17/06/19 15:43

Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

PIRELLI PZero Rosso

Δημοσίευσηαπό nickpaip » 21/01/04 1:47

Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;
Άβαταρ μέλους
nickpaip
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 07/09/03 1:37
Last Visit: 07/07/11 22:08
Τοποθεσία: Αθήνα - Αγρίνιο

Re: PIRELLI PZero Rosso

Δημοσίευσηαπό FlowerPower » 21/01/04 9:13

nickpaip έγραψε:Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;


αν στο χιονι χρησιμοποιουνε περισσοτερη γομα ωστε το λαστιχο να εχει καλυτερο κρατημα μαλλον κατι αντιστοιχο θα εγινε και εδω, αλλα μονο με τα μπροστα επειδη ειναι μπροσθιοκινητο.
Εγω προσωπικα οταν φθειροταν τα ελαστικα θα τα αλλαζα ολα, μιας και το aero δεν ειναι ενα τυχαιο αμαξι που μπορει να δεχθει "παντεντες". Ειναι γρηγορο και θελει καλα κρατηματα. Αλλωστε και τα πισω θα εχουν φθαρει σε καποιον βαθμο και επειδη ειναι διαφορετικου τυπου (τα μπρος απο τα πισω) θα ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να πετυχεισ την καταλληλη αναλογια φθορας.
αν κανω λαθοσ διορθωστε με :roll:
Not all those who wander are lost
Άβαταρ μέλους
FlowerPower
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: 03/11/03 15:20
Last Visit: 17/12/09 17:12

Δημοσίευσηαπό FlowerPower » 21/01/04 16:55

επισης κανει μια αναφορα για τα ελαστικα σου το τευχος οκτωβριου(397) των 4 τροχων στη σελιδα 92 :lol:
Not all those who wander are lost
Άβαταρ μέλους
FlowerPower
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: 03/11/03 15:20
Last Visit: 17/12/09 17:12

Re: PIRELLI PZero Rosso

Δημοσίευσηαπό nestoraero » 22/01/04 1:15

nickpaip έγραψε:Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;


Φιλε μου δεν μπορω να το καταλαβω αυτο που λες....
Επειδη εχω και εγω το ιδιο αυτοκινητο με τον πατερα σου,με τα ιδια λαστιχα,δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.... :-? Μηπως το δικο μου ειχε 2 μπροστινα ή 2 πισινα;;;; :lol: :lol: (αστειευομαι)
Εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τα πιρελι...Αν και μολις τα ειδα,ψιλοχαλαστηκα...αλλαξα γνωμη μολις εστρωσα το αερο και αρχισα να το οδηγω οπως του αρμοζει :wink:
Εγω εχω σκοπο να κανω καποια στιγμη τραμπα τα εμπρος με τα πισω και μετα αλλαγη ολα μαζι.
Ποσο καιρο το εχετε το αυτοκινητο;
nestoraero
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 23/02/03 21:37
Last Visit: 10/06/13 15:14
Τοποθεσία: Περιστερι/Αθηνα

Re: PIRELLI PZero Rosso

Δημοσίευσηαπό KingManos » 22/01/04 22:29

nickpaip έγραψε:Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;
Άβαταρ μέλους
KingManos
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 424
Εγγραφή: 19/01/04 15:59
Last Visit: 27/07/14 0:08

Re: PIRELLI PZero Rosso

Δημοσίευσηαπό KingManos » 22/01/04 22:34

Αδερφε την επομενη φορα που θα κοιταξεις τα λαστιχα κανε ενα τεστ αλκοολης πρωτα :D :D :D :D που να φοραγε και 18αρια με p zero nerro να δεις αποδοση!!
Άβαταρ μέλους
KingManos
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 424
Εγγραφή: 19/01/04 15:59
Last Visit: 27/07/14 0:08

Δημοσίευσηαπό nickpaip » 23/01/04 2:30

Εγω προσωπικα οταν φθειροταν τα ελαστικα θα τα αλλαζα ολα, μιας και το aero δεν ειναι ενα τυχαιο αμαξι που μπορει να δεχθει "παντεντες". Ειναι γρηγορο και θελει καλα κρατηματα. Αλλωστε και τα πισω θα εχουν φθαρει σε καποιον βαθμο και επειδη ειναι διαφορετικου τυπου (τα μπρος απο τα πισω) θα ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να πετυχεισ την καταλληλη αναλογια φθορας.


Αν αλλάξεις σε ένα μπροσθιοκίνητο αυτοκίνητο όλα τα ελαστικά μόλις φθαρούν τα εμπρός αφήνεις ένα σημαντικότατο ποσοστό "γόμας" των πίσω ελαστικών εντελώς αχρησιμοποίητο! Το ιδανικό είναι όταν δεις ότι τα εμπρός ελαστικά έχουν φθαρεί αρκετά (όχι να έχουν διαλυθεί...) να τα μεταφέρεις στον πίσω άξονα όπου δεν φθείρονται το ίδιο γρήγορα.

Επειδη εχω και εγω το ιδιο αυτοκινητο με τον πατερα σου,με τα ιδια λαστιχα,δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.... Μηπως το δικο μου ειχε 2 μπροστινα ή 2 πισινα;;;; (αστειευομαι)
Εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τα πιρελι...Αν και μολις τα ειδα,ψιλοχαλαστηκα...αλλαξα γνωμη μολις εστρωσα το αερο και αρχισα να το οδηγω οπως του αρμοζει
Εγω εχω σκοπο να κανω καποια στιγμη τραμπα τα εμπρος με τα πισω και μετα αλλαγη ολα μαζι.
Ποσο καιρο το εχετε το αυτοκινητο;


Η διαφορά ανάμεσα στα ελαστικά δεν είναι εμφανής όταν το αυτοκίνητο πατάει στο έδαφος. Αυτό το διαπίστωσα τον τελευταίο μήνα, 9 μήνες μετά αφού πήραμε το αυτοκίνητο, όταν είδα το αυτοκίνητο από κάτω ενώ ήταν σηκωμένο. Όταν το αυτοκίνητο ήταν στο έδαφος, όσο κι αν προσπάθησα να διακρίνω τη χάραξη των πίσω ελαστικών δεν τα κατάφερα. Αν κάποια στιγμή δεις το αυτοκίνητο από κάτω πρόσεξέ το. Εγώ δεν έχω την ευκαιρία να το βλέπω αρκετά συχνά :cry: καθώς μένω μακριά απ'το πατρικό μου.
Όπως και να'χει πάντως τα PZero Rosso είναι απ'τα καλύτερα λάστιχα σ'αυτή τη διάσταση (μετά τα ContiSportContact :wink: )
Άβαταρ μέλους
nickpaip
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 07/09/03 1:37
Last Visit: 07/07/11 22:08
Τοποθεσία: Αθήνα - Αγρίνιο

Δημοσίευσηαπό nestoraero » 24/01/04 1:25

Μηπως καπου μπερδευεσαι;;;
Αν γινοταν αυτο που λες,δεν θα επρεπε καπου το ελαστικο να γραφει front / rear;;
Απο οσο ξερω,δεν υπαρχει κατι τετοιο....
nestoraero
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 23/02/03 21:37
Last Visit: 10/06/13 15:14
Τοποθεσία: Περιστερι/Αθηνα

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό meligthis » 29/02/04 12:40

ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 195/60/14 ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/55/15,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ.ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ Η ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
meligthis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/07/11 1:03

Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό Vasilios » 29/02/04 12:53

meligthis έγραψε:ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 195/60/14 ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/55/15,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ.ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ Η ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.


Αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσες να κάνεις (σε δεκαπεντάρα ζάντα). :D

Το ΄"ψήλωσες" γύρω στα 5mm, ελάχιστα δηλαδή και -βέβαια- δεν υπάρχει άλλη πιο κοντινή διάσταση. Δεν νομίζω ότι θα διαφοροποιηθεί καν η ένδειξη στο ταχύμετρο.

(Ερώτηση: ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που φοράει 195/60R14?)
Θέλω ζόρικα ντουέτα,
Τζίμι Χέντριξ-Βαμβακάρης,
Κι όχι Αδελφές Κατσάμπα,
να περνάει η ζωή μας τζάμπα.
(Πανούσης - "Σαν τον Σαμουήλ στο Κούγκι")
Άβαταρ μέλους
Vasilios
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1387
Εγγραφή: 19/03/03 16:52
Last Visit: 26/04/04 16:14

Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 29/02/04 13:02

Vasilios έγραψε:(Ερώτηση: ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που φοράει 195/60R14?)


Αν θυμάμαι καλά το ...... SUNNY GTi ;;; :-? :roll:
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/04/16 7:23
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό leoluton » 29/02/04 17:42

νομιζω οτι αυτη η διασταση δεν ειναι η καλυτερη για το αυτοκηνιτο σου. καλυτερα θα ηταν 195/50/15 η ακομα καλυτερα 195/45/15 συμφωνα με το παρακατω site.

για ριξτε μια ματια:

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
leoluton
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 07/11/02 3:03
Last Visit: 22/11/18 13:23

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 29/02/04 20:00

leoluton έγραψε:νομιζω οτι αυτη η διασταση δεν ειναι η καλυτερη για το αυτοκηνιτο σου. καλυτερα θα ηταν 195/50/15 η ακομα καλυτερα 195/45/15 συμφωνα με το παρακατω site.



195/60/14 ............ 590mm ___ 195/50/15 .......... 577mm
205/45/16 ............ 590mm ___ 195/45/15 .......... 557mm
205/50/15 ............ 587mm
195/55/15 ............ 596mm
185/55/15 ............ 586mm

Οι διαστάσεις που λες είναι πολύ μικρές. Οι πιο κοντινές είναι αυτές της αριστερής στήλης .
Αν είναι το αυτοκίνητο που σκέφτομαι οι προτιμότερες είναι οι υπογραμισμένες , ανάλογα με τις προτιμήσεις :wink: του καθενός.
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/04/16 7:23
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό meligthis » 29/02/04 22:21

Ευχαριστω παιδια κατα'ρχην,για το ενδιαφερον που δειξατε για το προβλημα μου.Μαλλον εμπλεξα λιγο τις διαστασεις λογω του οτι τις διαστασεις που εγω τις θεωρουσα στανταρ τις εχει αλλαξει ο εδω εισαγωγεας με αποτελεσμα να οδηγηθω σε τελειως λαθος επιλογη αν κρινω απο τις απαντησεις σας.Διαβαζωντας λοιπον στο manual του κατασκευαστη ειδα οτι η στανταρ διασταση του συγκεκριμενου μοντελου (HYUNDAI LANTRA TOY 2000) ειναι 175/65/14 και κατ'επιλογη 195/60/14.Τα εκανα δηλ. λιγο σαλατα γιατι θεωρησα σαν στανταρ το 195/60/14.Τωρα γινετε να μου πειτε με το 195/55/15 τι επιπτωσεις εχω στο αυτοκινητο? Λαθος ενδειξεις στο κοντερ,στησιμο γενικο του αυτοκινητου?Επισης το εχω χαμηλωσει με αpex ελατηρια 3mm και εχω αλλαξει τα αμορτισερ με kayaba αεριου-λαδιου.
meligthis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/07/11 1:03

Δημοσίευσηαπό leoluton » 01/03/04 4:29

ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
leoluton έγραψε:νομιζω οτι αυτη η διασταση δεν ειναι η καλυτερη για το αυτοκηνιτο σου. καλυτερα θα ηταν 195/50/15 η ακομα καλυτερα 195/45/15 συμφωνα με το παρακατω site.



195/60/14 ............ 590mm ___ 195/50/15 .......... 577mm
205/45/16 ............ 590mm ___ 195/45/15 .......... 557mm
205/50/15 ............ 587mm
195/55/15 ............ 596mm
185/55/15 ............ 586mm

Οι διαστάσεις που λες είναι πολύ μικρές. Οι πιο κοντινές είναι αυτές της αριστερής στήλης .
Αν είναι το αυτοκίνητο που σκέφτομαι οι προτιμότερες είναι οι υπογραμισμένες , ανάλογα με τις προτιμήσεις :wink: του καθενός.



βασικα εαν προσεξες ειπα συμφωνα με το site που εδωσα. εγω κοιταγα στο site λεει κατω δεξιο οτι πχ you are 2.3% too fast h too slow. με βαση αυτο εκρινα. ισως εκανα λαθος. αλλα με βαση αυτο τι γινετε? γιατι η ουσια ειναι να μην κανουμε το αμαξι πιο αργο οταν αλλαζουμε διαστασεις. εαν κανω καπου λαθος πλς διορθωστε με.
leoluton
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 07/11/02 3:03
Last Visit: 22/11/18 13:23

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 16 επισκέπτες