17/12/18 3:13

Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό loubas75 » 12/09/18 12:14

καλημερα στην παρεα
γλυκοκοιταζω το νεο Polo με GNC
Ηθελα να σας ρωτησω
1. καπου διαβασα για φιαλες τυπου 4 ή 5, τι ακριβως ειναι? εχει να κανει σχεση με την αντοχη τους στο χρονο?

2. χαζη ερωτηση, γιατι εχει δεξαμενη βενζινης τοσο μεγαλη? 40λτ, οσο και το κανονικο, γιατι δε βαζουν μια με 10λτ και τον υπολοιπο χωρο να αυξαναν την αποθηκευση GNC? για περισσοτερη αυτονομια? θα μου πειτε δεν υπαρχουν πρατηρια, αλλα με τη λογικη οτι θα γινουν αρκετα, γινεται μετα μετατροπη? δηλ να βγει της βενζινης και να μπει αεριου, να χωραει ας πουμε 15κλ
3. ισχυει οτι δεν θα μπορω να το βαλω σε υπογεια παρκινγκ τυπου Mall ή σε γκαραζ πλοιων της γραμμης?

ευχαριστω για το χρονο σας!
loubas75
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 12/09/18 11:52
Last Visit: 18/09/18 11:54

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 12/09/18 16:55

1. Λογικά έχει να κάνει με το βάρος τους. Θα σου πει ο Τέρι ως πιο ειδικός.

2. Το λογικό θα ήταν να κάνουν αυτό που λες. Δυστυχώς όμως, δεν μπορείς να κάνεις τη μετατροπή μόνος σου, εκ των υστέρων. Θεωρητικά γίνεται, εδώ βάζουν ΦΑ σε άσχετα μοντέλα. Εγώ όμως δε θα πείραζα την εργοστασιακή εγκατάσταση. Στο κάτω-κάτω, εφόσον αυξηθούν τα πρατήρια, θα καλύπτεσαι, απλώς θα πηγαίνεις πιο τακτικά στο πρατήριο.

3. Αυτό ισχύει θεωρητικά για τα υγραέρια, αλλά μη νομίζεις ότι γίνεται το παραμικρό στην πράξη.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 14/12/18 14:29
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Super@T » 12/09/18 18:10

loubas75 έγραψε:...

2. χαζη ερωτηση, γιατι εχει δεξαμενη βενζινης τοσο μεγαλη? 40λτ, οσο και το κανονικο, γιατι δε βαζουν μια με 10λτ και τον υπολοιπο χωρο να αυξαναν την αποθηκευση GNC? για περισσοτερη αυτονομια? θα μου πειτε δεν υπαρχουν πρατηρια, αλλα με τη λογικη οτι θα γινουν αρκετα, γινεται μετα μετατροπη? δηλ να βγει της βενζινης και να μπει αεριου, να χωραει ας πουμε 15κλ
...


Γιατί δεν χωράει.
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 30/09/18 11:43

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 12/09/18 21:01

https://youtu.be/KXrix2SvvL4

Στο βιντεο οταν δειχνει τις φιαλες στο χαρτακι λεει τυπου 4.

Δηλαδη αυτες που δεν σκουριαζουν, τελικα λες να φορουν τυπου 4 τα βαγκ;

Οσο για τον χωρο, απο το δεκεμβριο ανηγουν οι παραγγελειες για το πολο με μικρο ντεποζιτο βενζινης και μεγαλυτερες φιαλες-κυλινδρους φυσικου αεριου.

Και εγω την ειχα αυτην την απορια για τα γκαραζ, τα υγραεριου δεν μπορουν να μπουν σε γκαραζ, τα φυσικου αεριου απο οτι φαινεται μπορουν.
Τελευταία επεξεργασία από Lap και 13/09/18 10:51, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Υγεία σε όλους.
Κρατήστε το περιβάλλον καθαρό. Είναι πολιτισμός.
Lap
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1107
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Αεριοκινηση honda civic 1.8 140hp

Δημοσίευσηαπό PANOSSSS » 12/09/18 23:56

Φιλος θελει να βαλει αεριο. Συμβουλες για εγκαταστατη, συστηματα κλπ παρακαλω? Της λοβατο του συστησαν

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
PANOSSSS
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 05/11/07 18:38
Last Visit: 30/11/18 0:31

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 13/09/18 6:26

Αν εννοείς υγραέριο, εκεί παίζει μεγαλύτερη σημασία ο εγκαταστάτης παρά το κιτ, εφόσον μιλάμε για ακριβά κι επώνυμα.
Όταν ήρθε η ώρα μου, διάβασα σχεδόν όλο το αντίστοιχο φόρουμ και κατέληξα στον LPGas στον Πειραιά, ο οποίος βάζει BRC. Επιβεβαιώνω τις άριστες κριτικές. Του πήγα ένα αυτοκίνητο με check engine και παρέλαβα ένα με απόλυτα εργοστασιακή λειτουργία. Συνήθως συμβαίνει το ανάποδο.
Προφανώς υπάρχουν κι άλλοι αξιόλογοι στο χώρο, αλλά εγώ μπορώ να μιλήσω μόνο για αυτόν που γνωρίζω.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 14/12/18 14:29
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 13/09/18 10:23

Στους τυπους φιαλης του φυσικου αεριου, μια εταιρια ονοματι χεξαγκον ειναι ο προμηθευτης οπως αναφερει της φαου βε.

Μαλιστα, αναφερει πως ειναι προμηθευτης της φαου βε στις φιαλες τυπου 4, οπου το μεριδιο τους αυξανεται συνεχως στην αγορα.
Η τογιοτα ανεπτυξε μονη, της δικες της φιαλες τυπου 4.

Στα συν αναφερουν την πραγματικη αντοχη στον χρονο εναντι των αλλων τυπων που ειναι τυπικη και οχι πραγματικη,
την μη κουραση της φιαλης, αν καταλαβα καλα, στις μεγαλες πιεσεις εναντι των αλλων τυπων,
την μη διαβρωση της λογω των υλικων της οπως αυτα των ανθρακωνηματων,
και την ελαφρυτερη κατασκευη εως και 60% εναντι των τυπων 2 και 3.

Επισης αναφερουν την μεγαλη ταχυτητα φουλαρισματος, συγκριτικα με τις αλλου τυπου φιαλες. Δεν γνωριζω αν ισχυει αυτο και πως προκυπτει :hmmm:

Αρα, υπαρχουν φαου βε με φιαλες τυπου 4 οπως φαινεται στο ανωθεν βιντεο; οι μπλε ειναι τυπου 2 και 3;
Καποιο λινκ που να ενημερωνει;
Υγεία σε όλους.
Κρατήστε το περιβάλλον καθαρό. Είναι πολιτισμός.
Lap
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1107
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό terry308 » 13/09/18 18:20

Δεν γνωρίζω ποια είναι η διαφορά στο τύπο 4 και 5 των δεξαμενών, λογικά θα είναι στο υλικό κατασκευής.
Τα νέα leon που θα βγουν σύντομα (ίσως και τα Ibiza & polo) γράφεται ότι θα έχουν δεξαμενές 15λιτρων βενζίνης και 18κιλων cng ή 15 για τα μικρότερα ibiza - polo.
Ο λόγος είναι διπλός : βάρος και όγκος
Στα τρέχοντα μοντέλα Polo & ibiza ειναι 40 βενζίνης και 13 (11 μαξ έχω βάλει-ibiza-) cng, ήθελα να κάνω ένα ταξίδι Ευρώπη και να δω τι διαφορές θα έχω σε αυτονομία κτλ αλλά προς το παρόν δεν...
Για το mall και τα λοιπά εμπορικά έχω διαβάσει για το lpg ότι έχουν πινακίδες απαγορεύσεις πρόσβασης κτλ.
Εικόνα
terry308
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: 14/09/12 19:02
Last Visit: 14/12/18 18:55

Re: Αεριοκινηση σε honda civic 2009 1.8 140hp

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 13/09/18 18:34

PANOSSSS έγραψε:Καλημέρα. Φιλος σκεφτεται να βαλει αεριο σε civic 1.8 140 hp. Παρακαλώ για τις συμβουλές από φίλους που ήδη έχουν προβεί σε μια τέτοια κίνηση, μηχανήματα - κιτ και τύχον ιδιαιτερότητες που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Ευχαριστώ

Ρίξε μια ματιά σε παρόμοιο.https://www.youtube.com/watch?v=w4KJtEEsPY0&t=18s
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 14/12/18 16:39
Τοποθεσία: Στο διάολο.

Re: Αεριοκινηση σε honda civic 2009 1.8 140hp

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 13/09/18 19:20

Φυσικό αέριο ή υγραέριο;
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 14/12/18 14:29
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 13/09/18 21:18

Λοιπον, και στα αουντι οι μπουκαλες εδω και καποια χρονια ειναι τυπου 4.

Αλλα δεν ειχαν μπλε χρωμα. Αρα, εδω υπαρχει σημαντικοτατη αλλαγη απο το 2014 οπου και μπηκαν νεες δεξαμενες. Αρχιζει να εχει ενδιαφερον η αγορα τους
Τελευταία επεξεργασία από Lap και 14/09/18 2:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Υγεία σε όλους.
Κρατήστε το περιβάλλον καθαρό. Είναι πολιτισμός.
Lap
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1107
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό PANOSSSS » 13/09/18 21:22

dimsabas έγραψε:Φυσικό αέριο ή υγραέριο;
Υγραεριο

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
PANOSSSS
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 05/11/07 18:38
Last Visit: 30/11/18 0:31

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 13/09/18 21:26

Συστήνω ανεπιφύλακτα τον LPGas στον Πειραιά. Από τους κορυφαίους εγκαταστάτες στη χώρα μας. Βάζει τα ιταλικά κιτ BRC. Κόστος ένα χιλιάρικο.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 14/12/18 14:29
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 13/09/18 21:47

Μιας και το ψαχνω ακομα περισσοτερο, αυτες ειναι οι δεξαμενες που φανηκαν στο βιντεο οτι φοραει το γκολφ.

https://plasticker.de/Kunststoff_News_1 ... &nmin=1800

Ειναι κατα πολυ ελαφρυτερες (1/4 το βαρος των μεταλλικων), πιο φθηνες στην παραγωγη απο τις μεταλλικες και αναφερονται ως τυπου 4.

Αν καταλαβαινω καλα δεν εχουν καθολου μεταλλο και κατασκευαζονται απο θερμοπλαστικο.

Οι προηγουμενης γενιας τυπου 1,2,3 σκουριασαν σε καποια αυτοκινητα στην ευρωπη και εσκασαν. Υπηρξε προβληματισμος τοτε ακριβως για τη διαβρωση που δεν μπορουσε να αποφευχθει

Οταν λεω εσκασαν εννοω πως εσκασαν λογω αποτομης εκκενωσης της ατμοσφαιρικης πιεσης του εσωτερικου τους, καθως οι ιδιοκτητες τους τα φουλαραν και η πιεση με την σειρα της εφτασε στα ορια τις ανοχες των σκουριασμενων δεξαμενων.

Μπορει τα αυτοκινητα να εγιναν κομματια, το καυσιμο ομως δεν παρουσιασε αναφλεξη, καταδικνυοντας με αυτον τον τροπο την ασφαλεια του.

Το θεμα ομως ειναι αν περα απο το γκολφ και το α3, τα μικροτερα μοντελα της εταιρειας φορουν αυτες τις δεξαμενες.
Υγεία σε όλους.
Κρατήστε το περιβάλλον καθαρό. Είναι πολιτισμός.
Lap
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1107
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 14/09/18 22:05

Μου έχουν μπει κάποιες πονηρές σκέψεις και ψάχνω τα χαρακτηριστικά του Arona CNG. Δε βρίσκω πουθενά το χώρο αποσκευών.
Ούτε το 0-100 (αν και δεν καίγομαι, αρκεί να είναι κάτω από 13").
Άραγε έχει διακόπτη εναλλαγής καυσίμου για ταχύτερες ρεπρίζ σε προσπέραση; Λογικά όχι.
Το φέρνουν σε μία μόνο έκδοση. Τα πενιχρά δημοσιεύματα λένε για "όλα τα συστήματα άνεσης κι ασφαλείας". Δηλαδή; Αυτόματο φρενάρισμα; ACC; Τυφλές γωνιές;
Τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνει;
Πόσο παραπάνω κοστίζει η διχρωμία;
Άραγε στο πίσω κάθισμα κάθεται ενήλικος μαζί με δύο παιδικά καθισματάκια, όπως μπορεί στο Verso μου;
Να παίζει κάνα άτοκο πρόγραμμα; Γιατί αν ισχύουν όσα για το Ibiza, θα μου βγουν 3 χιλιάρικα τόκοι, οπότε τρώει άκυρο.

Ε ρε μπελά βραδιάτικα...
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 14/12/18 14:29
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 14 επισκέπτες