17/11/18 11:26

Έρευνα Κατανάλωσης

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό kapami » 13/06/18 14:11

Fortwo 1.0 ατμοσφαιρικό 70 άλογα.

32 βαθμοί+ έξω, σταμάτα-ξεκίνα, aircon στο φουλ.

12,7lt/100χλμ :lol:
Άβαταρ μέλους
kapami
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1940
Εγγραφή: 22/04/10 20:52
Last Visit: 12/11/18 14:03

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό Χρήστος Λάππας » 14/06/18 14:51

Τόσο μου καίει το τρίλιτρο 325 στην πόλη!
κομμουνιστής τα χώνει στο κεφάλαιο που «πρεπει να πληρώνει περισσότερους φόρους», αλλά το δικό του αυτοκίνητο πολυτελείας το είχε με Βουλγαρικές πινακίδες...
Άβαταρ μέλους
Χρήστος Λάππας
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16751
Εγγραφή: 29/01/05 17:42
Last Visit: 31/10/18 22:02
Τοποθεσία: Ελληνικό

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό kapami » 14/06/18 16:04

Άστα να πάνε. Πρεπει να το σανιδωσεις με 4000 στροφες και βαλε για να βγεις απο καθετο δρομο χωρις να κοψεις αλλους, κυλινδρισμος μεγεθους κουτακι κοκακολα οποτε πρεπει να δωσει πονο για να δουλεψει τον κλιματισμο, ο κινητηρας ειναι πισω οποτε κολλητα με την εξατμιση πιανει θερμοκρασιες σουπερνοβα, βαλε και τα πολυ μεγαλα λαστιχα (195/16), κλαμα.
Άβαταρ μέλους
kapami
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1940
Εγγραφή: 22/04/10 20:52
Last Visit: 12/11/18 14:03

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό Χρήστος Λάππας » 14/06/18 19:05

Είχα μείνει με την εντύπωση ότι τα smart, ειδικά τα ατμοσφαιρικά, δεν καίνε τίποτα στην πόλη και τα ζήλευα για αυτό. :hmmm:
κομμουνιστής τα χώνει στο κεφάλαιο που «πρεπει να πληρώνει περισσότερους φόρους», αλλά το δικό του αυτοκίνητο πολυτελείας το είχε με Βουλγαρικές πινακίδες...
Άβαταρ μέλους
Χρήστος Λάππας
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16751
Εγγραφή: 29/01/05 17:42
Last Visit: 31/10/18 22:02
Τοποθεσία: Ελληνικό

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό kapami » 14/06/18 19:47

Το αντίθετο, καίνε τον πάτο τους. Μάλιστα το καινούριο υποτίθεται καίει λιγότερο από τα παλιά λόγω καλύτερου αυτόματου :lol:
Άβαταρ μέλους
kapami
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1940
Εγγραφή: 22/04/10 20:52
Last Visit: 12/11/18 14:03

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 15/06/18 13:46

Yaris 1300 Θεσσαλονίκη - Ραφήνα 505xlm (από Φάρσαλα, Δομοκό) έκαψε 28,2λτ δηλ. 5,8λτ/100χλμ περίπου. Χωρίς κλιματισμό. Με κλιματισμό, στην επιστροφή χωρίς να πάω από Φάρσαλα, έκαψε αρκετά παραπάνω.
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/10/18 11:46

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό vasil » 28/07/18 1:11

Όπως είναι γνωστό ο πιο "σωστός" τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου ενός αυτοκινήτου είναι: φουλάρισμα και ξανά φουλάρισμα μετά από πολλά χιλιόμετρα (μέχρι σχεδόν να αδειάσει το ρεζερβουάρ), διαιρώντας την ποσότητα που βάλαμε τη δεύτερη φορά, με τα χιλιόμετρα που διανύσαμε. Για παράδειγμα εγώ σήμερα φούλαρα 2η συνεχόμενη φορά, βάζοντας 34,21lt, ενώ είχα διανύσει ήδη 411km (με έπαιρνε κι άλλα να κάνω, μιας και συνολικά το ρεζερβουάρ μου είναι 47lt). Μεικτή κατανάλωση: 34,21/411 = 0,083 l/km ή 8,3 l/100km.

To ερώτημά μου είναι το εξής: Κατά πόσο θεωρείται η μέτρηση αυτή ακριβείας, όταν το ρεζερβουάρ χωράει κι άλλη βενζίνη; Τι εννοώ; Πχ σήμερα στα 54 και κάτι ψιλά ευρώ έκανε το πρώτο "τακ". Ο υπάλληλος του πρατηρίου, έβαλε κι άλλη ποσότητα μέχρι να βγει στρογγυλά 55,00 ευρώ. Και γενικά όποτε το φουλάρω το αμάξι, το έχω προσέξει πως προσαρμόζουν την ποσότητα με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι στρογγυλό το ποσό πληρωμής. Θέλω να πω πως ενδεχομένως να έπαιρνε κι άλλη ποσότητα σήμερα. Πχ ίσως και 56 ευρώ. Ή άλλος να σταματούσε στα 54 κ κάτι ψιλά. Θα μου πειτε ε για 2 ευρώ; Ναι όμως 2/1,608 (τιμή λίτρου) = 1,24 lt, που αυτομάτως είναι 0,3 lt/100 διαφορά. Χωρίς πάντα να υπολογίζουμε και το κατά πόσο ακριβές ήταν το προηγούμενο φουλάρισμα (αν όντως είχε φουλάρει 100% ή όχι).

Πιστεύω με τις λίγες γνώσεις που έχω, πως ακόμα και με τη μέθοδο αυτή μπορεί να έχουμε απόκλιση άνετα και 0,5 lt/100 διαφορά ή και παραπάνω από την πραγματικότητα. Περιμένω γνώμες...
Τελευταία επεξεργασία από vasil και 28/07/18 1:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
FIAT Punto 85 1.2 16v (mk1 1999)
Άβαταρ μέλους
vasil
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: 18/08/11 9:50
Last Visit: 17/10/18 23:40

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό vasil » 28/07/18 1:14

* και επίσης να προσθέσω πως μου έχει τύχει να "φουλάρω" και σύμφωνα με τον δείκτη, να είμαι αρκετά παρακάτω από το 100%. Δηλαδή κάπου 90%-95%. Προφανώς ο υπάλληλος νόμισε ότι φούλαρε πολύ πιο νωρίς απ ότι έπρεπε...
FIAT Punto 85 1.2 16v (mk1 1999)
Άβαταρ μέλους
vasil
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: 18/08/11 9:50
Last Visit: 17/10/18 23:40

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 28/07/18 5:48

Αυτό που λες το έχω σκεφτεί κι εγώ. Για να είμαι λοιπόν όσο πιο κοντά γίνεται στο ίδιο φουλάρισμα σταματάω κάθε φορά στο πρώτο "τακ" χωρίς καμιά στρογγυλοποίηση (και πληρώνω με κάρτα για να μην παραπονιούνται για τα ρέστα). Έτσι κι αλλιώς έχω διαβάσει στο βιβλίο του αυτοκινήτου ότι δε συνιστάται να το γεμίζεις παραπάνω, οπότε είναι σωστό κι απ' αυτή την άποψη.

Θα μου πεις, είσαι σίγουρος ότι το πρώτο "τακ" είναι κάθε φορά στο ίδιο ποσοστό γεμίσματος του ντεπόζιτου; Όχι, αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο κοντά απ' τις στρογγυλοποιήσεις που κάνουν οι βενζινάδες κατά βούληση. Όταν τους άφηνα άλλες φορές έβαζαν επιπλέον 50 λεπτά, άλλες μέχρι και 3-4 ευρώ, οπότε βγάλε άκρη όπως λες κι εσύ.
TimDeLAY
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: 05/10/07 12:54
Last Visit: 14/11/18 20:14

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό alexandros.K » 28/07/18 8:23

Ακομα καλυτερα να φουλαρεις στην ιδια αντλια και οπως ειπατε σταματας στο 1ο "τακ"
...
Άβαταρ μέλους
alexandros.K
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: 20/09/13 22:23
Last Visit: 12/11/18 13:41
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό bebes » 28/07/18 12:35

όσο περισσότερα γεμίσματα χρησιμοποιήσουμε για να υπολογίσουμε την κατανάλωση, τόσο μειώνουμε το σφάλμα του "φουλαρίσματος"
ΕικόναΕικόνα[/url]
“…Όταν κλέβεις το κράτος είναι φοροδιαφυγή.
Όταν σε κλέβει το κράτος είναι...νομοσχέδιο

Για τις διακοπες μας φέτος προωθούμαστε υποχρεωτικά στο πρακτορείο ταξιδίων που μας στέλνει διακοπές στα σπίτια μας ,

ΕΝΦΙΑ ΤΟΥΡΣ

Άβαταρ μέλους
bebes
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4134
Εγγραφή: 11/05/05 7:38
Last Visit: 13/11/18 17:03
Τοποθεσία: Πάνω στο ...αγούρι του ΔΝΤ

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό astra_n » 28/07/18 12:47

Εφόσον μετά το κλικ η στρογγυλοποίηση γίνεται πάντα προς τα πάνω και πάντα για παρόμοια ποσά (λχ <1€) μπορείς να είσαι αρκετά σίγουρος ότι το ρεζερβουάρ γεμίζει ως το ίδιο επίπεδο κάθε φορά. Φυσικά πάντα στην ίδια αντλία και αν είναι δυνατόν με τον ίδιο υπάλληλο. Οι όποιες μικροδιαφορές εξισώνονται παίρνοντας τον μέσο όρο από πολλές μετρήσεις.
astra_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 20/08/14 9:09
Last Visit: 10/11/18 16:44

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό MONMAN2 » 28/07/18 13:00

astra_n έγραψε:Εφόσον μετά το κλικ η στρογγυλοποίηση γίνεται πάντα προς τα πάνω και πάντα για παρόμοια ποσά (λχ <1€) μπορείς να είσαι αρκετά σίγουρος ότι το ρεζερβουάρ γεμίζει ως το ίδιο επίπεδο κάθε φορά. Φυσικά πάντα στην ίδια αντλία και αν είναι δυνατόν με τον ίδιο υπάλληλο. Οι όποιες μικροδιαφορές εξισώνονται παίρνοντας τον μέσο όρο από πολλές μετρήσεις.


+100 :thumbsup:
Mazda 818, Fiat punto , Toyota Hiace, Suzuki swift Gti, Ford Mondeo 1.8 / ST-220, Opel Corsa Cdti, Mitsubishi SZ3, Toyota Yaris D4D , Volvo S60 2.0T, Toyota iQ 1.0...τώρα με δυο Toyota πρέπει να γίνω TOYOMAN!
MONMAN2
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: 21/03/08 20:48
Last Visit: 07/11/18 9:10

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό MONMAN2 » 28/07/18 13:06

kapami έγραψε:Fortwo 1.0 ατμοσφαιρικό 70 άλογα.

32 βαθμοί+ έξω, σταμάτα-ξεκίνα, aircon στο φουλ.

12,7lt/100χλμ :lol:


Επειδή τον τελευταίο καιρό εχω οδηγήσει πολλά Toyota IQ που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά -1.0 ,τρικύλινδρα κλιμα φουλ λόγω ζέστης - με πολλή εν στάση λειτουργία μια και τα ελέγχω -ψάχνω για αγορά δεν είδα κανένα να ανεβάζει πάνω από 6,5 τα περισσότερα είναι κάτω από 6 και οι μαντράδες δεν εχουν μηδενίσει το τριπ γιατί απλα δεν ξέρουν πως :lol:
Mazda 818, Fiat punto , Toyota Hiace, Suzuki swift Gti, Ford Mondeo 1.8 / ST-220, Opel Corsa Cdti, Mitsubishi SZ3, Toyota Yaris D4D , Volvo S60 2.0T, Toyota iQ 1.0...τώρα με δυο Toyota πρέπει να γίνω TOYOMAN!
MONMAN2
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: 21/03/08 20:48
Last Visit: 07/11/18 9:10

Re: Έρευνα Κατανάλωσης

Δημοσίευσηαπό vasil » 28/07/18 14:41

Απλά το ανέφερα γιατί διαβάζω κατά καιρούς ότι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης είναι αυτός. Όμως στην πραγματικότητα ούτε αυτός είναι 100% ακριβείας. Ίσως γι αυτό και παρατηρούνται συνήθως και διαφορές +/- 0,5 από τον υπολογιστή ταξιδίου. Χωρίς να λέω ότι και ο υπολογιστής ταξιδίου είναι ακριβείας, μιας και δε γνωρίζω τον τρόπο που μετράει το καύσιμο. Ωστόσο όπως είπε και ο TimDeLAY μπορεί να υπάρξουν και διαφορές 3-4 ευρώ, οπότε μπορεί να έχουμε ένα σφάλμα που θα φτάνει στα 0,5lt ή και παραπάνω. Σίγουρα όπως λέτε οι πολλές μετρήσεις βγάζουν έναν μέσο όρο αρκετά κοντά στην πραγματικότητα, αλλά όχι 100% όπως το παρουσιάζουν κάποιοι.

Και επίσης, με βάση κάτι που έχω διαβάσει περί της αντλίας, που ξέρουμε αν αυτά τα 0,5-1,00 ή και παραπάνω ευρώ της στρογγυλοποίησης στο τέλος του φουλαρίσματος, αν περνάνε στο ρεζερβουάρ τα αντίστοιχα λίτρα της αξίας αυτής, ή με κάποιο τρικ των πρατηριούχων μένει η ποσότητα αυτή στην αντλία; :hmmm:
FIAT Punto 85 1.2 16v (mk1 1999)
Άβαταρ μέλους
vasil
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: 18/08/11 9:50
Last Visit: 17/10/18 23:40

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: epicouros, Google Adsense [Bot] και 0 επισκέπτες