19/06/18 10:27

Περί Αναρτήσεων

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό sp-driver » 01/03/18 1:34

Έχει ιδέα κάποιος αν υπάρχει στοκ σε αμορτισέρ sachs με κωδικούς 312607 και 312608; Ακόμα και σε ξένες ιστοσελίδες είδα out of stock, ενώ και στην ιστοσελίδα της εταιρείας γράφει not supplied by manufacturer. Μήπως οι πιο πάνω κωδικοί έχουν αντικατασταθεί από τους 312611 και 312612; Οι γνωρίζοντες καλά το θέμα ή όσοι έχουν σχέση επαγγελματική με αυτά, ας με φωτίσουν λίγο περισσότερο, γιατί υπάρχει πρόβλημα.
sp-driver
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 13/01/18 12:33
Last Visit: 03/02/18 14:11

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Sarantish » 01/03/18 11:11

referravag έγραψε:Σαραντή αφού ήσουν ικανοποιημένος με τα Sachs και απ' ότι λες όχι από τα ΚYB γιατί το ψάχνεις; Το Peugeot μας έχει γίνει πιο καλό απ' ότι με τα εργοστασιακά του καινούρια σε κάθε τομέα. Εκτός αυτού επειδή ξέρω ότι κατά 99,9% τα γνήσια του Opel μου είναι Sachs (αφήνω ποσοστό λάθους 0.1% στην αντιπροσωπεία που μου το είπε) πλέον παρατηρώ παρόμοια συμπεριφορά στο δρόμο με το Opel μου όσον αφορά την απόσβεση ανωμαλιών. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα καινούρια που μπήκαν τώρα είναι σαφώς πιο άνετα από τα δικά μου που έχουν μαζέψει χιλιόμετρα.

Επίσης γενικά λόγια του τύπου τα ΚΥΒ είναι σκληρά, Sachs κρατάνε περισσότερο ξεχάστε τα... Το ότι δεν έκατσε καλά η μία μάρκα σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι έτσι θα είναι και για τα υπόλοιπα... Πόσες αναφορές υπάρχουν και εδώ και σε άλλα φόρουμ ή από συγγενικά μας πρόσωπα που η ίδια σειρά αμορτισέρ στο ένα αυτοκίνητο της οικογένειας ήταν άψογη και στο άλλο "κοπάναγε"...

Φιλικά

Να γράψω κάποιες λεπτομέρειες γιατί δεν έγινα κατανοητός. Πριν χρόνια είχα ένα Golf Gti II 16v. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 86.000χλμ και φορούσε χαμηλωμένα ελατήρια (δεν θυμάμαι μάρκα...) και Sachs σκληρά. Ήμουν ικανοποιημένος αλλά ήθελα κάτι σκληρότερο. Έτσι έβαλα τα τότε χρυσά αν θυμάμαι έτσι λεγόταν Kyb. Δεν έμεινα ευχαριστημένος όπως με τα Sachs.
Σήμερα έχω ένα Corsa c που από όσο ξέρω από το εργοστάσιο είναι Sachs και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Επειδή έχω και ένα Astra H 1.6 της δουλειάς με εργοστασιακή ανάρτηση (το παλικάρι που μου το πούλησε είπε ότι έχει εργοστασιακή σπορ), εικάζω και αυτή με Sachs είμαι και πάλι ευχαριστημένος, τη στιγμή που το τεστ που έκανε περιοδικό της εποχής την έβρισκε σκληρή.
Παλιότερα φίλος μου σε Rover 2.14 είχε βάλει KYB (δεν πρόσεξε ποιο μοντέλο, έδωσε 300 ευρώ), το μετάνιωσε γιατί ήταν σκληρότερα από τα εργοστασιακά.
Το θέμα για εμένα της ανάρτησης είναι και λίγο υποκειμενικό. Συμφωνώ ότι μία μάρκα αμορτισέρ μπορεί να κάτσει σε μία μάρκα και όχι σε μία άλλη.
Στο Peugeot έβαλες KYB και στο Οπελ κράτησες τα Sachs;
Sarantish
 

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό koulouri » 01/03/18 11:20

referravag έγραψε:Σαραντή αφού ήσουν ικανοποιημένος με τα Sachs και απ' ότι λες όχι από τα ΚYB γιατί το ψάχνεις; Το Peugeot μας έχει γίνει πιο καλό απ' ότι με τα εργοστασιακά του καινούρια σε κάθε τομέα. Εκτός αυτού επειδή ξέρω ότι κατά 99,9% τα γνήσια του Opel μου είναι Sachs (αφήνω ποσοστό λάθους 0.1% στην αντιπροσωπεία που μου το είπε) πλέον παρατηρώ παρόμοια συμπεριφορά στο δρόμο με το Opel μου όσον αφορά την απόσβεση ανωμαλιών. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα καινούρια που μπήκαν τώρα είναι σαφώς πιο άνετα από τα δικά μου που έχουν μαζέψει χιλιόμετρα.

Επίσης γενικά λόγια του τύπου τα ΚΥΒ είναι σκληρά, Sachs κρατάνε περισσότερο ξεχάστε τα... Το ότι δεν έκατσε καλά η μία μάρκα σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι έτσι θα είναι και για τα υπόλοιπα... Πόσες αναφορές υπάρχουν και εδώ και σε άλλα φόρουμ ή από συγγενικά μας πρόσωπα που η ίδια σειρά αμορτισέρ στο ένα αυτοκίνητο της οικογένειας ήταν άψογη και στο άλλο "κοπάναγε"...

Φιλικά
Φίλε μου πιο Peugeot έχεις;; έχω ένα 307cc και σκεφτομαι να αλλάξω σε κάνα δίμηνο γιατί έχω τα μαμά εδώ και 180.000χμ.. Αν του πω του μηχανικού ότι θέλω sachs πως θα βρούμε πόσο μαλακα τα θέλω.. Γενικά είμαι πλέον πιο πολύ της άμεσης πάρα της σκληρότητας.
Ευχαριστώ

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Peugeot 307cc 2.0 ~140hp
Το πηρα καποτε που ειχα λεφτα..
Άβαταρ μέλους
koulouri
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 19/10/12 17:09
Last Visit: 30/05/18 14:11

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό roulis21 » 01/03/18 13:20

δεν εχεις πολλες επιλογες αν θες sachs, ενα μοντελο βγαζει

https://webcat.zf.com/index.asp?PKW=1&K ... e_info.asp
Εικόνα
roulis21
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 03/05/03 0:17
Last Visit: 03/05/18 12:40

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » 01/03/18 13:45

Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα και καλή άνοιξη!!

Σαραντή το Opel έχει ακόμη τα εργοστασιακά πάνω του. ~115.000χλμ και είναι ακόμη μάχιμα και άνετα παρότι έχω σπορ λάστιχα. Στο Peugeot βάλαμε Sachs, όχι KYB. Γι' αυτό έγραψα ότι εντοπίζω παρόμοια συμπεριφορά στην απορρόφηση των κραδασμών με το Opel μετά την αλλαγή. Επίσης το τιμόνι ειδικά είναι το κάτι άλλο... Είναι λες και σημαδεύεις με διαβήτη. Από πάντα είχε καλύτερη αίσθηση το τιμόνι στο Peugeot σε σχέση με το Opel μου - κλάσεις ανώτερη η αίσθηση του Peugeot - αλλά πλέον είναι το κάτι άλλο... Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο "συν". Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.

Φίλε κουλούρι πες μου τον κωδικό κινητήρα σου να σου πω ακριβώς τους κωδικούς που βγάζει η Sachs για το αυτοκίνητό σου αν και λογικά ένα μοντέλο θα βγάζει. :)
referravag
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 11/07/16 13:35
Last Visit: 22/04/18 4:25

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 01/03/18 13:59

referravag έγραψε: Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο "συν". Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.




Απο τα αμορτισερ αυτο?
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2184
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 30/06/17 15:11
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό koulouri » 01/03/18 14:10

Είναι VF33BRFJF84793601
Ευχαριστώ πολύ

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Peugeot 307cc 2.0 ~140hp
Το πηρα καποτε που ειχα λεφτα..
Άβαταρ μέλους
koulouri
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 19/10/12 17:09
Last Visit: 30/05/18 14:11

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό roulis21 » 01/03/18 15:10

koulouri έγραψε:Είναι VF33BRFJF84793601
Ευχαριστώ πολύ

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Engine EW10A
Εικόνα
roulis21
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 03/05/03 0:17
Last Visit: 03/05/18 12:40

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Sarantish » 01/03/18 22:45

referravag έγραψε:Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα και καλή άνοιξη!!

Σαραντή το Opel έχει ακόμη τα εργοστασιακά πάνω του. ~115.000χλμ και είναι ακόμη μάχιμα και άνετα παρότι έχω σπορ λάστιχα. Στο Peugeot βάλαμε Sachs, όχι KYB. Γι' αυτό έγραψα ότι εντοπίζω παρόμοια συμπεριφορά στην απορρόφηση των κραδασμών με το Opel μετά την αλλαγή. Επίσης το τιμόνι ειδικά είναι το κάτι άλλο... Είναι λες και σημαδεύεις με διαβήτη. Από πάντα είχε καλύτερη αίσθηση το τιμόνι στο Peugeot σε σχέση με το Opel μου - κλάσεις ανώτερη η αίσθηση του Peugeot - αλλά πλέον είναι το κάτι άλλο... Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο "συν". Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.

Φίλε κουλούρι πες μου τον κωδικό κινητήρα σου να σου πω ακριβώς τους κωδικούς που βγάζει η Sachs για το αυτοκίνητό σου αν και λογικά ένα μοντέλο θα βγάζει. :)

referravag στο Astra H με 130.000 και στο Corsa C με 140.000 xlm και εγώ τα εργοστασιακά έχω ακόμη. Το τιμόνι και στα δύο εντάξει δεν είναι άμεσο όπως σε ένα fiesta 2011 μοντέλο της δουλειάς και αυτό, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ανάρτηση :wink:
Sarantish
 

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » 03/03/18 6:25

Ηλία ναι. Ήταν το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε στις δοκιμαστικές βόλτες που κάναμε με τον μάστορα αμέσως μετά την τοποθέτηση και την ευθυγράμμιση... Επίσης το άλλο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει "ψηλώσει", δηλ κάθεται πιο ψηλά το αμάξωμα από πριν. Φαίνεται οπτικά και με το μάτι... Λογικό... Στην εθνική σκληραίνει κανονικά το τιμόνι και είναι πιο στιβαρό σχεδόν όπως πρώτα στην αίσθηση. Μέσα στην πόλη όμως έχει αλλάξει τελείως και έχει γίνει πάρα πολύ ωραίο και ελαφρύ. Δεν ξέρω αν αλλάχτηκαν και τίποτα ρουλεμάν ή άλλα εξαρτήματα που μπορεί να δυσχέραιναν την κίνηση κατά το στρίψιμο.

Σαραντή εγώ έχω να πω ότι παρότι το Opel ποιοτικά είναι πιο πάνω από το 207, εννοώ σαν αυτοκίνητο σαν υλικά κατασκευής, στιβαρότητα σιγουριά στο δρόμο κλπ, το τιμόνι που έχει το Peugeot είναι κλάσεις ανώτερο και έχει φοβερή αίσθηση... Και ας κοροϊδεύουν και ας μοιρολογούν αυτοί που βγαίνουν και κράζουν την Peugeot ότι "πάνε τα Opel και θα πέσουν και θα χαλάσουν τώρα που εξαγοράστηκε ο όμιλος κλπ"... Και το C4 επίσης έχει καλύτερη πληροφόρηση και στρίψιμο από το Opel, παρόμοιο με το Peugeot...
referravag
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 11/07/16 13:35
Last Visit: 22/04/18 4:25

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 03/03/18 7:07

referravag έγραψε:Ηλία ναι. Ήταν το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε στις δοκιμαστικές βόλτες που κάναμε με τον μάστορα αμέσως μετά την τοποθέτηση και την ευθυγράμμιση... Επίσης το άλλο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει "ψηλώσει", δηλ κάθεται πιο ψηλά το αμάξωμα από πριν. Φαίνεται οπτικά και με το μάτι... Λογικό... Στην εθνική σκληραίνει κανονικά το τιμόνι και είναι πιο στιβαρό σχεδόν όπως πρώτα στην αίσθηση. Μέσα στην πόλη όμως έχει αλλάξει τελείως και έχει γίνει πάρα πολύ ωραίο και ελαφρύ. Δεν ξέρω αν αλλάχτηκαν και τίποτα ρουλεμάν ή άλλα εξαρτήματα που μπορεί να δυσχέραιναν την κίνηση κατά το στρίψιμο.

Σαραντή εγώ έχω να πω ότι παρότι το Opel ποιοτικά είναι πιο πάνω από το 207, εννοώ σαν αυτοκίνητο σαν υλικά κατασκευής, στιβαρότητα σιγουριά στο δρόμο κλπ, το τιμόνι που έχει το Peugeot είναι κλάσεις ανώτερο και έχει φοβερή αίσθηση... Και ας κοροϊδεύουν και ας μοιρολογούν αυτοί που βγαίνουν και κράζουν την Peugeot ότι "πάνε τα Opel και θα πέσουν και θα χαλάσουν τώρα που εξαγοράστηκε ο όμιλος κλπ"... Και το C4 επίσης έχει καλύτερη πληροφόρηση και στρίψιμο από το Opel, παρόμοιο με το Peugeot...



Ρουλεμαν στα top mount.
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2184
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 30/06/17 15:11
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » 03/03/18 7:11

Φίλε κουλούρι εδώ είσαι:
*Πρέπει να το δεις με τον μάστορά σου ποια ταιριάζουν γιατί δεν ξέρω τι τύπο σασί έχει το δικό σου... έχει διάφορες παραλλαγές... Και σε εμάς έτσι ήταν και ρώτησε στο τηλ τον μάστορά μας ο ανταλλακτικατζής να του πει την διάμετρο του γονάτου? αν το λέω καλά γιατί είχε 2 διαφορετικές εκδοχές, ώστε να του στείλει τα σωστά.

Εικόνα
referravag
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 11/07/16 13:35
Last Visit: 22/04/18 4:25

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Sarantish » 03/03/18 10:25

referravag συμφωνώ για το όπελ. Καλό σε ποιότητα κατασκευής, πλαίσιο, αλλά το τιμόνι του είναι αργό.....Νομίζω ότι γενικά εδώ και χρόνια ένα από τα πλην στα όπελ είναι το αργό τους τιμόνι...
Sarantish
 

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό koulouri » 08/03/18 14:25

Επειδη δε βγαζω ευκολα ακρη για αμορτισερ sachs σε καταστημα θεσσαλονικης
πηρα σε εναν που παιρνω συχνα ανταλλακτικα ( μην πω ονομα και κανω διαφημιση )
και μου ειπε οτι εχει Record 190€ με εξτρα τις φυσουνες και τα top mounts ΑΝ χρειαστουν..
Ποια η γνωμη σας για αυτα;
Peugeot 307cc 2.0 ~140hp
Το πηρα καποτε που ειχα λεφτα..
Άβαταρ μέλους
koulouri
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 19/10/12 17:09
Last Visit: 30/05/18 14:11

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » 09/03/18 1:23

Φίλε κουλούρι προφανώς και δεν θα βγάλεις άκρη μόνος σου... Θα πας στο μάστορά σου και θα σου τα παραγγείλει ακριβώς ή αν πας στον ανταλλακτικατζή με τον αριθμό πλαισίου σου θα σου πει ακριβώς τους κωδικούς... Είναι πολύ απλό. :)
referravag
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 11/07/16 13:35
Last Visit: 22/04/18 4:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες