23/07/18 4:01

Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 17/05/18 18:32

Σε ένα αυτοκινητο με λογικη καμπερ μπροστα πισω(1-1,5 μοιρα) με λαστιχα υψηλου προφιλ(195 65 15) ο μοχλος που ασκει δυναμη το ακρο στην αναρτηση πάνω-κατω πρεπει να είναι καπου στην μέση του πέλματος?
Παμε σε 225 45 17 ιδιο οφσετ και φαρδαινει η ζαντα(μεσα εξω) Ο μοχλος θα μειωθεί , λογω φαρδους ζαντας , λογω αρνητικης καμπερ που κατανέμει το βαρος του αυτοκινητου πάνω στο πελμα ανομοιομορφα αφου πρόκειται για χαμηλοπροφιλο λαστιχο?(πολύ περισσοτερο βαρος προς τα μεσα και σταδιακη μείωση προς το εξωτερικό του πελματος?)
Το σκεπτικο με την ανιση κατανομή δυναμεων στο πελμα του ελαστικου,και κατ επεκταση στην ζαντα-ακρο ισχυει?
Εν ολιγοις με 17αρες ζαντες το αμαξι ψηλώνει 'ανεξηγητα' .Αγορασα 17αρες με ακόμη μεγαλυτερο φαρδος(8αρες),οι ζαντες της δοκιμης 7,5αρες) και οι μαμα 15αρες 7αρες.Οι 17χ8 εχουν οφσετ 6μμ μικροτερο.Προσπαθω να μαντεψω τι θα κανω με το υψος της αναρτησης,αν και βλέπω να περιμένω να βαλω τις ζαντες.
Μπροστα ενώ συνηθως βαζουν 7,5 ιντσες φαρδος,το ότι είναι 8αρα προκαλει καποιο μειονεκτιμα?Βοηθαει οντως στο κρατημα όπως διαβασα και στο να πατησει πιο σωστα το λαστιχο σε στροφες?(225 πλατος)
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό cson » 19/05/18 7:15

Ανακοινώθηκε οτι απο το 2019 θα υπάρχει ποσοστό 1% βιοκαυσίμου εντος της βενζίνης και απο το 2020 3.3%...και θα αυξάνεται. Αυτό πέρα απο το οικονομικό/οικολογικο τρικ που πλασάρουν ,θα εχει κάποια επίπτωση ή βελτίωση για τη λειτουργια των κινητήρων?
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3180
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 20/07/18 14:34

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό GGAB » 19/05/18 7:57

cson έγραψε:Ανακοινώθηκε οτι απο το 2019 θα υπάρχει ποσοστό 1% βιοκαυσίμου εντος της βενζίνης και απο το 2020 3.3%...και θα αυξάνεται. Αυτό πέρα απο το οικονομικό/οικολογικο τρικ που πλασάρουν ,θα εχει κάποια επίπτωση ή βελτίωση για τη λειτουργια των κινητήρων?

Ένα φθηνότερο καύσιμο εμείς θα το χρυσοπληρωνουμε και βεβαίως θα σέρνεται το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν θα έχουμε και θέμα με επικαθήσεις. Το βιοντίζελ πάντως έχει θέματα.
accent 1.3-MAZDA 6 1.8
atos 1.0 - i10 1.2
GGAB
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6258
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 20/07/18 13:39
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 19/05/18 8:26

Η θερμογόνος δύναμη της βιοαιθανόλης είναι περίπου το 67% της θερμογόνου δύναμης της βενζίνης ανά μονάδα όγκου. Αυξηση κατανάλωσης λοιπον....μικρη.
Οι κατασκευαστες ειχαν προβλεψει για την αιθανολη με τα Ε10, Ε5.Υπαρχει λιστα που κοιτατε αν το αυτοκινητο σας είναι για Ε10.
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 19/05/18 8:31

https://www.fcai.com.au/environment/can ... end-petrol

Αυτην η λιστα βασικα δεν τα λεει και πολύ αισιοδοξα...
Πιθανον όμως η μη συμβατοτητα να είναι απλα θέμα πλαστικων σωληνων κτλ, και όχι κατι πιο κρισιμου,αντλια,συστημα διαχειρισης κινητηρα κτλ.
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 28/05/18 16:43

Σπρωχνω το πανω μέρος του εμπρός αριστερου τροχου με δυναμη και κατι χτυπάει - τζογαρει. Προσφατα είχε μαζέψει ο ευθυγραμμισας το ρουλεμαν γτ ειχε τζογους. Είναι δυνατόν να απέκτησε παλι? Παει για αλλαγή, ή παλι μαζεμα αν είναι αυτό? Τζογαρει τοσο πολυ?
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 28/05/18 17:39

GGAB έγραψε:
cson έγραψε:Ανακοινώθηκε οτι απο το 2019 θα υπάρχει ποσοστό 1% βιοκαυσίμου εντος της βενζίνης και απο το 2020 3.3%...και θα αυξάνεται. Αυτό πέρα απο το οικονομικό/οικολογικο τρικ που πλασάρουν ,θα εχει κάποια επίπτωση ή βελτίωση για τη λειτουργια των κινητήρων?

Ένα φθηνότερο καύσιμο εμείς θα το χρυσοπληρωνουμε και βεβαίως θα σέρνεται το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν θα έχουμε και θέμα με επικαθήσεις. Το βιοντίζελ πάντως έχει θέματα.

Από πού; Μήπως βρήκαν ευκαιρία κάμποσοι προμηθευτές και αύξησαν τις νοθείες στο ντίζελ; Σαν εύκολη δικαιολογία τα έριξαν στο βιοντήζελ. Το αναφέρω διότι στο δικό μου έβανα 5 χρόνια ΣΚΕΤΟ βιοντήζελ και προβλήματα δεν είχα.
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 19/07/18 21:02

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 28/05/18 19:16

Κωστα το προβλημα ειναι η μεγαλη παραμονη του καυσιμου μεσα στην οχι γεματη δεξαμενη και με συνθηκες οι οποιες ευνοουν τη διμιουργια μυκητων.
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2195
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 30/06/17 15:11
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό GGAB » 29/05/18 9:50

Κώστας-Χανιά έγραψε:
GGAB έγραψε:
cson έγραψε:Ανακοινώθηκε οτι απο το 2019 θα υπάρχει ποσοστό 1% βιοκαυσίμου εντος της βενζίνης και απο το 2020 3.3%...και θα αυξάνεται. Αυτό πέρα απο το οικονομικό/οικολογικο τρικ που πλασάρουν ,θα εχει κάποια επίπτωση ή βελτίωση για τη λειτουργια των κινητήρων?

Ένα φθηνότερο καύσιμο εμείς θα το χρυσοπληρωνουμε και βεβαίως θα σέρνεται το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν θα έχουμε και θέμα με επικαθήσεις. Το βιοντίζελ πάντως έχει θέματα.

Από πού; Μήπως βρήκαν ευκαιρία κάμποσοι προμηθευτές και αύξησαν τις νοθείες στο ντίζελ; Σαν εύκολη δικαιολογία τα έριξαν στο βιοντήζελ. Το αναφέρω διότι στο δικό μου έβανα 5 χρόνια ΣΚΕΤΟ βιοντήζελ και προβλήματα δεν είχα.

Που βρίσκεις σκέτο βιοντίζελ;;;;
accent 1.3-MAZDA 6 1.8
atos 1.0 - i10 1.2
GGAB
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6258
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 20/07/18 13:39
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 29/05/18 16:30

αν ενας κινητηρας καιει 250ml λαδι ανα 1000χλμ, ειναι δυνατον να κοπει στα καυσαερια απο HC;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 15/07/18 17:01

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 29/05/18 17:29

οχι.
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2195
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 30/06/17 15:11
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 29/05/18 22:43

GGAB:
Το έφτιαχνα μόνος μου.
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 19/07/18 21:02

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό fiatz » 03/06/18 9:52

Ας τοποθετηθω εδω , μετα απο αλλαγη ελαστικων νεων κατι προβληματα που ειχα που ψαρωνε το αμαξι στο φρενο και γενικα που τραβουσε δεξια εξαφανιστηκαν . Πλεον πηγαινει ευθεια και φρεναρει ευθεια . Ομως...χωρις τα χερια στο τιμονι παει καρφι . Με τα χερια στο τιμονι στην ευθεια παει αριστερα το αμαξι μετα απο ευθυγραμμιση . Πηγε και αλλου και κατι κανανε στο τιμονι (πιθανον το μετακινησανε 1 δοντι ) και το αμαξι παει σχεδον ευθεια αλλα παλι αριστερα οταν το κραταω στην ευθεια . Με 2 αντιπροσωπειες μιλησα μου ειπανε δεν ειναι απο αισθητηρα γωνιας τιμονιου να θελει calibration .Πως γινεται ενω τωρα το αμαξι να πηγαινει καρφι να μην μπορει να ερθει το τιμονι .
fiatz
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 14/07/14 23:53
Last Visit: 19/07/18 23:53

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Adriver » 03/06/18 11:47

W202 AMG έγραψε:https://www.fcai.com.au/environment/can-my-vehicle-operate-on-ethanol-blend-petrol

Τα προβλήματα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου που αποδίδονταν στο βιοντίζελ ή κακής ποιότητας καύσιμο και ακινητοποιούσαν εντελώς νέα diesel αυτοκίνητα ακόμα και εν κινήσει, θα τα έχουμε και στα βενζινοκίνητα που αποτελούν σχεδόν αποκλειστικά το >10 ετών στόλο αυτοκίνητων στην Ελλάδα.

To σοβαρό και αναπόφευκτο πρόβλημα είναι αυτό:
"In older models, deposits in fuel tanks and fuel lines are occasionally loosened by E10, and the fuel filter may become clogged with this residue. This is remedied by a fuel filter change. If very ethanol-rich fuel is used, this may cause an engine to stall."
από https://www.fcai.com.au/environment/can ... end-petrol

Αλλά επιπλέον αφορά τις δεξαμενές καυσίμου στα βενζινάδικα κλπ που είναι απίθανο να περιμένει κανείς ότι θα καθαρισθούν εντελώς πριν αρχίσει η χρήση της "νοθευμένης" βενζίνης.

Το πιο σημαντικό πρόβλημα από το καύσιμο όμως είναι ο κίνδυνος για την ασφάλεια μας (σβήνει εν κινήσει όταν έχει φορτίο - εκεί που είναι επικίνδυνα).

Φίλος επισκέπτης στην Ελλάδα είχε περάσει ένα τρομακτικό καλοκαίρι με τον HDi κινητήρα της C5 του να σβήνει με τυχαίο κι απροειδοποίητο τρόπο σε ανηφόρα σε δρόμο με φουρκέτες. Στο συνεργείο αντιπροσωπείας δεν έβρισκαν τίποτα, άλλαξαν φίλτρο καυσίμου, επαναλήφθηκε ... και κατέληξε με γερανό για μια ακριβή επισκευή στα κεντρικά στην Αθήνα.

Η Ελλάδα πρέπει να κρατήσει και παλιό τύπο καυσίμου καθαρής βενζίνης, δεν παράγουμε αυτοκίνητα για να πετάξουμε όσα έχουμε και να αγοράσουμε καινούργια. Αν είμαστε Γερμανοί και Γάλλοι, ναι θα ήταν μια εξέλιξη με ανταποδοτικά οφέλη στην οικονομία.
Adriver
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1400
Εγγραφή: 16/12/08 13:39
Last Visit: 27/05/18 11:05

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Super@T » 03/06/18 12:17

Γράφεις για diesel, μετά αναφέρεις βενζίνη και μετά ξανά για diesel.
Και με link από Αυστραλία...
Και όλα αυτά για το 1%.

Εντωμεταξύ ήδη από το 2003-4-5 τα περισσότερα οχήματα μπορούν να πάρουν άνετα E5.
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 20/07/18 8:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 12 επισκέπτες