26/06/19 23:25

Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 07/10/18 22:13

Η φιαλη ηταν μεσα στο αυτοκινητο ή απο κατω και εκτεθειμενη;
Lap
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 07/10/18 23:22

Υπήρχε φυσικό αέριο πριν 30 χρόνια;
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8107
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 24/06/19 15:11
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 08/10/18 19:12

Lap έγραψε:Η φιαλη ηταν μεσα στο αυτοκινητο ή απο κατω και εκτεθειμενη;

Απο κάτω.

dimsabas έγραψε:Υπήρχε φυσικό αέριο πριν 30 χρόνια;

Οχι φυσικό αέριο, υγραέριο ήταν.
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 31/05/19 15:28
Τοποθεσία: Στο διάολο.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό futurist » 11/10/18 19:24

«Το πρατήριο CNG στα Ιωάννινα, ανοίγει στον επόμενο μήνα».

1 χρόνος έκλεισε που ακούγεται αυτό και έχει καταντήσει το πιο επίκαιρο ανέκδοτο στην περιοχή, λένε.
futurist
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 19/09/18 20:45
Last Visit: 02/06/19 18:55
Banned User

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 12/10/18 1:14

Αφου περιμενει το μετρο της συμπρωτευουσας. Μαζι ειπαν θα γιορτασουν τα εγκαινια :shifty:
Lap
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dstou » 12/10/18 4:37

Ένα εμπεριστατωμένο και επικαιροποιημένο άρθρο για τα ιχ τύπου CNG αλλά και LPG στην Ευρώπη. Ποιές είναι οι σημαντικές αγορές, ποιές οι (αστείες) πωλήσεις τους, ποια τα μπεστ σέλλερ, τι πλάνα έχουν οι μεγάλοι του χώρου, κ.α.


http://europe.autonews.com/article/20180630/ANE/180619948/cng-car-sales-set-to-rise-on-tougher-emissions-rules
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10284
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 22/06/19 19:55

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 13/10/18 23:34

Υπερτετραπλασιασμός των πωλήσεων μέσα σε ένα χρόνο; Ουάου!Εικόνα
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8107
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 24/06/19 15:11
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Super@T » 14/10/18 0:09

Βέβαια,
Despite the recent recovery, the CNG niche remains tiny, totaling less than 0.5 percent of European sales. In the first quarter, CNG models were outsold even by plug-in hybrids and full-electric cars, whose market shares were 0.78 percent and 0.89 percent, respectively.
Super@T
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 12/06/19 13:06

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 14/10/18 7:17

Σύμφωνοι, παραμένει όμως πολύ εντυπωσιακό και δείχνει μια τάση. Για τα ασήμαντα ποσοστά, ένα σχόλιο:

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ για να εξελίξουν έναν κινητήρα που θα είναι 3% πιο οικονομικός ή ρίχνουν δισεκατομμύρια στην υβριδική τεχνολογία, ενώ προσπερνούν το υγραέριο και το φυσικό αέριο.
Υβριδικό Yaris και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Το Corolla Verso που έχω, 13 ετών παλιότερο από ένα καινούριο υβριδικό Yaris, με κινητήρα 1.8 130 ίππων, τρεις κατηγορίες πάνω σε αμάξωμα, χωρίς να έχει οικονομικό κινητήρα, μόλις του βάλεις υγραέριο, κατουράει παντού το σούπερ ντούπερ Yaris, που έχει φέρει (και καλά) την επανάσταση στα μικρά. Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι αποκλειστικά στο κόστος κίνησης.

Αν μιλήσουμε δε για τα μοντέλα φυσικού αερίου, εκεί το κατούρημα γίνεται καταρράκτης. Κι αν κάποιος αντιτείνει ότι δεν υπάρχουν διεθνώς πολλά πρατήρια φυσικού αερίου, υγραερίου υπάρχουν!
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8107
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 24/06/19 15:11
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό futurist » 16/10/18 14:13

Δεν γίνεται να καταλαβαίνουν όλοι τις στρατηγικές τοποθετήσεις των εταιρειών μέσα σε ένα κλάδο ή ακόμα και τη λειτουργία ολόκληρων κλάδων. Θα χρειαστεί τόμους εγκυκλοπαιδειών σε σελίδες για να αναλύσουμε πώς συμβαίνουν όλα αυτά.

Από την άλλη, να μη βάζουμε στον «κουβά» όλα τα πράγματα. Το υγραέριο υπήρξε μια ενδιάμεση χαμηλού κόστους λύση, αλλά με πολύ μεγάλη επικινδυνότητα για οχήματα και ίσως και γι' αυτό δεν προκρίθηκε για να μείνει.

Σχετικά με το φυσικό αέριο που σαφώς είναι το πιο «οικολογικό» καύσιμο, αν και είναι αδόκιμος ο όρος, εμπίπτει στην καθυστέρηση διείσδυσής του, που μπορεί να οφείλεται σε ένα βαθμό και στο λόμπυ του πετρελαίου που επηρέαζε και επηρεάζει κέντρα αποφάσεων εδώ και δεκαετίες.

Εδώ που φτάσαμε, λοιπόν, χρονικά ... φαίνεται να είναι αργά για την πλήρη ανάπτυξή υποδομών, πριν έρθουμε στην ισχυρή ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα.
futurist
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 19/09/18 20:45
Last Visit: 02/06/19 18:55
Banned User

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 16/10/18 14:19

Σε λινκ που μπήκε προ ημερών, φαίνεται ότι τα εργοστασιακά μοντέλα υγραερίου πουλάνε πανευρωπαϊκά τα τριπλάσια κομμάτια από του φυσικού αερίου. Με τις κατάλληλες τροποποιήσεις από το εργοστάσιο, θεωρούνται εφάμιλλα των αμιγώς βενζινοκίνητων σε αξιοπιστία.
Οπότε; Ποια ακριβώς στρατηγική αποθαρρύνει τις εταιρείες;
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8107
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 24/06/19 15:11
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 16/10/18 14:19

dimsabas έγραψε:Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ για να εξελίξουν έναν κινητήρα που θα είναι 3% πιο οικονομικός ή ρίχνουν δισεκατομμύρια στην υβριδική τεχνολογία, ενώ προσπερνούν το υγραέριο και το φυσικό αέριο.

Ίσως γιατί υπάρχει πολιτική παρέμβαση σχετικά με το Φ.Α και τους αγωγούς? Ίσως γιατί υπάρχει πολιτική πίεση να συνεχίσει η μεγάλη ζήτηση του πετρελαίου (και των παράγωγων)? Δεν ξέρω, απλά μερικές σκέψεις κάνω.

Εάν δεν ισχύουν αυτά, τότε κάτι ξέρουν που δεν ξέρουμε εμείς. :iconcool:
Γιατί όπως σωστά γράφεις, δεν είναι λογικό να ξοδεύουν εκατομμύρια σε έρευνα για ελάχιστη μείωση της κατανάλωσης ενώ υπάρχει έτοιμη λύση. Στο κέρδος αποσκοπούν, άρα δεν θα πέταγαν εύκολα μια έτοιμη λύση.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6943
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 23/06/19 19:07
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό futurist » 16/10/18 14:40

Η στρατηγική των εταιρειών ειδικά σε μεγάλους κλάδους, όπως αυτός της αυτοκίνησης, αφορά την προβολή της επένδυσης τουλάχιστον στα 20 χρόνια.

Με τη σαφή στροφή στην ηλεκτροκίνηση, κανείς δεν θα βγάλει τα χρήματά του, όταν οι αισιόδοξεις εκτιμήσεις έμπειρων αναλυτών, μιλάνε για ΜΑΞ 1 στα 100 οχήματα να πωλούνται στα επόμενα χρόνια με CNG, όταν τώρα στην ΕΕ είναι 1 στα 300.

Υγραέριο λοιπόν μάς χαιρετάει, φυσικό αέριο δεν θα προλάβει να διεισδύσει και πάμε γι' άλλα.

Εγώ μετά από εκτενή μελέτη 2 μηνών με πλήρη παγκόσμια στοιχεία και συνυπολογίζοντας τη βραδύστροφή ανάπτυξη υποδομών στην Ελλάδα, αποφάσισα να μην προχωρήσω σε αγορά CNG.

Να τονίσω ότι είμαι άνθρωπος που στα 8-9 χρόνια πουλάω τα οχήματά μου, καθώς θεωρώ πώς μετά αρχίζει ένα όχημα να μην πληροί τις προβλεπόμενες προδιαγραφές ασφαλείας.
futurist
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 19/09/18 20:45
Last Visit: 02/06/19 18:55
Banned User

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 16/10/18 14:53

Τι ακριβώς σε αποθάρρυνε;
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8107
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 24/06/19 15:11
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό futurist » 16/10/18 15:11

Το ότι δεν υπάρχουν πρατήρια και ΟΥΤΕ πρόκειται να υπάρξουν πολλά ακόμα.

Η ΔΕΠΑ πριν ένα χρόνο έκανε αναφορά σε 28 ΝΕΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ μέσα στο 2018 και αυτή τη στιγμή τα νέα είναι ΜΗΔΕΝ!

Πόσα; ΜΗΔΕΝ = 0 = ΜΗΔΕΝ = 0 = ΜΗΔΕΝ.

Ακόμα και 10 να ανοίξουν ακόμα, και με χρηματοδοτήσεις, είναι πολύ λίγα για να αλλάξουμε τώρα τη φιλοσοφία της αυτοκίνησης και να ψάχνουμε πρατήριο με το τουφέκι για να ταξιδέψουμε ή να τύχει κάτι επείγον και να ψαχνόμαστε.

Μην ξεχνιόμαστε: ΟΛΑ σχεδόν τα τελευταία μοντέλα, έρχονται με μικρό ντεπόζιτο βενζίνης. Το οποίο σημαίνει ότι αν μείνεις από φυσικό αέριο, αρχίζεις να ψάχνεις βενζινάδικο ακόμα και για ένα απλό υπεραστικό ταξίδι. Αστεία πράγματα για όποιον έχει το αυτοκίνητο ως εργαλείο και όχι για βόλτες του Σαββατοκύριακου με ζελέ στο μαλλί.
futurist
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 19/09/18 20:45
Last Visit: 02/06/19 18:55
Banned User

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 39 επισκέπτες