4 Τροχοί • Προβολή θέματος - Πίεση αέρα στα ελαστικά 
19/08/18 5:33

Πίεση αέρα στα ελαστικά

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 04/10/05 23:17

Πίεση; Ποια πίεση; Στα λάστιχα; Ποια λάστιχα; Το έχω ξεχάσει το άθλημα αυτό :lol:
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6695
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 16/08/18 18:56
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Δημοσίευσηαπό karib » 05/10/05 7:03

Τελικα μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πας στο ενα πρατηριο και κανεις μετρηση και σου βγαζει x και πας αμεσως σε β πρατηριο και σου βγαζει ψ?
Εννοω γιατι τοσες διαφοροποιησεις και πως ξερουμε οτι το πρατηριο που μας βαζει αερα, οντως το κανει καλα?
karib
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: 10/04/05 8:50
Last Visit: 16/10/06 11:57

Δημοσίευσηαπό mirage » 05/10/05 9:44

Γιατί δεν έχουν βαθμονομημένα μηχανήματα, γιατί υπάρχει ένα ποσοστό ακρίβειας ανάλογα με τον κατασκευαστή στο πώς μετράει το όργανο, γιατί ζεστάθηκε το λάστιχο και ανέβηκε η πίεση.
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27293
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 09/06/18 12:07

Δημοσίευσηαπό kyan » 05/10/05 11:51

dimsabas έγραψε:Πίεση; Ποια πίεση; Στα λάστιχα; Ποια λάστιχα; Το έχω ξεχάσει το άθλημα αυτό :lol:

Εμ βέβαια, με τόσα λάστιχα που έχεις φάει σε μμπαντηλίκια αποφάσισες πια να πηγαίνεις με τις ζάντες. Έτσι ντριφτάρει και πιο εύκολα. :P
kyan
 

Δημοσίευσηαπό BASSstarlet » 05/10/05 15:34

Ωραία τα μηχανήματα στα πρατήρια είναι αναξιόπιστα...
Αυτά που θα αγοράσουμε εμείς πως θα τα τσεκάρουμε οτι είναι σωστά?
Βεβαίως και είναι απαράδεκτη η εμπλοκή της Ρωσίας στις ελληνικές υποθέσεις.Μπλέκεται στα πόδια της Μέρκελ!
BASSstarlet
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2347
Εγγραφή: 22/12/02 0:48
Last Visit: 16/08/18 15:47

Δημοσίευσηαπό Af9pk » 05/10/05 16:05

BASSstarlet έγραψε:Ωραία τα μηχανήματα στα πρατήρια είναι αναξιόπιστα...
Αυτά που θα αγοράσουμε εμείς πως θα τα τσεκάρουμε οτι είναι σωστά?


Σου δινω τον λογο μου οτι ειναι σωστα! Ευχαριστημενος?
Άβαταρ μέλους
Af9pk
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: 27/05/03 9:30
Last Visit: 22/12/13 16:07
Τοποθεσία: ...εξαρτάται από τον χρόνο

Δημοσίευσηαπό tazio » 05/10/05 18:17

karib έγραψε:Τελικα μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πας στο ενα πρατηριο και κανεις μετρηση και σου βγαζει x και πας αμεσως σε β πρατηριο και σου βγαζει ψ?
Εννοω γιατι τοσες διαφοροποιησεις και πως ξερουμε οτι το πρατηριο που μας βαζει αερα, οντως το κανει καλα?


Οι διαφορετικές ενδείξεις είναι εξαιτίας της κίνησης και της θερμοκρασίας που ανεβάζει ο αέρας στο λάστιχο.

Επείδη το πρατήριο που μας βάζει αέρα δεν το κάνει καλά, όχι ότι φταίει "ο μικρός για τα λάστιχα", αλλά τα μηχανήματα από τη χρήση και μόνο (μια φορά το χρόνο τα ελέγχουν και αυτό ορισμένα πρατήρια) . Η καλύτερη λύση είναι η αγορά δικού μας πιεσόμετρου κ.λ.π όπως γράψαμε αρκετοί πιο πάνω.
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 25/01/18 19:13
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό tazio » 05/10/05 18:20

BASSstarlet έγραψε:Ωραία τα μηχανήματα στα πρατήρια είναι αναξιόπιστα...
Αυτά που θα αγοράσουμε εμείς πως θα τα τσεκάρουμε οτι είναι σωστά?


Προσωπικά το έλεγξα με το πιεσόμετρο "του λαστιχά μου" . Έτσι γνωρίζω ότι είναι σωστή η ένδειξη που έχει.
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 25/01/18 19:13
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό Coyot » 05/10/05 18:34

Από φίλους μηχανικούς μου έχει επισημανθεί ότι τα φορητά κομπρεσεράκια που παίρνουν ρεύμα από τον αναπτήρα έχουν αναξιόπιστους μετρητές.
Μία λύση ίσως είναι να έχει κανείς ένα τέτοιο για να φουσκώνει στο περίπου και ένα αξιόπιστο ανεξάρτητο πιεσόμετρο για να μετράει επακριβώς και να το φέρνει εκεί που θέλει ξεφουσκώνοντας.
Πώς σας φαίνεται ως ιδέα;
Άβαταρ μέλους
Coyot
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3123
Εγγραφή: 17/04/05 22:09
Last Visit: 09/05/17 15:49
Τοποθεσία: The Desert of Truth

Δημοσίευσηαπό tazio » 05/10/05 19:21

Coyot έγραψε:Μία λύση ίσως είναι να έχει κανείς ένα τέτοιο για να φουσκώνει στο περίπου και ένα αξιόπιστο ανεξάρτητο πιεσόμετρο για να μετράει επακριβώς και να το φέρνει εκεί που θέλει ξεφουσκώνοντας.
Πώς σας φαίνεται ως ιδέα;


Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν όταν ρώταγα για το "κομπρεσεράκι" της Michelin. :wink:

Ψιλοάσχετο. Ψάχνοντας ξαναβρήκα το "πολυμηχάνημα" που και φουσκώνει τα ελαστικά και δίνει και ρεύμα στη μπαταρία σε περίπτωση ανάγκης. Μάλλον θα πάω για την αγορά του.
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 25/01/18 19:13
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό karib » 06/10/05 7:25

Τελικα που καταληγουμε ρε παιδια?
Με ποιο τροπο μπορουμε να εχουμε ακριβεια στο φουσκωμα και τη μετρηση της πιεσης?

Ειναι αναγκη, εν ετει 2005, να κανουμε χιλιες αλχημειες (φουσκωνε στο πρατηριο, ξεφουσκωνε με το δικο σου εξαρτημα, κι αν ειναι ακριβειας κλπ κλπ) για να εχουμε μια σωστη πιεση στα ελαστικα?
karib
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: 10/04/05 8:50
Last Visit: 16/10/06 11:57

Δημοσίευσηαπό HUNTER.GR » 06/10/05 7:29

Εγώ πάντως αγόρασα από κατάστημα ένα πιεσόμετρο το έχω μέσα στο αυτοκίνητο ελέγχω την πίεση & αν λείπει αέρας πηγαίνω στο βενζινάδικο συμπληρώνω & είμαι μια χαρά. 8)
HUNTER.GR
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 28/09/05 6:49
Last Visit: 13/07/16 7:26
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karib » 06/10/05 8:04

Καλη ιδεα, αλλα λενε-εδω-οτι υπαρχει προβλημα αξιοπιστιας στη μετρηση.
Πχ, αν τα λαστιχα πρεπει να εχουν 30, το πιεσομετρο δειξει 28 ενώ η υπαρχουσα πιεση ειναι 30, εσυ θα πας (βασισμενος στη δικη σου μετρηση) και θα πεις στο πρατηριο βαλε 2. Και θα εχεις 32 αντι για 30 που θα επρεπε.
karib
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: 10/04/05 8:50
Last Visit: 16/10/06 11:57

Δημοσίευσηαπό HUNTER.GR » 06/10/05 8:55

Προσωπικά το έχω τεστάρει & δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιες αποκλίσεις.Όσες φορές τα έχω μετρήσει είναι κανονικά.
HUNTER.GR
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 28/09/05 6:49
Last Visit: 13/07/16 7:26
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 06/10/05 9:09

karib έγραψε:...Πχ, αν τα λαστιχα πρεπει να εχουν 30, το πιεσομετρο δειξει 28 ενώ η υπαρχουσα πιεση ειναι 30, εσυ θα πας (βασισμενος στη δικη σου μετρηση) και θα πεις στο πρατηριο βαλε 2. Και θα εχεις 32 αντι για 30 που θα επρεπε.
Ναι αλλά τελικά δεν έχει σημασία γιατί αυτό, το να βρεθείς με περισσότερο ή λιγότερο, μπορεί να ισχύει και σε οποιοδήποτε βενζινάδικο. Τουλάχιστον με δικό σου πιεσόμετρο αποφασίζεις πόσο θέλεις να δείχνει (30 ή 32 άσχετα με το πόσο πραγματικά είναι) και ξέρεις ότι θα έχεις πάντα το ίδιο!
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12487
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 24/07/18 11:41
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες