19/12/18 16:33

Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 08/07/18 17:56

Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Last Visit: 16/07/18 20:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 08/07/18 18:00

Ποιο σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχει κόφτη; Πάντως αφού δεν έχει κόφτη, θεωρητικά μπορεί να στροφάρει μέχρι να αυτοκταστραφεί και δεν θα σταματήσει μόνο του σε κάποιο σημείο.

Σχετικά με τις αλλαγές, το καλύτερο είναι όσο πιο ψηλά επιτρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο, ώστε να πέσεις πάλι σε ΣΑΛ υψηλής απόδοσης. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι δεν θα έχει μεγάλη πτώση απόδοσης τόσο ψηλά. Μέγιστη ισχύς στις 5700 σημαίνει ότι 2000 ΣΑΛ παραπάνω θα έχει απλά ξεψυχίσει.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42702
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 15/12/18 13:01
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Super@T » 08/07/18 19:31

Εικόνα
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 30/09/18 11:43

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 09/07/18 12:06

Καμιά άλλη άποψη;;;
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Last Visit: 16/07/18 20:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Super@T » 09/07/18 13:46

Αν μας έλεγες και σε πιο αμάξι αναφέρεσαι...
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 30/09/18 11:43

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 09/07/18 16:02

Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ. :)
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Last Visit: 16/07/18 20:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό adensa » 09/07/18 19:26

G117 έγραψε:Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ. :)

Γιατί θες να το σπάσεις;Καλά δεν έζησε μέχρι τώρα;
adensa
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1105
Εγγραφή: 22/03/15 10:29
Last Visit: 16/12/18 12:41

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 09/07/18 19:52

G117 έγραψε:Καμιά άλλη άποψη;;;
μέχρι 7000
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 14/12/18 23:10
Τοποθεσία: Στο διάολο.

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 09/07/18 20:27

Ασε τη γρια στον πονο της.
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2223
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 19/07/18 21:05
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό nickolas » 15/07/18 15:11

Θέλεις ένα διάγραμμα ιπποδύναμης για να αποφασίσεις με ακρίβεια. To σημαντικό είναι η ιπποδύναμη.
Αν για παράδειγμα στον κόφτη 7800 δίνει 100 άλογα και στην αλλαγή ας πούμε 2α κόφτη σε 3η πέφτεις στις 5000σαλ όπου δίνει 105 άλογα, αλλάζεις πολύ αργά.

Αν δεν το έχεις, με βάση αυτά που έγραψες το "ψωμί" σου θα είναι χονδρικά ανάμεσα στις 5.500σαλ και τις 7200σαλ.
"ΜΗ ΘΡΗΝΕΙΤΕ, ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ, ΜΗΝ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΤΕ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ"

ΣΠΙΝΟΖΑ
nickolas
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4913
Εγγραφή: 27/10/03 14:33
Last Visit: 11/12/18 17:50

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 16/07/18 19:25

Έχω διάγραμμα της ιπποδύναμης. Αυτό δείχνει πως η ιπποδύναμη είναι σταδιακά αυξανόμενη μέχρι 5.700 και από εκεί μέχρι τις 6.700 όπου η γραμμή της ιπποδύναμης πάει ευθεία, βρίσκεται η μέγιστη τιμή της, ενώ από εκεί και μετά μέχρι τις 7.800 που πάει πέφτει (άρα αν και στροφάρει, η ιπποδύναμη κατεβαίνει). Θεωρητικά δεν έχει νόημα να ξεπερνώ τις 7.000 χονδρικά;;; Η ροπή δεν έχει καμία σχέση με το όλο θέμα;;;; Αν είχε κόφτη θα άλλαζα όπως όλοι σχεδόν, πριν από αυτόν αλλά τώρα δεν υπάρχει αυτό το ακριβές όριο στροφών που να μην το ξεπερνώ, έχοντας ταχύτητα μέσα (π.χ. από 2α σε 3η).
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Last Visit: 16/07/18 20:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό nickolas » 19/07/18 20:27

Θες ανά πάσα στιγμή να έχεις όσο περισσότερη ιπποδύναμη γίνεται. Άρα αν στο ανέβασμα πέφτεις σε στροφές που η ιπποδύναμη είναι μικρότερη, ανεβάζεις νωρίς.
Ιδανικά θες η ιπποδύναμη πριν και μετά από την αλλαγή να είναι η ίδια. Οπότε δες πόσο πέφτουν οι στροφές σε κάθε αλλαγή και μελέτησε το διάγραμμά σου για να βρεις τα ιδανικά σημεία.

Η ροπή για αυτό που θες και ρωτάς δεν παίζει ρόλο (για την ακρίβεια δεν είναι χρήσιμη για την εξαγωγή συμπερασμάτων)
"ΜΗ ΘΡΗΝΕΙΤΕ, ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ, ΜΗΝ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΤΕ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ"

ΣΠΙΝΟΖΑ
nickolas
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4913
Εγγραφή: 27/10/03 14:33
Last Visit: 11/12/18 17:50


Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 13 επισκέπτες