17/11/18 11:36

Ο seismic και το αντισεισμικό

Forum για θέματα γενικού, μη-αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος

Re: Ο seismic και το αντισεισμικό

Δημοσίευσηαπό seismic » 23/05/18 22:55

Η τελική λύση στο πρόβλημα του σεισμού.
Οι κολόνες και τα τοιχία κατά τον σεισμό δέχονται ένα σπρώξιμο από τις πλάκες και τείνουν να ανατραπούν
Οι μικρής διατομής κολόνες είναι ελαστικές και θα παρουσιάσουν πρώτα μια καμπυλότητα στον κορμό τους πριν σηκώσουν το πέλμα της βάσης τους και ανατραπούν.
Τα τοιχία λόγο του ότι είναι άκαμπτα θα σηκώσουν αμέσως την βάση τους και θα ανατραπούν πιο εύκολα.
Κατά την ανατροπή τους η κολόνα καμπυλώνει και την δοκό και την πλάκα με τα οποία συνδέεται στον κόμβο.
Αν η στροφή της κολόνας είναι μεγάλη θα σπάσει και η κολόνα και η δοκός με την πλάκα και θα καταρρεύσει το σπίτι.
Το τοίχωμα σπάει πιο εύκολα την δοκό και την πλάκα γιατί επικρατεί σαν πιο ισχυρό στην ροπή.
Συμπέρασμα. Τόσο το ανασήκωμα του πέλματος του τοιχίου όσο και η καμπυλότητα του κορμού της ελαστικής κολόνας δημιουργούν μια στροφή ανατροπής με αποτέλεσμα να επιδρούν πάνω στην δοκό και την πλάκα και να την σπάνε.
Πως σταματάμε την καμπυλότητα και το ανασήκωμα του πέδιλου της βάσης ώστε να σταματήσουμε την παραμόρφωση και το σπάσιμο των φερόντων στοιχείων της κατασκευής?
Απλά ρε παιδιά βιδώνοντας το άνω άκρο της κολόνας ή καλύτερα τα άνω 2,3,4 άκρα των τοιχίων με το έδαφος σταματάς την καμπυλότητα και το ανασήκωμα της βάσης δηλαδή σταματάς την στροφή τους που παραμορφώνει τους κορμούς τους τους σπάει και ρίχνει τις κατασκευές.
Και άσε τον σεισμό να κουνάει.. γιατί μπορεί να κουνιούνται μεν αλλά αν αναλαμβάνουμε δυναμικά τις ανοδικές δυνάμεις της στροφής τους με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας από το δώμα και τις οδηγούμε μέσα στο έδαφος κανένα πρόβλημα.
Αν αυτές τις ανοδικές δυνάμεις της ανατροπής τις οδηγείς επάνω στις πλάκες και τις δοκούς ε... θα τα σπάσεις.
1) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος περιορίζει τις μετατοπίσεις οι οποίες είναι υπεύθυνες για όλες τις εντάσεις πάνω στον φέροντα οργανισμό.
2) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εκτρέπει τις ανοδικές εντάσεις της ροπής ανατροπής από το ανώτερο επίπεδο μεταβιβάζοντας αυτές ελεύθερα και απευθείας μέσα στο έδαφος και όχι πάνω στους κορμούς των φερόντων στοιχείων που οδηγούνται σήμερα με αποτέλεσμα μετά από ανελαστικές καμπυλώσεις των κορμών τους να αστοχούν.
3) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξουδετερώνει την πιθανότητα του συντονισμού ή αλλιώς την ιδιοπερίοδο.
4) αν η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξαλείφει τον εφελκυσμό από τον κορμό σκυροδέματος.
5) η προένταση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος αυξάνει την ικανότητα ως προς την τέμνουσα βάσης και γενικά τις τέμνουσες εντάσεις
6) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξαλείφει την ροπή στους κόμβους.
7) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξαλείφει το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης
8) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος περιορίζει ή εξαφανίζει την κάμψη ή αλλιώς καμπυλότητα των κορμών τους.
9) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος καταργεί τον μηχανισμό ορόφου και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας
10) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος καταργεί τον μοχλοβραχίονα και τον μηχανισμό του υπομοχλίου.
11) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος με την κατάλληλη διαστασιολόγιση περιορίζει ή εξαφανίζει τις στρεπτομεταφορικές παραμορφώσεις που παρατηρούνται στις υψίκορμες και ασύμμετρες κατασκευές.
12) η πάκτωση του μηχανισμού στο έδαφος θεμελίωσης αναλαμβάνει τις ανοδικές και καθοδικές εντάσεις διότι αν το κάνει αυτό μπαίνει το ερώτημα τι τις θέλουμε τις μεγάλες βάσεις.
13) αν υπάρχει καλύτερο αντισεισμικό σύστημα στον κόσμο και εάν δεν υπάρχει γιατί συνεχίζουν να σχεδιάζουν λάθος.
Αυτά μόνο για τον σεισμό διότι η ευρεσιτεχνία είναι ένα πολυεργαλείο για διάφορες δομικές εφαρμογές. :metalo:
seismic
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 18/04/10 15:27
Last Visit: 13/06/18 22:59

Re: Ο seismic και το αντισεισμικό

Δημοσίευσηαπό seismic » 13/06/18 22:58

Αν πάνω σε ένα τραπέζι βιδώσεις μία κολόνα όσο και να κουνάς το τραπέζι αυτή δεν θα ανατραπεί γιατί η βίδα στερεώνει την κολόνα με το τραπέζι.
Αν η κολόνα δεν έχει την βίδα και απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί αμέσως με ένα μικρό κούνημα.
Η πατέντα μου κάνει ότι κάνει και η βίδα στην κολόνα του τραπεζιού. Βιδώνει όλες τις κολόνες της κατασκευής πάνω στο έδαφος για να μην ανατραπούν. Γιατί να μην ανατραπούν? Γιατί κατά την ανατροπή τους στραβώνουν τα δοκάρια με τα οποία συνδέονται και τα σπάνε. Φαντάσου ότι η κολόνα κατά την ανατροπή της παίρνει μία τροχιά στροφής ακριβώς όπως στρίβει το τιμόνι του αυτοκινήτου. Όταν στρίβεις το τιμόνι του αυτοκινήτου το ένα σου χέρι το σπρώχνει προς τα κάτω και το άλλο προς τα επάνω. Με τον ίδιο τρόπο περιστρέφεται και η κολόνα Ο σεισμός μετακινεί την βάση της δεξιά και η αδράνεια το άνω μέρος της αριστερά. Αν ενώσεις το άνω μέρος της κολόνας με το έδαφος βασικά βιδώνεις την κολόνα με αυτό και η περιστροφή της κολόνας σταματά. Αν η κολόνα δεν περιστραφεί δεν θα σπάσει η δοκός.
Αυτή είναι απλά η πατέντα. Η πατέντα μου αυτό που κάνει είναι να βιδώνει την κατασκευή στο έδαφος. Οι μέθοδοι που ανάφερα σε προηγούμενη ανάρτηση δεν κάνουν αυτό. Αυτοί κάνουν ότι κάνω με μία μεγάλη διαφορά Δεν πακτώνουν την οροφή με το έδαφος αλλά την οροφή με την βάση της κατασκευής.
Η ισχύουσα θεμελίωση είναι εντελώς λάθος διότι ποτέ δεν θα είναι αρκετά μεγάλη με το ανάλογο βάρος που χρειάζεται ώστε να είναι σε θέση να παραλάβει τα αντίστοιχα αρνητικά ανοδικά φορτία έντασης της ανωδομής που εμφανίζονται κατά την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Το αποτέλεσμα αυτής της ανικανότητας της βάσης που δεν μπορεί να σταματήσει τις ανοδικές εντάσεις της στροφής είναι να χρειάζεται την βοήθεια της πεδιλοδοκού και των δοκών οι οποίες δημιουργούν αντιρροπές προς την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Αν αυτές είναι μεγάλες θα σπάσουν. Εγώ πάω να βοηθήσω με μία έξτρα δύναμη τις αντιρροπές της πεδιλοδοκού και της δοκού προσπαθώντας να παραλάβω της ανοδικές εντάσεις από το δώμα και να τις στείλω μέσα στο έδαφος.
Οπότε εδώ έχουμε δύο επιλογές. α) Αν αναλάβω όλες τις ανοδικές εντάσεις με τον μηχανισμό της πατέντας χωρίς να υπολογίζω την βοήθεια από τις αντιρροπές της πεδιλοδοκού και των δοκών θα χρειαστεί μία γεώτρηση πολύ βαθιά β) Αν υπολογίσω και την βοήθεια των δοκών και της πεδιλοδοκού θα χρειαστώ μικρότερο βάθος. γ) Αν πακτώσω μόνο τα γωνιακά τοιχώματα θέλω μεγάλο βάθος. δ) Αν πακτώσω μόνο τα περιφερειακά θέλω μικρότερο βάθος. ε) Αν τα πακτώσω όλα τα υποστυλώματα τότε θέλω ακόμα μικρότερο βάθος. ζ) Αν είναι βράχος θέλω μικρότερο βάθος από το αν είναι μαλακό έδαφος. η) Αν ο σεισμός είναι μεγάλος και το κτίριο πολύ ψηλό θα έχουμε πολύ μεγάλες ανοδικές και καθοδικές εντάσεις οπότε θα χρειαστεί βαθιά γεώτρηση.
θ) Αν οι πιέσεις προς τα πρανή της γεώτρησης είναι πολύ μεγάλες μεγαλώνει η ζώνη επιρροής του μαλακού εδάφους ως προς τις ανοδικές εντάσεις καθώς και η πρόσφυση στην δι επιφάνια μηχανισμού και πρανών. ι) Συν έναν συντελεστή ασφαλείας.
Συμπέρασμα.
Το βάθος της γεώτρησης είναι ένα πολύπλοκο υπολογιστικό μέγεθος με πολλούς αστάθμητους παράγοντες και χωρίς πολλά πειράματα είναι αδύνατον να υπολογιστεί επακριβώς. Αυτό είναι και το πρόβλημά μου.
Πρακτικά θα έλεγα
1) Αν τοποθετηθούν μηχανισμοί μόνο στα άκρα του κτιρίου ( σε μαλακό έδαφος ) το βάθος της γεώτρησης πρέπει να ισούται με το ύψος του κτιρίου Η προένταση του μηχανισμού πρέπει να ισούται με το διπλάσιο της υπολογισθήσας ανοδικής έντασης που θέλουμε να παραλάβουμε Το κόστος θα είναι 20000 ευρώ για τρις ορόφους και 30000 ευρώ για έξη ορόφους. Αυτά για ένα κτίριο 10Χ10=100τ.μ
2)Για κτίριο 20Χ20=400τ.μ έξη ορόφων το κόστος είναι 60000 ευρώ αν πακτώσεις όλα τα περιμετρικά εξωτερικά καθώς και όλα τα υποστυλώματα στην εσωτερική πλευρά.
Η δική μου πατέντα είναι από το 2008 δηλαδή πιο παλιά από αυτές που σας έδειξα. Δεν αξίζει όμως να ασχοληθώ με την βλακεία τους.
Γιατί η πάκτωση βάσης εδάφους που κάνω εγώ στέλνει τις ανοδικές εντάσεις μέσα στο έδαφος
αφαιρώντας αυτές από την κατασκευή.
Αυτό που κάνουν αυτοί δηλαδή την πάκτωση δώματος βάσης είναι λάθος διότι δεν σταματούν το στρίψιμο της δοκού διότι στέλνουν την ένταση όλη πάνω τους και τους σπάνε. Αυτό ακριβώς δείχνουν και τα πειράματα δίπλα δίπλα. Φαίνεται καθαρά ότι στο αριστερό πείραμα οι ανοδικές δυνάμεις της στροφής ( ροπής ανατροπής ) οδηγούνται πάνω στα δοκάρια και τα σπάνε ενώ στο δεξιό πείραμα που φέρει τον μηχανισμό της πατέντας οδηγούνται κάτω από την σεισμική βάση μέσο του τένοντα του μηχανισμού. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
seismic
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 18/04/10 15:27
Last Visit: 13/06/18 22:59

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντίλογος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Majestic-12 [Bot] και 13 επισκέπτες