26/06/19 14:49

Περί Αναρτήσεων

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό λιγοασχετος » 24/03/19 9:48

Παιδια ξεριε καποιος τι αναρτησεις εχει το Volvo V40 Cross Country?
λιγοασχετος
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 22/05/18 18:07
Last Visit: 14/06/19 17:12

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό manos0013 » 29/03/19 17:37

W202 AMG έγραψε:
manos0013 έγραψε:Φίλε μου, σόρυ που σε πρήζω..αλλα έχω ακόμα απορίες.
1.Αυτό το διαπίστωνεις απο τους κωδικούς.
Οι κωδικοί που αναφέρεις αναγράφονται επάνω στο αμορτισέρ?
2. Δεν κατάλαβα αυτό που είπες με τα b6/b8.
Τα b8 είναι αυτό ρυθμιζόμενα αν δεν κάνω λάθος
και είναι χαμηλώματος και ακριβώς το ίδιο ισχύει
και για τα b6 αλλά δεν είναι χαμηλώματος.

Δεν με πρηζεις και γενικά ψαξτο οσο περισσότερο γίνεται με την επιλογή της ανάρτησης για να μην κανεις μια τρύπα στο νερό.
Ναι το διαπιστώνεις με τους κωδικούς που έχει επανω ή ρωτώντας στην αντιπροσωπία.
B6/B8 είναι αυτό ρυθμιζόμενα, εχουν την ίδια αποσβεση. Η μονη διαφορά είναι οτι τα β6 είναι μέχρι και 3cm χαμηλωμα, ενω τα b8 κανονικά χαμηλωματος. Παλιά που ειχα ψαξει ολο το νετ ποτέ δεν βρήκα αν στους 2-3 πόντους θες το ενα ή το αλλο. Αλλάζει μονο η διαδρομή. Στο w202 που δεν τερματίζει η αναρτηση ποτέ, ίσως το b6 είναι καλύτερο για να μπορει να κρεμαει περισσότερο ο τροχος(ίσως λεω μλκια, εχω επιφυλάξεις).
Αν βρεις ίδιο αυτοκίνητο με bilstein μπες να δεις πως είναι. Αν σε καλύψει στο θέμα ανεσης, είναι κορυφή.
Επίσης για την άνεση σου, τις κλισεις κτλ. ΤΕΡΆΣΤΙΟ ρολο παίζουν τα λάστιχα σου και οι πιέσεις που έχεις σ αυτά.
Τα αμορτισέρ της sachs νομίζω λέγονται super turing ή performance.



Οπως καταλαβαινεις , για να επανερχομαι σημαινει οτιτο ψαχνω ακομα !
Περα απο την τιμη,πως σου φαινεται η λυση της KW street comfort ?
Η συγκεκριμενη αναρτηση ειναι ρυθμιζομενη (σε υψος και σκληροτητα) και απευθυνεται
σε αυτοκινητα που εχουν sport αναρτηση απο μαμα και δεν ξερω γιατι (ισως επειδη θεωρω την kw
κορυφη στις αναρτησεις) αλλα πιστευω οτι με αυτη την λυση θα μπορεσω να εχω το χαμηλωμα που
θελω (2cm) και το ιδιο κρατημα-στησιμο που εχει τωρα το αυτοκινητο ,ισως και με λιγοτερο
''χτυπημα'' απο το τωρινο.
manos0013
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 11/05/14 22:06
Last Visit: 21/04/19 9:57

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 30/03/19 10:37

manos0013 δεν εχω άποψη αμεση απο kw ανάρτηση. Μέχρι τώρα ήξερα ότι δεν ρυθμίζονται εύκολα και οτι ειναι extreme λύση. Με ένα γοογλαρισμα ειδα ότι στο vw φόρουμ έχει φορεθεί η σειρά που λες και δεν ισχύει κατι τέτοιο. Η kw δίνει ρυθμίσεις για το αμαξι σου και απο κει και πέρα αλλάζεις (πολυ σημαντικό να υπάρχει μια αρχή) και στις λακουβες τους φάνηκε κορυφή, δίχως να λενε κατι περισσότερο.
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2038
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 23/06/19 14:31

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό tsapi » 30/03/19 21:37

manos0013 έγραψε:
W202 AMG έγραψε: Οπως καταλαβαινεις , για να επανερχομαι σημαινει οτιτο ψαχνω ακομα !
Περα απο την τιμη,πως σου φαινεται η λυση της KW street comfort ?
Η συγκεκριμενη αναρτηση ειναι ρυθμιζομενη (σε υψος και σκληροτητα) και απευθυνεται
σε αυτοκινητα που εχουν sport αναρτηση απο μαμα και δεν ξερω γιατι (ισως επειδη θεωρω την kw
κορυφη στις αναρτησεις) αλλα πιστευω οτι με αυτη την λυση θα μπορεσω να εχω το χαμηλωμα που
θελω (2cm) και το ιδιο κρατημα-στησιμο που εχει τωρα το αυτοκινητο ,ισως και με λιγοτερο
''χτυπημα'' απο το τωρινο.

Οι KW γενικά είναι πολύ καλές αναρτήσεις. Έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλή λειτουργία (είχα παλιότερα μία kw variant 3 και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος από την ανάρτηση). Όντως σημαντικό ρόλο παίζει η ευκολία ρύθμισης της σκληρότητας (πόσο εύκολα προσβάσιμα είναι, δηλαδή, τα ρυθμιστικά για τη σκληρότητα) σε περίπτωση που θέλεις να τα πειράζεις συχνά.

Κατά τη γνώμη μου, μεγάλη προσοχή πρέπει να δώσεις στο χαμήλωμα - να μην το παρακάνεις. Όχι τόσο για να μην τερματίζει η ανάρτηση, όσο για να μην γυρίσουν προς τα επάνω τα ψαλίδια σου. Σε αυτήν την περίπτωση παραμονεύει το bump steering, το οποίο δεν το θέλεις. 2cm χαμήλωμα μπορεί να είναι ήδη πολύ.
tsapi, το
Άβαταρ μέλους
tsapi
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 02/11/04 2:54
Last Visit: 05/04/19 1:59
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό manos0013 » 31/03/19 11:17

Tsapi, ευχαριστώ για την απάντηση.
Σκέφτομαι στην steet comfort και αν δεν καταλήξω
σε αυτή, σκέφτομαι την variant 2.
Από χαμήλωμα τώρα είμαι 2 cm κάτω και
αν τελικά προβώ στην αγορά της kw αντε να το
χαμηλώσω λίγο παραπάνω μπροστά. Πχ 2,5 cm.
Πες μας εντυπώσεις από την kw v 3....σε τι αμάξι
την φόραγες, επιδόσεις, ρυθμίσεις,σκληρη - μαλακή,
αντοχή?
manos0013
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 11/05/14 22:06
Last Visit: 21/04/19 9:57

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό tsapi » 31/03/19 20:06

manos0013 έγραψε:Tsapi, ευχαριστώ για την απάντηση.
Σκέφτομαι στην steet comfort και αν δεν καταλήξω
σε αυτή, σκέφτομαι την variant 2.
Από χαμήλωμα τώρα είμαι 2 cm κάτω και
αν τελικά προβώ στην αγορά της kw αντε να το
χαμηλώσω λίγο παραπάνω μπροστά. Πχ 2,5 cm.


Όταν τη χαμηλώσετε στο ύψος που θέλετε, δείτε αν τα ψαλίδια έχουν γυρίσει προς τα επάνω. Αν ναι, το "σωστό" είναι να ψηλώσετε το αμάξι τόσο, όσο τα ψαλίδια να είναι τουλάχιστον παράλληλα προς το έδαφος. Το πόσο μπορεί να χαμηλώσει ένα αμάξι χωρίς να συμβεί αυτό εξαρτάται - πχ στο δικό μου με 2 cm χαμήλωμα ήδη είχα θέμα.

manos0013 έγραψε:Πες μας εντυπώσεις από την kw v 3....σε τι αμάξι
την φόραγες, επιδόσεις, ρυθμίσεις,σκληρη - μαλακή,
αντοχή?

Την kw var 3 την είχα σε ένα Seat Leon 1.8Τ mk1 4κίνητο και σε γενικές γραμμές με άφησε πολύ ικανοποιημένο. Ρύθμιζε ξεχωριστά bound - rebound οπότε οι αλλαγές δεν ήταν εύκολες (σε αναρτήσεις που ρυθμίζουν μαζί [από ένα ρυθμιστικό] bound και rebound η ρύθμιση μπορεί να είναι παιχνιδάκι, αναλόγως της θέσης του ρυθμιστικού). Η σκληρότητα μπορούσε να ρυθμιστεί από το ένα άκρο στο άλλο (τούβλο έως καναπές). Για την αντοχή της δεν μπορώ να σχολιάσω, μιας και το αμάξι το πούλησα καναδυό χρόνια αφού έβαλα την ανάρτηση. Όσο την είχα όμως δεν έβγαλε κιχ. Είχε πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και γενικά ήταν απροβλημάτιστη. Η ρύθμισή της ήταν δύσκολη, μιας και έπρεπε κανείς να ξέρει τι κάνει για να τη ρυθμίσει σωστά και χρειαζόταν πολύ ώρα και πειραματισμό.
tsapi, το
Άβαταρ μέλους
tsapi
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 02/11/04 2:54
Last Visit: 05/04/19 1:59
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό manos0013 » 01/04/19 19:42

Με αυτό που είπες τώρα (από τούβλο ως καναπέ)
με έβαλες σε σκέψεις!
Εγώ σκέφτομαι την Street comfort γιατί φοβάμαι μήπως η variant 2 είναι πολύ σκληρή!
manos0013
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 11/05/14 22:06
Last Visit: 21/04/19 9:57

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό curiosity-99 » 03/04/19 7:45

Καλο μήνα !

Εχω το Leon I 20VT FR ,με ~100.000 χιλιομετρα, Revo στην ελαφριά ρύθμιση, μαμά ανάρτηση, 225/45/17 λάστιχα
-Η οδήγηση που κάνω είναι μέσα στην πόλη με μικρές γρήγορες εξορμήσεις εκτός το ΣΚ...
-Οδηγώ σίγουρα πιο σβέλτα απο τους περισσότερους στην εθνική,αλλά χωρίς να κάνω extreme πράγματα.
-Θα ήθελα κάτι πιο "σταθερό" απο τα μαμά αμορτισέρ,να μου κόψει λίγο την ...βάρκα,αλλά μέχρι εκεί ! (Δεδομένου ότι η SEAT μου ζητάει τρελλά ποσά :) )
Παρατήρησα τελευταια οτι ακομα και με 80-100 μια μικρη πλεύση στις αλλαγες πορείας,μια αισθηση σαν αυτη οταν εχεις παθει λαστιχο που λεει ο λογος.

Εκτός απο τα Β6,σκεφτομαι τα πορτοκαλι KONI,που ειναι λιγο πιο οικονομικα και ελπιζω και μαλακοτερα
Mπορώ οικονομικά να ανέβω στα ΚΟΝΙ και να αποφύγω B4,Sachs,KYB ,που κυμαίνονται κατω απο τα 200 ευρω....
Εφοσον βεβαια τα ΚΟΝΙ αξιζουν τα 150 ευρω διαφορά απο ολα αυτα.
Ξερω οτι πολλοι λεοντες φορανε τα Β6,αλλά και τσιμπημένα είναι και βοβαμαι και σκληρα για μένα..

Τι λέτε ?
curiosity-99
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28/09/12 15:38
Last Visit: 05/04/19 11:38

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό opc » 03/04/19 9:47

curiosity-99 έγραψε:Καλο μήνα !

Εχω το Leon I 20VT FR ,με ~100.000 χιλιομετρα, Revo στην ελαφριά ρύθμιση, μαμά ανάρτηση, 225/45/17 λάστιχα
-Η οδήγηση που κάνω είναι μέσα στην πόλη με μικρές γρήγορες εξορμήσεις εκτός το ΣΚ...
-Οδηγώ σίγουρα πιο σβέλτα απο τους περισσότερους στην εθνική,αλλά χωρίς να κάνω extreme πράγματα.
-Θα ήθελα κάτι πιο "σταθερό" απο τα μαμά αμορτισέρ,να μου κόψει λίγο την ...βάρκα,αλλά μέχρι εκεί ! (Δεδομένου ότι η SEAT μου ζητάει τρελλά ποσά :) )
Παρατήρησα τελευταια οτι ακομα και με 80-100 μια μικρη πλεύση στις αλλαγες πορείας,μια αισθηση σαν αυτη οταν εχεις παθει λαστιχο που λεει ο λογος.

Εκτός απο τα Β6,σκεφτομαι τα πορτοκαλι KONI,που ειναι λιγο πιο οικονομικα και ελπιζω και μαλακοτερα
Mπορώ οικονομικά να ανέβω στα ΚΟΝΙ και να αποφύγω B4,Sachs,KYB ,που κυμαίνονται κατω απο τα 200 ευρω....
Εφοσον βεβαια τα ΚΟΝΙ αξιζουν τα 150 ευρω διαφορά απο ολα αυτα.
Ξερω οτι πολλοι λεοντες φορανε τα Β6,αλλά και τσιμπημένα είναι και βοβαμαι και σκληρα για μένα..

Τι λέτε ?
Από προσωπική εμπειρία ναι προχώρα. Ιδιο αμάξι έχουμε, την ίδια σκέψη κάναμε.
Προσωπικά δε το μετανιώνω. Είναι πιο σκληρά αλλά όχι τούβλο. Να αλλάξεις μαζί και τα μπροστά σινεμπλοκ και να βάλεις του cupra. Είναι ποιο σκληρά και αλλάζει αρκετά το τιμόνι χωρίς να έχει μεγάλους κραδασμούς.


Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
opc
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: 26/07/02 14:12
Last Visit: 23/06/19 23:30
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό curiosity-99 » 03/04/19 10:23

Ευχαριστώ για την απάντηση,απο αντοχή-χιλιόμετρα σε πήγαν καλά ?
Tα σινεμπλόκ του Cupra,δεν βάζουν εξτρα κραδασμούς κ.λ.π ? αξιζει τελικα ?
curiosity-99
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28/09/12 15:38
Last Visit: 05/04/19 11:38

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό opc » 03/04/19 11:16

Μια χαρά από αντοχή, αν και για είμαι ειλικρινής το ένα πίσω δάκρυσε μετά από κανα χρόνο, οπότε άλλαξα και τα 2. Τα μπροστά είναι με 70.000 χλμ περίπου και τα πίσω με κάνα 55χλ χλμ και όλα οκ.
Για εμένα ναι αξίζουν τα σινεμπλοκ από cupra. Έχει κάποιους κραδασμούς στο τιμόνι αλλά όχι κάτι τραγικό. Στην αρχή με ξένισε, αλλά τώρα πάλι το ίδιο θα εκανα.

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
opc
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: 26/07/02 14:12
Last Visit: 23/06/19 23:30
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό curiosity-99 » 04/04/19 8:37

Ο Μαρακάκης είναι πολυ κοντά μου,να πάω μια βόλτα απο εκεί ,τι λέτε,έχω ακούσει πολλά καλά λόγια ...
curiosity-99
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28/09/12 15:38
Last Visit: 05/04/19 11:38

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό tsapi » 05/04/19 1:55

manos0013 έγραψε:Με αυτό που είπες τώρα (από τούβλο ως καναπέ)
με έβαλες σε σκέψεις!
Εγώ σκέφτομαι την Street comfort γιατί φοβάμαι μήπως η variant 2 είναι πολύ σκληρή!

Δεν νομίζω ότι η street comfort στις μαλακές ρυθμίσεις της δεν θα σε βολέψει από πλευράς άνεσης.. Εκτός αν αναζητάς κάτι μαλακότερο από καναπέ! :roll:
tsapi, το
Άβαταρ μέλους
tsapi
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 02/11/04 2:54
Last Visit: 05/04/19 1:59
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό manos0013 » 05/04/19 14:34

Tsapi

Παρήγγειλα τη Κw v3!
Και ο Θεός βοηθός!
manos0013
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 11/05/14 22:06
Last Visit: 21/04/19 9:57

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » 03/05/19 18:37

Καλησπέρα και χρόνια πολλά Χριστός ανέστη.

Θα ήθελα τα φώτα σας στον προβληματισμό μου. Έχω βάλει και στα δυο αυτοκίνητα υγραέριο και έχουν βαρύνει αρκετά πίσω. Συνήθως είμαι αρκετά φορτωμένος και το πρόβλημα επιδεινώνεται με αποτέλεσμα να κάθονται αρκετά τα αυτοκίνητα.

Ψάχνοντας στους αντιπροσώπους η απάντηση που έπαιρνα ήταν mad με 180€ μόνο για τα πίσω ελατήρια!!! Τόσο δεν έχουν ούτε τα αμορτισέρ, έλεως !

Επίσης υπάρχουν και τα ΚΥΒ K FLEX για τα οποία δεν έχω άποψη εάν είναι λίγο σκληρότερα και πόσο. Υπάρχει πιθανότητα τα ΚΥΒ να επαρκούν για το έξτρα βάρος των αυτοκινήτων; Υπάρχουν άλλες λύσεις χωρίς χαμήλωμα εννοείται;
Ποτέ δεν πλησιάζουμε ταύρο από μπροστά, γάιδαρο από πίσω και βλάκα από πουθενά
Ποτέ δεν τα βάζουμε με βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω εμπειρίας
Mitsubishi colt 1,3 BRC 80k -Mazda6 1,8 BRC 100k -Mitsubishi carisma (200k LPG)
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17/04/07 17:09
Last Visit: 11/05/19 10:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες