αλλαζεις το σχημα του ταμπλο επιτρεπεται ή οχι?

Εικόνα
Hannibal
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 22/01/03 16:53
Last Visit: 06/01/19 12:04
Τοποθεσία: Dubai U.A.E. h Chalandri-dionysos (mesw Pentelhs)

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό timkoul » 19/01/15 16:51

Hannibal έγραψε:
alemitsakos έγραψε:Επίσης στα Ν2 επιτρέπει εκκενρα στο καπ όχι
μόνο συμπίεση


Οκ. Noted. Αυτοι οι λεγομενοι Super Ν εκκεντροφοροι πως ξερω ποιοι ειναι και οτι δεν θα τους εχει το μοτερ που θα μου κατσει?

Μπλοκε αν διαβασα καλα απαγορευται.
Αναρτηση ολοι ιδια.
Και αυτο με τις πισω ραβδους με μπερδεψε λιγο. Οι PS επιτρεπονται η οχι?

Επισεισ στα οργανα αν στο ταμπλο αντι για τα κλασικα εχω το παρακατω χωρις να αλλαζεις το σχημα του ταμπλο επιτρεπεται ή οχι?

Εικόνα


Απ' οσο ξερω οι SuperN εκμεταλευονται ενα ποσοστο ανοχης που δινουν οι κανονισμοι (αυτο το +/- το κανουν + και στο προσθετουν οποτε υποτιθεται οτι κατι τσιμπας κι απο κει, χωρις ομως να ειναι δεδομενο). Το αν αυτο ειναι νομιμο ή οχι δεν το ξερω αλλα γνωμη μου ειναι οτι δεν εχει και πολυ σημασια.
Κατα τα αλλα 11.3 συμπιεση στο μαμα μοτερ και το μαμα καπακι (οχι απο 206).
Μαμα 19αρες ραβδους (οχι PS ραβδους) και μαμα αντιστρεπτικες (και του Saxo και του 106, αν θυμαμαι καλα διαφερουν).

Προσωπικη μου αποψη τωρα, μπορει και λαθος αλλα οκ, πεταω κι εγω τη μαλακια μου (πως λεει κι ο μηχανικος μου... :lol: ). Δεν νομιζω οτι στα Μεγαρα ενα μοτερ που το παιρνεις νορμαλ και το ψιλοσυνεφερεις, θα εχει τρομερη διαφορα απο ενα αλλο που θα το παρει καποιος και θα ψειρισει τη μαϊμου. Με δεδομενο τον νορμαλ εγκεφαλο, τους νορμαλ εκκεντροφορους (ή εστω νορμαλ +0.3mm βυθισμα), χωρις μπλοκε, με ιδιες αναρτησεις και ΚΥΡΙΩΣ με ενιαιο λαστιχο και βαρος (και 100 κιλα να ειναι ο οδηγος πιστευω 940κατι κιλα τα πιανει), το λιγο καλυτερο μοτερ δεν θα δωσει κατι αξιολογο σε τελικο χρονο γυρου.
Εικόνα
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Άβαταρ μέλους
timkoul
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 22/05/19 10:38

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό APR » 19/01/15 19:47

timkoul έγραψε:[
Προσωπικη μου αποψη τωρα, μπορει και λαθος αλλα οκ, πεταω κι εγω τη μαλακια μου (πως λεει κι ο μηχανικος μου... :lol: )..



:ysterical: Γεια σου ρε Τιμο με τα ωραια σου !


Συνεχιστε , αναλογα με τις μαλακιες που λενε οι πολιτικοι μας αυτες τις ημερες στα μεσα ...... εδω μεσα , ημαστε πολυυυυ πισω !

Αληθεια , εχετε δει ποτε σας καπακι 206 ? :dizzy: τι σχεση εχει η βουρτσα με την ...... τσατσαρα :slap:
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό Hannibal » 20/01/15 11:54

APR έγραψε:
timkoul έγραψε:[
Προσωπικη μου αποψη τωρα, μπορει και λαθος αλλα οκ, πεταω κι εγω τη μαλακια μου (πως λεει κι ο μηχανικος μου... :lol: )..



:ysterical: Γεια σου ρε Τιμο με τα ωραια σου !


Συνεχιστε , αναλογα με τις μαλακιες που λενε οι πολιτικοι μας αυτες τις ημερες στα μεσα ...... εδω μεσα , ημαστε πολυυυυ πισω !

Αληθεια , εχετε δει ποτε σας καπακι 206 ? :dizzy: τι σχεση εχει η βουρτσα με την ...... τσατσαρα :slap:


Ναι οκ. Αλλα δεν βοηθας και κα8ολου κυριε Χρηστο μας.
Hannibal
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 22/01/03 16:53
Last Visit: 06/01/19 12:04
Τοποθεσία: Dubai U.A.E. h Chalandri-dionysos (mesw Pentelhs)

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό APR » 20/01/15 13:05

E oxi πλεον , μετα απο τοσα χρονια , εβαλα μυαλο ... :lol:

Απογοητευση , και απ'την φρεσκια φουρνια (νεολαια ) , αδιαβαστοι , τεμπελιδες δηλαδη , που βολευοντε ακουγοντας διαφορους ιντερνετικους φωσκολακους υποτιθεμενους ρεισινκ μεκανικ που εχουν αλλαξει 4 μπουζι , δεν ψαχνουν μονοι τους να διαπιστωσουν τι λενε οι κανονισμοι , τι εννοουν οι προκηρυξεις αυτες που τους αφορουν ,η, ο καθε ενας θελει να του φτιαχνουν μια προκηρυξη στα μετρα του , ειναι ανιστοριτοι οι περισσοτεροι (και δυστυχως δεν τους αγγιζει ακομα και το προσφατο παρελθον ωστε να μαθουν ακομα και γιαυτο που παει να γινει τωρα που εχει αμμεση σχεση ).

Ο καθε ενας νομιζει οτι ξερει περισσοτερα , για το πως γινεται ενα <καπ> με κανονισμους ενιαιου τυπου και ευκολου ελεγχου ,χαμηλου κοστους , ειδικα που στις ημερες μας ειναι αδυνατον να ξεκινησει κατι επιτυχημενο με κεφαλαιο πανω απο 3.5 -4 χιλιαρικα , και μπαρουφολογει προτεινοντας αρλουμπες !

Ενα τετοιο <ενιαιο > ειναι πρωτα απ'ολα απαραιτητο στην χωρα μας , και θα πρεπει να το ακολουθησουν παρα πολλοι νεοι (ακομα κι αυτοι που ετρεξαν ηδη σε καποιες αναβασουλες ) ειναι το μεγαλυτερο σχολειο για εναν αγωνιζομενο που δεν ειναι απ'την φυση του κομπλεξικος , γιατι μπορει να του δωσει το καλυτερο εισιτηριο για οποιοαδηποτε δραστηριοτητα ειχε σαν ονειρο να ακολουθησει στον μηχανοκινητο αθλητισμο !

Οταν εχεις μαθει αγωνιστικη οδηγηση στην πιστα (τι λεγαμε στο σχολειο?< η επαναληψη μανουλα μαθησεως >:) )που σε βαζει να επαναλαμβανεις τα περασματα σου ,να διορθωνεις ,να τσεκαρεις την προοδο σου , μεσα σε ιδια αυτοκινητα (αρα η συγκριση ΑΜΕΣΟΤΑΤΗ ) δεν υπαρχει περιπτωση να πας οπουδηποτε να τρεξεις αργοτερα (ακομα και στο χωμα κι ας φαινεται περιεργο)και να μην διακριθεις !

Ζητηστε να μαθετε οσα θελετε στα τηλεφωνα της ΟΜΑΕ που ειναι και ο <προκηρυχτης > αυτου του καπ , αν δεν το χαλασουν , οι κανονισμοι του , ειναι οτι πιο σοφο εχει γραφτει για ενα τετοιο θεσμο ...τα τελευταια 30 τουλαχιστον χρονια .

Αντε γεια σας βαρεθηκα :lol:
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !
.....
Άβαταρ μέλους
APR
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7308
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/10/16 15:09
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

Δημοσίευσηαπό alemitsakos » 20/01/15 14:30

APR έγραψε:E oxi πλεον , μετα απο τοσα χρονια , εβαλα μυαλο ... :lol:

Απογοητευση , και απ'την φρεσκια φουρνια (νεολαια ) , αδιαβαστοι , τεμπελιδες δηλαδη , που βολευοντε ακουγοντας διαφορους ιντερνετικους φωσκολακους υποτιθεμενους ρεισινκ μεκανικ που εχουν αλλαξει 4 μπουζι , δεν ψαχνουν μονοι τους να διαπιστωσουν τι λενε οι κανονισμοι , τι εννοουν οι προκηρυξεις αυτες που τους αφορουν ,η, ο καθε ενας θελει να του φτιαχνουν μια προκηρυξη στα μετρα του , ειναι ανιστοριτοι οι περισσοτεροι (και δυστυχως δεν τους αγγιζει ακομα και το προσφατο παρελθον ωστε να μαθουν ακομα και γιαυτο που παει να γινει τωρα που εχει αμμεση σχεση ).c



Ο καθε ενας νομιζει οτι ξερει περισσοτερα , για το πως γινεται ενα <καπ> με κανονισμους ενιαιου τυπου και ευκολου ελεγχου ,χαμηλου κοστους , ειδικα που στις ημερες μας ειναι αδυνατον να ξεκινησει κατι επιτυχημενο με κεφαλαιο πανω απο 3.5 -4 χιλιαρικα , και μπαρουφολογει προτεινοντας αρλουμπες !

Ενα τετοιο <ενιαιο > ειναι πρωτα απ'ολα απαραιτητο στην χωρα μας , και θα πρεπει να το ακολουθησουν παρα πολλοι νεοι (ακομα κι αυτοι που ετρεξαν ηδη σε καποιες αναβασουλες ) ειναι το μεγαλυτερο σχολειο για εναν αγωνιζομενο που δεν ειναι απ'την φυση του κομπλεξικος , γιατι μπορει να του δωσει το καλυτερο εισιτηριο για οποιοαδηποτε δραστηριοτητα ειχε σαν ονειρο να ακολουθησει στον μηχανοκινητο αθλητισμο !

Οταν εχεις μαθει αγωνιστικη οδηγηση στην πιστα (τι λεγαμε στο σχολειο?< η επαναληψη μανουλα μαθησεως >:) )που σε βαζει να επαναλαμβανεις τα περασματα σου ,να διορθωνεις ,να τσεκαρεις την προοδο σου , μεσα σε ιδια αυτοκινητα (αρα η συγκριση ΑΜΕΣΟΤΑΤΗ ) δεν υπαρχει περιπτωση να πας οπουδηποτε να τρεξεις αργοτερα (ακομα και στο χωμα κι ας φαινεται περιεργο)και να μην διακριθεις !

Ζητηστε να μαθετε οσα θελετε στα τηλεφωνα της ΟΜΑΕ που ειναι και ο <προκηρυχτης > αυτου του καπ , αν δεν το χαλασουν , οι κανονισμοι του , ειναι οτι πιο σοφο εχει γραφτει για ενα τετοιο θεσμο ...τα τελευταια 30 τουλαχιστον χρονια .

Αντε γεια σας βαρεθηκα :lol:




+1000 APR
:(
alemitsakos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12/02/12 1:18
Last Visit: 02/03/19 17:59

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες