27/05/19 12:12

--> MAZDA FORUM

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό konstantinosnov » 18/05/19 7:17

Το θέμα παιδιά ομως είναι να είναι καλό μοτέρ , αξιόπιστο κ να κινεί το αμάξι καλά.... Πιστεύω ότι αυτό το έχει πετύχει.Τωρα εάν δεν έχει επιδόσεις των τούρμπο οκ...
konstantinosnov
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 03/04/19 14:54
Last Visit: 24/04/19 22:45

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό kiloMeater » 18/05/19 7:27

Και σε εμάς που ειναι Τίγκα στα cx3 και cx5 δε νομίζω να ασχολείται κανείς με τις επιδόσεις τους , μια χαρά ειναι οι κινητήρες
Άβαταρ μέλους
kiloMeater
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3060
Εγγραφή: 12/05/05 14:23
Last Visit: 24/05/19 11:19
Τοποθεσία: Essling

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό konstantinosnov » 18/05/19 9:23

Αυτό πιστεύω κ εγώ.Βεβαια δε θα με χάλασε ο 1.8 τουcx-3 στο cx-5
konstantinosnov
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 03/04/19 14:54
Last Visit: 24/04/19 22:45

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό Super@T » 18/05/19 11:15

The_Emperor έγραψε:Η απόδοση είναι όμως όπως γράφτηκε και παραπάνω τις περισσότερες φορές απλά "αξιοπρεπής", ενώ τα σκαριά της mazda ικανά για πολύ περισσότερα...
Για κάποιον που θέλει να κινηθεί ταχύτερα οι επιδόσεις είναι συχνά απογοητευτικές...


Άλογα υπάρχουν με 200 και 250 αλλά αυτές οι εκδόσεις δεν είναι για Ελλάδα.
Super@T
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 28/04/19 18:30

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 18/05/19 12:12

The_Emperor έγραψε:Σωστό και αυτό, αλλά και πάλι δεν εξηγεί τις μεγάλες διαφορές στην απόδοση των κινητήρων μιας τέτοιας εταιρείας...


Το έχουν εξηγήσει. Θεωρούν σωστότερους τους ατμοσφαιρικούς για λόγους οδηγησιμότητας-γραμμικότητας και οικονομίας στην πράξη. Φυσικά το Ελληνικό Κράτος δεν συμφωνεί... Όσο για εκδόσεις επιδόσεων (Gti κλπ), έχουν πει ότι θέλουν, αλλά δεν υπάρχουν τα κονδύλια, οπότε επικεντρώνονται στις πιο καθημερινές.


Lap έγραψε:Μπορει καποιος να εξηγησει γιατι δεν φερνουν αμεσα τον skyactive x στα 1.6 λιτρα;


Μ' αρέσει που βγάζεις δικούς σου κινητήρες... :lol: Δίλιτρος ειναι ο Skyactiv (χωρίς e στο τέλος τον γράφουν) Χ και δεν είναι ακόμα διαθέσιμος σε καμία αγορά.
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 18/05/19 13:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 43624
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 17/05/19 12:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 12:48

Χουμορ χουμορ :lol:
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2554
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό gatoz » 18/05/19 14:01

ερως η ματσούντα...
εκεινο το μου-ξου με το εφαπαξ
ΕΦΚΑ, ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ, ΑΦΡΑΓΚΟΣ
Άβαταρ μέλους
gatoz
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: 07/11/06 12:10
Last Visit: 10/05/19 15:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 18/05/19 14:17

Μ' αρέσει που νομίζεις ότι θα πάρεις και εφάπαξ... :lol:
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 43624
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 17/05/19 12:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό piliourits » 18/05/19 14:50

Lap έγραψε:Ακριβως και προσωπικα νιωθω πολυ πιο ανετα με ατμοσφαιρικο μοτερ απο αποψη αξιοπιστιας σε μεγαλο βαθος χρονου.
Κι αυτό είναι θεωρητικό συμπέρασμα βασισμένο σε παλιά δεδομένα... Ο ατμοσφαιρικός skyactiv του 2014 έχει λόγο συμπίεσης 13:1, οι πιο καινούριοι πόσο θα φτάσουν;
40-50% αυξημένες συμπιέσεις σε αλουμίνιο, σε σύγκριση με τα παλιά μαντέμια, μακροχρόνια θα δείξει...
Απ' την άλλη, το "μακροχρόνια" κάποτε ήταν 20-30 χρόνια, και τώρα είναι 10...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Will you be a lousy scab
Or will you be a man?
Άβαταρ μέλους
piliourits
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 21/01/19 1:19
Last Visit: 23/05/19 8:42

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 15:00

Για την ελλαδα; 20 χρονια ειναι.

Στο 13:1 εισαι στα 530 psi αντε ο X να παει στα 600 psi.

Αντεχει δεν εχει θεμα. Βασικα ολα τα κραμματα αντεχουν το θεμα ειναι το παχος που θα μελετηθει να εχουν και αν αυτο αυξανει το αυνολικο βαρος του μοτερ, σε συναρτηση με το κοστος.

Οαο για την αξιοπιστια ενα συστημα εκτος = μια εννοια λειγοτερη.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2554
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό The_Emperor » 18/05/19 15:03

Super@T έγραψε:
The_Emperor έγραψε:Η απόδοση είναι όμως όπως γράφτηκε και παραπάνω τις περισσότερες φορές απλά "αξιοπρεπής", ενώ τα σκαριά της mazda ικανά για πολύ περισσότερα...
Για κάποιον που θέλει να κινηθεί ταχύτερα οι επιδόσεις είναι συχνά απογοητευτικές...


Άλογα υπάρχουν με 200 και 250 αλλά αυτές οι εκδόσεις δεν είναι για Ελλάδα.


Έχω εκφράσει επανειλημμένως τον σεβασμό μου απέναντι στην εταιρεία και τα αυτοκίνητά της. Αλλά όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει επιδόσεις και ρεπριζ σαν πχ της ford σε κυβικά κάτω από 1600 τότε η Mazda μοιάζει να έχει μείνει πίσω...Φέρνω τη ford σαν παράδειγμα για να φανεί ο προβληματισμός μου για το πώς θα σταθούν τα μοντέλα της Mazda απέναντι πχ στα fiesta, focus που ακόμη και από τα 1000 κυβικά δίνουν επιδόσεις που βάζουν κάτω τα αντίστοιχα της Mazda...
Θεωρώ τη Mazda από τις λίγες εταιρείες που προσφέρουν εξαιρετικά πλαίσια και αποσκοπούν στην οδηγική απόλαυση του οδηγού, για αυτό και το παράπονο...
One step from the edge youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCBI8hk ... EFHAbHTG3A
Άβαταρ μέλους
The_Emperor
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4498
Εγγραφή: 10/05/10 7:43
Last Visit: 24/05/19 20:27

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό kouladi » 18/05/19 15:08

Αυτό το τελευταίο που είπες Emperor συνάδει περισσότερο με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες παρά με τους τουρμπάτους. Κανένα παράπονο λοιπόν, το αντίθετο θα έλεγα.
Alfa Romeo 156 year 2001, 1.6 120hp
Lancia Ypsilon year 2003, 1.4 95hp

aka techon1
Άβαταρ μέλους
kouladi
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: 23/05/04 0:55
Last Visit: 26/04/19 15:07
Τοποθεσία: Γλυφαδάρα

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό mak » 18/05/19 15:30

The_Emperor έγραψε:
Super@T έγραψε:
The_Emperor έγραψε:....Φέρνω τη ford σαν παράδειγμα για να φανεί ο προβληματισμός μου για το πώς θα σταθούν τα μοντέλα της Mazda απέναντι πχ στα fiesta, focus που ακόμη και από τα 1000 κυβικά δίνουν επιδόσεις που βάζουν κάτω τα αντίστοιχα της Mazda...


Η υπόθεση που κάνεις είναι λάθος, μια χαρά "στέκονται".

Ford Focus IV 1.0 EcoBoost vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G M Hybrid
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mak
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 14/12/04 19:51
Last Visit: 24/05/19 15:19

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό alexandros.K » 18/05/19 15:57

Παρεμπιπτοντως το zeperfs δεν δουλευει καλα τελευταιως
Πας πχ να βαλεις duel Mazda RX8 231 PS vs Honda Civic Type R και δεν βγαζει συγκριση
...
Άβαταρ μέλους
alexandros.K
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: 20/09/13 22:23
Last Visit: 23/05/19 15:38
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: --> MAZDA FORUM

Δημοσίευσηαπό The_Emperor » 18/05/19 17:21

mak έγραψε:
The_Emperor έγραψε:
Super@T έγραψε:
The_Emperor έγραψε:....Φέρνω τη ford σαν παράδειγμα για να φανεί ο προβληματισμός μου για το πώς θα σταθούν τα μοντέλα της Mazda απέναντι πχ στα fiesta, focus που ακόμη και από τα 1000 κυβικά δίνουν επιδόσεις που βάζουν κάτω τα αντίστοιχα της Mazda...


Η υπόθεση που κάνεις είναι λάθος, μια χαρά "στέκονται".

Ford Focus IV 1.0 EcoBoost vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G M Hybrid


έγραψα για κάτω από 1600 κυβικά!
Δλδ αν η μια εταιρία χρειάζεται να φτάσει στα 2000 κυβικά για να βγάλει επιδόσεις που ο άλλος βγάζει στα μισά...
One step from the edge youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCBI8hk ... EFHAbHTG3A
Άβαταρ μέλους
The_Emperor
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4498
Εγγραφή: 10/05/10 7:43
Last Visit: 24/05/19 20:27

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Infide1, kostasSC, stefan147 και 0 επισκέπτες