23/07/18 4:23

Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό panos2171 » 06/06/18 19:22

UΝικος Ζαφειροπουλος έγραψε:Το αμάξι δεν κάνει τίποτα ρε παιδί είναι λες και δουλεύει κανονικά ούτε κάτι ακούγεται ούτε ρεταρει τίποτα απλά δεν πάει καθόλου καλά αυτός που το πήρα μου είπε ότι του χαμήλωσαν την πίεση τις τουρμπίνας.. μάλλον θα θέλει ψάξιμο καλό για να δούμε τι είναι το θέμα είναι να μην με ξηλώσει ο μηχανικός..


Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω. Τότε γιατί το πήρες; Κατ αρχήν πόσα χιλιόμετρα γράφει το οδόμετρο; Μιλάμε για αυτοκίνητο 18ετιας οπότε με έναν πρόχειρο υπολογισμό αν πούμε ότι έκανε 15k/έτος τότε τώρα πρέπει να έχει πάνω από 260.000χλμ πραγματικά. Αν προσθέσουμε ότι είναι turbo και από ένα σημείο και μετά πειραγμένο δε θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο ότι το μοτέρ έχει ψωφίσει.
Δες πιέσεις τουρμπίνας, γενικά τη χαρτογράφηση και βάλτο και σε ένα δυναμόμετρο να δεις τι γίνεται.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
panos2171
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12334
Εγγραφή: 06/12/07 19:46
Last Visit: 20/07/18 17:12

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 06/06/18 19:49

r200 έγραψε:
Κώστας-Χανιά έγραψε:
r200 έγραψε:ολα παιζουν, καλοπροαιρετες ολες οι αποψεις σας
Ότι καίει 250ml λαδιού κάθε 1000 χλμ. ΔΕΝ πρόκειται να φανεί καπνός από εξάτμιση. Πρέπει να ανέβει η κατανάλωση αρκετά για να το δεις.
Την επόμενη φορά που θα πας κτέο 2-3 μέρες πρίν περάσεις αν μπορείς-ξέρεις κάποιον ηλεκτρολόγο κάνε του ¨συμφωνία¨ να αλλάξεις τον λ αλλά αν δεν φταίει αυτός να σου ξαναβάλει τον παλιό. Αν υπήρχε θέμα με τον καταλύτη πιστεύω θα έδειχνε το αντίθετο δηλαδή περισσότερες εκπομπές στο στροφάρισμα μια που δε θα προλάβαινε τις καταλύσεις.

τον αγορασα τον λαμδα, αλλα για να βγει απο την πολλαπλη εξαγωγης, πρεπει να βγει εξω η πολλαπλη εξαγωγης ειναι κρυμμενος απο την πισω μερια της αναμεσα και πισω βλεπει στο μπλοκ, θα πρεπει να παραγγειλω και φλατζες πολ/πλης εξαγωγης και διπλου σωληνα που εδω ρωτησα κανεις δεν τα εχει οποτε εξωτερικο +20 μερες....
και για να ελευθερωθει η πολ/πλη εξαγωγης να ανοιξουν τα 2 σωληνακια του ac, επιπλεον φλατζες και αδειασμα κ γεμισμα φρεον και ολα αυτα για τον λαμδα :slap: βασιλικα εξοδα θα του κανω για να βγει :lol:
πραγματικα πιο φθηνα θα μου βγει αν του ανοιξω χωρο απο τη φλατζα κεφαλης, με ενα 25Ε και αντε γεια να τον στειλω τον λαμδα
κατι ακομη απο μπεκ βενζινης παιζει να ειναι; μετα αυτο μονο εμεινε :vava:
υγ: εχω παραγγειλει καινουριο αισθητηρα θερμοκρασιας και βαρομετρικης πιεσης, θα το βρω που θα παει... :sorry: το παλιο το πραγμα να φευγει

Δυστυχώς υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Αν δε κλείνει εντελώς για παράδειγμα ή λόγου φθοράς ρίχνει παραπάνω καύσιμο.
Σε καταλαβαίνω αδερφέ και σε ρωτώ, αξίζει να ασχοληθείς; Η κατανάλωση έχει αυξηθεί;
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 19/07/18 21:02

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 08/06/18 5:45

Χθες βράδυ μου έκανε ενα κουφο όταν πηγα να το βαλω μπροστά. Χτυπησε η μιζα 5-6 φορες, δν συνεχισα, γυρισα το κλειδί και το ξαναβαλα πήρε. Φταίει οτι δν περίμενα καθόλου να σβησουν τα λαμπαε του κατραν και ετυχε?
Επι την ευκαιρία λογω πολλων αναψε σβησε σε αγροτικο δρόμο μετρησα ρελαντί την ταση στους πολους της μπαταρίας, 13,4V. Νομίζω πως είναι λίγο, θα μετρησω και την μπαταρία μετά απο πολλες ωρες σβηστο. Ετοιμάζομαι για δυναμο ή κανενας αυτοματος-ψυχρη κολληση είναι έτοιμη να τα φτυσει?
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 08/06/18 11:00

Κώστας-Χανιά έγραψε:Δυστυχώς υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Αν δε κλείνει εντελώς για παράδειγμα ή λόγου φθοράς ρίχνει παραπάνω καύσιμο.
Σε καταλαβαίνω αδερφέ και σε ρωτώ, αξίζει να ασχοληθείς; Η κατανάλωση έχει αυξηθεί;

Ο λαμδα ηταν απο τους πρωτους με 4 καλωδια, τον βρηκα ακριβως ιδιο και γραφει με διαρκεια 160.000χλμ, πληρωσα κατι παραπανω και πηρα με 4 καλωδια ιδια μαρκα, θερμαινομενο και διαρκεια 240.000χλμ εχει λιγο διαφορετικη σχεδιαση στις τρυπες.
Η εργασια δικια μου, απλα ετσι για το γαμωτο να μην υπερβαινει και να μην ειναι στο οριο τα καυσαερια :oops:
Υγ: Απο μυρωδια πισω, σαν να ειναι λιγο πλουσιο
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 15/07/18 17:01

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 08/06/18 11:03

W202 AMG έγραψε:Χθες βράδυ μου έκανε ενα κουφο όταν πηγα να το βαλω μπροστά. Χτυπησε η μιζα 5-6 φορες, δν συνεχισα, γυρισα το κλειδί και το ξαναβαλα πήρε. Φταίει οτι δν περίμενα καθόλου να σβησουν τα λαμπαε του κατραν και ετυχε?
Επι την ευκαιρία λογω πολλων αναψε σβησε σε αγροτικο δρόμο μετρησα ρελαντί την ταση στους πολους της μπαταρίας, 13,4V. Νομίζω πως είναι λίγο, θα μετρησω και την μπαταρία μετά απο πολλες ωρες σβηστο. Ετοιμάζομαι για δυναμο ή κανενας αυτοματος-ψυχρη κολληση είναι έτοιμη να τα φτυσει?

μολις μετρησα 14.2Volt
ο φορτιστης μπαταριας, φορτιζε με 13.9Volt, τοτε που το ειχα μετρησει
πριν χρονια που ειχα παει σε ηλεκτρολογο να μου κανει επισκευη επειδη μου αναψε λαμπακι μπαταριας οτι δεν φορτιζε, του ρωτησα αν δεν υπηρχε λαμπακι μπαταριας πως θα καταλαβαινα οτι φταιει ο δυναμος και μου ειπε αν μετρησεις την ωρα που δουλευει κατω απο 14.1Volt, τοτε καποιο προβλημα εχει
τωρα δεν ξερω αν αυτο που ειπε ως ελαχιστη τιμη 14.1V ισχυει για ολα ή ο καθε κατασκευαστης εχει καποια διαφορετικη τιμη μεγαλυτερη ή μικροτερη απο αυτη που ανεφερε
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 15/07/18 17:01

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό BASSstarlet » 08/06/18 11:31

Κανονικά είναι 14.3volt, ακόμα και 13.8 σε μερικές περιπτώσεις, εκεί ίσως χρειάζεται καλύτερες «γειώσεις».
no more Mr. Nice Guy.
BASSstarlet
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2308
Εγγραφή: 22/12/02 0:48
Last Visit: 19/07/18 21:14

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 08/06/18 13:56

Η μπαταρία το πρωι μετά απο ώρες σβηστο μου έδειξε 12,51(με ενα λαμπακι ανοιχτο). Αρα είναι οκ η μπαταρία.
Με το δυναμο τώρα, περιμένω να παραδωσει πνεύμα?
Σε ποιο σημείο να προσθέσω γειωσεις?
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 08/06/18 15:07

με το δυναμο εχω παρατηρησει, φθορα στα καρβουνακια με αποτελεσμα καποιο να μην κανει επαφη, ο αυτοματος ο ιδιος να χαλασει, η καποια κολληση στον αυτοματο να χαλασει, ειναι αυτα που εχω συναντησει
το καλο σε καποια μοντελα, αντικαθιστας το κομματι του αυτοματου και εισαι οκ, σε αλλα χρειαζεται να ανοιξεις το ιδιο το δυναμο η κατι αλλο, παρακολουθησε το παντως μην σε αφησει στα ξαφνικα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 15/07/18 17:01

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό LANCIANOS » 08/06/18 16:15

Mε 12.51 V είσαι ακριβώς στο όριο μίνιμουμ φορτισμένης , τα 12,6 V είναι η τάση μίνιμουμ αποθήκευσης στο ράφι .
Μέτρησε με τέστερ την μπαταρία για την εσωτερική αντίσταση και την συνολική της κατάσταση όπως και του αλτενέιτορ.
Αν είναι κάνα δύο χρόνων μπαταρία τότε κάπου-κάπως δεν φορτίζεται ή έχεις απώλειες …
Και έρχονται και οι ζέστες , πρόσεχε…
Άβαταρ μέλους
LANCIANOS
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09/08/13 17:44
Last Visit: 16/07/18 2:03

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 08/06/18 16:23

Όπως ειχε γράψει και ενα αλλο μελος στο w202 δν σηκώνει 14,4V ταση αρα μενουν ξεφορτιστες. 2χρονων νμζω είναι 100Ah 900EAN Exide. Απο καινούργια δν θυμάμαι να ειδα πανω απο 12,6V,πρέπει να κοιταξω το αντίστοιχο ποστ μου.
Η τάση στο ρελαντί με προβληματιζει. Εν τω μεταξύ κοιταω για δυναμο και απο w203 αλλά και αυτα 14V γραφουν πως σηκωνουν. Καρβουνακι ριχνει ετσι την ταση? Λογικά οι ψυχρες κολλησεις και ο αυτοματος υποθέτω ότι μια και εξω χαλανε.
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 08/06/18 16:36

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... start=3465
Θα συγκρινω τις τότε μετρήσεις μου με τις τωρινες!
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό r200 » 08/06/18 19:19

W202 AMG έγραψε:Όπως ειχε γράψει και ενα αλλο μελος στο w202 δν σηκώνει 14,4V ταση αρα μενουν ξεφορτιστες. 2χρονων νμζω είναι 100Ah 900EAN Exide. Απο καινούργια δν θυμάμαι να ειδα πανω απο 12,6V,πρέπει να κοιταξω το αντίστοιχο ποστ μου.
Η τάση στο ρελαντί με προβληματιζει. Εν τω μεταξύ κοιταω για δυναμο και απο w203 αλλά και αυτα 14V γραφουν πως σηκωνουν. Καρβουνακι ριχνει ετσι την ταση? Λογικά οι ψυχρες κολλησεις και ο αυτοματος υποθέτω ότι μια και εξω χαλανε.

2 βιδες κομματι, το πετας το αλλαζεις με καινουριο
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
r200
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 04/12/10 12:18
Last Visit: 15/07/18 17:01

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 08/06/18 21:23

Και στις 2500σαλ ιδια ταση 13,6-13,7V. Θα αλλαξω κ μπαταρία στο πολυμετρο.....αλλιώς τι παίζει να είναι στο δυναμο?
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 18/07/18 21:41

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό cson » 09/06/18 2:18

r200 έγραψε:ερωτηση για καυσαερια, εχουμε στο ρελαντι CO% 0.30 HC 118
υψηλες στροφες CO% 0.04 HC 72 λ=0.985
εχω ψαξει με τον εξατμιστα σχολαστικα δεν βρηκαμε καποια τρυπα στην εξατμιση
παντα ταλαιπωρουσε με HC στο ρελαντι, 1 βδομαδα πριν το παω καθαρισα πεταλουδα γκαζιου, φιλτρο αερος, φιλτρο βενζινης, καινουρια 5 μπουζοκαλωδια bosch, καινουρια 4 μπουζι bosch με διακενο 0.9 οπως οριζει ο κατασκευαστης το επαληθευσα με φιλερ, αλλαγη φιλτρο λαδιου και το λαδι με 5w/40 οπως παντα η καταναλωση λαδιου ειναι 200-300ml το πολυ ανα 1000χλμ αναλογα το ρυθμο. Εχει εναν αισθητηρα λ στην πολλαπλη εξαγωγης με 4 καλωδια, 1 αισθητηρα βαρομετρικης πιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης και τον αισθητηρα θερμοκρασιας που διαβαζει ο εγκεφαλος, αυτοι ειναι ολοι οι αισθητηρες που εχει, με εγκεφαλο και ψεκασμο πολλαπλων σημειων euro 2.
το θεμα ειναι πως ζοριζει καθε φορα απο καυσαερια με υδρογονανθρακες, οφειλεται σε φθαρμενο αισθητηρα λαμδα;
αυτοι στο κτεο λενε πως ειναι απο καψιμο λαδιου παρολο που δεν βγαζει καπνο η εξατμιση, αν καιει 250ml λαδι/1000χλμ δικαιολογειται να εχει στο οριο η και ψηλους HC;
εχει 250.000χλμ και δεν εχει αλλαχτει ο αισθητηρας λ και οι παραπανω αισθητηρες που εχω αναφερει
Το αμάξι έχει ντιστριμπιτέρ? Τοτε αλλαζεις χθες καπάκι και ράουλο. Αν θες και ενα πολλαπλασιαστή. Τι αμάξι είναι? Έπειτα ανοίγεις καταλύτη και βλέπεις τις κυψέλες του απο τη πλευρα του κινητήρα αν έχει φθορά. Αν δεν έχει αλλακτει ποτε βάλε εναν μεταλλικό universal. Αν ψαξεις στα μηνύματα μου στο θεμα των καταλυτών θα δεις τι ειχα πάθει με ενα λανσερ .
Για να ολοκληρωθεί το πακέτο ανάνηψης του οχήματος, καλο ειναι κανεις και ενα καθαρισμό μπεκ, μπορεί η βεντάλια ψεκασμού να είναι χαλια ή και να κατουραει κάποιο μπεκ στο ρελαντί ,κάτι που δεν φένεται στις υψηλές στροφές.
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3180
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 20/07/18 14:34

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό BASSstarlet » 14/06/18 21:37

Άσχετο με αυτοκίνητο, αλλά το παρακάτω γυαλιστικό τι διαφορά έχει από τον απλό κύλινδρο;
Εικόνα
no more Mr. Nice Guy.
BASSstarlet
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2308
Εγγραφή: 22/12/02 0:48
Last Visit: 19/07/18 21:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες