26/09/18 5:44

Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Adriver » 03/06/18 16:15

Super@T έγραψε: Και όλα αυτά για το 1%.

Παραπάνω διάβασες ότι μιλάμε απλώς για 1%, όλα τελειώνουν το 2019? :hmmm:
cson έγραψε:Ανακοινώθηκε οτι απο το 2019 θα υπάρχει ποσοστό 1% βιοκαυσίμου εντος της βενζίνης και απο το 2020 3.3%...και θα αυξάνεται.


Super@T έγραψε:Εντωμεταξύ ήδη από το 2003-4-5 τα περισσότερα οχήματα μπορούν να πάρουν άνετα E5.

Το πρόβλημα, που περιγράφει επίσημος φορέας της Αυστραλιας, δεν εξαιρεί τα οχήματα που "μπορούν να πάρουν άνετα E5" εάν αρχίσουν χρήση βιοαιθανόλης μετά από 15 χρόνια χρήσης καθαρής βενζίνης! Αυτά απλώς δεν θα έχουν και τα προβλήματα διάβρωσης λαστιχένιων εξαρτημάτων.

Το βιοντιζελ υπήρξε πρώτη εφαρμογή και διαπίστωση των αντίστοιχων προβλημάτων, κατ' αναλογία θα περιμένεις και στη βενζίνη.
Adriver
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1400
Εγγραφή: 16/12/08 13:39
Last Visit: 27/05/18 11:05

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Super@T » 03/06/18 16:27

Ναι, είδα το τρομερό πρόβλημα που μπορεί να διορθωθεί με αλλαγή του φίλτρου καυσίμου...
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 29/08/18 13:09

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Adriver » 03/06/18 16:40

Εσένα ούτε αυτό θα χρειαστεί ....
Adriver
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1400
Εγγραφή: 16/12/08 13:39
Last Visit: 27/05/18 11:05

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Super@T » 03/06/18 20:11

Τι να κάνω, δεν είμαι τόσο σκληρός όπως εσύ. :(
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 29/08/18 13:09

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 05/06/18 14:24

ερωτηση για καυσαερια, εχουμε στο ρελαντι CO% 0.30 HC 118
υψηλες στροφες CO% 0.04 HC 72 λ=0.985
εχω ψαξει με τον εξατμιστα σχολαστικα δεν βρηκαμε καποια τρυπα στην εξατμιση
παντα ταλαιπωρουσε με HC στο ρελαντι, 1 βδομαδα πριν το παω καθαρισα πεταλουδα γκαζιου, φιλτρο αερος, φιλτρο βενζινης, καινουρια 5 μπουζοκαλωδια bosch, καινουρια 4 μπουζι bosch με διακενο 0.9 οπως οριζει ο κατασκευαστης το επαληθευσα με φιλερ, αλλαγη φιλτρο λαδιου και το λαδι με 5w/40 οπως παντα η καταναλωση λαδιου ειναι 200-300ml το πολυ ανα 1000χλμ αναλογα το ρυθμο. Εχει εναν αισθητηρα λ στην πολλαπλη εξαγωγης με 4 καλωδια, 1 αισθητηρα βαρομετρικης πιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης και τον αισθητηρα θερμοκρασιας που διαβαζει ο εγκεφαλος, αυτοι ειναι ολοι οι αισθητηρες που εχει, με εγκεφαλο και ψεκασμο πολλαπλων σημειων euro 2.
το θεμα ειναι πως ζοριζει καθε φορα απο καυσαερια με υδρογονανθρακες, οφειλεται σε φθαρμενο αισθητηρα λαμδα;
αυτοι στο κτεο λενε πως ειναι απο καψιμο λαδιου παρολο που δεν βγαζει καπνο η εξατμιση, αν καιει 250ml λαδι/1000χλμ δικαιολογειται να εχει στο οριο η και ψηλους HC;
εχει 250.000χλμ και δεν εχει αλλαχτει ο αισθητηρας λ και οι παραπανω αισθητηρες που εχω αναφερει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1055
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 19/09/18 14:57

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Super@T » 05/06/18 18:56

Να είναι στα τελευταία του ο καταλύτης δεν παίζει σαν επιλογή;
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 29/08/18 13:09

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 05/06/18 19:52

ολα παιζουν, καλοπροαιρετες ολες οι αποψεις σας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1055
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 19/09/18 14:57

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό UΝικος Ζαφειροπουλος » 05/06/18 22:30

καλησπερα παιδια ειμαι νεο μελος και ειμαι προβληματισμενος με κατι...αγορασα ενα seat leon 2000 1.8t 20vt 180hp και πηγα απλα για 5 λεπτα στο μηχανικο να το ακουσει.μου ειπε οτι δουλευει αρκετα καλα, το παιδι που το πηρα μου ειπε οτι φοραει αλλο μεγαλυτερο intercooler και τουρμινα k03- k04 δεν θυμαμαι καλα τωρα...το αμαξι ρε παιδια δεν παει καθολου ας πουμε για 180 αλογα ουτε κατα διανοια.. το θεμα ειναι οτι ο μηχανικος με μια γρηγορη ματια μου ειπε οτι ειναι κομπλε...μονο κατι ειπε οτι μπορει να εχει χαμηλομενη πιεση η τουρμπινα και οτι εχει μια ρεγουλα που την ανεβαζεις. ξερεται τιποτα ρε παιδια καμια γνωμη γιατι θα σκασω... ευχαριστω (συγνωμη αμα σας κουρασα)
UΝικος Ζαφειροπουλος
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 04/06/18 22:48
Last Visit: 06/06/18 13:13

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό panos2171 » 06/06/18 10:44

Από τη στιγμή που απλά έριξε μια ματιά σίγουρα δε μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα. Πρέπει ο ίδιος να δει πόσα bar βγάζει η τουρμπίνα. Όταν το πήρες δε το δοκίμασες να δεις τι κάνει;
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
panos2171
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12489
Εγγραφή: 06/12/07 19:46
Last Visit: 22/09/18 1:14

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό UΝικος Ζαφειροπουλος » 06/06/18 13:13

Το αμάξι δεν κάνει τίποτα ρε παιδί είναι λες και δουλεύει κανονικά ούτε κάτι ακούγεται ούτε ρεταρει τίποτα απλά δεν πάει καθόλου καλά αυτός που το πήρα μου είπε ότι του χαμήλωσαν την πίεση τις τουρμπίνας.. μάλλον θα θέλει ψάξιμο καλό για να δούμε τι είναι το θέμα είναι να μην με ξηλώσει ο μηχανικός..
UΝικος Ζαφειροπουλος
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 04/06/18 22:48
Last Visit: 06/06/18 13:13

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 06/06/18 17:05

r200 έγραψε:ολα παιζουν, καλοπροαιρετες ολες οι αποψεις σας
Ότι καίει 250ml λαδιού κάθε 1000 χλμ. ΔΕΝ πρόκειται να φανεί καπνός από εξάτμιση. Πρέπει να ανέβει η κατανάλωση αρκετά για να το δεις.
Την επόμενη φορά που θα πας κτέο 2-3 μέρες πρίν περάσεις αν μπορείς-ξέρεις κάποιον ηλεκτρολόγο κάνε του ¨συμφωνία¨ να αλλάξεις τον λ αλλά αν δεν φταίει αυτός να σου ξαναβάλει τον παλιό. Αν υπήρχε θέμα με τον καταλύτη πιστεύω θα έδειχνε το αντίθετο δηλαδή περισσότερες εκπομπές στο στροφάρισμα μια που δε θα προλάβαινε τις καταλύσεις.
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 21/09/18 23:57

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 06/06/18 17:18

UΝικος Ζαφειροπουλος έγραψε:Το αμάξι δεν κάνει τίποτα ρε παιδί είναι λες και δουλεύει κανονικά ούτε κάτι ακούγεται ούτε ρεταρει τίποτα απλά δεν πάει καθόλου καλά αυτός που το πήρα μου είπε ότι του χαμήλωσαν την πίεση τις τουρμπίνας.. μάλλον θα θέλει ψάξιμο καλό για να δούμε τι είναι το θέμα είναι να μην με ξηλώσει ο μηχανικός..

Αφού το μοτέρ είναι «πειραγμένο» τότε υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αυτή η ρέγουλα που λες η οποία ρυθμίζει το πόσο πίεση θα ανεβάσει η τουρμπίνα.
Εσύ μπορεί κάλλιστα να τη βρεις και να τις δώσεις πίεση και το μοτέρ να πετάει αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ. Εάν δεν υπάρχει η σωστή υποδομή από άποψη καυσίμου τότε το μοτέρ μπορεί να «στεγνώσει» και να κολλήσει. Κάποια λύση είναι να δεις με κάποιο Halmeter ή πυρόμετρο εξάτμισης το πόσο πίεση μπορείς να δώσεις χωρίς να στεγνώνει το μοτέρ. Αν δεν υπάρχουν τα όργανα αυτά στο αμάξι (και οι γνώσεις από εσένα) πρέπει να πάς να στο ρυθμίσει κάποιος που γνωρίζει απο αυτά ο οποίος θα διαβάσει τα παραπάνω μέσω προγράμματος της θύρας obd2.
Πριν το πάρεις το οδήγησες;
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 21/09/18 23:57

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 06/06/18 17:18

UΝικος Ζαφειροπουλος έγραψε:Το αμάξι δεν κάνει τίποτα ρε παιδί είναι λες και δουλεύει κανονικά ούτε κάτι ακούγεται ούτε ρεταρει τίποτα απλά δεν πάει καθόλου καλά αυτός που το πήρα μου είπε ότι του χαμήλωσαν την πίεση τις τουρμπίνας.. μάλλον θα θέλει ψάξιμο καλό για να δούμε τι είναι το θέμα είναι να μην με ξηλώσει ο μηχανικός..


Γιατί του χαμήλωσαν την πίεση? Σου είπε κατι τετοιο ακυρο και αγορασες το αμαξι? Κατι συμβαίνει λογικά, ο προηγούμενος απλά το κουκουλωσε ή είναι άσχετος και δν ξερει τι του γινόταν. Το αμαξι πρέπει να πάει σε συνεργείο, οχι για να του ανοιξουν απλα το καπο.
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1464
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 22/09/18 9:52

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό manolis67 » 06/06/18 18:42

UΝικος Ζαφειροπουλος έγραψε:Το αμάξι δεν κάνει τίποτα ρε παιδί είναι λες και δουλεύει κανονικά ούτε κάτι ακούγεται ούτε ρεταρει τίποτα απλά δεν πάει καθόλου καλά αυτός που το πήρα μου είπε ότι του χαμήλωσαν την πίεση τις τουρμπίνας.. μάλλον θα θέλει ψάξιμο καλό για να δούμε τι είναι το θέμα είναι να μην με ξηλώσει ο μηχανικός..

πήρες αμάξι και μάλιστα πειραγμένο με turbo κλπ ,και δεν το πήγες για σοβαρό και λεπτομερή ελεγχο σε δικό σου συνεργείο προτού το αγοράσεις... ? αυτό φίλε λέγεται επιπολαιότητα στο full . πόσο το αγόρασες ?
manolis67
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 25/02/08 12:53
Last Visit: 21/09/18 0:39

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 06/06/18 19:05

Κώστας-Χανιά έγραψε:
r200 έγραψε:ολα παιζουν, καλοπροαιρετες ολες οι αποψεις σας
Ότι καίει 250ml λαδιού κάθε 1000 χλμ. ΔΕΝ πρόκειται να φανεί καπνός από εξάτμιση. Πρέπει να ανέβει η κατανάλωση αρκετά για να το δεις.
Την επόμενη φορά που θα πας κτέο 2-3 μέρες πρίν περάσεις αν μπορείς-ξέρεις κάποιον ηλεκτρολόγο κάνε του ¨συμφωνία¨ να αλλάξεις τον λ αλλά αν δεν φταίει αυτός να σου ξαναβάλει τον παλιό. Αν υπήρχε θέμα με τον καταλύτη πιστεύω θα έδειχνε το αντίθετο δηλαδή περισσότερες εκπομπές στο στροφάρισμα μια που δε θα προλάβαινε τις καταλύσεις.

τον αγορασα τον λαμδα, αλλα για να βγει απο την πολλαπλη εξαγωγης, πρεπει να βγει εξω η πολλαπλη εξαγωγης ειναι κρυμμενος απο την πισω μερια της αναμεσα και πισω βλεπει στο μπλοκ, θα πρεπει να παραγγειλω και φλατζες πολ/πλης εξαγωγης και διπλου σωληνα που εδω ρωτησα κανεις δεν τα εχει οποτε εξωτερικο +20 μερες....
και για να ελευθερωθει η πολ/πλη εξαγωγης να ανοιξουν τα 2 σωληνακια του ac, επιπλεον φλατζες και αδειασμα κ γεμισμα φρεον και ολα αυτα για τον λαμδα :slap: βασιλικα εξοδα θα του κανω για να βγει :lol:
πραγματικα πιο φθηνα θα μου βγει αν του ανοιξω χωρο απο τη φλατζα κεφαλης, με ενα 25Ε και αντε γεια να τον στειλω τον λαμδα
κατι ακομη απο μπεκ βενζινης παιζει να ειναι; μετα αυτο μονο εμεινε :vava:
υγ: εχω παραγγειλει καινουριο αισθητηρα θερμοκρασιας και βαρομετρικης πιεσης, θα το βρω που θα παει... :sorry: το παλιο το πραγμα να φευγει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1055
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 19/09/18 14:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 8 επισκέπτες