16/06/19 23:32

Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρίων

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 07/05/18 19:50

Τα πιστόνια του Renault μου είναι 1000 φορές καλύτερα μετά από 350.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7546
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 11/06/19 17:01

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό gnikas » 07/05/18 21:44

Ναι αλλά τα έφτιαξε μία πάρα πολύ καλή εταιρία σε ένα κινητήρα που είναι over-engineered...Αυτά ακούς και απογοητεύεσαι αν σκεφτείς ότι η εταιρία κάποτε έβγαζε 4afe και 4age!!! Να μην πω για 2jz...
gnikas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 04/06/13 11:42
Last Visit: 13/04/19 15:57

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 07/05/18 23:36

gnikas έγραψε:Ναι αλλά τα έφτιαξε μία πάρα πολύ καλή εταιρία σε ένα κινητήρα που είναι over-engineered...Αυτά ακούς και απογοητεύεσαι αν σκεφτείς ότι η εταιρία κάποτε έβγαζε 4afe και 4age!!! Να μην πω για 2jz...

Τέτοιες καταστασεις είναι αποτελέσματα του μάρκετινγκ , των προτεραιοτήτων του αγοραστικου κοινου,μηχανικοί έρχονται και φεύγουν και πολλά αλλα.Η Μερσεντές με το A-class το πρώτο,για να αλλαξεις καρβουνάκια στη μίζα επρεπε να κατεβεί ο κινητήρας, προφανώς οι νέοι μηχανικοί κοιμόταν όρθιοι όταν σχεδίαζαν και σκέφτηκαν μόνο τη γραμμή παραγωγής.....
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2025
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 13/06/19 11:43

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 08/05/18 6:36

Από όταν στην αυτοκινητοβιομηχανία το πάνω χέρι το πήραν οι κοστολόγοι και οι μανατζαρέοι που είχαν σαν 1η προτεραιότητα τους επενδυτές και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κερδοφορία ήρθαν τα πάνω - κάτω στην ποιότητα, αυτό σαν μια πρώτη προσέγγιση αφού και ο ανταγωνισμός κάνει τα ίδια, έτσι έμειναν μόνο τα premium και το επάνω ράφι των μοντέλων για να διατηρήσουν ένα ποιοτικότερο όνομα στις εταιρίες, είναι σε λάθος βάση όλο το πακέτο της ποιότητας από τις Α! ύλες μέχρι τα γκάτζετ που η προσφορά τους σε άχρηστα αντικείμενα εντυπωσιασμού αφαιρεί ζεστό χρήμα από περισσότερο ουσιώδη στα αυτοκίνητα, μόνο οι τεχνικές σχεδιάσεις των αμαξωμάτων και των υλικών τους σε παθητική και ενεργητική ασφάλεια έχουν κάνει άλματα.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7546
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 11/06/19 17:01

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό fiat127 » 08/05/18 15:01

Eφοσον απο οσα γραφονται δεν υπαρχουν φθορες σε εξαρτηματα,ελατηρια κλπ,και εφοσον το προβλημα ειναι οι επικαθησεις ανθρακα,μηπως υπαρχει καποιος τροπος αντιμετωπισης χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας;Εννοω χρησιμοποιωντας καποιο ειδικο καθαριστικο προσθετο.Φυσικα στην περιπτωση του θεματοθετη δεν τιθεται ζητημα,εφοσον τον καλυπτει η εγγυηση,ομως μπορει να ενδιαφερει αλλους ιδιοκτητες.

Σχετικα με τα οσα ειπωθηκαν περι αξιοπιστιας κλπ,να συμπληρωσω λεγοντας οτι εκτος απο την πολιτικη των εταιρειων,εχει αλλαξει και η αντιληψη του κοσμου επανω στο θεμα.Οσο και αξιοπιστο να ειναι ενα αυτοκινητο,ο ιδιοκτητης του σε 5-10 χρονια θα το βαρεθει και θα θελει να το αλλαξει,γιατι δεν θα εχει τα γκατζετ/ευκολιες/γοητεια ενος καινουριου.Οποτε προφανως οι κατασκευαστες ριχνουν το βαρος σε αυτους τους τομεις.Και αυτο ισχυει σχεδον σε ολα τα τεχνολογικα προιοντα.

Το παραδειγμα γινεται πιο ευκολα κατανοητο,αν αντι για αυτοκινητα χρησιμοποιησουμε παπουτσια.Τα επωνυμα αθλητικα των 120 ευρω,δεν ειναι σοβαρα ποιοτικοτερα απο τις απομιμησεις των 20 ευρω,ουτε χρησιμοποιουν σοβαρα καλυτερα υλικα..πολυ απλα,γιατι σε ενα χρονο θα εχει περασει η μοδα τους,και ο κατοχος θα τα πεταξει πριν προλαβουν να χαλασουν.Οποτε,ο κατασκευαστης επενδυει περισσοτερα σε μοδα,σχεδιασμο κλπ και λιγοτερα σε ποιοτητα υλικων.
fiat127
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 04/10/10 17:24
Last Visit: 30/12/18 17:52

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 08/05/18 19:57

Με μια αναζητηση που έκανα είδα πως στο εξωτερικό για τέτοια ζητήματα,προσθέτουν ποσότητα ATF μεσα στο λαδι του κινητηρα και το κυκλοφορουν κανονικα και πως το πρόβλημα λύνεται.Τώρα στο τι θα δοκιμάσει ο καθένας είναι στην κρίση του.
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2025
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 13/06/19 11:43

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό sphinxgr » 09/05/18 14:35

Σχετικά με τις απαντήσεις σας σε θέμα Marketing / Κόστους κλπ ακριβώς την ίδια άποψη είχα και εγώ. Τα λάθη και εγώ οφείλονται σε κινήσεις για μεγαλύτερη κερδοφορία όπου δίνονται πολλές γραμμές παραγωγής / σχεδίασης σε εξωτερικούς συνεργάτες και πλεον χάνεται η inhouse τεχνογνωσία. Μπαίνει σε προτεραιότητα το βραχυπρόθεσμο κέρδος που σαν τακτική ίσως να είναι μονόδρομος εφόσον το επιβάλει ο ανταγωνισμός.

Σχετικά με τις τεχνικές απαντήσεις σας, η ΤΟΥΟΤΑ καλύπτει την επισκευή εντός 6 ετών απο την αγορά μόνο εφόσον διαπιστώσει η ίδια με 3 ελέγχους / 1000χμ ότι η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη απο 1000ml/1000km σε κάθε έλεγχο. Τότε αλλάζει σε αναβαθμισμένα, ελατήρια, πιστόνια, μπιέλες και ψευτοκαπακο. Το κόστος αυτών είναι 2400€ εκτός εγγύησης. - εγώ είμαι εκτός εγγύησης

Τα ίδια προβλήματα όντως είχαν και Αμερικάνικα μοτέρ απο το 2010.

Το ATF ουσιαστικά είναι λάδι χωρίς καθαριστικά αλλά με χαμηλό ιξώδες. Έχει ακριβώς το ίδιο ιξώδες και στους 40c και στους 100c με το 0-20 λάδι. Το έβαζαν παλιά που δεν υπήρχε στην αγορά το 0-20. Πλέον είναι σαφώς προτιμότερο αντί για ATF να βάλει κάποιος 0-20 γιατί εκτός του χαμηλού ιξώδους, έχει και καθαριστικά.

*Έχω προσθέσει αλλά διαφορά δεν είδα.

όντως όπως έχει γραφεί πιο πάνω το πρόβλημα ξεκινά απο τα πάνω 2 ελατήρια και στο τέλος φρακάρει και το 3ο. Περιγράφηκε σε πιο πάνω post εξαιρετικά. Το θέμα είναι αν υπάρχει αποδοτικός τρόπος καθαρισμού τους χωρίς το άνοιγμα κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
sphinxgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26/02/07 11:25
Last Visit: 14/06/19 10:25

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 09/05/18 18:08

Λαδια καθαρά για ντιζελ που έχουν πολλά καθαριστικα?
Καποιο απο τα ισχυρα καθαριστικά της αγορας?
Πάντως το ATF (οσο διαβασα) εκανε δουλεια,αλλα το αφηναν 500 μιλια ή και περισσοτερο.
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2025
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 13/06/19 11:43

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό fiat127 » 09/05/18 20:05

Για να ειμαι ειλικρινης,οταν ελεγα για ειδικα προσθετα,εννοουσα κατι σαν το παρακατω:
http://verylube.com/en/engine/oil-syste ... s/antikoks
Ωστοσο δεν γνωριζω αν οντως κανει δουλεια,και η τιμη του απ οσο ειδα ειναι λιγο τσιμπημενη..
fiat127
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 04/10/10 17:24
Last Visit: 30/12/18 17:52

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό sphinxgr » 10/05/18 13:52

W202 AMG έγραψε:Λαδια καθαρά για ντιζελ που έχουν πολλά καθαριστικα?


Έχω βάλει. Καμία διαφορά. Τώρα θα δοκιμάσω αυτό: https://xado.co.uk/chemicals-and-fluids ... 1%81leaner

Όντως αν δεν αλλάξει τίποτα, παρήγγειλα και αυτό που λες και θα γράψω εντυπώσεις XADO CLEANER PISTON RINGS FROM CARBON ANTICARBON

https://www.ebay.co.uk/itm/250845830890
Άβαταρ μέλους
sphinxgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26/02/07 11:25
Last Visit: 14/06/19 10:25

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό xRRx » 12/05/18 23:40

Τι λάδια έβαζες στο μοτερ σου; Γτ στο δικό μου 2009 μοντέλο e95-a δεν είχα κάψει ούτε γραμμάριο με 135κ χιλιόμετρα και μόνο Αττική σταθερά 140 χαω...

Eneos Premium Hyper 5W-30 απο το πρώτο χιλιόμετρο είχα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xRRx
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: 09/03/18 21:59
Last Visit: 16/12/18 14:18

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό sphinxgr » 16/05/18 9:47

xRRx έγραψε:Τι λάδια έβαζες στο μοτερ σου; Γτ στο δικό μου 2009 μοντέλο e95-a δεν είχα κάψει ούτε γραμμάριο με 135κ χιλιόμετρα και μόνο Αττική σταθερά 140 χαω...

Eneos Premium Hyper 5W-30 απο το πρώτο χιλιόμετρο είχα...


Είσαι σίγουρος πώς είναι e95-a του 2009? Μήπως είναι άλλο μοντέλο?

Μεταχειρισμένο το πήρα. Δεν έχω ιδέα τι έβαζαν. Και με άλλους που έχω μιλήσει που το είχαν καινούργιο, τα ίδια προβλήματα είχαν. Συνοπτικά, θέλει 5-30, αλλαγές / 7500χμ και να οδηγείται πατημένο για να καθαρίζει.
Άβαταρ μέλους
sphinxgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26/02/07 11:25
Last Visit: 14/06/19 10:25

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό xRRx » 17/05/18 5:26

Τώρα το είδα το τυπογραφικό, το Ε95-c ήθελα να γράψω. Αλλά το ίδιο είναι με το a, και απ όσο πιστεύω το ίδιο κινητήρα έχουν και τα 2ο.
Όσους ξέρω με auris a ή c δεν είχαμε ποτέ προβλήματα με λάδια. Το μόνο πρόβλημα ήταν η τρόμπα νερού, και στο ένα έβγαλε ενα πρόβλημα στο τιμόνι.

Τα αμάξια αυτά επίσης απο e95a εως c ήταν στόλος της avis, που τα διέθεσαν σε μαντραδες και απ όσο είχα συζήτηση με μηχανικό τους δεν είχαν παρατηρήσει ποτέ λαδοκαψιμο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xRRx
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: 09/03/18 21:59
Last Visit: 16/12/18 14:18

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό sphinxgr » 17/05/18 15:01

Μοντέλο Ε95 που να έβγαινε το 2009 δεν γνωρίζω ούτε εγώ, ούτε ο Google όπως το έψαξα!!! Είσαι σίγουρος??!
Άβαταρ μέλους
sphinxgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26/02/07 11:25
Last Visit: 14/06/19 10:25

Re: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρί

Δημοσίευσηαπό xRRx » 17/05/18 18:28

Σίγουρα, 10/09 1.33 101bhp eco startstop unique E95-c και επειδή σκαλωσα λίγο το Ε95-a και Ε95-c φορούν τον 1.33 101 άλογα, το επιβεβαίωσα και με μαντρα που ψωνίζει τα leasing απο την avis.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xRRx
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: 09/03/18 21:59
Last Visit: 16/12/18 14:18

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: rebel και 43 επισκέπτες