17/06/19 15:44

Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 21/04/04 16:05

Ποια αυτοκίνητα σας έχουν εντυπωσιάσει ή σας έχουν απογοητεύσει με τα φρένα τους, είτε σε αίσθηση είτε σε αποτελεσματικότητα;

Έχετε συναντήσει φρένα δυο ταχυτήτων; π.χ. εξαιρετικά χωρίς φορτίο, στεγνό οδόστρωμα και ανεπαρκή με φορτίο ή με βροχή; Καταλαβαίνετε μεγάλη διαφορά με δισκόφρενα ή ταμπούρα πίσω;

Γράψτε τις εντυπώσεις σας!
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11985
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 08/11/15 12:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό Obelix » 21/04/04 22:25

Θα σου πω μόνο για το τελευταίο με σιγουριά όταν οδήγησα ένα ραλλύ 1,6 8ν που η διαφορά του με το δικό μου στο σύστημα πέδησης είναι τα δισκόφρενα πίσω εξεπλάγησα γιατί δεν περίμενα τόση διαφορά. Και μια συμβουλή τα ταμπούρα θέλουν συχνή συντήρηση και ρύθμιση(κι ας λένε ότι είναι αυτορυθμιζόμενα)
!!!
Άβαταρ μέλους
Obelix
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4649
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 15/06/19 7:58
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 21/04/04 23:35

otan λεμε συχνη? τι εννοουμε???
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό skullone » 21/04/04 23:42

Κάθε λίγο και λιγάκι κολλάνε τα κυλινδράκια.
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12771
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 05/01/19 21:36

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 21/04/04 23:44

ναι ρε παιδια, επειδη εγω δεν εχω ιδεα, το λιγο και λιγακι και το συχνα, ειναι 30.000χμ?
50.000χμ? 5.000χμ???
πειτε Περιπου. δεν θα σας κατηγορησω.
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό skullone » 21/04/04 23:48

Για τα ταμπούρα, έχω δει πολλές περιπτώσεις, ανεξαρτήτως μάρκας, που τα κυλινδράκια (ό,τι δηλαδή και το πιστόνι στο δισκόφρενο) θέλουν αλλαγή και στις 10.000 και στις 5.000 ή και λιγότερο. Και έχω και προσωπική εμπειρία, αλλά και από φίλους μου. Γενικά, το ταμπούρο είναι πολύ λιγότερο αξιόπιστο από το δισκόφρενο.

Το δισκόφρενο από την άλλη ουσιαστικά το ξεχνάς και μόνο τακάκια του αλλάζεις και γύρω στις 90.000-120.000 χλμ. αλλάζεις και τον δίσκο.
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12771
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 05/01/19 21:36

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 22/04/04 0:04

skullone έγραψε:Για τα ταμπούρα, έχω δει πολλές περιπτώσεις, ανεξαρτήτως μάρκας, που τα κυλινδράκια (ό,τι δηλαδή και το πιστόνι στο δισκόφρενο) θέλουν αλλαγή και στις 10.000 και στις 5.000 ή και λιγότερο. Και έχω και προσωπική εμπειρία, αλλά και από φίλους μου. Γενικά, το ταμπούρο είναι πολύ λιγότερο αξιόπιστο από το δισκόφρενο.

Το δισκόφρενο από την άλλη ουσιαστικά το ξεχνάς και μόνο τακάκια του αλλάζεις και γύρω στις 90.000-120.000 χλμ. αλλάζεις και τον δίσκο.

παλι μου μπηκαν φυτιλιες... εχω ταμπουρα πισω... να τα κοιτανε ποτε στα σερβις αραγε?? (καθε 10.000χλμ κανω) Σεατ κορντομπα (το πρωτο)
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό skullone » 22/04/04 0:05

Ναι, τα κοιτάνε. Είναι από τα εξαρτήματα που υπόκεινται σε υποχρεωτικό έλεγχο.

Αν χρειαστεί, θα σου αλλάξουν ό,τι κυλινδράκι έχει χαλάσει. Μην ανησυχείς γι'αυτό.
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12771
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 05/01/19 21:36

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 22/04/04 0:07

OK! thanx! :)
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 22/04/04 8:46

Οταν χαλανε τα κυλινδρακια (χανουν υγρα) φαινετε και απο το υγρο φρενων που χαμηλωνει στο δοχειο που ειναι πανω στο σεβρο.Οταν κολλανε τοτε εχουμε και ανομοιομορφο χειροφρενο (μονοπαντο).
Οταν αλλαζουμε δαγκανες (στα ταμπουρα ) για να εχουμε με τις καινουργιες καλλυτερη αποδοση πρεπει να τορνιρουμε τα καπακια γιατι συνηθως φρειρονται μονοπαντα.

Παντως σε οσα αμαξια εχουν κατα καιρους περασει απο τα χερια μου ποτε δεν μου χαλασε καποιο κυλινδρακι.Σε αυτο δεν υπολογιζω ενα AUDI 80(αυτο που εμοιαζε μπροστα με τα πρωτα GOLF )που το ειχα για ενα μηνα και παραλιγο να τρακαρω οταν διαλυθηκε το πισω αριστερο κυλινδρακι και εχασε ολα τα υγρα φρενων. :evil:
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42085
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 20/02/16 17:16
Τοποθεσία: Σε ανταγωνιστικό φόρουμ!!!!!

Δημοσίευσηαπό EMMANOYHL » 23/04/04 15:39

Μην υπερβάλουμε παιδιά. Δεν χαλάνε τα κυλινδράκια τόσο σύντομα, προς θεού.
Η καλύτερη ρύθμιση σε αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα γίνεται φρενάροντας όταν κινούμαστε με όπισθεν. Τα ταμπούρα δεν φθείρονται ανομοιόμορφα (οβάλ) τα υλικά τριβής το κάνουν γιατί δεν ακουμπούν σε όλη τους την επιφάνεια στο ταμπούρο.
Η αλήθεια είναι ότι έχει σημαντική διαφορά όταν το αμάξι έχει δισκόφρενα παντού και όχι μόνο μπροστά. Ιδίως μάλιστα όταν είναι αεριζόμενα. Το μόνο μειονέκτημα των δισκόφρενων είναι ότι με αντίστοιχης ποιότητας υλικών τριβής φθείρονται νωρίτερα γιατί είναι σε συνεχή (έστω και ελάχιστη) επαφή με τον δίσκο.
Η γνώση δίνει δύναμη και ο χαρακτήρας σεβασμό!
Άβαταρ μέλους
EMMANOYHL
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6263
Εγγραφή: 12/03/03 17:45
Last Visit: 23/05/19 21:31
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό rallye1.6 » 24/04/04 5:37

Έχω ένα Clio 1.4 λίγο πάνω από ένα χρόνο. Έχω κάνει 25000 χλμ και έχω αλλάξει 2 φορές τακάκια!! μία στις 12.000χλμ και μία στις 24.000χλμ. στο συνεργείο που τα άλλαξα, μου είπαν ότι μάλλον φρενάρω "πολύ" κάτι που μάλλον ισχύει. Είναι φυσιολογική τέτοια φθορά, έστω και με "πολύ" φρενάρισμα; Παρατήρησα επίσης μετά από μια γρήγορη διαδρομή, πολύ θερμότητα να εκλύεται από τα μπροστινά (αλλά και από τα πίσω) φρένα. Μπορεί η αυξημένη φθορά των τακακίων να οφείλεται στην υπερθέρμανση τους;
rallye1.6
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 26/12/02 21:01
Last Visit: 20/12/06 14:27

Δημοσίευσηαπό lkar » 24/04/04 9:20

rallye1.6 έγραψε:Έχω ένα Clio 1.4 λίγο πάνω από ένα χρόνο. Έχω κάνει 25000 χλμ και έχω αλλάξει 2 φορές τακάκια!! μία στις 12.000χλμ και μία στις 24.000χλμ. στο συνεργείο που τα άλλαξα, μου είπαν ότι μάλλον φρενάρω "πολύ" κάτι που μάλλον ισχύει. Είναι φυσιολογική τέτοια φθορά, έστω και με "πολύ" φρενάρισμα; Παρατήρησα επίσης μετά από μια γρήγορη διαδρομή, πολύ θερμότητα να εκλύεται από τα μπροστινά (αλλά και από τα πίσω) φρένα. Μπορεί η αυξημένη φθορά των τακακίων να οφείλεται στην υπερθέρμανση τους;


Υπερβολική φθορά είναι. H φθορά προκαλείται και από την υπερθέρμανση. Δοκίμασε μικρότερης διάρκειας φρεναρίσματα με περισσότερη δύναμη στο pedal ή δοκίμασε άλλα τακάκια. Υποπτέυομαι ότι αν έχεις πάει σε εξουσιοδοτημένο Renault σου έχουν βάλει Valeo
Best of:
οι αλφίστι ανακάλυψαν το DSG και τον άμεσο ψεκασμό με turbo... 7 χρόνια μετά :svivhaha:

τα Honda τσιμπανε 50 άλογα στα 500Κ χλμ :hahaiv:
lkar
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13933
Εγγραφή: 29/04/03 9:10
Last Visit: 26/08/14 22:10

Δημοσίευσηαπό skullone » 24/04/04 14:39

Τι να σου πω, εγώ έχω ήδη 25.000 χλμ, το αυτοκίνητο κινείται παντού (πόλη, βουνό, εθνική), δεν το λυπάμαι, αλλά ακόμα δεν έχω χρειαστεί τακάκια. Όμως πιστεύω πως σύντομα θα πάρουν την άγουσα για τα αποδυτήρια.
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12771
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 05/01/19 21:36

Δημοσίευσηαπό eizo » 24/04/04 14:42

chrmes έγραψε:Θα σου πω μόνο για το τελευταίο με σιγουριά όταν οδήγησα ένα ραλλύ 1,6 8ν που η διαφορά του με το δικό μου στο σύστημα πέδησης είναι τα δισκόφρενα πίσω εξεπλάγησα γιατί δεν περίμενα τόση διαφορά. Και μια συμβουλή τα ταμπούρα θέλουν συχνή συντήρηση και ρύθμιση(κι ας λένε ότι είναι αυτορυθμιζόμενα)

Η διαφορά ήταν υπέρ του Ραλλύ;
eizo
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 663
Εγγραφή: 23/01/04 13:10
Last Visit: 05/07/04 15:46

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες