22/01/19 15:40

ΟΣΕ

Forum για θέματα γενικού, μη-αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό dstou » 30/10/18 7:33

Θα γίνεται τουλάχιστον με αλλαγή στη Δούκισσα?
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10049
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 16/01/19 23:52

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 30/10/18 8:25

Αυτό έγινε από ότι διάβασα γιατί υπάρχει δυσκολία εισόδου-εξόδου στο σύστημα για τα συγκεκριμένα τρένα , ενώ υπάρχουν και θέματα λειτουργίας σε κάποιους συρμούς . Ακόμα τα τρένα θα ξεκινήσουν σε λίγο τα δρομολόγια μέχρι την Νίκαια , οπότε αυτά τα τρένα δεν μπορούσαν να δουλέψουν εκεί . Ετσι θα δουλεύουν μόνο στο τμήμα Πλακεντίας - Αεροδρόμιο .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6757
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 19/01/19 11:55

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 31/10/18 8:08

Μια χαρά πήγαιναν τόσα χρόνια. Ως χρήστης του μετρό το αντιλαμβάνομαι ως κακό προγραμματισμό. Άσε που μου μυρίζει ότι είναι και θέμα εισιτηρίου... για καλύτερο έλεγχο. Αυτή η μετεπιβίβαση από μετρό σε προαστιακό δεν παίζει, αν έχεις βαλίτσες. Ήθελε άλλο σχεδιασμό του σταθμού.
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 31/10/18 9:18

Αυτά που γράφω είναι από σελίδες σιδηροδρομικών και σιδηροδρομόφιλων στο ΦΒ .

Τα τρένα του αεροδρομίου μπαίνουν λέει σε δύο σημεία του συστήματος και αν μπουν άλλα μπροστά τους έχουν θέμα , ενώ πλέον θα τράβαγε πολύ η διαδικασία προς τον Πειραιά από το Αεροδρόμιο .

Σκέψου ότι έχουμε ήδη δρομολόγιο της Τραινοσέ για τον Πειραιά , που σε κάποια στιγμή θα γίνουν 2 την ώρα και θα είναι πολύ πιο γρήγορα από ότι το μετρό .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6757
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 19/01/19 11:55

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 02/11/18 20:25

ΦΒ αν και έχω το έχω εγκαταλείψει εδώ και αιώνες οπότε δεν...
από άλλες σελίδες σιδηροδρομικών δεν βρήκα κάτι.
Υποτίθεται ότι τα συστήματα σήμανσης υπάρχουν για να ρυθμίζουν την ύπαρξη τραίνων που κινούνται στην ίδια γραμμή, όπως γίνεται στο μετρό, και όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Τί άλλαξε δηλαδή ;
Το τι θα φεύγει από Πειραιά για αεροδρόμιο προσωπικά δεν με ενδιαφέρει, όπως νομίζω ότι δεν ενδιαφέρει και τους περισσότερους, γιατί ο κύριος σταθμός επιβίβασης ήταν το Σύνταγμα. Εκτός άν άλλαξε σχεδιασμός και γίνει κεντρικός σταθμός για αεροδρόμιο ο σταθμός Λαρίσης, που δεν θα με πειράξει παρά την μετεπιβίβαση.
Τέλος πάντων, θα δούμε.
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 02/11/18 22:31

Είπαν ότι έχουν θέματα με τα τρένα του αεροδρομίου , δεν λειτουργούν όλα , αλλά επειδή από την άνοιξη τα τρένα θα τερματίζουν στην Νίκαια και όχι στην Αγία Μαρίνα , υπήρχε πρόβλημα συντονισμού με αυτά τα τρένα που βγαίνουν στο Σύνταγμα .

Ετσι με την νέα λύση δεν μπερδεύονται με τα άλλα τρένα στην μεγαλύτερη γραμμή που θα μεγαλώσει και άλλο φτάνοντας στο Δημοτικό Θέατρο .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6757
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 19/01/19 11:55

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 13/11/18 13:07

Από όσο διαβάζω στις σχετικές ιστοσελίδες σιδηροδρομικών, προσπαθούν μέχρι τέλος του χρόνου να δώσουν μονή γραμμή στη νέα χάραξη στο Δομοκό, και να ρίξουν το χρόνο στις 4,5 ώρες, αλλά είναι δύσκολο. Και για τις 3:20 πάει για το 2020 και αν. Κρίμα.
Στο μετρό την έκαναν την κωλοτούμπα, με μια αρκετά "περίεργη" ανακοίνωση...
Από την άλλη πλευρά, λένε ότι θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης το 2020, και μάλιστα από Ν. Ελβετία ως Ν.Σ. Σταθμό. ΑΝ γίνει, και ΑΝ συνεννοηθούν με ΟΑΣΘ για αναδιοργάνωση γραμμών, θα αλλάξει η πόλη. Αλλά θυμάμαι ότι αντίστοιχα στην Αθήνα έβγαιναν πολλά συνεργία και έκαναν στατιστικές κίνησης/μετεπιβιβάσεων. Θεσσαλονίκη δεν είδα κάτι.
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 06/12/18 18:50

Αν δεν φέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το ασημένιο βέλος θα το φέρει το δημόσιο. Λέει ο Σπιρτζης... τι άλλο θα ακουσω... να υποθέσω οτι θα στείλει υπαλλήλους να τελειώσουν και τα έργα :lol:
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό iceman7 » 06/12/18 19:23

Ασχολείστε ακόμα με το Σπιρτζη;
Άβαταρ μέλους
iceman7
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4668
Εγγραφή: 05/10/14 12:19
Last Visit: 19/01/19 1:49

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 06/12/18 20:51

Εμείς με τον ΟΣΕ. Εκείνος πουλάει προεκλογικές υποσχέσεις...
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 27/12/18 12:44

https://seleo.gr/thessalonikh/288328-to ... essalonikh
Να το πιστέψω ή προεκλογική υπόσχεση ; Είμαι επιφυλακτικός...
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 14/01/19 14:45

όταν τελικά θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, και αν τα εισιτήρια δεν γίνουν απλησίαστα, νομίζω ότι το τραίνο θα είναι ασυναγώνιστο για το Αθήνα -Θεσσαλονίκη δεδομένου ότι η Ryanair φεύγει
https://www.protothema.gr/greece/articl ... ni-anoixi/
Είδομεν.
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό kiloMeater » 15/01/19 8:24

Πόσες ώρες θα είναι δηλαδή με ηλεκτροκίνηση Αθήνα Θεσσαλονίκη ;
Άβαταρ μέλους
kiloMeater
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2879
Εγγραφή: 12/05/05 14:23
Last Visit: 19/01/19 23:55
Τοποθεσία: Essling

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό famas » 15/01/19 9:45

kiloMeater έγραψε:Πόσες ώρες θα είναι δηλαδή με ηλεκτροκίνηση Αθήνα Θεσσαλονίκη ;

Τα 160 χλμ της διαδρομής Θεσσαλονίκη-Λάρισα με 9 στάσεις με τον ηλεκτρικό είναι 1.35 ώρες στην πράξη. Προφανώς ανάλογα ανταγωνιστική σε χρόνο θα είναι η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Focus 1.0
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
famas
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4565
Εγγραφή: 12/02/06 12:39
Last Visit: 19/01/19 21:54

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 15/01/19 10:45

Καμία σχέση . Ηδη εδώ και 10 χρόνια το εξπρές έκανε 4.15 και Λάρισα-Θεσσαλονίκη σε 1.05 .

Σήμερα η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 χαω , αλλά θα ανέβει στα 200 χαω μόλις λειτουργήσει η σηματοδότηση πλήρως .

Αυτή την στιγμή έχουμε 1-2 αλλαγές μηχανών οι οποίες μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα σταματήσουν .

Ετσι από τον Μάρτιο θα έχουμε Α-Θ σε 4 ώρες και από το επόμενο έτος σε 3.20 - 3.30 .

Είναι προφανές ότι η Ράιναιρ φεύγει ακριβώς λόγω του τρένου , αφού ακόμα και με τις 4 ώρες είναι πλήρως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου στο σύνολο του χρόνου Κέντρο πόλης-Κέντρο πόλης , ενώ είναι φτηνότερη η χρέωση στις βαλίτσες , πιο άνετες οι θέσεις , φαγητό και διάφορα άλλα .

Σήμερα το κόστος με επιστροφή είναι 72 € η Β' θέση και 88 € η Α΄θέση . Ακόμα και αν τα δύο ιταλικά τρένα που θα έρθουν και θα κάνουν τα εξπρές δρομολόγια με στάση μόνο στην Λάρισα ή και στο Λιανοκλάδι , έχουν εισιτήρια γύρω στα 100 € με επιστροφή ή και 120 , προφανώς η διαφορά μετακίνησης και μόνο θα αλλάξει την νοοτροπία του κόσμου .

Σας ανεβάζω ένα σάιτ που βρήκα με αναζήτηση "ασημένιο βέλος" που έχει και φωτό του εσωτερικού

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ ... o/2612232/
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6757
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 19/01/19 11:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντίλογος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες