17/11/18 11:46

Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 14/06/18 22:29

BASSstarlet έγραψε:Άσχετο με αυτοκίνητο, αλλά το παρακάτω γυαλιστικό τι διαφορά έχει από τον απλό κύλινδρο;
Εικόνα

Στο dremmel με πιεση είναι λιγότερο ευκολο νακανεις λαθος και να αφαιρεσεις υλικο απο ενα σημείο. Παραμορφωνεται και είναι πιο 'φιλικό '
Μπακαλιστικη αποψη απο εμπειρία.
W202 AMG
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 13/11/18 13:16

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό BASSstarlet » 15/06/18 0:42

Μάλιστα, επειδή υποχωρούν τα φύλλα.
BASSstarlet
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2361
Εγγραφή: 22/12/02 0:48
Last Visit: 09/11/18 12:53

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό vasil » 18/06/18 5:44

Μετά από οδήγηση σε περιφερειακό δρόμο γεμάτο πολλά νερά και σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής, ο κινητήρας σκορτσάρει, εκεί που οδηγάω σαν να σταματάει και να επανέρχεται ξαφνικά και ακούγεται και ένας εκνευριστικός θόρυβος... σαν τρακτέρ (μέτριας έντασης) κατά την επιτάχυνση... και με 5η και τέρμα γκάζι φτάνει μέχρι 100, δε πάει παραπάνω... Τι μπορεί να είναι; Υγρασία; Γιατί άνοιξα μετά το καπό και το είχα στον ήλιο το αμάξι αλλά μάλλον δεν στεγνωσαν τα νερά που ενδεχομένως πήρε; Ή μήπως βγηκε off κανάς πολλαπλασιαστής ή μπουζοκαλώδιο;
FIAT Punto 85 1.2 16v (mk1 1999)
Άβαταρ μέλους
vasil
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: 18/08/11 9:50
Last Visit: 17/10/18 23:40

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό GGAB » 18/06/18 9:22

vasil έγραψε:Μετά από οδήγηση σε περιφερειακό δρόμο γεμάτο πολλά νερά και σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής, ο κινητήρας σκορτσάρει, εκεί που οδηγάω σαν να σταματάει και να επανέρχεται ξαφνικά και ακούγεται και ένας εκνευριστικός θόρυβος... σαν τρακτέρ (μέτριας έντασης) κατά την επιτάχυνση... και με 5η και τέρμα γκάζι φτάνει μέχρι 100, δε πάει παραπάνω... Τι μπορεί να είναι; Υγρασία; Γιατί άνοιξα μετά το καπό και το είχα στον ήλιο το αμάξι αλλά μάλλον δεν στεγνωσαν τα νερά που ενδεχομένως πήρε; Ή μήπως βγηκε off κανάς πολλαπλασιαστής ή μπουζοκαλώδιο;

Σίγουρα δουλεύει με ενα κύλινδρο λιγότερο.Μη το ζορίζεις γιατί περνάει άκαυστη βενζίνη στον καταλήτη.Βγάλε μια-μια τις πίπες απο τα μπουζί και φύσιξε με αέρα,στη φωλιά των μπουζί και στις πίπες.Αν δεν,που δεν νομίζω,σε ηλεκτρολόγο για πολλαπλασιαστές/μπουζοκαλώδια.
accent 1.3-MAZDA 6 1.8
atos 1.0 - i10 1.2
GGAB
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6461
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 12/11/18 22:48
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό opc » 19/06/18 19:16

Suzuki jimny m13a όχι vvt, έβγαλε error 0400 egr...
Εσβησα λαμπάκι και μετά από καμιά 10αρια μέρες ξανά άναψε. Κάνουμε καθαρισμό και αν ναι, πρέπει να βγει ή με σπρέι από τη πεταλούδα θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα?
Επίσης δεν έχω καταφέρει να βρω τι κωδικό έχει για καινούργια, όλα τα πρώτα αποτελέσματα βγάζουν για g13b και με τρελή τιμή...
Έχει κάποιες στο car μεταχειρισμενες ή "ανακατασκευασμενες" αλλά δε ξέρω αν είναι όντως για αυτό το κινητήρα... Πχ μια αγγελία οι κωδικοί που αναφέρει κάνει για vitara xl7...
Συνεργείο που να ασχολείτε με suzuki έχουμε?
Όταν είναι με check engine ο δεύτερος λ δείχνει να μετράει πάνω από 1,2volt σχεδόν σταθερά, ενώ ο 1 παίζει κανονικά από 0,3 μέχρι 1
Αν το σβήσω και κάνει τους "κύκλους" των τεστ, τότε ο 2 πέφτει κάτω από 1 volt και έχει αργό παίξιμο από 0,2 μέχρι 0,8 volt

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
opc
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 26/07/02 14:12
Last Visit: 14/11/18 0:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Kger » 22/06/18 17:19

Καλησπέρα, να ρωτήσω το εξής, ως επίσημο δίκτυο συνεργείων εννοούμε τα συνεργεία της εκάστοτε αντιπροσωπείας ή υπάρχουν και ιδιώτες που ανήκουν σε αυτά; Επίσης, αν κάνω ένα σέρβις σε ένα απλό συνεργείο αυτοκινήτων χάνω την εγγύηση;
Άβαταρ μέλους
Kger
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 21/06/17 14:33
Last Visit: 21/09/18 14:43

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό vasil » 22/06/18 22:44

GGAB έγραψε:
vasil έγραψε:Μετά από οδήγηση σε περιφερειακό δρόμο γεμάτο πολλά νερά και σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής, ο κινητήρας σκορτσάρει, εκεί που οδηγάω σαν να σταματάει και να επανέρχεται ξαφνικά και ακούγεται και ένας εκνευριστικός θόρυβος... σαν τρακτέρ (μέτριας έντασης) κατά την επιτάχυνση... και με 5η και τέρμα γκάζι φτάνει μέχρι 100, δε πάει παραπάνω... Τι μπορεί να είναι; Υγρασία; Γιατί άνοιξα μετά το καπό και το είχα στον ήλιο το αμάξι αλλά μάλλον δεν στεγνωσαν τα νερά που ενδεχομένως πήρε; Ή μήπως βγηκε off κανάς πολλαπλασιαστής ή μπουζοκαλώδιο;

Σίγουρα δουλεύει με ενα κύλινδρο λιγότερο.Μη το ζορίζεις γιατί περνάει άκαυστη βενζίνη στον καταλήτη.Βγάλε μια-μια τις πίπες απο τα μπουζί και φύσιξε με αέρα,στη φωλιά των μπουζί και στις πίπες.Αν δεν,που δεν νομίζω,σε ηλεκτρολόγο για πολλαπλασιαστές/μπουζοκαλώδια.

Ακριβώς αυτό ήταν!!! Όπως τα 'γραψες! Υγράσια είχε περάσει μέσα και με πιεστικό φύσηξαν στο συνεργείο τα σημεία που έγραψες και όλα καλά... :iconcool:
FIAT Punto 85 1.2 16v (mk1 1999)
Άβαταρ μέλους
vasil
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 504
Εγγραφή: 18/08/11 9:50
Last Visit: 17/10/18 23:40

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό cson » 23/06/18 0:27

Kger έγραψε:Καλησπέρα, να ρωτήσω το εξής, ως επίσημο δίκτυο συνεργείων εννοούμε τα συνεργεία της εκάστοτε αντιπροσωπείας ή υπάρχουν και ιδιώτες που ανήκουν σε αυτά; Επίσης, αν κάνω ένα σέρβις σε ένα απλό συνεργείο αυτοκινήτων χάνω την εγγύηση;
Όχι δεν χάνεις καμια εγγύηση, αρκεί ο τεχνικός να έχει άδεια και να σφραγίζει το βιβλιο. Επίσης να έχουν τοποθετηθεί ΟΕΜ ανταλλακτικά ,όχι απαραίτητα γνήσια. Υπάρχει νόμος για αυτό δεν τον ξέρω απέξω όμως. Η εγγύηση και τα σερβίς στην αντιπροσωπεία είναι καλη καραμέλα όμως και περνάει ακόμη.
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3205
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 14/11/18 0:25

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό sarantism » 23/06/18 9:59

cson έγραψε:
Kger έγραψε:Καλησπέρα, να ρωτήσω το εξής, ως επίσημο δίκτυο συνεργείων εννοούμε τα συνεργεία της εκάστοτε αντιπροσωπείας ή υπάρχουν και ιδιώτες που ανήκουν σε αυτά; Επίσης, αν κάνω ένα σέρβις σε ένα απλό συνεργείο αυτοκινήτων χάνω την εγγύηση;
Όχι δεν χάνεις καμια εγγύηση, αρκεί ο τεχνικός να έχει άδεια και να σφραγίζει το βιβλιο. Επίσης να έχουν τοποθετηθεί ΟΕΜ ανταλλακτικά ,όχι απαραίτητα γνήσια. Υπάρχει νόμος για αυτό δεν τον ξέρω απέξω όμως. Η εγγύηση και τα σερβίς στην αντιπροσωπεία είναι καλη καραμέλα όμως και περνάει ακόμη.

Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να είναι στον κατάλογο των συνεργείων της αντιπροσωπείας, όπου είναι και ιδιώτες που έχουν πάρει άδεια από την αντιπροσωπεία αφού πληρούν κάποιες προϋποθέσεις που θέτει η τελευταία. Είναι κάτι σαν franchise από όσο έχω καταλάβει.
Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
sarantism
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 438
Εγγραφή: 10/03/18 9:52
Last Visit: 13/10/18 2:15

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό cson » 23/06/18 10:02

sarantism έγραψε:
cson έγραψε:
Kger έγραψε:Καλησπέρα, να ρωτήσω το εξής, ως επίσημο δίκτυο συνεργείων εννοούμε τα συνεργεία της εκάστοτε αντιπροσωπείας ή υπάρχουν και ιδιώτες που ανήκουν σε αυτά; Επίσης, αν κάνω ένα σέρβις σε ένα απλό συνεργείο αυτοκινήτων χάνω την εγγύηση;
Όχι δεν χάνεις καμια εγγύηση, αρκεί ο τεχνικός να έχει άδεια και να σφραγίζει το βιβλιο. Επίσης να έχουν τοποθετηθεί ΟΕΜ ανταλλακτικά ,όχι απαραίτητα γνήσια. Υπάρχει νόμος για αυτό δεν τον ξέρω απέξω όμως. Η εγγύηση και τα σερβίς στην αντιπροσωπεία είναι καλη καραμέλα όμως και περνάει ακόμη.

Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να είναι στον κατάλογο των συνεργείων της αντιπροσωπείας, όπου είναι και ιδιώτες που έχουν πάρει άδεια από την αντιπροσωπεία αφού πληρούν κάποιες προϋποθέσεις που θέτει η τελευταία. Είναι κάτι σαν franchise από όσο έχω καταλάβει.
https://www.google.gr/amp/s/www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/127253/xanei-tin-eggyisi-to-aftokinito-se-synergeia-ektos-antiprosopeias/amp
Άβαταρ μέλους
cson
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3205
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 14/11/18 0:25

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Kger » 23/06/18 11:42

Εγώ έκανα πρώτο σέρβις στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα γτ ήταν δωρεάν με την αγορά. Τώρα για το δεύτερο αν έχω χρόνο να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη, θέλω να το πάω για σέρβις σε έναν οικογενειακό φίλο που ξέρω ότι θα μου κάνει σοβαρή δουλειά και θα μου βγει και πιο φθηνά από το να το πάω στην αντιπροσωπεία, για αυτό και ρώτησα τι παίζει. Πάντως αν δεν καταφέρω να πάω Θεσσαλονίκη λόγω δουλειάς, αναγκαστικά εδώ που είμαι θα το πάω αντιπροσωπεία για το σέρβις.
Άβαταρ μέλους
Kger
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 21/06/17 14:33
Last Visit: 21/09/18 14:43

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό sarantism » 23/06/18 14:10

cson έγραψε:
sarantism έγραψε:
cson έγραψε:
Kger έγραψε:Καλησπέρα, να ρωτήσω το εξής, ως επίσημο δίκτυο συνεργείων εννοούμε τα συνεργεία της εκάστοτε αντιπροσωπείας ή υπάρχουν και ιδιώτες που ανήκουν σε αυτά; Επίσης, αν κάνω ένα σέρβις σε ένα απλό συνεργείο αυτοκινήτων χάνω την εγγύηση;
Όχι δεν χάνεις καμια εγγύηση, αρκεί ο τεχνικός να έχει άδεια και να σφραγίζει το βιβλιο. Επίσης να έχουν τοποθετηθεί ΟΕΜ ανταλλακτικά ,όχι απαραίτητα γνήσια. Υπάρχει νόμος για αυτό δεν τον ξέρω απέξω όμως. Η εγγύηση και τα σερβίς στην αντιπροσωπεία είναι καλη καραμέλα όμως και περνάει ακόμη.

Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να είναι στον κατάλογο των συνεργείων της αντιπροσωπείας, όπου είναι και ιδιώτες που έχουν πάρει άδεια από την αντιπροσωπεία αφού πληρούν κάποιες προϋποθέσεις που θέτει η τελευταία. Είναι κάτι σαν franchise από όσο έχω καταλάβει.
https://www.google.gr/amp/s/www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/127253/xanei-tin-eggyisi-to-aftokinito-se-synergeia-ektos-antiprosopeias/amp

Καλό αυτό γιατί σπάει το μονοπώλιο της αντιπροσωπείας. Δεν ξέρω στην πράξη τι γίνεται από την πλευρά των αντιπροσωπειών σχετικά με την αναγνώριση της εγγύησης, γιατί σε αυτοκίνητο δεν μου έχει τύχει να αγοράσω καινούργιο και να έχω να κάνω με εγγύηση.
Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
sarantism
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 438
Εγγραφή: 10/03/18 9:52
Last Visit: 13/10/18 2:15

Re: πεταλουδα γκαζιου

Δημοσίευσηαπό basilispli » 23/06/18 14:12

Καλησπερα! εχω ενα peugeot 307 με υγραεριο (lovato)
εχει προβλημα στο ρελαντι, περισοτερο στο υγραεριο και λιγοτερο στη βενζινη , άλλαξα αισθητηρες εκτοσ απο λ και ψυκτικου υγρου. βελτιωθηκε λιγο αλλα παλι παιζουν οι στροφες.
ερώτηση 1: έβγαλα την πεταλούδα και την καθάρισα, θέλει ρύθμισμα και αν καθαρίζεται ετσι (με βενζινη την καθάρισα)??
ερ'ωτηση 2 : έβαλα ένα διαγνωστικό που αγόρασα απο internet και το σ΄΄υνδεσα στο κινητο και ο ένας ο αισθητηρας λ εχει διακυμάνσεις (απο ότι διάβασα έτσι πρέπει να είναι. ο άλλος πρεπει να είναι σταθερός σε μια τιμή ή να έχει αυξομειώσεις όπως ο πρώτος γιατι εμένα και οι δύο έχουν πολλές αυξομειώσεισ - διακυμάνσεις.......
ερώτηση 3: και τέλος πόσο πρέπει να είναι το άνοιγμα της πεταλούδας όταν γυρνας την μίζα προτού βάλεις μπρος??? εμένα μου δείχνει 14 και δεν παίρνει μπρος με την πρώτη αλλα πάντα με την δευτερη μιζιά...
ΥΓ σας ζάλισα........
ευχαριστω
basilispli
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 29/10/16 12:14
Last Visit: 23/06/18 16:15

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό GGAB » 23/06/18 17:33

vasil έγραψε:
GGAB έγραψε:
vasil έγραψε:Μετά από οδήγηση σε περιφερειακό δρόμο γεμάτο πολλά νερά και σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής, ο κινητήρας σκορτσάρει, εκεί που οδηγάω σαν να σταματάει και να επανέρχεται ξαφνικά και ακούγεται και ένας εκνευριστικός θόρυβος... σαν τρακτέρ (μέτριας έντασης) κατά την επιτάχυνση... και με 5η και τέρμα γκάζι φτάνει μέχρι 100, δε πάει παραπάνω... Τι μπορεί να είναι; Υγρασία; Γιατί άνοιξα μετά το καπό και το είχα στον ήλιο το αμάξι αλλά μάλλον δεν στεγνωσαν τα νερά που ενδεχομένως πήρε; Ή μήπως βγηκε off κανάς πολλαπλασιαστής ή μπουζοκαλώδιο;

Σίγουρα δουλεύει με ενα κύλινδρο λιγότερο.Μη το ζορίζεις γιατί περνάει άκαυστη βενζίνη στον καταλήτη.Βγάλε μια-μια τις πίπες απο τα μπουζί και φύσιξε με αέρα,στη φωλιά των μπουζί και στις πίπες.Αν δεν,που δεν νομίζω,σε ηλεκτρολόγο για πολλαπλασιαστές/μπουζοκαλώδια.

Ακριβώς αυτό ήταν!!! Όπως τα 'γραψες! Υγράσια είχε περάσει μέσα και με πιεστικό φύσηξαν στο συνεργείο τα σημεία που έγραψες και όλα καλά... :iconcool:

Χαίρομαι που δεν ήταν πιο πολύπλοκο........ :)
accent 1.3-MAZDA 6 1.8
atos 1.0 - i10 1.2
GGAB
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6461
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 12/11/18 22:48
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό trident1971 » 23/06/18 18:19

opc έγραψε:Suzuki jimny m13a όχι vvt, έβγαλε error 0400 egr...
Εσβησα λαμπάκι και μετά από καμιά 10αρια μέρες ξανά άναψε. Κάνουμε καθαρισμό και αν ναι, πρέπει να βγει ή με σπρέι από τη πεταλούδα θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα?
Επίσης δεν έχω καταφέρει να βρω τι κωδικό έχει για καινούργια, όλα τα πρώτα αποτελέσματα βγάζουν για g13b και με τρελή τιμή...
Έχει κάποιες στο car μεταχειρισμενες ή "ανακατασκευασμενες" αλλά δε ξέρω αν είναι όντως για αυτό το κινητήρα... Πχ μια αγγελία οι κωδικοί που αναφέρει κάνει για vitara xl7...
Συνεργείο που να ασχολείτε με suzuki έχουμε?
Όταν είναι με check engine ο δεύτερος λ δείχνει να μετράει πάνω από 1,2volt σχεδόν σταθερά, ενώ ο 1 παίζει κανονικά από 0,3 μέχρι 1
Αν το σβήσω και κάνει τους "κύκλους" των τεστ, τότε ο 2 πέφτει κάτω από 1 volt και έχει αργό παίξιμο από 0,2 μέχρι 0,8 volt

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Δες αν εχει βουλωσει, ή αν κανα σωληνακι υποπιεσης ειναι τρυπιο μπορει να ειναι χιλια δυο
αν μπορεσω και εχω χρονο θα βωρω καπου ενα service manual για jimny που έχω να το ανεβασω να το παρεις


Read more at:
https://www.obd-codes.com/p0400
Hyundai Accent LC (2001), 1500cc
Άβαταρ μέλους
trident1971
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11083
Εγγραφή: 16/01/10 23:56
Last Visit: 02/09/18 9:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 27 επισκέπτες