16/06/19 15:20

Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 15/05/19 10:14

pthegr έγραψε:Τι μάρκα δίσκους τακάκια έβαλες Νίκο; Νόμιζα ότι τα αεροπορικά έχουν νόημα σε πιο μεγάλα φρένα... Πχ έναε φίλος έβαλε τετραπιστονα και πήρε της goodrich τα σωληνάκια...

Έβαλα πνευστους performance friction V3 δίσκους και τακακια carbotech xp10.

Δες τις προηγούμενες σελίδες για φώτο.

Τετραπιστονα brembo είναι τα φρένα μου, 380 διάμετρο δίσκου.

Δε περιμένω να δω τεράστια διαφορά με τα σωληνάκια, ίσως σε καμία πίστα ή Πεντέλη δω διάφορες.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22501
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 12/06/19 22:07
Τοποθεσία: On some racing track...

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό pthegr » 15/05/19 17:45

Μιλώντας για απλές σειρές σε δίσκους τακάκια... Υπάρχουν διάφορες μεταξύ brembo textar ferodo... Πχ διαβάζω ότι τα ferodo και οι δίσκοι και τα τακάκια είναι πιο σκληρά...
pthegr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27/09/12 18:43
Last Visit: 02/06/19 8:27

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό cson » 23/05/19 21:28

Ενημερώνω τι έγινε με τα φρένα μου.
Είδα και έπαθα να βρω τα σωστά τακάκια ferodo καθώς πολλοί μου δίνανε συσκευασία στοκ από τα παλιά premier στη κόκκινη συσκευασία η οποία έχει σταματήσει πολύ καιρό, και ήταν όλα ανοιγμένα και χυμα μέσα. Με τα πολλά βρήκα τα σωστά eco friction σφραγισμενα με ταινια ασφαλείας σε καλή τιμή.
Πήγα στο συνεργείο του Μωράρη στην Αγια Παρασκευή και μετά από μια πολύ ποιοτική εργασία , και λυπάμαι που το λέω αλλά δεν την κάνει κανένας απολύτως, καθάρισαμε(τα γυαλισε) τα μουαγιε, τα μέτρησε , τοποθετησε μια πάστα αλουμινίου για να αποφευχθεί μελλοντική σκουρια ,συντήρησε λεπτομερώς τις δαγκάνες και τα έμβολα τους και τοποθετήσαμε τις πίσω δισκοπλακες και τα νέα τακάκια ferodo μπρος και πίσω.
Είμαι ακόμη στη διαδικασία στρωσιματος 150χλμ , και η διαφορά είναι χαοτική, σε σημείο που βρίσκομαι σε φάση συνήθειας του πεντάλ από την αμεσότητα και την δύναμη πέδησης που απεκτησε ξανά. Τα παλιά τακάκια όταν τα βγάλαμε και τα είδαμε το υλικό τριβής τους πραγματικά είχε γίνει σαν σίδερο. Δεν ξυνοταν ούτε με κατσαβίδι.

Επειδή το αμάξι έχει πολλά χλμ γύρω στις 250.000 με τα εργοστασιακά μαρκουτσια, μου συνέστησε να τα αντικαταστήσω ανεξάρτητα αν βλέπω φθορά εξωτερικά( εξωτερικά είναι τέλεια ) διότι η όποια φθορά υπάρχει ξεκινάει από το εσωτερικο τους και πιθανό "βυζί" αν πετάξουν και δεν γίνει αντιληπτό θα σκάσει σε ένα βίαιο φρενάρισμα.
Ψάξαμε να βρούμε για σωληνάκια υψηλής της goodridge αλλά δεν έχει έτοιμο Κιτ για το tucson( ενώ έχει για Atos , απίστευτο) και έτσι θα πρέπει να κάνει custom κατασκευή επάνω στις εργοστασιακές βάσεις και διαδρομές. Αυτό το κόστος πάει λίγο ψηλά, ενώ αν υπήρχε έτοιμο Κιτ θα ήταν αρκετά φθηνότερο. Το κακό είναι ότι τα γνησια μαρκουτσια είναι επίσης πανάκριβα και πλησιαζουν το κόστος των custom υψηλής! Δεν ξέρω ακόμη τι να κάνω σε αυτή τη περίπτωση. Πάντως προληπτικά θέλω να τα αλλάξω γιατί έχω πολλά χλμ και συνεχίζω να κάνω πολλά χλμ καθημερινά.

Παρακάτω δείτε μια φωτό από το παλιό τακάκι το οποίο γυαλίζει και η σκληρότητα του είναι απίστευτη.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από cson και 23/05/19 21:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 12/06/19 12:06

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 23/05/19 21:34

cson έγραψε:Πήγα στο συνεργείο του Μωράρη στην Αγια Παρασκευή και μετά από μια πολύ ποιοτική εργασία , και λυπάμαι που το λέω αλλά δεν την κάνει κανένας απολύτως, καθάρισαμε(τα γυαλισε) τα μουαγιε, τα μέτρησε , τοποθετησε μια πάστα αλουμινίου για να αποφευχθεί μελλοντική σκουρια ,συντήρησε λεπτομερώς τις δαγκάνες και τα έμβολα τους και τοποθετήσαμε τις πίσω δισκοπλακες και τα νέα τακάκια ferodo μπρος και πίσω.
Είμαι ακόμη στη διαδικασία στρωσιματος 150χλμ , και η διαφορά είναι χαοτική, σε σημείο που βρίσκομαι σε φάση συνήθειας του πεντάλ από την αμεσότητα και την δύναμη πέδησης που απεκτησε ξανά. Τα παλιά τακάκια όταν τα βγάλαμε και τα είδαμε το υλικό τριβής τους πραγματικά είχε γίνει σαν σίδερο. Δεν ξυνοταν ούτε με κατσαβίδι.



Χαίρομαι που με άκουσες για Μωραρή. Και εμένα μου τον σύστησαν και δε θα σταματήσω να τον συστήνω γιατί η δουλειά που κάνει είναι φοβερή.

Θα πάω την άλλη εβδομάδα γιατί ήρθαν τα σωληνάκια μου υψηλής.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22501
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 12/06/19 22:07
Τοποθεσία: On some racing track...

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό cson » 23/05/19 21:49

Νίκο άκουσα εσένα και άλλους 250 από τα σχόλια που έχουν αφήσει για αυτό το συνεργείο. Είναι όμως ένας σημαντικός παράγοντας στη μέση που είναι η τιμή η οποία ήταν πολύ λογική για την εργασια που έκανε. Πήρε λίγο παραπάνω από ένα συνεργείο που θα έκανε ξεπετα των 20 λεπτών ενώ αυτός δούλευε 2 ώρες πάνω στο αμάξι.
Επειδή έχω συναντήσει και ένα εξαιρετικό μαγαζί φανοποιας και όντως ότι δουλειά κάνει είναι εκπληκτική , είχα πάρει προσφορα για διάφορα μερεμετια στο αμάξι και το κόστος ήταν εξαιρετικά ανυπόφορο πέρα από κάθε φαντασία.
Για αυτό πάντα στα καλά σε φήμη μαγαζιά παω παντα επιφυλακτικός , όμως ευτυχως στη περίπτωση του συγκεκριμένου φρενά πήγαν όλα καλά ,οι τιμές λογικές, και θα πηγαίνω εκεί μόνιμα.

Να τονίσω όμως ότι παίζει μεγάλο ρόλο ο πελάτης. Εμείς που δεν είμαστε άσχετοι καταλαβαίνουμε τι εργασίες κάνει και τι πληρώνουμε και γιατί τρώμε αρκετό χρόνο αναμονής ώστε να τελειώσει το αμάξι.
Ένας άσχετος όμως θα αναρωτηθεί γιατί το συνεργειο μου αλλάζει τακάκια σε 10 λεπτά ενώ αυτός εδώ κάνει 1 ώρα? Μήπως δεν ξερει και το παλεύει? Ενώ ο μηχανικός μου ειναι ατσίδας και τα ξεπεταει σε 10 λεπτά!
Βέβαια ο Μωράρης λόγο γνώσεων και πολύ όρεξης για δουλειά πείθει και τον πιο άσχετο πελάτη για τη σωστή εργασία και έτσι δύσκολα θα ακούσεις κάτι αρνητικό.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από cson και 23/05/19 21:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 12/06/19 12:06

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 23/05/19 21:59

Σημασία έχει ότι έμεινες ικανοποιημένος. :)

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22501
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 12/06/19 22:07
Τοποθεσία: On some racing track...

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 24/05/19 18:50

Ο Μάνος σέβεται αυτό που κάνει και το κάνει καλά, το γνωρίζω από 1ο χέρι γιατί τις μηχανουργικές εργασίες που προκύπτουν εννίοτε τις κάνω εγώ, άλλωστε ούτε 300 μέτρα δεν είμαι από το μαγαζί του.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7546
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 11/06/19 17:01

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό cson » 24/05/19 20:20

21 Quadra έγραψε:Ο Μάνος σέβεται αυτό που κάνει και το κάνει καλά, το γνωρίζω από 1ο χέρι γιατί τις μηχανουργικές εργασίες που προκύπτουν εννίοτε τις κάνω εγώ, άλλωστε ούτε 300 μέτρα δεν είμαι από το μαγαζί του.
Πάνο τι γνώμη έχεις για τα σωληνάκια υψηλής? Αξίζει λες να μπούνε σε ένα συμβατικό αμάξι ή θα χάσει τη προοδευτικότητα στο φρεναρισμα?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 12/06/19 12:06

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 25/05/19 7:30

cson έγραψε:
21 Quadra έγραψε:Ο Μάνος σέβεται αυτό που κάνει και το κάνει καλά, το γνωρίζω από 1ο χέρι γιατί τις μηχανουργικές εργασίες που προκύπτουν εννίοτε τις κάνω εγώ, άλλωστε ούτε 300 μέτρα δεν είμαι από το μαγαζί του.
Πάνο τι γνώμη έχεις για τα σωληνάκια υψηλής? Αξίζει λες να μπούνε σε ένα συμβατικό αμάξι ή θα χάσει τη προοδευτικότητα στο φρεναρισμα?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στην καθημερινότητα δεν θα δείς διαφορές, όταν μεγαλώνει όμως η πίεση στο πεντάλ και τα υγρά είναι ζεστά πχ κατάβαση από βουνό, τότε υπάρχει διαφορά γιατί τα απλά με την θερμοκρασία των υγρών και την πίεση φουσκώνουν και ελαττώνεται η πίεση στα έμβολα κάτι που δεν συμβαίνει με τα υψηλής γιατί στο εσωτερικό τους έχουν σωλήνα από τεφλόν για αντοχή στην θερμοκρασία και το πλέγμα εξωτερικά τους απαγορεύει την διαστολή.

Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή στην τοποθέτηση τους, πρέπει να μελετηθεί το εύρος της κινησιολογίας του τροχού στο πάνω - κάτω και δεξιά - αριστερά ώστε η στήριξη να είναι έτσι που η κίνηση του τροχού και της εύκαμπτης σωλήνας να μην φτάνει στα ρακόρ γιατί αν κουνιέται το σωληνάκι μέχρι την βάση του ρακόρ ξεφεύγει και μένεις χωρίς φρένα, χρειάζεται λοιπόν εμπειρία στην τοποθέτηση, αυττή την ευαισθησία σε εκείνο το σημείο δεν την έχουν τα ελαστικά.

Μπορείς να αγοράσεις ιμιτασιόν ελαστικά μαρκούτσια αν δεν θάλεις να πάρεις τα μαμά, και τα ιμιτασιόν είναι από σωστά εργοστάσια, και να τα τυλίξεις σφιχτά από ρακόρ σε ρακόρ με ψιλό ανοξείδωτο σύρμα 0.6mm και να στερεώσεις τις άκρες του σύρματος πρώτα την αρχή και μετά το τέλος, με μεταλλικούς κολιέδες σαν αυτούς που έχουν οι φούσκες των μπιλιοφόρων, υπάρχουν στο εμπόριο στα βιομηχανικά με 0.5 το κομμάτι, έτσι θα αποκτήσεις καινούργια φτηνά αδιάσταλτα ελαστικά μαρκούτσια χωρίς την ευαισθησία στο φούσκωμα από θερμποκρασία και πίεση όπως και στο σημείο των ρακόρ των υψηλής πίεσης.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7546
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 11/06/19 17:01

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό cson » 25/05/19 15:20

Τα σωληνακια υψηλής μελετήθηκαν ώστε να τοποθετηθούν ακριβώς όπως τα ελαστικά. Ίδια διαδρομή ίδιο μήκος, ίδιες βάσεις . Εννοείς ότι δεν σηκώνουν το παραμικρό ζορισμα σε καμπή γιατί υπαρχει το ενδεχομενο να τσακίσουν κόβοντας τη ροή?
Επίσης κοιτάζοντας το εργοστασιακό υπάρχει ένα σύρμα τυλιγμένο οπως περιέγραψες αλλά δεν ξέρω αν είναι για τον λόγο της διαστολής τους ή για να περιορίζουν λίγο το λύγισμα.Εικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 12/06/19 12:06

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 25/05/19 16:30

cson έγραψε:Τα σωληνακια υψηλής μελετήθηκαν ώστε να τοποθετηθούν ακριβώς όπως τα ελαστικά. Ίδια διαδρομή ίδιο μήκος, ίδιες βάσεις . Εννοείς ότι δεν σηκώνουν το παραμικρό ζορισμα σε καμπή γιατί υπαρχει το ενδεχομενο να τσακίσουν κόβοντας τη ροή?
Επίσης κοιτάζοντας το εργοστασιακό υπάρχει ένα σύρμα τυλιγμένο οπως περιέγραψες αλλά δεν ξέρω αν είναι για τον λόγο της διαστολής τους ή για να περιορίζουν λίγο το λύγισμα.Εικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Εννοώ να μην κουνιέται το σωληνάκι εκεί που ενώνεται με το ρακόρ, στα σημεία που σου δείχνω, το σωληνάκι πρέπει να κάνει ένα βρόγχο προς τα κάτω, να είναι στερεωμένο πρίν τα ρακόρ και όλες τις κινήσεις του τροχού να τις απορροφά ο βρόγχος, δεν εννοώ να μην τσακίσει και κόψει τη ροή, αν κουνιέται το σωληνάκι στην ένωση στη βάση του ρακόρ, κόβεται και χάνεις τα υγρά, μένεις χωρίς φρένα, και περιμένεις να έχεις το σωστό δεύτερο κύκλωμα φρένων να σε σώσει.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7546
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 11/06/19 17:01

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό piii » 27/05/19 11:42

Απόκτησα τελευταία το εξης πρόβλημα με τα φρένα, και με ανησυχεί γιατί μπορεί να γίνει στραβή....
Αν φρενάρω απότομα σε επίπεδη άσφαλτο συμπεριφέρεται κανονικά το abs.
Εαν όμως φρενάρω σε επιφάνεια που είναι ανώμαλη, βλέπε λακούβα, το πεντάλ φαίνεται να "βουτάει"
και η δύναμη φρεναρίσματος μειώνεται δραματικά. Αν αφήσω το πόδι απο το φρένο και ξαναπατήσω επανέρχεται στα φυσιολογικά.
Το αμάξι είναι octavia 5 του 2005
Δεν εμφανίζει κάποια ένδειξη στο ταμπλώ για σφάλμα. Πρόσφατα αλλάχτηκαν δίσκοι και τακάκια μπροστά, και έχει επίσης αλλαγμένα πρόσφατα υγρά φρένων.
Θα βαλω απόγευμα διαγνωστικό να δω μην τυχόν βγάζει βλάβη στον εγκεφαλο.
Τι διάολο μπορεί να είναι όμως;
piii
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1301
Εγγραφή: 11/04/03 13:30
Last Visit: 12/06/19 17:39
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό Antonis55 » 27/05/19 12:25

Η αδερφή μου, με πρόσφατα αλλαγμένα φρένα (δίσκους, τακάκια, υγρά - εμπρός και πίσω), όταν κάνει όπισθεν (με ή χωρίς ταχύτητα), ακούγεται κάτι να βρίσκει και κάνει θόρυβο. Ακούει τον ήχο, από το μπροστινό σύστημα. Τι μπορεί να είναι; Οπτικά δεν φαίνεται κάτι.
Antonis55
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: 19/08/18 14:28
Last Visit: 14/06/19 5:39

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό cson » 14/06/19 23:46

Nikos! έγραψε:
cson έγραψε:Πήγα στο συνεργείο του Μωράρη στην Αγια Παρασκευή και μετά από μια πολύ ποιοτική εργασία , και λυπάμαι που το λέω αλλά δεν την κάνει κανένας απολύτως, καθάρισαμε(τα γυαλισε) τα μουαγιε, τα μέτρησε , τοποθετησε μια πάστα αλουμινίου για να αποφευχθεί μελλοντική σκουρια ,συντήρησε λεπτομερώς τις δαγκάνες και τα έμβολα τους και τοποθετήσαμε τις πίσω δισκοπλακες και τα νέα τακάκια ferodo μπρος και πίσω.
Είμαι ακόμη στη διαδικασία στρωσιματος 150χλμ , και η διαφορά είναι χαοτική, σε σημείο που βρίσκομαι σε φάση συνήθειας του πεντάλ από την αμεσότητα και την δύναμη πέδησης που απεκτησε ξανά. Τα παλιά τακάκια όταν τα βγάλαμε και τα είδαμε το υλικό τριβής τους πραγματικά είχε γίνει σαν σίδερο. Δεν ξυνοταν ούτε με κατσαβίδι.



Χαίρομαι που με άκουσες για Μωραρή. Και εμένα μου τον σύστησαν και δε θα σταματήσω να τον συστήνω γιατί η δουλειά που κάνει είναι φοβερή.

Θα πάω την άλλη εβδομάδα γιατί ήρθαν τα σωληνάκια μου υψηλής.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Τελικά έβαλες τα σωληνάκια υψηλής? Εντυπωσεις?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 12/06/19 12:06

Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 14/06/19 23:52

cson έγραψε:
Nikos! έγραψε:
cson έγραψε:Πήγα στο συνεργείο του Μωράρη στην Αγια Παρασκευή και μετά από μια πολύ ποιοτική εργασία , και λυπάμαι που το λέω αλλά δεν την κάνει κανένας απολύτως, καθάρισαμε(τα γυαλισε) τα μουαγιε, τα μέτρησε , τοποθετησε μια πάστα αλουμινίου για να αποφευχθεί μελλοντική σκουρια ,συντήρησε λεπτομερώς τις δαγκάνες και τα έμβολα τους και τοποθετήσαμε τις πίσω δισκοπλακες και τα νέα τακάκια ferodo μπρος και πίσω.
Είμαι ακόμη στη διαδικασία στρωσιματος 150χλμ , και η διαφορά είναι χαοτική, σε σημείο που βρίσκομαι σε φάση συνήθειας του πεντάλ από την αμεσότητα και την δύναμη πέδησης που απεκτησε ξανά. Τα παλιά τακάκια όταν τα βγάλαμε και τα είδαμε το υλικό τριβής τους πραγματικά είχε γίνει σαν σίδερο. Δεν ξυνοταν ούτε με κατσαβίδι.



Χαίρομαι που με άκουσες για Μωραρή. Και εμένα μου τον σύστησαν και δε θα σταματήσω να τον συστήνω γιατί η δουλειά που κάνει είναι φοβερή.

Θα πάω την άλλη εβδομάδα γιατί ήρθαν τα σωληνάκια μου υψηλής.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Τελικά έβαλες τα σωληνάκια υψηλής? Εντυπωσεις?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι, έβαλα!

Πρώτα απ'ολα ο άνθρωπος είναι μεγάλο ψυχακι με τη καλή έννοια πάντα.

Αφού τα τοποθετησαμε:

Εικόνα

Μετά ο θεός επεσε κάτω από το αυτοκίνητο αφού πάτησε η ανάρτηση με καθρέπτη για να δει μήπως έχουν πιαστεί πουθενά...

Εικόνα

Από εντυπώσεις, το πεντάλ το νιώθω λίγο πιο άμεσο, πιο γεμάτο και πολύ ομοιογενές από την αρχή μέχρι το τέλος. Στη πίεση στη Πεντέλη δε κατάλαβαν Χριστό. Δε κουράστηκαν ποτέ. Δε ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά μια μικρή διαφορά τη νιώθω.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22501
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 12/06/19 22:07
Τοποθεσία: On some racing track...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 17 επισκέπτες