Σελίδα 22 από 25

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/07/18 18:55
από Super@T
Έχεις κάποια πηγή για τα εργοστασιακά Toyota, Honda και Citroen;

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/07/18 18:58
από dimsabas
Όχι, αυτά τα έχω ψάξει κατά καιρούς. Δηλαδή το C3, αφού το είδα στο car.gr, το έψαξα κι όντως υπήρχε αυτή η έκδοση.
Google κι Άγιος ο Θεός, εκεί θα βρεις ό,τι ζητάς. Δες και στα γερμανικά σάιτ να πάρεις μια ιδέα από το τι υπάρχει εργοστασιακό.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/07/18 6:37
από dstou
Nτιμσάμπα αυτό που γράφεις για τα ηλεκτρικά δεν ισχύει. Μπήκα στο μόμπιλε και έψαξα για Νισσάν Ληφ 2014-15 που εδώ κάνουν 15 χιλιάρικα. Λοιπόν βρήκα 70 τεμάχια αυτής της χρονιάς στη Γερμανία, από 14-18 χιλιάρικα έκαστο, ίδια τιμή και πιο ακριβά από Ελλάδα δηλαδή.
Άμα έκαναν 8 χιλιάρικα θα αγόραζα ένα ΑΥΡΙΟ. Κλειστό γκαράζ με μπρίζα έχω ήδη. :iconcool:
Λίγο πιο καλή η κατάσταση με τα ι3. Εδώ ζητάνε 24-30, εκεί 21-30. Τρίχες δηλαδή.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/07/18 8:07
από dimsabas
Τα ελληνικά Leaf κοστίζουν από 14-18.
Τα ευρωπαϊκά αρχίζουν από τα 8.700 για το φθηνότερο γενικώς (μοντέλο 2011) και τα 9.900 για τα μοντέλα του 2013.
Οπότε, Leaf του 12 από τους Καρουσάδες της Κέρκυρας με 15.5 ή παραμένεις στο καράβι για Ιταλία και τσιμπάς μοντέλο του 13 με τετραψήφιο νούμερο;
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/07/18 8:11
από dimsabas
Αντίστοιχα, Renault Ζωή από τον Πασχάλη στη Ρόδο (μοντέλο του 13, 38Κ χιλιόμετρα και τιμή 15+) ή από τον Φρανσουά (μοντέλο του 14, 34Κ χιλιόμετρα και τιμή 6.900) ;

https://www.car.gr/12890285-renault-zoe-zenΕικόνα

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/07/18 8:24
από dstou
Είναι πιο παλιά αυτά τα Ληφ. Εγώ συνέκρινα ατρακάριστα Νισσάν Ληφ 2014-2015 σε Ελλάδα και Γερμανία μέσω των car.gr και mobile.de, και έξω ήταν και ακριβότερα σε μερικές περιπτώσεις. Άμα είναι για 8 χιλιάρικα μονδέλο 2014-2015 με λογικά χλμ. και με την μπαταρία των 24kwh με τις πιο σύγχρονες ρυθμίσεις, ενδιαφέρομαι ΑΜΕΣΑ.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/07/18 8:27
από dimsabas
Με 8 χιλιάρικα ΔΕΝ υπάρχει. 8.700 κάνει το φθηνότερο της Ευρώπης.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07/08/18 14:46
από sarantism
Αν είναι σε λάθος θέμα ας μεταφερθεί στο κατάλληλο.
ΕΕ: Μείωση σημείωσε και το 2017 η ζήτηση πετρελαιοκίνητων οχημάτων
https://www.sofokleousin.gr/ee-meiosi-simeiose-kai-to-2017-i-zitisi-petrelaiokiniton-oximaton

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12/08/18 22:08
από Lap

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/08/18 16:43
από dimsabas
Έχω αναφέρει ξανά για φίλο που θα κάνει 50 Κ χιλιόμετρα ετησίως και πώς τον είχα πείσει να πάρει φυσικό αέριο. Έχει πρατήριο ακριβώς δίπλα στη δουλειά του και θα έπρεπε να βάζει κάθε μέρα.

Σήμερα με ενημέρωσε ότι τελικά κατέληξε σε μεταχειρισμένο μίνι πετρελαίου 12 ετών. Του έδωκα την ευκή μου, τι άλλο να έκανα μετά από τόση προπαγάνδα;

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/08/18 18:49
από famas
dimsabas έγραψε:Έχω αναφέρει ξανά για φίλο που θα κάνει 50 Κ χιλιόμετρα ετησίως και πώς τον είχα πείσει να πάρει φυσικό αέριο. Έχει πρατήριο ακριβώς δίπλα στη δουλειά του και θα έπρεπε να βάζει κάθε μέρα.

Σήμερα με ενημέρωσε ότι τελικά κατέληξε σε μεταχειρισμένο μίνι πετρελαίου 12 ετών. Του έδωκα την ευκή μου, τι άλλο να έκανα μετά από τόση προπαγάνδα;

Νομίζω ότι η διαφορά στη τιμή αγοράς ήταν πολύ μεγάλη. :lol:

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31/08/18 19:28
από dimsabas
7.700 ένα Grande Punto φυσικό αέριο του 14 με 57Κ χιλιόμετρα, 4.500 ένα Micra του 06 με 140 Κ χιλιόμετρα πετρέλαιο, λέει.
Το θέμα είναι ότι έχει βρει άκρη για να βάζει φθηνό πετρέλαιο (όχι θέρμανσης) προς 1 ευρώ το λίτρο. Οπότε σκέφτεται ότι αν του καίει 4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, τότε μιλάμε για 4 ευρώ ανά 100, εκεί που το φυσικό αέριο θα ήθελε γύρω στα 3,5.
Σίγουρα θα έχει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, ειδικά αφού θα έχει μπιτόνια όταν πηγαίνει στην "ύποπτη" πηγή πετρελαίου και θα τα αποθηκεύει στην αποθήκη του. Ενώ με το φυσικό αέριο, θα έπρεπε να γεμίζει κάθε μέρα αφού τα εργασιακά του χιλιόμετρα είναι 170 και δεν του βγάζει δεύτερη μέρα χωρίς γέμισμα.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01/09/18 17:30
από terry308
Έχει και τη διαφορά 3000€ στο αμάξι , οπότε καλά έκανε..προς το παρόν και χτυπα ξύλο, μέχρι να του βγάλει κάποιο πρόβλημα, κερδιζει περίπου 1.5 έτος καυσίμων diesel.
Με ενα γέμισμα θα κάνει 4 ημέρες εργασιακών χιλιομέτρων περίπου.
Το κακό είναι ότι δε θα έχει (λογικά) την παθητική και ενεργητική ασφάλεια ενός πιο νέου αυτοκινήτου, ειδικά στο %@#&δρομο της Χαλκιδικής - Θεσσαλονίκης

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01/09/18 22:34
από dimsabas
Αν υπολογίσουμε ότι το κόστος κίνησης θα διαφέρει μόνο 0,50 ως 1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, τότε στα 50Κ χιλιόμετρα ετησίως, θα έχει ζημία 250 με 500 ευρώ. Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας (240κάτι αντί για 120).
Το φυσικό αέριο ήθελε μπροστινά λάστιχα και τακάκια, κατά δήλωση του ιδιοκτήτη του. Ίσως στον έλεγχο να έβγαζε κι άλλα.
Το πετρέλαιο (υποτίθεται ότι) θα είναι από μεγάλο σέρβις, με καθαρισμό μπεκ, με φρέσκα αναλώσιμα και δε θα χρειαστεί ευρώ. Ίσως μάλιστα να είναι κι η μεταβίβαση μέσα στην τιμή.

Επομένως, η πραγματική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι 3.500, ίσως αγγίζει και τα 4.000 (αν το Punto ήθελε κι άλλα μαζέματα). Αυτή η διαφορά θα αποσβεστεί σε καύσιμα 7-8 ετών, ίσως και πιο αργά.
Το θέμα είναι αν όντως έχει τόσα λίγα χιλιόμετρα (τι το πήρες το πετρέλαιο για 140Κ σε 12 χρόνια), αν θα συνεχίσει να ισχύει η προσφορά για 1 ευρώ ανά λίτρο (μπορεί να τσακωθούν, να τον ανακαλύψουν, να σταματήσει ο άλλος το παραεμπόριο για οποιοδήποτε λόγο).

Φαντάζομαι ότι κάποιο ρόλο θα έπαιξε και το Ιάπωνας εναντίον Ιταλού σε θέμα αξιοπιστίας. Γιατί όταν μιλάμε για τόσα πολλά χιλιόμετρα, οι βλάβες έρχονται γρήγορα.
Επίσης, μπορεί να σκέφτηκε ότι αν το κρατήσει μια δεκαετία, το Micra θα φτάσει τις 650Κ χιλιόμετρα και το Punto τις 550Κ. Το πετρέλαιο θα είναι ακόμα άνετο, άντε να έχει αλλάξει τουρμπίνα. Το φυσικό αέριο θα έχει κάνει γενική επισκευή μία φορά, ίσως χρειάζεται και δεύτερη. Χωρίς να συνυπολογιστεί ενδεχόμενη φθορά των βαλβίδων. Θεωρούμε ότι επειδή είναι εργοστασιακής τοποθέτησης, δε θα έχει ανάγκη. Σε τόσα χιλιόμετρα όμως;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αμφότερα είναι τάφοι στο θέμα των επιδόσεων. 65 άλογα το πετρέλαιο, 70 το φυσικό αέριο.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/09/18 8:34
από terry308
Λάστιχα θα άλλαζε 4αδα για σιγουριά , βαλε και τακακια κτλ , πες 4000€ η διαφορά
Αν είχα και εγώ άκρη σε diesel με στανταρ 1€/λτρ δε θα το σκεφτόμουν σίγουρα, θα πήγαινα κι εγώ σε diesel
Καλά έκανε , καλά το σκέφτηκε αλλά για 10ετία δύσκολο ... ήδη το Micra ειναι 12ετων κι αν έχει τόσα χλμ ...