20/07/19 20:59

Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό akis.citigo » 23/06/19 10:13

dstou έγραψε:
Βαριέμαι να υπολογίσω πόσο θα πρέπει να πάει το πετρέλαιο ή το υγραέριο σε κάθε περίπτωση, το πιάσατε πιστεύω το νόημα το οποίο είναι: ίση κατά το δυνατόν κατανομή των φορολογικών βαρών με παράλληλη επιβράβευση των 'καθαρών' ιχ με μια έκπτωση στο πιασοκώλιασμα. Αυτό που συμβαίνει αυτή τη σττιγμή, το (έστω) 1,8 ευρώ φόροι του φ.α. είναι κάτι κοντά στο τίποτα και, παράλληλα, τα 7 ευρώ φόροι του άτυχου βενζινοκίνητου είναι με άλλα λόγια : 'εσένα θα σε γαμήσω πατόκορφα'.
Είναι για μένα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κακής διακυβέρνησης και όχι να ψοφήσει η γίδα του γείτονα.+_



Σύμφωνα με τους υπολογισμούς σου και τα τυροπαραδείγματα λογικά όταν κυκλοφορήσουν ευρέως και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, θα εύχεσαι - προτείνεις στα πλαίσια της ισονομίας να επιβαρυνθεί η κιλοβατώρα με 1€ ΕΦΚ και να εκτοξευτεί συνολικά στο 1,2€. Αυτό σημαίνει ότι ένα μέσο νοικοκυριό με μηνιαία κατανάλωσή 300 -400 kw/h θα πληρώνει 360 -480€ μηνιαίως για ρεύμα. Ωραία λογική!
Και μην πεις ότι δεν είναι ίδιο παράδειγμα γιατί το ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό, επειδή και το φ.α είναι από τη στιγμή που έχει εισαχθεί στα νοικοκυριά για πλείστες χρήσεις. Επίσης το ρεύμα παράγεται και από το φ.α.

Άκου λοιπόν γιατί το φυσικό αέριο έχει χαμηλό συντελεστή ΕΦΚ :
Έστω ότι το κράτος έχει προϋπολογίσει έσοδα 2δις από τον ΕΦΚ. Έστω χονδρικά ότι αυτή την στιγμή κυκλοφορούν στη χώρα μας 6 εκατομμύρια βενζινοκίνητα οχήματα, 1 εκατομμύριο πετρελαιοκίνητα, 300.000 υγραεριοκίνητα και 2000 φυσικού αερίου. Αν αυξηθεί ο ΕΦΚ φυσικού αερίου στα επίπεδα της βενζίνης, το κέρδος είναι τόσο αμελητέο που είναι παντελώς ανάξιο λόγου. Αντιθέτως η ζημιά θα είναι βαρύτατη και πολλαπλάσια αφού :

Πρώτον Θα εξαϋλώσει την ήδη υποτονική πώληση οχημάτων Cng

και δεύτερο και το κυριότερο ένα τέτοιο ενδεχόμενο, αναμένεται να επιβαρύνει πρόσθετα τη βιομηχανία αλλά και την ηλεκτροπαραγωγή. Η ΔΕΗ αλλά και ανεξάρτητοι παραγωγοί ρεύματος με μονάδες φυσικού αερίου καταναλώνουν το 65% του συγκεκριμένου καυσίμου.

Ο ΕΦΚ στο φυσικό αέριο εφαρμόστηκε στην Ελλάδα από την 1η Σεπτεμβρίου του 2011. Ο συντελεστής του καθορίστηκε σε 1,5 ευρώ ανά GJ Μικτής Θερμογόνου Δύναμης (5,4 €/MWh) για όλες τις χρήσεις. Το επίπεδο του συντελεστή είναι δεκαπλάσιο από το ελάχιστο που ορίζει η Οδηγία 2003/96/ΕΚ για τη θερμική επιχειρηματική χρήση και πενταπλάσιο έναντι του ελάχιστου συντελεστή για τη μή επιχειρηματική χρήση.

Μία αύξηση του ΕΦΚ στο φυσικό αέριο θα επιφέρει τεράστιο πλήγμα στις εξαγωγές των προϊόντων αφού το ενεργειακό κόστος των επιχειρήσεων -βαριά βιομηχανία- θα εκτιναχθεί.

Ήδη αντιστοιχεί στο 30% του συνολικού κόστους μιας επιχείρησης ενεργειακής εντάσεως. Αντίθετα, (σύμφωνα με το ΙΟΒΕ) αν ο ΕΦΚ στο φυσικό αέριο για τις επιχειρήσεις έπεφτε στα κατώτατα κοινοτικά επίπεδα, δηλαδή στο 0,15 ευρώ ανά GJ Μεικτής Θερμογόνου Δύναμης και η ηλεκτροπαραγωγή απαλλασσόταν από τον φόρο τότε το ΑΕΠ θα αυξανόταν κατά 754 εκατ. ευρώ και θα δημιουργούνταν 12.500 θέσεις εργασίας.


Τα παραπάνω πιστεύω να καλύπτουν τις απλοϊκές σου σκέψεις και υπολογισμούς που σε οδηγούν σε αυτό το αίσθημα του αδικημένου και άνισα φορολογούμενου πολίτη.

Το γιατί δεν προχωράει το φ.α. κίνησης στη χώρα μας ενάγεται σε 4-5 λόγους, οι εξής αποκλειστικά δύο:

1) Το περιορισμένο δίκτυο πρατηρίων ( ο κάτοικος της Κρήτης και του Διδυμοτείχου ούτε καν θα το σκεφτούν ν' αγοράσουν τέτοιο αυτοκίνητο ακόμη και αν τους το έδιναν δωρεάν)

2) Η μηδενική κυριολεκτικά διαφημιστική του προβολή. Ας πέταγαν οι εταιρείες που τα εμπορεύονται καθημερινά spots με τα πλεονεκτήματά του και θα βλέπαμε πως θα πήγαιναν οι πωλήσεις σε τοποθεσίες που υπάρχουν τουλάχιστον πρατήρια.


Τέλος, για την δυσκολία μεταπώλησης που έθεσες, προ διμήνου συνάδελφός μου αφού τον πήγα σε μία διαδρομή κι ενώ το αυτοκίνητο είχε ήδη 3.000km, βλέποντας τις καταναλώσεις ιδίοις όμμασι μετά από λίγες ημέρες μου ζήτησε να το αγοράσει στη τιμή αντιπροσωπείας. Όπως μου εξήγησε ήταν τόσο ενθουσιασμένος που δεν μπορούσε να περιμένει 3-4 μήνες για την παραλαβή του κι εκτός αυτού, ήξερε για το δικό μου πως είχε και γαμ@ τα στρωσίματα.

Αυτά. Over and out τουλάχιστον για το υπόλοιπο του καλοκαιριού, γιατί υπάρχει και αληθινή ζωή εκεί έξω :)
Καλό καλοκαίρι λοιπόν σε όλους, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα χαράς και διασκέδασης :banana:
Άβαταρ μέλους
akis.citigo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24/03/19 11:42
Last Visit: 23/06/19 10:14

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Super@T » 23/06/19 14:02

Όπως το ρεύμα παράγεται και από το φ.α. έτσι και η θέρμανση στα σπίτια γίνεται και με πετρέλαιο.

Και παρ' όλα αυτά μπορούν να φορολογηθεί διαφορετικά το ίδιο καύσιμο.

Βέβαια σε όλη την Ευρώπη, ή τέλος πάντων όπου χρησιμοποιείται για κίνηση, έχει κάποια μορφή επιδότησης από το κράτος.

Τέλος πάντων δεν είμαι αντίθετος του φ.α. καλό είναι να επεκταθεί απλά στην Ελλάδα τα κάνουμε όλα δύσκολα.
Super@T
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 823
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 12/06/19 13:06

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Super@T » 25/06/19 12:48

Super@T
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 823
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 12/06/19 13:06

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό pandaros » 25/06/19 15:19

Σχεδόν έχω αποφασίσει την αγορά του fiat panda cng. Έχετε ακούσει τίποτα για προβλήματα;; Όσοι είναι κάτοχοι περίπου τη κατανάλωση παρατηρούν;

Να σημειώσω ότι είμαι κάτοχος ενός υγιέστατου fiat panda 1.2 lpg 2005 με 350.000χλμ όποτε οι προκαταλήψεις για τα ιταλικά δεν με ακουμπάνε.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
pandaros
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 25/09/12 19:49
Last Visit: 17/07/19 13:19

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dstou » 25/06/19 16:29

Άκου λοιπόν γιατί το φυσικό αέριο έχει χαμηλό συντελεστή ΕΦΚ :
Έστω ότι το κράτος έχει προϋπολογίσει έσοδα 2δις από τον ΕΦΚ. Έστω χονδρικά ότι αυτή την στιγμή κυκλοφορούν στη χώρα μας 6 εκατομμύρια βενζινοκίνητα οχήματα, 1 εκατομμύριο πετρελαιοκίνητα, 300.000 υγραεριοκίνητα και 2000 φυσικού αερίου. Αν αυξηθεί ο ΕΦΚ φυσικού αερίου στα επίπεδα της βενζίνης, το κέρδος είναι τόσο αμελητέο που είναι παντελώς ανάξιο λόγου. Αντιθέτως η ζημιά θα είναι βαρύτατη και πολλαπλάσια αφού :

Πρώτον Θα εξαϋλώσει την ήδη υποτονική πώληση οχημάτων Cng

και δεύτερο και το κυριότερο ένα τέτοιο ενδεχόμενο, αναμένεται να επιβαρύνει πρόσθετα τη βιομηχανία αλλά και την ηλεκτροπαραγωγή. Η ΔΕΗ αλλά και ανεξάρτητοι παραγωγοί ρεύματος με μονάδες φυσικού αερίου καταναλώνουν το 65% του συγκεκριμένου καυσίμου.



Tα επιχειρήματά σου είναι έωλα, σου απάντησε ήδη ο Σούπερ.Γιατί προσαρτάς την τιμή του φ.α. βιομηχανίας ή οικιακής χρήσης με αυτό του φ.α. που καίνε τα ιχ? Είναι το ίδιο, αλλά μπορεί να φορολογηθεί διαφορετικά, είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ, γίνεται ήδη σε σωρεία ενεργειακών προιόντων και καυσίμων.
Πχ. άλλους φόρους έχει το βιομηχανικό ρεύμα, και άλλους το οικιακό, παρόλο που αυτός που το παράγει (μέχρι πρότινος μονοπώλιο, η ΔΕΗ), ή αυτός που έχει το δίκτυο και τη συντήρησή του και ρυθμίζει την παραγωγή (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, ΡΑΕ) είναι οι ίδιοι ακριβώς. Π.χ. συνέχεια, άλλους φόρους έχει το στρατιωτικό πετρέλαιο F-54, άλλους το θέρμανσης και άλλους το κίνησης, παρόλο που κατά βάση είναι όλα τα ίδια και με 10 ppm θείο όλα τους. Π.χ. συνέχεια, άλλους φόρους έχει το LPG κίνησης, άλλο το βιομηχανίας και άλλο το θέρμανσης παρόλο που είναι ένα και το αυτό σαν καύσιμα.
Ενέργεια είναι όλα αυτά που είπα, KWh που λένε και στο χωριό μου. Αλλά το καθένα έχει άλλο κανάλι διανομής και χρήσης και άλλη δασμολόγηση εδώ και ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.
Γιατί να μην μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με το φ.α. κίνησης? Και εν πάσει περιπτώσει ας μην γίνει αυτό, ας συνεχίσει να απολαμβάνει δασμούς-χάδι. Ας γίνει κάτι για τα υπόλοιπα καύσιμα. Επέλεξε π.χ. την κουρτίνα Νο1 από τις 3 που έδειξα, και ρίξε τους φόρους της βενζίνης και των λοιπών καυσίμων για να ξαλαφρώσεις το πόπολο, γιατί το προσπερνάς αυτό με χαρακτηριστική μυωπία? Βάλε από αύριο τη λιανική στην αμόλυβδη στα 90 λεπτά το λίτρο και μην πειράζεις καν το φ.α. κίνησης, είναι πανεύκολο. :roll:
Αλλά τότε είναι που θα βγει κάποιος (που μπορεί να είναι και κάτοχος ενός ιχ TGI ή ενός Natural Power) και θα φωνάξει : 'τι λε ρε dstou? Και ποιός θα πληρώσει τότε τη σύνταξη της φουκαριάρας της μάνας μου? Εγώ?' :iconcool:

Μην το ψάχνετε, μην εκτείθεστε, απλώς απολαύστε το ως κάτοχοι ιχ φ.α. Είναι λάθος αυτό που γίνεται. Το ξέρετε, όλοι το ξέρουν.Δεν είναι δικαολογία ότι μιλάμε για 10-100-1000 χρήστες, άρα έχει μηδαμινή επίδραση στα δημόσια έσοδα. Είναι ΤΕΡΜΑ λάθος έτσι όπως γίνεται.+_


ΥΓ. Την Παρασκευή ξαναμπαίνω στον αδηφάγο η/υ.
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10303
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 15/07/19 9:38

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό billmel » 25/06/19 17:09

htΝέο SEAT IBIZA CNG
Φυσικό Αέριο, φυσικά στη SEAT Μακρής
& ΔΩΡΟ το πακέτο Style Plus 3.

Τώρα το νέο SEAT Ibiza 1.0tgi 90hp CNG (φυσικό αέριο) είναι ετοιμοπαράδοτο στην SEAT Μακρής! Κάντε το δικό σας με 3,9% επιτόκιο & δώρο το πακέτο Style Plus 3.
Ελάτε στη SEAT Makris & επωφεληθείτε!

Θέλετε περισσότερα; Κινητοποιηθείτε.
Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.

Διαβάστε όλο το άρθρο > https://bit.ly/2Lbuiza
Δείτε το newsletter > https://bit.ly/2NjcIvU

SEAT Makris | Σχέση Εμπιστοσύνης!
Λεωφ. Κηφισίας 292, 15232 Χαλάνδρι
Τ. 2106832526 // info@a-makris.gr

#seat #seatibiza #cng #seatmakris #seat_makris #amakris
#sxesiempistosinis #startmoving
billmel
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 01/06/18 0:55
Last Visit: 25/06/19 17:09

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 25/06/19 20:23

Αν η βενζίνη είχε 0,90-1€ ολοι θα μασταν οκ. Τώρα ο καθένας κοιτα να βρει το πιο φθηνό καύσιμο. Το πρόβλημα είναι ότι το κράτος δεν κρατα μια σταθερή πολιτική στους φόρους. Αυτοί που αγοραζουν νέο cng είναι άμεσα θιγομενοι απο οποιαδήποτε αλλαγή στη φορολογία. Αυτοί που ΔΕΝ πληρώνουν σήμερα τελη κυκλοφορίας αγορασαν υπο αυτό το καθεστώς, ενω εγώ πληρωνω άσχετα αν χρησιμοποιώ τους δρόμους περισσότερο ή λιγότερο. Δεν μπορώ ωστόσο να υποστηριξω κατοπιν εορτής να τους βαλουν να πληρώσουν.
Σε ενα κράτος μπ@@ρδελο ο καθένας κοιτά να γλυτώσει. Το κράτος αυτό θέλει να του βγουν τα νούμερα αγνοώντας το κοινωνικό αντίκτυπο. Ουσιαστικά προσαρμοζομαστε στον κρατικο παραλογισμο ούτως ώστε εν τέλει να κλεψουμε ο ένας τον άλλον αφού ο λογαριασμός πρέπει να βγει.
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 15/07/19 15:41

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό akis.citigo » 25/06/19 20:29

dstou έγραψε:
Γιατί να μην μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με το φ.α. κίνησης? Και εν πάσει περιπτώσει ας μην γίνει αυτό, ας συνεχίσει να απολαμβάνει δασμούς-χάδι. Ας γίνει κάτι για τα υπόλοιπα καύσιμα. Επέλεξε π.χ. την κουρτίνα Νο1 από τις 3 που έδειξα, και ρίξε τους φόρους της βενζίνης και των λοιπών καυσίμων για να ξαλαφρώσεις το πόπολο, γιατί το προσπερνάς αυτό με χαρακτηριστική μυωπία? Βάλε από αύριο τη λιανική στην αμόλυβδη στα 90 λεπτά το λίτρο και μην πειράζεις καν το φ.α. κίνησης, είναι πανεύκολο. :roll:
Αλλά τότε είναι που θα βγει κάποιος (που μπορεί να είναι και κάτοχος ενός ιχ TGI ή ενός Natural Power) και θα φωνάξει : 'τι λε ρε dstou? Και ποιός θα πληρώσει τότε τη σύνταξη της φουκαριάρας της μάνας μου? Εγώ?' :iconcool:

Μην το ψάχνετε, μην εκτείθεστε, απλώς απολαύστε το ως κάτοχοι ιχ φ.α. Είναι λάθος αυτό που γίνεται. Το ξέρετε, όλοι το ξέρουν.Δεν είναι δικαολογία ότι μιλάμε για 10-100-1000 χρήστες, άρα έχει μηδαμινή επίδραση στα δημόσια έσοδα. Είναι ΤΕΡΜΑ λάθος έτσι όπως γίνεται.+_



Μα αυτό ήθελα ακριβώς να καταδείξω, ξεκινώντας από το παράδειγμα του ρεύματος και την μελλοντική του χρήση για κίνηση οχημάτων. Το ύψος επιβολής ΕΦΚ για κάθε κατηγορία είναι θέμα καθαρά πολιτικής βούλησης και επιλογής.

Για καύσιμα όπως η βενζίνη αλλά και το πετρέλαιο, σαφώς και διαλέγω τη κουρτίνα ένα γιατί είναι υπέρμετρα βαριά η φορολόγησή τους έως και αισχρή θα έλεγα.
Σε καμία περίπτωση (και ούτε καν ως υποψία) δεν έγραψα και ούτε βέβαια υπονόησα πως καλώς έχει η τιμή πώλησής τους, άλλωστε την άποψή μου όσον αφορά γενικά τη φορολόγηση στη χώρα μας την έχω ήδη εκφράσει στον Κώστα από τα Χανιά (σελίδα 58) όπου γράφω επί λέξη:
«Η δίκαιη κατανομή των διαφόρων βαρών ποτέ στη νεώτερη ελληνική ιστορία δεν υπήρξε αυτό που χαρακτήριζε την χώρα μας. »

Οι αδικίες είναι πολλές αλλά αυτό δεν νομιμοποιεί απόψεις σαν αυτή που εξέφρασες, την βαριά φορολόγηση δηλαδή του Cng μόνο και μόνο για να ικανοποιηθείς ηθικά ως βενζινοκίνητος.
Άλλο να διεκδικείς το δίκιο σου ζητώντας - απαιτώντας μία λογική φορολόγηση για εσένα κι άλλο να επιθυμείς να επιβληθεί και στον άλλο ο ίδιος παραλογισμός.
Άντε αυτοί που καίμε τώρα πετρέλαιο θέρμανσης να ξεσηκωθούμε να επιβληθεί ΕΦΚ και στο πέλλετ ή τα καυσόξυλα. Άντε αυτοί που πίνουν αλκοολούχα ποτά να ξεσηκωθούν εναντίων αυτών που πίνουν καφέ γιατί έχουν χαμηλότερο συντελεστή ΕΦΚ. Γιατί όχι;
Τέλος, όσον αφορά το ποιός θα πληρώνει την σύνταξη της μητέρας ενός κατόχου ιχ TGI ή ενός Natural Power μην ξύνεις πληγές γιατί μπορώ να είμαι καταιγιστικός παραθέτωντας στοιχεία και νούμερα που δεν θα φτάσει όλο το καλοκαίρι για να τα εκθέσω. Πάντως σίγουρα όχι η εύκολη λύση, αυτός δηλαδή ο πολίτης που πασχίζει καθημερινά για να καλύψει τις βασικές του ανάγκες.
Καλό καλοκαίρι να έχουμε και πάλι, μπήκα μόνο και μόνο για να απαντήσω από σεβασμό στη συζήτηση.
Μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα γράψω μόνο αν χρειαστεί κάποιος τη βοήθειά μου σε κάτι που γνωρίζω και μπορώ να βοηθήσω. :)

ΥΓ: @W202 AMG
Συμφωνώ απολύτως, έχεις πολύ δίκιο!
Άβαταρ μέλους
akis.citigo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24/03/19 11:42
Last Visit: 23/06/19 10:14

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dsoulim » 27/06/19 18:51

Ασκηση εργασίας.
Ας υποθέσουμε πώς κάποια στιγμή παύουν να υπάρχουν πρατήρια φυσικού αερίου. Γνωρίζει κανείς, ή μήπως έχει διαβάσει κάπου, έαν τα αυτοκίνητα με εργοστασιακό φα μπορούν να μετατραπούν σε υγραεριοκίνητα ? Χωρίς πιθανά προβλήματα λόγω άμεσου ψεκασμού ή λόγω μη ύπαρξης υδραυλικών βαλβίδων ?
Ευχαριστώ.
dsoulim
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10/06/18 10:48
Last Visit: 11/07/19 16:19

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό alexandros.K » 27/06/19 20:04

...
Άβαταρ μέλους
alexandros.K
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1274
Εγγραφή: 20/09/13 22:23
Last Visit: 29/06/19 9:34
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 30/06/19 23:18

Η διαίρεση βγαίνει 2,56 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.Εικόνα
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8179
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 18/07/19 8:35
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό nickthetrib » 02/07/19 20:08

Με τι ταχύτητα;;; Αν είναι να γίνονται κινητά εμπόδια για να κάνετε οικονομία, καλύτερα να καίει.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
and another passionless night, and another hopeless fight, and another battle that I've lost
Άβαταρ μέλους
nickthetrib
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2529
Εγγραφή: 30/09/15 14:19
Last Visit: 16/07/19 17:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 02/07/19 21:30

Οι καλοπροαίρετοι θα εντυπωσιαστούν από το κόστος κίνησης. Οι κακοπροαίρετοι θα προδικάσουν ότι ο κάτοχος σερνόταν. Είναι απίστευτο το κόμπλεξ που βγάζει σε πολλούς το φυσικό αέριο. Λογικό, όταν σε κάνει να νιώθεις τόσο κορόιδο με αυτά που πληρώνεις.
Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα! Επιτέλους πια!
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8179
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 18/07/19 8:35
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Antonis55 » 02/07/19 23:18

Το κινητά εμπόδια που λες, φυσικά συγκρούεται με τα όρια ταχύτητας.

Κινητά εμπόδια είναι ταχύτητες 20-30χλμ. που δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κάποιος.

Αλλά να πηγαίνεις με 70χλμ. και να ζορίζεται κάποιος πως πας αργά, επειδή επιλέγουν όλοι να πηγαίνουν με 120 σε δρόμο με όριο 80, δεν σε κάνει εμπόδιο.
Antonis55
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 19/08/18 14:28
Last Visit: 18/07/19 10:48

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό alej » 02/07/19 23:50

nickthetrib έγραψε:Με τι ταχύτητα;;; Αν είναι να γίνονται κινητά εμπόδια για να κάνετε οικονομία, καλύτερα να καίει.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Με το GOLF που κινούμαι στην εθνική δεν με έχουν περάσει και πολλοί. 120-140 km/h και θα έλεγα ότι αυτοί με τις βενζίνες είναι τα κινητά εμπόδια. Να ξέρεις ότι ακριβώς επειδή είναι πολύ φθηνό δεν μας λέει και κάτι να το πατήσουμε.
Η κατανάλωση μου δεν ξεπερνά στην εθνική τα 4,5kg/100km (3,74€/100km max) με διζωνικό κλιματισμό στο φουλ όταν περνάω δίπλα από τα πετρέλαια με τα ανοιχτά παράθυρα...
Είναι απλά μαθηματικά.



Sent from my iPhone using Tapatalk
alej
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 12/11/15 21:55
Last Visit: 18/07/19 11:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες