27/06/19 7:16

Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?(Βάσει χώρας προέλευσης)

Γαλλικό -ΝΑΙ
111
17%
Γαλλικό -ΟΧΙ
24
4%
Ιαπωνικό-ΝΑΙ
177
28%
Ιαπωνικό-ΟΧΙ
7
1%
Κορεάτικο-ΝΑΙ
32
5%
Κορεάτικο-ΟΧΙ
1
0%
Γερμανικό(+VAG Group)-NAI
123
19%
Γερμανικό(+VAG Group)-OXI
39
6%
Ιταλικό-ΝΑΙ
107
17%
Ιταλικό -ΟΧΙ
14
2%
 
Σύνολο ψήφων : 635

Δημοσίευσηαπό bujinkan » 23/07/07 22:04

skoda octavia combi 4X4 ABT
Αγορα σεπτ.2002
Χιλιομετρα 140.000

α) 2 γρυλοι παραθυρων
β) .....τιποτα
γ) .....τιποτα

Θα ζησω γιατρε μου? :innocent: :innocent:
Άβαταρ μέλους
bujinkan
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: 22/10/05 13:41
Last Visit: 24/06/19 22:08

Δημοσίευσηαπό ast » 23/07/07 22:07

Mazda 6, 6ος 2004, 60000km, απολύτως τίποτα. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

(εκτός από τα προγραμματισμένα: λαδάκι, φιλτρα, τακάκια μπροστά)
the cake is a lie
Άβαταρ μέλους
ast
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2930
Εγγραφή: 04/08/02 15:18
Last Visit: 30/09/16 14:10
Τοποθεσία: EBBR

Δημοσίευσηαπό Thanix » 24/07/07 17:12

Πιστευω καθε αυτοκινητο εχει τα δυνατα και τα αδυνατα σημεια του!
Παραδειγματος χαρη ο πατερας μου εχει ενα πασατ του 98με 200.000χιλιομετρα και το βασικο του προβλημα του ειναι τα ακρομπαρα του που οπως μας ειπε ο μαστορας δεν προλαβαινει να αλλαζει στα πασατ...οποτε ειναι ενα γενικο προβλημα...αλλα κατα τα αλλα δεν τον αφησε ποτε ουτε τον προδωσε ποτε!

Τωρα για μενα
VW Polo 16v
12ος του 2005 με 51.000χιλιομετρα
σπασμενη βαση αναρτησης στα 3.000χιλιομετρα αλλαχθηκε εγγυηση
Τριγμοι στο εσωτερικο δυστυχως δεν επιδιορθωνονται
Και σημερα μαλλον ραγισε και η αλλη βαση αναρτησης

Αυτα τα ολιγα απο εμενα!
BAN ΣΤΟΝ THANIX :adminpower: :adminpower:
Άβαταρ μέλους
Thanix
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5379
Εγγραφή: 04/02/07 16:56
Last Visit: 30/06/17 12:48
Τοποθεσία: Aναμεσα τους...παω για βουτιά...

Δημοσίευσηαπό drdino » 24/07/07 17:14

Ποιά βάση Θάνο; Top mount?
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46478
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 14/04/19 21:27

Δημοσίευσηαπό Thanix » 24/07/07 17:18

Ναι ασε εχουν σπασει τα νευρα μου
BAN ΣΤΟΝ THANIX :adminpower: :adminpower:
Άβαταρ μέλους
Thanix
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5379
Εγγραφή: 04/02/07 16:56
Last Visit: 30/06/17 12:48
Τοποθεσία: Aναμεσα τους...παω για βουτιά...

Δημοσίευσηαπό fabiawrc » 24/07/07 18:16

fabia sedan 101 του 2001 με 150.000χλμ (με ακροπολις-κατσαβραχα ξεσκισμα μοτερ χωρις λαδι,απειρα χειροφρενα γενικα πολυ ασχημη συμπεριφορα)

προβληματα
βαζω και τιμες ποσο κανουν τα ανταλακτικα

1:αισθητηρας τιμονιου (παρολο που τελειωσε η εγγυηση αλαχτηεκ δωρεαν)
2:αισθητηρας θερμοκρασιας νερου(25)
3:αισθητηρας θερμοκρασιας μοτερ(45)
4:γρυλος παραθυρο οδηγου (80 ευρω)
5:βαλβιδα οπισθεν (12 ευρω)

:)
παθος για συνοδηγηση!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fabiawrc
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 10/03/03 16:05
Last Visit: 24/04/19 20:37
Τοποθεσία: ΑΤΗΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό mak25 » 21/08/07 4:32

kia cerato δε σπαει δε χαλαει!!
Άβαταρ μέλους
mak25
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 352
Εγγραφή: 05/06/07 20:02
Last Visit: 14/10/11 13:21
Τοποθεσία: βολος

Δημοσίευσηαπό Silver Turbo » 21/08/07 4:50

Peugeot 206 1.4 8v(2002) με 60,000 χλμ κανενα μα κανενα προβλημα.
Και με τον σαλιγκαρο πανω τον τελευταιο 1,5 χρονο μονο ενα δισκο-πλατο.
Άβαταρ μέλους
Silver Turbo
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 02/06/06 0:05
Last Visit: 16/09/14 20:38

Δημοσίευσηαπό 224.v » 21/08/07 8:31

αναφεροντας τα αυτοκινητα που οδηγουνται απο ολους στην οικογενεια:
1) Πρισμα 1.6 ie 87 320.000 χλμ εισαχθεν απο ιταλια λογω επαναπατρισμου λειτουργει ακομα αξιοπιστα τραβαει το φουσκωτο 4.7 μ 500κιλα βαρος οταν χρειαζεται (το εχει παει απο Πατρα στην καβαλα σε 10.5 ωρες ανεβαινοντας Μπραλο με ολη την οικογενεια μεσα, αλλα σταματησε 2 φορες για να κρυωσει!!!!!. μονιμο προβλημα περιπου καθε 40.000χλμ η αντλια νερου(ηταν παραλληλα και βαση μηχανης!!!) οταν το ζωριζα πολυ. τωρα εχει πολυ καιρο να με απασχολησει.. εχει κοκκινα Κονι και μια φορα λογω της αντλιας εκαψε φλαντζα. ακομα και ο κλιματισμος δουλευει ακομα...
2)Ιμπιζα του 87 1.2 σε αυτο εμαθαν να οδηγουν ενας που δεν εμαθε ποτε!!! αδελφος της γυναικας μου..... και μετα τα δυο παιδια μου. το εχουν τρακαρει αλλοι φταιγοντας, και το εφτιαξαν. μηχανικα μολονοτι δεν το προσεχε κανεις δεν παρουσιασε προβληματα. Το μοτερακι (system Porsche!!) μια χαρα ακουγεται αλλα δεν εχει υδραυλικο τιμονι κ.λ.π ετσι σκεπτομαστε να το αποσυρουμε φετος..... Το θελει κανεις???
3)Barchetta μεταχειρισμενο αγοραστικε το 2002 τωρα εχει 140000χλμ. το οδηγει αλλα δεντο φροντιζει οσο πρεπει ο γυιος μου. Το τρακαρε μια Πορσε!!!στον μπροστινο τροχο του οδηγου ανοιξαν οι αεροσακοι χωρις λογο!!!!συνολικη ζημια 4500 ευρω. η Πορσε 18.000. Δεν εχει παρουσιασει προβληματα εκτος οτι κατα τον γυιο μου πασχει απο ακαμψια. 960 κιλα βλεπεις. βρηκα καινουρια κουκουλα απο ιταλια και την αγορασα!!! εχω και τον παλιο σκελετο μηπως βαλω καλυτερο υλικο....
4) Lancia Kappa 2.0 20v. μεταχειρισμενη εχει τωρα 140.000 αλλαξα ενα πολλαπλασιστη και μια βαλβιδα υποπιεσης στην εισαγωγη. καμια φορα σβυνει το ταμπλο χωρις λογο αλλα πολυ σπανια.... το συνδυασα με θερμοτητα οταν φωτιζεται το βραδυ σε μεγαλο ταξειδι. χαμηλωσα την ενταση του φωτισμου στο ταμπλο και δεν το ξαναπαρουσιασε εχει ακουσει κανεις κατι παρομοιο?
5) Μαζερατι 224.ν μεταχειρισμενη τωρα εχει 150.000 αναλογα με το ζορισμα που δεχεται απο τους νεους οδηγους της οικογενειας καλα τα παει. θελει φροντιδα απο καποιον που προλαβαινει πραγματακια... που τα αισθανεται οτι θα συμβουν.. πριν συμβουν!!!!
6)AYGO ενα ετος οδηγος η κορη μου 20000χλμ απολυτος τιποτα εκτος απο το ετησιο σερβις 100 ευρω περιπου.
7) Λαντσια Θεσις 3.0 5 μηνες στα χερια μου αγορασθηκε με 9.000 χλμ. τιποτα ακομα αν και δουλευει εδω στα εμιρατα σε μεγαλες θερμοκρασιες... τωρα το καλοκαιρι και εχει πολλους αυτοματισμους και αισθητηρες που δοκιμαζονται πολυ κατω απο τετοιες θερμοκρασιες...
Οι δρομοι ειναι επικινδυνοι για αυτο πρεπει να φτανουμε ΓΡΗΓΟΡΑ στον προορισμο μας
Άβαταρ μέλους
224.v
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6650
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 18/06/19 13:46

Δημοσίευσηαπό Storm » 21/08/07 8:35

Mitsubishi Pajero Pinin 1.800 ... πριν ένα μήνα, έκλεισε το 1ο χρόνο... 10.000 χιλιόμετρα...

Πρόβλημα ; Τι είναι τούτο πάλι ;;; ... :twisted: :) :twisted: :yahoo: :yahoo:

Πέρα από την πλάκα, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που παίρνω (μετά από 6 αυτοκίνητα από το 1992) που δεν με φοβίζει, το οδηγώ άφοβα και σβέλτα χωρίς να ανησυχώ αν θα σπάσει, αν θα βγάλει τριγμούς, αν η πετρούλα θα αφήσει σημάδι στον προφυλακτήρα, αν θα με ακούμπησει κάποιος εκεί που το πάρκαρα, αν η ζάντα θα χτυπήσει στο πεζοδρόμιο και θα κάνει σημάδια, αν...αν...αν...

Ήρεμη ζωή και οδηγική ευχαρίστηση με ένα φινετσάτο Ιταλο-Ιαπωνικό εργαλείο...!!!... :yahoo: :yahoo:
Chevy Aveo 2007 - 1150cc - Base Edition
Storm
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 14256
Εγγραφή: 25/02/03 12:14
Last Visit: 07/11/18 17:44

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ123 » 21/08/07 9:00

Ενα Impeza 1500R εχω κ ενα Twigo.
To πρωτο με 27000χλ , κατα την αποψη μου πρεπει να ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει σε αυτα τα κυβικα .
Το δευτερο με 75000χλ δεν με εχει προβληματισει καθολου .
Απιστευτα πρακτικο κ πολυ δυνατο σε δυσκολες διαδρομες .
Zησε καθε σου ημερα σαν να ηταν η τελευταια ημερα της ζωης σου .
Καποια μερα θα τα καταφερεις.
Άβαταρ μέλους
ΓΙΩΡΓΟΣ123
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5692
Εγγραφή: 08/01/07 9:13
Last Visit: 28/05/13 18:22

Δημοσίευσηαπό anna1976gr » 21/08/07 9:42

KIA Sportage το νεώτερο...
Αν και δεν ξετρελαθηκα απο την αρχη με το αυτοκίνητο αυτο (συνηθισμενη βλεπετε σε γνησια τζιπ...) το καλοκαίρι μου εβαλε τα γυαλιά!
Εκανα 11.000χλμ αυτους τους 4μηνες, πήγα πολλες βολτες, φορτωμενο κοσμο κ πραγματα, χωρίς να το "λυπαμαι" ή να το προσέχω καθόλου! Το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής (2χρονια στο συνολο) δεν μου εχει παρουσιασει τίποτα, κανενα προβλημα...
Βεβαια την πρωτη βδομαδα που το πήρα μου αλλαξα μια μιζα, αλλα ολα οκ απο κει κ περα!!!

Renault Megane Coupe του 97...
Μια χαρά αυτοκινητο! Παρόλη την ταλαιπωρία, τα τρελα αγωνιστικα δοκιμαστικα χλμ, τις βελτιωσεις κ τις καγκουριες που εχει υποστει, προβλημα δεν μου εχει βγαλει σε τίποτα!!! Και θυμαμαι οταν το αγορασα ολοι με ρωτουσαν αν εχω βατραχοπεδιλα,γιατι βαζουν νερα! Μια χαρα αυτ/το!
Κλαψ,το πουλαω τωρα,αμαρτια ειναι να σαπιζει ακινητο στο γκαραζ...
Forum "Ελληνικοι Αγώνες" - Σας αφήνω να τσακωσσστείτε μόνοι σας...
Άβαταρ μέλους
anna1976gr
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 616
Εγγραφή: 13/03/06 13:36
Last Visit: 22/03/17 0:10
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 21/08/07 14:30

Ιταλικό είχα...και η απάντησή μου είναι "ΟΧΙ".

Φοβάμαι ότι αυτή η έρευνα δεν είναι και τόσο αξιόπιστη καθώς ενδεχομένως να υπάρχει έλλειψη αντικειμενικότητας.

Προσωπικά, θα συζητήσω για τη δική μου εμπειρία με την 147...και μπορεί ο καθένας να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Από προσωπική εμπειρία, λοιπόν, η 147 που είχα ήταν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο EVER που είχα ποτέ στη κατοχή μου. Έχω αλλάξει συνολικά 3 αυτοκίνητα μέχρι τώρα...και ήταν 2 Γερμανικά (OPEL Vectra & Corsa) και ένα Γιαπωνέζικο (Mazda 626 V6 στην Αμερική)...πέρα από την Alfa.

Στην Alfa λάδια άλλαζα κάθε 8000 με 10000κμ...σέρβις κάθε χρόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Έβαζα πάντα και μόνο VPower...το φρόντιζα σαν τα μάτια μου (έχοντας ακούσει ότι τα Ιταλικά "χαλάνε")...δε το πίεζα πολύ, κόφτες κλπ δηλαδή. Να φανταστείτε ότι στα 52000κμ που του έκανα ζήτημα είναι αν 4-5 φορές πέρασα τις 6000 στροφές.

Αποτέλεσμα? Συμπλέκτης στα 30000κμ (ΠΟΤΕ δεν είχα πρώτη στο φανάρι περιμένοντας να ανάψει), τρόμπα βενζίνης στα 5000κμ, τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ, μπροστινό ψαλίδι (έτριζε από μόνο του), διακόπτης πορτ-μπαγκάζ (ηλεκτρικός είναι...δεν άνοιγε σε κάποια φάση με βαλίτσες πίσω μάλιστα), διακόπτης φλας (δεν έσβηνε το φλας), φλάτζα κιβωτίου ταχυτήτων, κάηκαν όλες οι λάμπες γύρω-γύρω μέσα στον πρώτο χρόνο, καπάκι αερόσακου στραβοβαλμένο, λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, αλλαγή σωλήνα βενζίνης επειδή "πέταγε" έξω τη βενζίνη όταν έφτανε στο φουλ το ρεζερβουάρ όταν γέμιζα στο βενζινάδικο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ ...και αν θυμηθώ κι άλλα θα σας πω. Δε τα θυμάμαι και όλα. Ήταν η προ-FL, μοντέλο του 2004 (καινούρια την είχα πάρει).
Τελευταία επεξεργασία από Nikos! και 24/10/07 10:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22510
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 23/06/19 23:17
Τοποθεσία: On some racing track...

Δημοσίευσηαπό powergs » 23/08/07 22:18

Για Ιταλικό που περίμενα να με βγάλει την ψυχή και το Brava 99μοντ και το Ciqo 96μοντ δε με απογοητεύσανε (λίγο το Ciqo αλλά πιθανόν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να μην το πρόσεξε όσο έπρεπε το μοτέρ του).
powergs
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 07/05/05 22:14
Last Visit: 15/04/12 15:12

Δημοσίευσηαπό theo13 » 25/08/07 0:25

alfa romeo 146 1.4 μποξερ.την πηρα με 85000 χλμ και τωρα εχει 160000 χλμ. εχω αλλαξει ενα θερμοστατη, δεξι και αριστερο ψαλιδι (αλλα οπως μου ειπαν στο συνεργειο ειναι μαλλον απο ανεβασματα σε πεζοδρομιο του πρωην ιδιοκτητη)και μια επισκευη στην εμπρος δεξια δαγκανα.κατα τα αλλα ολα οκ.συμφωνα με το βιβλιο συντηρησης αλλαζονται και ειμαι οκ
vw passat μοντ 2006 15000 χλμ εχει αλλαχτει ο γρυλος στο παραθυρο συνοδηγου στα 3000 χλμ.κατα τα αλλα ολα οκ.
αφησα για το τελος το καμαρι της οικογενειας!!! :lol:
toyota starlet μοντ 1982!!! λαδια-νερο.-ΑΥΤΑ!παρολο που ειμαι ιταλοφιλος πρεπει να παραδεχτω οτι δε σπαει με τιποτα παρολο που προσπαθουμε 3 οδηγοι εδω και 25 χρονια!!!ημαρτον! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
theo13
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: 16/05/05 10:37
Last Visit: 24/06/19 14:17
Τοποθεσία: patra

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες