17/07/19 17:39

Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Lap » 01/06/19 13:33

Θελει ταχυφορτιστη, ειδαλλως 26 με 30 ωρες θελει για να φορτισουν
Lap
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3407
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό alej » 01/06/19 14:05

futurist έγραψε:Έλα όμως που δεν είναι το ίδιο.

Η τεράστια επέκταση ενός δικτύου υγρών καυσίμων, επιτρέπει καθαρά σε στατιστικό επίπεδο ακόμα και σε μια απεργία, να βρεις αρκετά σημεία που θα εξυπηρετούν.

Αυτή τη στιγμή με τα πρατήρια φυσικού αερίου, τα βρίσκεις που τα βρίσκεις «με το τουφέκι», στην παραμικρή ανωμαλία στην αλυσίδα τροφοδοσίας, έχεις μείνει εκτός.

Η εμπειρία ως τώρα, έχει μιλήσει ξεκάθαρα. ΔΕΝ είναι το καύσιμο που μπορούμε να στηριχτούμε ως καταναλωτές στην Ελλάδα. Ακόμα κι αυτοί που το σκεφτόμαστε, δεν βλέπω να οδηγούμαστε εκεί.

Ελάχιστη σημασία έχουν οι λόγοι ανικανότητας του εγχώριου συστήματος να υποστηρίξει ένα τέτοιο καύσιμο για κίνηση.

Σημασία έχει ότι ο καταναλωτής που κρέμεται από την ελευθερία κίνησης, ΔΕΝ μπορεί να εμπιστευτεί το CNG στην Ελλάδα, ακόμα κι αν ανοίγουν με το σταγονόμετρο αυτά τα πρατήρια που έχουν υποσχεθεί εδώ και χρόνια.

Γιατί; Γιατί τα λίγα σημεία, καθιστούν ΜΗ ΙΚΑΝΗ τη συνεχή τροφοδοσία του καταναλωτή, με τον κάθε παραμικρό λόγο «ανωμαλίας» που στα ώριμα δίκτυα υποστήριξης, αποτελούν απλή διαταραχή που σβήνει με τη γέννησή της.


Πρέπει να είσαι μικρός εσυ γιατί δεν θυμάσαι τις ουρές στα πρατήρια και τα «θα σου βάλω 5 λίτρα μεγάλε για να πάρουν κι Άι υπόλοιποι.»


Sent from my iPhone using Tapatalk
alej
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 12/11/15 21:55
Last Visit: 14/07/19 23:03

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό futurist » 01/06/19 14:24

dstou έγραψε:Υπεραπλουστεύσεις διαβάζω. Ένα ιχ φ.α. έχει νόημα μόνο όταν κινείται με φ.α. Το να το γεμίζεις βενζίνη, εκτός έκτακτου περιστατικού φυσικά δε λέει τίποτα. Επίσης σε καμία περίπτωση δεν είναι μονόδρομος για το μέσο γιωταχί. Ναι, όσο κινείσαι με φ.α. κάνεις οικονομία, αλλά πρέπει να συμβιβαστείς με μερικά πραγματάκια που ο μέσος γιωταχής δεν τα θεωρεί και τόσο απλά και αυτονόητα :

α. Τα διαθέσιμα μοντέλα είναι απειροελάχιστα και από συγκεκριμένους κατασκευαστές και μόνο
β. μπορείς να μετατρέψεις ένα βενζινοκίνητο σε φ.α., αλλά και πάλι δεν υπάρχουν κιτ για όλα, τα λεφτά είναι αρκετά και πολλοί δεν θέλουν να κάνουν πειράματα
γ. Τα διαθέσιμα πρατήρια απειροελάχιστα, και δεν είναι εναλλακτική να καις βενζίνα, ούτε να κάνεις πολλά έξτρα χλμ. για να πας σε ένα τέτοιο πρατήριο, ούτε να τρως το χρόνο σου σε ανεφοδιασμούς και σε σούρτα φέρτα (= χαμένος χρόνος, κίνδυνοι, κόστος)
δ. η χωρητικότητα των δεξαμενών είναι μικρή συγκρινόμενη με το πετρέλαιο, το καθιερωμένο καύσιμο των χιλιομετροφάγων
ε. ανά περίπτωση το πορτμπαγκάζ είναι μικρό, εγώ το θέλω μεγάλο, και τέλος (το στ' πιάνει σ' αυτούς που δεν παίρνουν πετρέλαιο ...γιατί θα καταργηθεί, όχι σε μένα)
στ. Δεν ξέρεις τι θα γίνει αύριο, με τόσα λίγα που πουλάνε παίζει να καταργηθεί και να καταρρεύσει το δίκτυο και να μην μπορείς να το δώσεις πουθενά


Με τα παραπάνω α-στ είναι νομίζω φανερό ότι για το μέσο γιωταχή, όχι μονόδρομος δεν είναι το φ.α., αλλά ούτε καν στη σορτ λιστ του θα μπει, άσχετα αν μερικοί αγόρασαν ένα τέτοιο ιχ και σώθηκαν.


Προσωπικά τώρα, μένω στο νομισματοκοπείο και περιμένω ένα μεγάλο πρατήριο στο Χαλάνδρι να φέρει φ.α.Αν ο κάνει, ίσως προβώ σε αγορά ιχ φ.α., έχω σταμπάρει κάποιο μοντελάκι που δείχνει κατάλληλο. Αλλιώς, ΟΧΙ, θα μείνω με αυτά που έχω. Δεν θα ξεκινάω κάθε 3 και λίγο να πηγαίνω στην Παιανία ή στην Ανθούσα για γέμισμα, να μου λείπει, ο χρόνος μου είναι και λίγος και πολύτιμος.


Ακριβώς.

Θα συμπληρώσω ότι ειδικά στο (α), ένας αγοραστής στην Ελλάδα οχήματος CNG, αναγκάζεται να επιλέξει οχήματα κατασκευαστών που έχουν σημαντικά υψηλότερο rate βλαβών, από άλλα που θα επέλεγε αν το κριτήριο δεν ήταν το καύσιμο.

Εν ολίγοις, αν βάλουμε στην εξίσωση όλα τα παραπάνω, η εξοικονόμηση δεν είναι αυτή που αρχικά φαίνεται και εμπεριέχει και ένα ερωτηματικό για βλάβες στη διάρκεια ζωής λόγω συγκεκριμένων κατασκευαστών.
futurist
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 19/09/18 20:45
Last Visit: 02/06/19 18:55
Banned User

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 01/06/19 14:50

futurist έγραψε:
dstou έγραψε:Υπεραπλουστεύσεις διαβάζω. Ένα ιχ φ.α. έχει νόημα μόνο όταν κινείται με φ.α. Το να το γεμίζεις βενζίνη, εκτός έκτακτου περιστατικού φυσικά δε λέει τίποτα. Επίσης σε καμία περίπτωση δεν είναι μονόδρομος για το μέσο γιωταχί. Ναι, όσο κινείσαι με φ.α. κάνεις οικονομία, αλλά πρέπει να συμβιβαστείς με μερικά πραγματάκια που ο μέσος γιωταχής δεν τα θεωρεί και τόσο απλά και αυτονόητα :

α. Τα διαθέσιμα μοντέλα είναι απειροελάχιστα και από συγκεκριμένους κατασκευαστές και μόνο
β. μπορείς να μετατρέψεις ένα βενζινοκίνητο σε φ.α., αλλά και πάλι δεν υπάρχουν κιτ για όλα, τα λεφτά είναι αρκετά και πολλοί δεν θέλουν να κάνουν πειράματα
γ. Τα διαθέσιμα πρατήρια απειροελάχιστα, και δεν είναι εναλλακτική να καις βενζίνα, ούτε να κάνεις πολλά έξτρα χλμ. για να πας σε ένα τέτοιο πρατήριο, ούτε να τρως το χρόνο σου σε ανεφοδιασμούς και σε σούρτα φέρτα (= χαμένος χρόνος, κίνδυνοι, κόστος)
δ. η χωρητικότητα των δεξαμενών είναι μικρή συγκρινόμενη με το πετρέλαιο, το καθιερωμένο καύσιμο των χιλιομετροφάγων
ε. ανά περίπτωση το πορτμπαγκάζ είναι μικρό, εγώ το θέλω μεγάλο, και τέλος (το στ' πιάνει σ' αυτούς που δεν παίρνουν πετρέλαιο ...γιατί θα καταργηθεί, όχι σε μένα)
στ. Δεν ξέρεις τι θα γίνει αύριο, με τόσα λίγα που πουλάνε παίζει να καταργηθεί και να καταρρεύσει το δίκτυο και να μην μπορείς να το δώσεις πουθενά


Με τα παραπάνω α-στ είναι νομίζω φανερό ότι για το μέσο γιωταχή, όχι μονόδρομος δεν είναι το φ.α., αλλά ούτε καν στη σορτ λιστ του θα μπει, άσχετα αν μερικοί αγόρασαν ένα τέτοιο ιχ και σώθηκαν.


Προσωπικά τώρα, μένω στο νομισματοκοπείο και περιμένω ένα μεγάλο πρατήριο στο Χαλάνδρι να φέρει φ.α.Αν ο κάνει, ίσως προβώ σε αγορά ιχ φ.α., έχω σταμπάρει κάποιο μοντελάκι που δείχνει κατάλληλο. Αλλιώς, ΟΧΙ, θα μείνω με αυτά που έχω. Δεν θα ξεκινάω κάθε 3 και λίγο να πηγαίνω στην Παιανία ή στην Ανθούσα για γέμισμα, να μου λείπει, ο χρόνος μου είναι και λίγος και πολύτιμος.


Ακριβώς.

Θα συμπληρώσω ότι ειδικά στο (α), ένας αγοραστής στην Ελλάδα οχήματος CNG, αναγκάζεται να επιλέξει οχήματα κατασκευαστών που έχουν σημαντικά υψηλότερο rate βλαβών, από άλλα που θα επέλεγε αν το κριτήριο δεν ήταν το καύσιμο.

Εν ολίγοις, αν βάλουμε στην εξίσωση όλα τα παραπάνω, η εξοικονόμηση δεν είναι αυτή που αρχικά φαίνεται και εμπεριέχει και ένα ερωτηματικό για βλάβες στη διάρκεια ζωής λόγω συγκεκριμένων κατασκευαστών.

Rate βλαβων όπως 'ο καταναλωτής δεν την παλεύει με το σύστημα ψυχαγωγίας κτλ κτλ' ενω σε δίπλα θέμα, καινε λάδι με τη μανικα. Ήμαρτον πια με τους παντογνωστες.
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2084
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 13/07/19 16:32

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 01/06/19 14:59

Χιλιοειπωμένα όλα τούτα, απορώ γιατί αναλωνόμαστε στα ίδια και στα ίδια.
Σε κάτι πιο σχετικό, τυλίξτε μου ένα τέτοιο για το δρόμο:

https://www.autoscout24.com/offers/volv ... c2289fb406

Με κόστος κίνησης 4,7 ευρώ στα 100 στον ανοιχτό δρόμο, δεξαμενές 18 κιλών για το φυσικό αέριο ΚΑΙ 55 λίτρα βενζίνης, θα γίνει του οργώματος!
Επίσης, 253 άλογα, 0-100 σε 7", τελική 230, μόνο η τετρακίνηση λείπει.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 13/07/19 23:31
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό futurist » 01/06/19 17:36

W202 AMG έγραψε:
futurist έγραψε:
dstou έγραψε:Υπεραπλουστεύσεις διαβάζω. Ένα ιχ φ.α. έχει νόημα μόνο όταν κινείται με φ.α. Το να το γεμίζεις βενζίνη, εκτός έκτακτου περιστατικού φυσικά δε λέει τίποτα. Επίσης σε καμία περίπτωση δεν είναι μονόδρομος για το μέσο γιωταχί. Ναι, όσο κινείσαι με φ.α. κάνεις οικονομία, αλλά πρέπει να συμβιβαστείς με μερικά πραγματάκια που ο μέσος γιωταχής δεν τα θεωρεί και τόσο απλά και αυτονόητα :

α. Τα διαθέσιμα μοντέλα είναι απειροελάχιστα και από συγκεκριμένους κατασκευαστές και μόνο
β. μπορείς να μετατρέψεις ένα βενζινοκίνητο σε φ.α., αλλά και πάλι δεν υπάρχουν κιτ για όλα, τα λεφτά είναι αρκετά και πολλοί δεν θέλουν να κάνουν πειράματα
γ. Τα διαθέσιμα πρατήρια απειροελάχιστα, και δεν είναι εναλλακτική να καις βενζίνα, ούτε να κάνεις πολλά έξτρα χλμ. για να πας σε ένα τέτοιο πρατήριο, ούτε να τρως το χρόνο σου σε ανεφοδιασμούς και σε σούρτα φέρτα (= χαμένος χρόνος, κίνδυνοι, κόστος)
δ. η χωρητικότητα των δεξαμενών είναι μικρή συγκρινόμενη με το πετρέλαιο, το καθιερωμένο καύσιμο των χιλιομετροφάγων
ε. ανά περίπτωση το πορτμπαγκάζ είναι μικρό, εγώ το θέλω μεγάλο, και τέλος (το στ' πιάνει σ' αυτούς που δεν παίρνουν πετρέλαιο ...γιατί θα καταργηθεί, όχι σε μένα)
στ. Δεν ξέρεις τι θα γίνει αύριο, με τόσα λίγα που πουλάνε παίζει να καταργηθεί και να καταρρεύσει το δίκτυο και να μην μπορείς να το δώσεις πουθενά


Με τα παραπάνω α-στ είναι νομίζω φανερό ότι για το μέσο γιωταχή, όχι μονόδρομος δεν είναι το φ.α., αλλά ούτε καν στη σορτ λιστ του θα μπει, άσχετα αν μερικοί αγόρασαν ένα τέτοιο ιχ και σώθηκαν.


Προσωπικά τώρα, μένω στο νομισματοκοπείο και περιμένω ένα μεγάλο πρατήριο στο Χαλάνδρι να φέρει φ.α.Αν ο κάνει, ίσως προβώ σε αγορά ιχ φ.α., έχω σταμπάρει κάποιο μοντελάκι που δείχνει κατάλληλο. Αλλιώς, ΟΧΙ, θα μείνω με αυτά που έχω. Δεν θα ξεκινάω κάθε 3 και λίγο να πηγαίνω στην Παιανία ή στην Ανθούσα για γέμισμα, να μου λείπει, ο χρόνος μου είναι και λίγος και πολύτιμος.


Ακριβώς.

Θα συμπληρώσω ότι ειδικά στο (α), ένας αγοραστής στην Ελλάδα οχήματος CNG, αναγκάζεται να επιλέξει οχήματα κατασκευαστών που έχουν σημαντικά υψηλότερο rate βλαβών, από άλλα που θα επέλεγε αν το κριτήριο δεν ήταν το καύσιμο.

Εν ολίγοις, αν βάλουμε στην εξίσωση όλα τα παραπάνω, η εξοικονόμηση δεν είναι αυτή που αρχικά φαίνεται και εμπεριέχει και ένα ερωτηματικό για βλάβες στη διάρκεια ζωής λόγω συγκεκριμένων κατασκευαστών.

Rate βλαβων όπως 'ο καταναλωτής δεν την παλεύει με το σύστημα ψυχαγωγίας κτλ κτλ' ενω σε δίπλα θέμα, καινε λάδι με τη μανικα. Ήμαρτον πια με τους παντογνωστες.


Αυτή τη στιγμή όποιος θέλει να πάρει CNG στη χώρα, πρέπει να αγοράσει VAG group ή Fiat. Δεν τα λες και στην πρώτη δεκάδα σε επίπεδο αξιοπιστίας.
futurist
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 19/09/18 20:45
Last Visit: 02/06/19 18:55
Banned User

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό lemouz75 » 01/06/19 19:10

P@ulet@ έγραψε:
lemouz75 έγραψε:Αν το κάνουμε τοσο μεγάλο θέμα για το Φ.Α και αν κινηθώ λίγες μέρες με βενζίνη τι πρέπει να λένε αυτοί που σκέφτονται την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα... :ysterical:
Μα με το ηλεκτροκίνητο - ειδικά αν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης - δεν έχεις κανένα θέμα. Το βάζεις στην πρίζα από το βράδυ μέχρι το επόμενο πρωί και είσαι οκ για να πας στη δουλειά σου. Εκτός αν κάνει απεργία η ΔΕΗ


Μάλλον δεν το έδωσα σωστά... Ήθελα να πως γίνεται τοσο μεγάλο θεμα με το Φ.Α φαντάζομαι τι θα γίνει με τους σταθμούς φόρτισης των ηλεκτροκινητων γιατί δεν θα φθάνω απο Σαλόνικα Αθήνα χωρίς ενδιάμεση φόρτιση....
lemouz75
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 15/04/14 12:25
Last Visit: 15/07/19 8:45
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό lemouz75 » 01/06/19 19:11

lemouz75 έγραψε:
P@ulet@ έγραψε:
lemouz75 έγραψε:Αν το κάνουμε τοσο μεγάλο θέμα για το Φ.Α και αν κινηθώ λίγες μέρες με βενζίνη τι πρέπει να λένε αυτοί που σκέφτονται την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα... :ysterical:
Μα με το ηλεκτροκίνητο - ειδικά αν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης - δεν έχεις κανένα θέμα. Το βάζεις στην πρίζα από το βράδυ μέχρι το επόμενο πρωί και είσαι οκ για να πας στη δουλειά σου. Εκτός αν κάνει απεργία η ΔΕΗ


Μάλλον δεν το έδωσα σωστά... Ήθελα να πω πως γίνεται τοσο μεγάλο θεμα με το Φ.Α φαντάζομαι τι θα γίνει με τους σταθμούς φόρτισης των ηλεκτροκινητων γιατί δεν θα φθάνω απο Σαλόνικα Αθήνα χωρίς ενδιάμεση φόρτιση οπως επίσης σπίτι θα θέλουμε γρήγορη φορτιση κλπ....
lemouz75
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 15/04/14 12:25
Last Visit: 15/07/19 8:45
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 03/06/19 9:13

Για εμένα το μεγαλύτερο πρόβλημα με το Φ.Α. όπως έχβ ξαναγράψει είναι τα διαθέσιμα μοντέλα....ουσιαστικά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επιλογές. Εγώ π.χ. θέλω SUV αυτόματο = γιόκ, ΔΕΝ υπάρχει! Άρα ο συμβιβασμός ξεκινάει από το αυτοκίνητο που θα πρέπει να αγοράσω.

Κατά τα άλλα, το έχουμε πει 1000 φορές, από πλευράς οικονομίας για αστική μετακίνηση ειναι η καλύτερη λύση μαζί με τα ηλεκτρικά. Αλλά τα ηλεκτρικά ώς αυτόματα και αθόρυβα είναι πολύ πιο αγχολυτικά και ταιριαστά για την κίνηση στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7089
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 14/07/19 9:37
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό alej » 03/06/19 9:36

Fanis75 έγραψε:Για εμένα το μεγαλύτερο πρόβλημα με το Φ.Α. όπως έχβ ξαναγράψει είναι τα διαθέσιμα μοντέλα....ουσιαστικά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επιλογές. Εγώ π.χ. θέλω SUV αυτόματο = γιόκ, ΔΕΝ υπάρχει! Άρα ο συμβιβασμός ξεκινάει από το αυτοκίνητο που θα πρέπει να αγοράσω.

Κατά τα άλλα, το έχουμε πει 1000 φορές, από πλευράς οικονομίας για αστική μετακίνηση ειναι η καλύτερη λύση μαζί με τα ηλεκτρικά. Αλλά τα ηλεκτρικά ώς αυτόματα και αθόρυβα είναι πολύ πιο αγχολυτικά και ταιριαστά για την κίνηση στην πόλη.


Έχουν και διπλάσια τιμή, ίσως και παραπάνω. Επίσης, με αέριο και αυτόματα υπάρχουν, όχι όλα αλλά αρκετά. Η γκάμα επίσης των CNG - προς το παρόν - είναι πολύ μεγαλύτερη από των ηλεκτρικών.


Sent from my iPhone using Tapatalk
alej
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 12/11/15 21:55
Last Visit: 14/07/19 23:03

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Super@T » 03/06/19 9:45

Fanis75 έγραψε:Για εμένα το μεγαλύτερο πρόβλημα με το Φ.Α. όπως έχβ ξαναγράψει είναι τα διαθέσιμα μοντέλα....ουσιαστικά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επιλογές. Εγώ π.χ. θέλω SUV αυτόματο = γιόκ, ΔΕΝ υπάρχει! Άρα ο συμβιβασμός ξεκινάει από το αυτοκίνητο που θα πρέπει να αγοράσω.

Κατά τα άλλα, το έχουμε πει 1000 φορές, από πλευράς οικονομίας για αστική μετακίνηση είναι η καλύτερη λύση μαζί με τα ηλεκτρικά. Αλλά τα ηλεκτρικά ως αυτόματα και αθόρυβα είναι πολύ πιο αγχολυτικά και ταιριαστά για την κίνηση στην πόλη.


Γιατί υπάρχουν SUV αυτόματα CNG κάπου αλλού;
Super@T
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 12/06/19 13:06

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 03/06/19 9:50

alej έγραψε:Έχουν και διπλάσια τιμή, ίσως και παραπάνω. Επίσης, με αέριο και αυτόματα υπάρχουν, όχι όλα αλλά αρκετά. Η γκάμα επίσης των CNG - προς το παρόν - είναι πολύ μεγαλύτερη από των ηλεκτρικών.

Συμφωνώ για την τιμή, αλλά δεν μίλησα κάπου για τιμή. Επίσης, ειπα για αυτόματο SUV, όχι αυτόματο γενικά. Αναφορικά με την γκάμα, στο εξωτερικό υπάρχουν αρκετά ηλεκτρικά...οπότε ειναι ανάλογα με την χώρα. Στην χώρα μας σαφώς τα CNG μοντέλα έιναι περισότερα από τα ηελκτρικά, στην Γαλλία π.χ. είναι το ανάποδο.

Super@T έγραψε:Γιατί υπάρχουν SUV αυτόματα CNG κάπου αλλού;

Πραγματικά δεν γνωρίζω, είχα την εντύπωση ότι κάποια στιγμή έβγαινε το Q5, αλλά μπορει να κάνω και λάθος. Δεν το έχω ψάξει αλλά έχω διαβάσει από τον dim ότι π.χ η ΜΒ βγάζει CNG αλλά δεν έρχονται Ελλάδα. Γενικά πάντως ο περιορισμένος αριθμός διαθέσιμων μοντέλων είναι ένα πραγματικό πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7089
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 14/07/19 9:37
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 03/06/19 11:41

A5, όχι Q5.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 13/07/19 23:31
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό alej » 03/06/19 13:53

dimsabas έγραψε:A5, όχι Q5.


Σωστά το Α5, το κορυφαίο CNG αυτή τη στιγμή.
alej
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 12/11/15 21:55
Last Visit: 14/07/19 23:03

Re: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 03/06/19 14:03

Γούστα είναι αυτά, αλλά προτιμούσα 1.000 φορές το V90.

Σε άλλα νέα, πέρασα σήμερα από μια αντιπροσωπεία Skoda για να δω το Octavia CNG. Καθαρά ακαδημαϊκό ενδιαφέρον. Θυμίζω ότι βγαίνει μόνο σε στέισον κι αυτόματο, στοιχεία που δε με ενοχλούν διόλου γιατί θα τα επέλεγα έτσι κι αλλιώς.
Είχα στο μυαλό μου την τιμή 22.900 αλλά η τρέχουσα τιμή είναι 25.300 για τη βασική έκδοση με μεταλλικό χρώμα (τιμή με το κλειδί στο χέρι).
Αν επιλέξεις την πιο περιποιημένη έκδοση, με τα απαραίτητα για καινούριο αυτοκίνητο έξτρα, ACC, Led φώτα, αγγίζεις το 30άρι. Πολλά λεφτά...
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 13/07/19 23:31
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 42 επισκέπτες