Σελίδα 1 από 1

Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26/04/19 15:23
από stelios1985
Καλώς σας βρήκα.Προχώρησα στην αγορά ενός μεταχειρισμένου SSANGYONG του 2018,το οποίο είναι ακόμα εντός εργοστασιακής εγγύησης(5 χρόνια συνολικά).Ωστόσο από το 2015 η ελληνικη αντιπροσωπεία CHEVELAS-LION τρέχει κάθε χρόνο για τα αμάξια της μια προσφορά 5ετούς διαρκειας δωρεάν service,μαζι με την 5ετή εγγύηση
Σε επικοινωνία με τo Αfter Sales ,με ενημέρωσαν πως η προσφορά των service δε μεταβιβάζεται.Βέβαια ρώτησα αν υπάρχουν κάπου εγγράφως οι όροι να τους διαβάσω και δε μου έδωσε σαφή απάντηση
Υπάρχει κάποιος άλλος με αντίστοιχη εμπειρία από άλλη μάρκα;Γιατι συνήθως την ίδια πολιτική ακολουθούν οι εταιρίες θαρρώ
Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας

Re: Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26/04/19 20:18
από kiloMeater
Κάποτε το μακρυνο 2007 είχαμε πάρει ενα Hyundai Getz και είχε δωρεάν σερβις εφόρου ζωης και καλά
Ειχα ρωτήσει τότε και μου είχανε πέι οτι δεν μεταβιβάζεται αυτό.

Re: Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26/04/19 20:34
από stelios1985
σε ευχαριστω πολυ για την απάντησή σου.

Re: Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27/04/19 20:01
από gvoi
Καλησπέρα,

Πρόσφατα κοιτούσα όρους Citroën για επέκταση εγγύησης μόνο.
Ανέφερε δυνατότητα μεταφοράς σε νέο ιδιοκτήτη, απλά με την ενημέρωση της εταιρείας και αποστολή της νέας άδειας κυκλοφορίας.

Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27/04/19 20:22
από manolis67
gvoi έγραψε:Καλησπέρα,

Πρόσφατα κοιτούσα όρους Citroën για επέκταση εγγύησης μόνο.
Ανέφερε δυνατότητα μεταφοράς σε νέο ιδιοκτήτη, απλά με την ενημέρωση της εταιρείας και αποστολή της νέας άδειας κυκλοφορίας.

Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

αλλο μεταφορά εγγύησης σε αλλο ιδιοκτήτη κ αλλο δωρεάν service που ρωτά ο φίλος ...
πρίν χρόνια η hyundai πρόσφερε δωρεάν service για πολλά χρόνια στα αμάξια της ,αλλά γνωστός μου
δεν ειχε μείνει καθόλου ευχαριστημένος απο την αντιμετωπισή τους γενικά ...κ ειχε αμφιβολίες αν του αλλαζαν κ τα λάδια ...πάντως πολλοί κατοχοι hyundai ειχαν αμφιβολίες αν τούς αλλαζαν τα λάδια + φίλτρο λαδιού οταν ισχυε αυτη η προσφορά ...η τούς εβαζαν τίποτα αχρηστα λαδάκια ...
σαν αμάξι το lantra βγήκε πολύ καλό ,οταν το πούλησε σταμάτησε κ το δωρεάν service ,δηλ.δεν μεταφερόταν στον επόμενο αγοραστή :rtfm:

Re: Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28/04/19 7:39
από kiloMeater
Έγραψα πιο πάνω οτι είχαμε πάρει Hyundai με το πακέτο δωρεάν σέρβις για πάντα το 2007.
Ηταν φόλα, πολυ δύσκολο να κλίσεις ραντεβού την περίοδο που ήθελες, ηταν μόνο σε πολυ λίγα σημεία στην Αττική και η ποιότητα της δουλεια (κυρίως τα ανταλλακτικά) τραγικά .
Δυστυχώς δεν το χρησιμοποίησα πάνω απο 2 χρόνια και απορώ πως την πάλεψε το Getz , μετά που το πήγαμε σε φίλο μηχανικό μας είπε δεν είχε αλλαχθεί τίποτα . Ευτυχώς ηταν σκυλί αυτό το αμάξι, το εχει κάποιος ακόμα και σήμερα στο σόι, εχει περάσει τα 150.000 χωρίς ζημιές πέρα απο αναλώσιμα και κάτι ψιλά.

Η επέκταση εγγύησης όπως ειπώθηκε ειναι άλλο πράγμα , και εγώ τώρα εχω στο Πεζω 2+3 και μεταβιβάζεται κατα την πώληση.

Re: Μεταβίβαση προσφοράς δωρεάν service στο νέο ιδιοκτήτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28/04/19 18:11
από kkostask
Στην Ελλάδα η Πεζώ δεν μεταβιβάζει την εγγύηση η οποία είναι ασφαλιστικής εταιρείας. Φυσικά ΔΕΝ στο λένε ποτέ,παρά μόνο αν υπάρξει πρόβλημα.... :rant: