16/06/19 23:36

Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?(Βάσει χώρας προέλευσης)

Γαλλικό -ΝΑΙ
111
17%
Γαλλικό -ΟΧΙ
24
4%
Ιαπωνικό-ΝΑΙ
177
28%
Ιαπωνικό-ΟΧΙ
7
1%
Κορεάτικο-ΝΑΙ
32
5%
Κορεάτικο-ΟΧΙ
1
0%
Γερμανικό(+VAG Group)-NAI
123
19%
Γερμανικό(+VAG Group)-OXI
39
6%
Ιταλικό-ΝΑΙ
107
17%
Ιταλικό -ΟΧΙ
14
2%
 
Σύνολο ψήφων : 635

Δημοσίευσηαπό endless » 25/08/07 13:53

Nikos120i έγραψε:Ιταλικό είχα...και η απάντησή μου είναι "ΟΧΙ".

...
τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ,
λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ
...


απορω πως αντεξες με τοσα προβληματα αξιοπιστιας 3χρονια...
καλα εκανες και το διωξες το ρημαδι... :whistlink:
μα καλα εισαι σοβαρος?
που κολλαει στην αξιοπιστια ο γρατζουνισμενος λεβιες?
σου αναψε το λαμπακι, φανταζομαι το εβαλες στο examiner και σβηστηκε η ενδειξη... σιγα το πραγμα...

κατα τα αλλα κραζεις για τη χαμηλη μεταπωληση των αλφα... :shifty:
Άβαταρ μέλους
endless
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 05/04/06 12:23
Last Visit: 30/12/14 14:34

Δημοσίευσηαπό DimitriS60 » 25/08/07 15:30

Audi A4 1600 MY2001:

Μετά απο 50000km δεν εχει παρουσιάσει τίποτα , πέρα απο τον 3 φορές καμμένο πολλαπλασιαστή που στην ουσία είναι πρόβλημα εκ γεννετής ολων των 1.6.

Volvo S60 12000km:

Τίποτα το περίεργο μεχρι τώρα εκτος από το αμπραγιαζ που ''έτριζε'' αλλα εφτιαξε με λίγο λάδι. :roll:

Οσον αφορά το RX-7 κρατιέται πολυ καλα , αφου συντηρείται με ευλάβεια. :roll:
''If you feel that you have control , then you are not going fast enough.''
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimitriS60
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1894
Εγγραφή: 22/06/07 23:19
Last Visit: 08/09/14 21:39

Δημοσίευσηαπό FlowerPower » 25/08/07 20:39

Εβαλα το κυριο αυτοκινητο της οικογενειας, ενα Subaru Legacy tou '99 με το οποιο γινονται οι μετακινησεις εκτος πολης κλπ.

στα 8 χρονια που το εχουμε δεν χρειαστηκε να αλλαξουμε ουτε μπαταρια. Μονο λαδακι και το φιλτρο αερα.

Φυσικα δεν ειναι πολυ αντιπροσωπευτικο γιθατι εχει μονο 75.000 χλμ.

Το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας (twingo) παρουσιαζει συχνα προβλημα με τον γρυλο των παραθυρων χωρις καποιο αλλο σοβαρο προβλημα
Not all those who wander are lost
Άβαταρ μέλους
FlowerPower
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: 03/11/03 15:20
Last Visit: 17/12/09 17:12

Δημοσίευσηαπό pilotos » 25/08/07 21:48

endless έγραψε:
Nikos120i έγραψε:Ιταλικό είχα...και η απάντησή μου είναι "ΟΧΙ".

...
τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ,
λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ
...


απορω πως αντεξες με τοσα προβληματα αξιοπιστιας 3χρονια...
καλα εκανες και το διωξες το ρημαδι... :whistlink:
μα καλα εισαι σοβαρος?
που κολλαει στην αξιοπιστια ο γρατζουνισμενος λεβιες?
σου αναψε το λαμπακι, φανταζομαι το εβαλες στο examiner και σβηστηκε η ενδειξη... σιγα το πραγμα...

κατα τα αλλα κραζεις για τη χαμηλη μεταπωληση των αλφα... :shifty:

Hσουν και alfistas παναθεμα σε...
156 μοντελο 2000 με 46.000χλμ.Καθαρα αμαξι βολτας και σκισηματος.Δεν εχει βγαλει τπτ παρα μονο 1 σετ ψαλιδια και ενα μεταβλητο.Ιταλικο-Ναι
Άβαταρ μέλους
pilotos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 07/12/06 0:49
Last Visit: 26/12/18 23:55

Δημοσίευσηαπό A-Viper7 » 25/08/07 22:54

pilotos έγραψε:Hσουν και alfistas παναθεμα σε...
156 μοντελο 2000 με 46.000χλμ.Καθαρα αμαξι βολτας και σκισηματος.Δεν εχει βγαλει τπτ παρα μονο 1 σετ ψαλιδια και ενα μεταβλητο.Ιταλικο-Ναι


Συνολικό κόστος αυτών;
Άβαταρ μέλους
A-Viper7
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5520
Εγγραφή: 31/03/03 22:15
Last Visit: 03/05/18 14:46
Τοποθεσία: Λέστα/Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό charmak66 » 26/08/07 11:31

46.000 δεν είναι και κάνα φοβερό νούμερο. :hmmm:
Ξάφνου σαν ξεπροβόδισε το Steamer Tank “Fjord Folden”
Όπου έφευγε καπνίζοντας για τα νησιά Λοφούτεν…
Άβαταρ μέλους
charmak66
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18074
Εγγραφή: 13/02/03 17:10
Last Visit: 11/09/14 12:15
Τοποθεσία: Nyksund

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 26/08/07 12:01

endless έγραψε:
Nikos120i έγραψε:Ιταλικό είχα...και η απάντησή μου είναι "ΟΧΙ".

...
τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ,
λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ
...


απορω πως αντεξες με τοσα προβληματα αξιοπιστιας 3χρονια...
καλα εκανες και το διωξες το ρημαδι... :whistlink:
μα καλα εισαι σοβαρος?
που κολλαει στην αξιοπιστια ο γρατζουνισμενος λεβιες?

σου αναψε το λαμπακι, φανταζομαι το εβαλες στο examiner και σβηστηκε η ενδειξη... σιγα το πραγμα...

κατα τα αλλα κραζεις για τη χαμηλη μεταπωληση των αλφα... :shifty:


Και βέβαια καλά έκανα...αλλά όταν κάνεις quote...να το κάνεις σωστά...και όχι ότι σε συμφέρει...στη τελική μετοχές έχεις στη φίρμα? Ξανακάνω λοιπόν quote το ποστ μου...για να μου πεις εσύ αν είχα ή όχι προβλήματα αξιοπιστίας...γιατί δεν είχα μόνο όπως λες ένα γρατζουνισμένο λεβιέ και ένα λαμπάκι...

Όσο για τη μεταπώληση...10,000 ευρώ "χαμένα" σε 3 χρόνια...! Καλή φάση ε? :lol:

Και σε παρακαλώ...μη μου λες "σιγά το πράγμα" γιατί εγώ ξέρω τι τράβηξα στα πήγαινε-έλα στα συνεργεία...σε ταξί...και σε χαμένες ώρες χωρίς αυτοκίνητο!!! :rant:

Nikos120i έγραψε:Ιταλικό είχα...και η απάντησή μου είναι "ΟΧΙ".

Φοβάμαι ότι αυτή η έρευνα δεν είναι και τόσο αξιόπιστη καθώς ενδεχομένως να υπάρχει έλλειψη αντικειμενικότητας.

Προσωπικά, θα συζητήσω για τη δική μου εμπειρία με την 147...και μπορεί ο καθένας να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Από προσωπική εμπειρία, λοιπόν, η 147 που είχα ήταν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο EVER που είχα ποτέ στη κατοχή μου. Έχω αλλάξει συνολικά 3 αυτοκίνητα μέχρι τώρα...και ήταν 2 Γερμανικά (OPEL Vectra & Corsa) και ένα Γιαπωνέζικο (Mazda 626 V6 στην Αμερική)...πέρα από την Alfa.

Στην Alfa λάδια άλλαζα κάθε 8000 με 10000κμ...σέρβις κάθε χρόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Έβαζα πάντα και μόνο VPower...το φρόντιζα σαν τα μάτια μου (έχοντας ακούσει ότι τα Ιταλικά "χαλάνε")...δε το πίεζα πολύ, κόφτες κλπ δηλαδή. Να φανταστείτε ότι στα 52000κμ που του έκανα ζήτημα είναι αν 4-5 φορές πέρασα τις 6000 στροφές.

Αποτέλεσμα? Συμπλέκτης στα 30000κμ (ΠΟΤΕ δεν είχα πρώτη στο φανάρι περιμένοντας να ανάψει), τρόμπα βενζίνης στα 5000κμ, τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ, μπροστινό ψαλίδι (έτριζε από μόνο του), διακόπτης πορτ-μπαγκάζ (ηλεκτρικός είναι...δεν άνοιγε σε κάποια φάση με βαλίτσες πίσω μάλιστα), κάηκαν όλες οι λάμπες γύρω-γύρω μέσα στον πρώτο χρόνο, καπάκι αερόσακου στραβοβαλμένο, λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, αλλαγή σωλήνα βενζίνης επειδή "πέταγε" έξω τη βενζίνη όταν έφτανε στο φουλ το ρεζερβουάρ όταν γέμιζα στο βενζινάδικο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ ...και αν θυμηθώ κι άλλα θα σας πω. Δε τα θυμάμαι και όλα. Ήταν η προ-FL, μοντέλο του 2004.


Επίσης ξέχασα να γράψω για το διακόπτη του φλας που στα 40000κμ χάλασε...και δεν έσβηνε το φλας!! :rant: ...πάλι καλά που το ξεφορτώθηκα. Ιταλικό...ΠΟΤΕ ξανά! ΤΕΛΟΣ!
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22501
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 12/06/19 22:07
Τοποθεσία: On some racing track...

Δημοσίευσηαπό pilotos » 26/08/07 16:18

A-Viper7 έγραψε:
pilotos έγραψε:Hσουν και alfistas παναθεμα σε...
156 μοντελο 2000 με 46.000χλμ.Καθαρα αμαξι βολτας και σκισηματος.Δεν εχει βγαλει τπτ παρα μονο 1 σετ ψαλιδια και ενα μεταβλητο.Ιταλικο-Ναι


Συνολικό κόστος αυτών;

300 euro
Άβαταρ μέλους
pilotos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 07/12/06 0:49
Last Visit: 26/12/18 23:55

Δημοσίευσηαπό A-Viper7 » 26/08/07 16:55

Σε 3 Nissan που είχαμε/έχουμε αλλάξαμε μόνο μπαταρίες... :iconcool:

Από το 89 μέχρι σήμερα 3χ50=150
Άβαταρ μέλους
A-Viper7
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5520
Εγγραφή: 31/03/03 22:15
Last Visit: 03/05/18 14:46
Τοποθεσία: Λέστα/Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό pilotos » 26/08/07 17:05

Mην βαζεις τις μπαταριες μεσα..Μιλησες για το ευαισθητο σημειο μου... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 07/12/06 0:49
Last Visit: 26/12/18 23:55

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 26/08/07 18:03

A-Viper7 έγραψε:Σε 3 Nissan που είχαμε/έχουμε αλλάξαμε μόνο μπαταρίες... :iconcool:


Σοβαρά μιλάς; Δεν το 'ξερα ότι χρειάζονταν και μπαταρίες!!! :dizzy:

:lol: :lol: :lol:
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11985
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 08/11/15 12:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό endless » 26/08/07 18:13

Nikos120i έγραψε:Και βέβαια καλά έκανα...αλλά όταν κάνεις quote...να το κάνεις σωστά...και όχι ότι σε συμφέρει...στη τελική μετοχές έχεις στη φίρμα? Ξανακάνω λοιπόν quote το ποστ μου...για να μου πεις εσύ αν είχα ή όχι προβλήματα αξιοπιστίας...γιατί δεν είχα μόνο όπως λες ένα γρατζουνισμένο λεβιέ και ένα λαμπάκι...


Εκανα quote οτι μου φανηκε γελοιο σαν και καλα προβλημα αξιοπιστιας...
Και οχι δεν εχω μετοχες στην αλφα...


Nikos120i έγραψε:Όσο για τη μεταπώληση...10,000 ευρώ "χαμένα" σε 3 χρόνια...! Καλή φάση ε? :lol:


Καθολου καλη, αλλα σκεψου λιγο...
Στην αλφα ησουν, οπως ειπες απο την αρχη, με την ιδεα οτι θα βγαλει προβλημα. Σε αναλογα προβληματα της μπεμπας (που ευχομαι να μην εχεις) θα βγεις να τα γραψεις?
Εβαλες και εσυ το λιθαρακι σου στην κακη μεταπωληση.

Nikos120i έγραψε:Και σε παρακαλώ...μη μου λες "σιγά το πράγμα" γιατί εγώ ξέρω τι τράβηξα στα πήγαινε-έλα στα συνεργεία...σε ταξί...και σε χαμένες ώρες χωρίς αυτοκίνητο!!! :rant:


Ευχομαι να μην εχεις τα ιδια τωρα πια... :innocent:

Nikos120i έγραψε:Αποτέλεσμα? Συμπλέκτης στα 30000κμ (ΠΟΤΕ δεν είχα πρώτη στο φανάρι περιμένοντας να ανάψει), τρόμπα βενζίνης στα 5000κμ, τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ, μπροστινό ψαλίδι (έτριζε από μόνο του), διακόπτης πορτ-μπαγκάζ (ηλεκτρικός είναι...δεν άνοιγε σε κάποια φάση με βαλίτσες πίσω μάλιστα), κάηκαν όλες οι λάμπες γύρω-γύρω μέσα στον πρώτο χρόνο, καπάκι αερόσακου στραβοβαλμένο, λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, αλλαγή σωλήνα βενζίνης επειδή "πέταγε" έξω τη βενζίνη όταν έφτανε στο φουλ το ρεζερβουάρ όταν γέμιζα στο βενζινάδικο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ


Χαζα προβληματα που τα εχουν τα περισσοτερα αυτοκινητα.
Αλλαχτηκαν ολα στην εγγυηση να φανταστω ε?

Nikos120i έγραψε:Επίσης ξέχασα να γράψω για το διακόπτη του φλας που στα 40000κμ χάλασε...και δεν έσβηνε το φλας!! :rant:


Ε τωρα με αποτελειωσες... Παλι καλα που το διωξες...

Nikos120i έγραψε:πάλι καλά που το ξεφορτώθηκα. Ιταλικό...ΠΟΤΕ ξανά! ΤΕΛΟΣ!


Ετσι ετσι +1
Άβαταρ μέλους
endless
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 05/04/06 12:23
Last Visit: 30/12/14 14:34

Δημοσίευσηαπό aserf » 26/08/07 18:31

endless έγραψε:
Nikos120i έγραψε:Αποτέλεσμα? Συμπλέκτης στα 30000κμ (ΠΟΤΕ δεν είχα πρώτη στο φανάρι περιμένοντας να ανάψει), τρόμπα βενζίνης στα 5000κμ, τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ, μπροστινό ψαλίδι (έτριζε από μόνο του), διακόπτης πορτ-μπαγκάζ (ηλεκτρικός είναι...δεν άνοιγε σε κάποια φάση με βαλίτσες πίσω μάλιστα), κάηκαν όλες οι λάμπες γύρω-γύρω μέσα στον πρώτο χρόνο, καπάκι αερόσακου στραβοβαλμένο, λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, αλλαγή σωλήνα βενζίνης επειδή "πέταγε" έξω τη βενζίνη όταν έφτανε στο φουλ το ρεζερβουάρ όταν γέμιζα στο βενζινάδικο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ


Χαζα προβληματα που τα εχουν τα περισσοτερα αυτοκινητα.
Αλλαχτηκαν ολα στην εγγυηση να φανταστω ε?

Χαζά; :dizzy:

Προσωπικά μόνο χαζά δε μου φαίνονται!
Θα έλεγα ότι ακόμα και αν αλλάχτηκαν μέσα στην εγγύηση είναι αρκετά για να σε κάνουν να χάσεις την εμπιστοσύνη σου σε μια μάρκα.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά υπάρχουν αυτοκίνητα όπως π.χ. η Toyota Corolla Sedan 1.3 που είχαμε που για 120000 χλμ δεν πήγε στο συνεργείο παρά μόνο για τα προβλεπόμενα σέρβις. Ούτε συμπλέκτης, ούτε τίποτα. Ένα σετ αμορτισέρ χρειάστηκε και αυτά γιατί είχαν μαλακώσει πολύ.
aserf
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6178
Εγγραφή: 29/11/04 2:42
Last Visit: 26/05/18 22:16
Τοποθεσία: Αθήνα και Νέος Βουτζάς...

Δημοσίευσηαπό pilotos » 26/08/07 18:34

Δεν μπορω να καταλαβω πως ενας τοσο απογοητευμενος κατοχος Alfa ειναι και εγεγραμμενος στο Alfisti? :hmmm: Mε 4500+ ποστ.. :roll:
Δηλωνε και alfistas δηλαδη :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 07/12/06 0:49
Last Visit: 26/12/18 23:55

Δημοσίευσηαπό Nikos! » 26/08/07 20:49

Έχετε πολύ πλάκα πάντως! Έχουν γράψει ΤΟΣΟΙ μα ΤΟΣΟΙ πολλοί τα προβλήματά τους μέσα...κανένας δε μπήκε να τους την "πει"...αλλά όταν μπει κάποιος και γράψει για κάποια άκρως προβληματική 147...απογοητευμένος (και γιαυτό έφυγε και με "ελαφρά")...πλακώνουν οι "αλφίστι"...να κάνουν "θέμα"! :lol:

pilotos έγραψε:Δεν μπορω να καταλαβω πως ενας τοσο απογοητευμενος κατοχος Alfa ειναι και εγεγραμμενος στο Alfisti? :hmmm: Mε 4500+ ποστ.. :roll:
Δηλωνε και alfistas δηλαδη :lol: :lol:


Αααα...ορεξούλες βλέπω έχουμε??? :lol:

Ξέχασες μήπως ΠΟΣΟ είχα απογοητευτεί από την εταιρία? Από την απαράδεκτη αξιοπιστία...και από την απαράδεκτη εξυπηρέτηση?! Για να μη πω τι τραβάνε άλλα παιδιά στο εν λόγω club. Στο αλφίστι δε γράφω πλέον...και τα 4500ποστ ήταν απόρροια αρκετών "λογομαχιών" μου...τα οποία έγιναν σε σύνολο 3+ ετών. Άρα είναι εντελώς άτοπο το ποστ σου!

endless έγραψε:Εκανα quote οτι μου φανηκε γελοιο σαν και καλα προβλημα αξιοπιστιας...
Και οχι δεν εχω μετοχες στην αλφα...


Το παρουσίασες όμως λες και ήταν αυτά τα μοναδικά μου προβλήματα...ενώ είχα γράψει έναν ακόμα κατάλογο. Και για να συνεχίζεις να υπερασπίζεις τη φίρμα...φαίνεται λες και έχεις κάποιο όφελος από αυτό. Τι σε νοιάζει δηλαδή αν εγώ απογοητεύτηκα ΠΛΗΡΩΣ από την Alfa...και την υπερασπίζεσαι, λέγοντας ότι είναι "χαζά προβλήματα"?

Καθολου καλη, αλλα σκεψου λιγο...
Στην αλφα ησουν, οπως ειπες απο την αρχη, με την ιδεα οτι θα βγαλει προβλημα. Σε αναλογα προβληματα της μπεμπας (που ευχομαι να μην εχεις) θα βγεις να τα γραψεις?
Εβαλες και εσυ το λιθαρακι σου στην κακη μεταπωληση.


Θα με τρελάνεις??? Έχω όρεξη να χάσω χρήματα?! Πόσο νομίζεις ότι πουλιούνται οι 3ετών 147 με 105 άλογα? Παραπάνω από 12,500 ευρώ?! Που κολλάει τώρα κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα του καινούριου αυτοκινήτου μου???! :rant:

Ευχομαι να μην εχεις τα ιδια τωρα πια... :innocent:


Έχω ΣΙΓΟΥΡΑ το κεφάλι μου ήσυχο πάντως!

Nikos120i έγραψε:Αποτέλεσμα? Συμπλέκτης στα 30000κμ (ΠΟΤΕ δεν είχα πρώτη στο φανάρι περιμένοντας να ανάψει), τρόμπα βενζίνης στα 5000κμ, τριγμούς (με 16άρες μαμά και μαμά ανάρτηση) από τα 7000κμ, μπροστινό ψαλίδι (έτριζε από μόνο του), διακόπτης πορτ-μπαγκάζ (ηλεκτρικός είναι...δεν άνοιγε σε κάποια φάση με βαλίτσες πίσω μάλιστα), κάηκαν όλες οι λάμπες γύρω-γύρω μέσα στον πρώτο χρόνο, καπάκι αερόσακου στραβοβαλμένο, λεβιές ταχυτήτων με γρατζουνιά επάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, αλλαγή σωλήνα βενζίνης επειδή "πέταγε" έξω τη βενζίνη όταν έφτανε στο φουλ το ρεζερβουάρ όταν γέμιζα στο βενζινάδικο, λαμπάκι αερόσακου στα 1000κμ


Χαζα προβληματα που τα εχουν τα περισσοτερα αυτοκινητα.
Αλλαχτηκαν ολα στην εγγυηση να φανταστω ε?


Και βέβαια...αλίμονο! Αλλά εγώ έτρεχα κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο...εγώ έμενα χωρίς αυτοκίνητο...και αναγκαζόμουν να μετακινηθώ με ταξί...και εγώ έχανα τη μισή μέρα μου πήγαινε-έλα στο συνεργείο...επειδή οι Ιταλοί είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να φτιάξουν αξιόπιστα αυτοκίνητα! Μη τα παρουσιάζεις λες και δεν έγινε και τίποτα!

Ε τωρα με αποτελειωσες... Παλι καλα που το διωξες...


Προσθετικό ήταν το πρόβλημα στα παραπάνω...άρα μη το βλέπεις σαν μοναδικό αλλά δες το σύνολο...ότι για ένα χαζό διακόπτη φλας...έτρεχα στο συνεργείο...και περίμενα 2 ώρες να μου το αλλάξουν!!!!! :rant:

Nikos120i έγραψε:πάλι καλά που το ξεφορτώθηκα. Ιταλικό...ΠΟΤΕ ξανά! ΤΕΛΟΣ!


Ετσι ετσι +1


Εννοείται!!! ΠΟΤΕ ξανά!
Άβαταρ μέλους
Nikos!
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22501
Εγγραφή: 11/09/05 1:52
Last Visit: 12/06/19 22:07
Τοποθεσία: On some racing track...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Exabot [Bot] και 17 επισκέπτες