4 Τροχοί • Προβολή θέματος - --> Crossovers Forum 
19/08/18 8:23

--> Crossovers Forum

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό VAGKIRK » 17/05/18 22:15

Ο μπλοκακιας παιδιά το μόνο έξοδο που εκπίπτει από το εισόδημα του είναι οι ασφαλιστικές εισφορές του και ουδέν άλλο. Αν εννοείτε τον ΦΠΑ του μισθώματος δεν εκπίπτει έτσι και αλλιώς σε ΕΙΧ.

Ο ελεύθερος επαγγελματίας και η ατομική επιχείρηση αφού όπως είπε ο Iceman πρώτα αποδείξει πως πρόκειται για παραγωγική δαπάνη τι εκπίπτει; 10% ως απόσβεση επί της αξίας αγορας και τους ετησιους τόκους της σύμβασης. Δηλαδή για ένα αυτοκίνητο αξίας 30.000 ευρώ θα έχει όφελος από τον φόρο που θα πληρώσει: (30.000 Χ 10% )+ τόκοι ετησιοι έστω 1000 = 4000 Χ φορολογικό συντελεστή τουλάχιστον 22% = 880 ευρώ όφελος και πολλά λέω.
Κάποιος μπορεί να πει πως θα εκπίπτει και την δαπάνη καυσίμων αλλά αυτό μπορεί να το κάνει και με το δικής του ιδιοκτησίας αυτοκίνητο αν όπως είπαμε μπορεί αρχικά να το τεκμηριώσει και μάλιστα να προσθέσει και δαπάνες συντήρησης , επισκευής ,τέλη , ασφαλείες κλπ.

Ως προς τους μισθωτούς και τα μέλη εταιρειών που το αυτοκίνητο αποκτάται από την εταιρεία για τους υπαλλήλους και τους μετόχους εκεί ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου ένα ποσοστό αποτελεί παροχή σε είδος που προσαυξανει τον μισθό και άρα τον φόρο εισοδήματος. Για την εταιρεία που πληρώνει το leasing ισχύουν ακριβώς ότι και για την κατηγορία των Ελ.επαγγελματιων ως προς τι εκπίπτει. Για αυτό το λόγο βλέπουμε πλέον μόνο πολύ μικρά αυτοκίνητα ως εταιρικά.

Παλαιότερα το μίσθωμα εξεπιπτε εξ ολοκλήρου χωρίς να αποτελεί πάγιο (αποσβέσεις με χαμηλό συντελεστή) το αυτοκίνητο και αποτελούσε τεράστιο κινητρο.

Άρα πλέον ο μοναδικός λόγος είναι για λόγους ρευστότητας η αγορά με leasing.

Τα ίδια ισχύουν και για το leasing επαγγελματικών αυτοκινήτων με την μοναδική διαφορά πως εκεί εκπίπτει και το ΦΠΑ του μισθώματος από το ΦΠΑ των εσόδων της επιχείρησης και δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς τις δαπάνες του καθώς έχει επαγγελματική άδεια κυκλοφορίας. (Επαγγελματικό εννοούμε φορτηγάκι και αφορά εμπορικές δραστηριότητες)

Όλα αυτά αφού το έχω ψάξει αρκετά και για εμένα αλλά και για την γυναίκα μου.

Αυτό που δεν έχω ξεκαθαρίσει και δεν ξέρω πως , είναι αν το leasing σημαίνει πως έχεις την κυριότητα του οχήματος για την εφορία , δηλαδή αν γράφεται στο πινακακι με τα οχήματα στην δήλωση μου και άρα έχει και επιβάρυνση τεκμηρίου χρήσης. Αν όχι τότε παιρνεις ένα δίλιτρο , έχει το όφελος της χρηματοδότησης με δόσεις ,και αλλαζεις αυτοκινητο κάθε 4 χρόνια και γλιτώνεις το τεκμήριο που είναι ένα σημαντικό κίνητρο

Αν υπάρχουν μετρητά αγοράζεις ένα ΕΙΧ εσύ και το αποσβενεις στα βιβλία σου και το πλακώνεις στα έξοδα καυσίμων από φίλους και γνωστούς , και ένα ΦΙΧ στην επιχείρηση της συζύγου όπου θα γλιτώσει και τον ΦΠΑ της αγοράς ( πχ ένα ωραίο Fiestaκι ) και ζητάς κάθε Σάββατο μια κούτα αποδείξεις πετρελαίου από το πρατήριο της γειτονιάς σου.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
VAGKIRK
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: 27/11/16 20:35
Last Visit: 16/08/18 23:19

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό iceman7 » 17/05/18 22:55

Δείτε λιγο και το παρακάτω γιατι όλα τα leasing πια ειναι λειτουργικές μισθώσεις και οχι χρηματοοικονομικές να μπλέκεις με αποσβέσεις και κόστος τόκων.
Το μηνιαίο μίσθωμα εκπίπτει συνολικά.
https://www.taxheaven.gr/acforum/topic/ ... 5-leasing/
Άβαταρ μέλους
iceman7
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4316
Εγγραφή: 05/10/14 12:19
Last Visit: 16/08/18 23:42

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Tkin73 » 17/05/18 23:03

Το 10% ως απόσβεση επί της αξίας αγορας και τους ετησιους τόκους της σύμβασης που γράφτηκε πιο πάνω οτι εκπίπτει ισχύει για τις περιπτώσεις leasing. Στην χρόνο μισθώσεις που είναι και οι πλειονότητα το σύνολο του μισθώματος δηλώνεται ως λογαριασμός παροχή σε τρίτους και ο ΦΠΑ ως έξοδο. Δλδ και μίσθωμα και ΦΠΑ δηλώνονται ως έξοδο.

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tkin73
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1377
Εγγραφή: 30/09/13 19:51
Last Visit: 16/08/18 18:00

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό criuser » 18/05/18 6:21

Ανεξάρτητα από τα χρηματοοικονομικά και τις μειώσεις φόρων , εγώ μπορώ να πω με μια πρακτική αντίληψη , ότι σχεδόν για όλες τις προσφορές που ανέφερα σε προηγούμενο σχόλιο , η χρήση αυτοκινήτου μέσω μίσθωσης ακόμα και χωρίς φοροαπαλλαγές , μπορεί να είναι μια καλή λύση αφού δεν σε νοιάζουν ζημιές , βλάβες , τρακαρίσματα .

Αν προσθέσεις στην αγορά του αυτοκινήτου , τόκους , μικτή , λάστιχα , σέρβις , τέλη και τυχόν ζημιές και αφαιρέσεις πόσο θα στο πάρουν στα 4 χρόνια για ανταλλαγή , μπορεί η διαφορά να είναι πολύ κοντά στο σύνολο των μισθωμάτων μαζί με το ΦΠΑ .

Ακόμα και η περίπτωση που κάποιος αγοράζει και το κρατάει 8 χρόνια και κάποιος άλλος το αλλάζει στα 4 με μίσθωση , πάλι η διαφορά μπορεί να περίπου στα ίδια , ενώ στην δεύτερη περίπτωση έχεις και την δυνατότητα της επιλογής νέου αυτοκινήτου .

Αυτά τα λέω γιατί τα περί παραγωγικότητας που λέει η εφορία είναι παπαριές ολκής αφού δεν ξεκαθαρίζουν .

Για παράδειγμα έμπορος , βιοτέχνης , γιατρός , οδοντίατρος , που η δουλειά τους είναι να πηγαίνουν από το σπίτι τους στο μαγαζί-βιοτεχνία-ιατρείο-οδοντιατρείο , αφού εκεί ασκούν το επάγγελμα τους , η χρήση του αυτοκινήτου είναι περιορισμένη .

Αντίθετα Πολιτικός Μηχανικός , που πρέπει να πάει , στις καλές εποχές βέβαια , σε 2 πολεοδομίες , σε 2 υπηρεσίες άλλου τύπου , σε 2 γιαπιά στα οποία έχει επίβλεψη και σε επισκέψεις για μελέτες σε οικόπεδα το απόγευμα , αργότερα στο γραφείο του και γενικά να είναι όλη μέρα στον δρόμο με 50-100 χλμ διαδρομές , υπάγεται στην ίδια λογική με τους παραπάνω που η εργασιακή τους μετακίνηση μπορεί να είναι 5-10 χλμ την ημέρα .

Θυμάμαι παλιά που έβαζαν περιορισμό στους ΕΕ για τα έξοδα αυτοκινήτου το 3 % του τζίρου , ανεξαρτήτως επαγγέλματος... :lol:

Γενικά παλιότερα το σύστημα λήζινγκ - ενοικίαση ήταν στημένο για τις μεγάλες εταιρείες και τις εταιρείες λήζινγκ . Τώρα μπορεί να πονάει κάποιους επτάψυχους :whistlink: αλλά είναι πιο δίκαιο γιατί σταμάτησε αυτός ο διαγκωνισμός των υπαλλήλων , ιδιαίτερα των τραπεζικών , για το τι αμάξι θα πάρουν .

Υπήρχε περίπτωση σε τράπεζα στην αρχή της κρίσης , που μία υπάλληλος μπορούσε να πάρει μέχρι 1600 κ.εκ . Πήρε προσφορά από την Μέρκ για την Β 160 με εξοπλισμό τα πάντα όλα και το αμάξι έφτασε τα 40000 :lol:
Εφαγε βέβαια το παντραπεζικό κράξιμο και συνήλθε , αλλά το παράδειγμα έδειξε γιατί είναι πιο σωστά τώρα που έχουν τον φόρο τους ...
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6002
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 15/08/18 21:20

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό SPI_duster » 18/05/18 7:06

Κριού ένα πράγμα βρε παιδί μου ότι λες σκέφτομαι πως είναι κάτι σαν deja vu. Ακόμη και η περίπτωση που αναφέρεις της υπαλλήλου. Ετος 2009, χρώμα λευκό πετρέλαιο. :lol:
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
SPI_duster
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3805
Εγγραφή: 18/08/14 14:42
Last Visit: 13/08/18 18:55
Τοποθεσία: Πεντέλη

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Tkin73 » 18/05/18 10:15

Fanis75 έγραψε:
Tkin73 έγραψε:Βενζίνη 1.6 δεν βγαίνει νομίζω. Δλδ ένα μεσαία εξοπλισμένο qq βγαίνει 27.5. Δλδ κοστίζει 5 χιλιάδες λιγότερο από το allure 3008 χωρίς προωθητικό πρόγραμμα. Στις πρόσφατες προσφορές το gt line , το έδιναν 31.000. Βέβαια παίρνεις σαφώς πιο αναβαθμισμένο αμάξι παντού λίγο μεγαλύτερο παντού και με λίγο περισσότερο εξοπλισμό νομίζω η αντίστοιχη έκδοση. Τελικά μήπως το qq δεν είναι και τόσο φοβερό vfm που λέμε;

1.6 βενζίνη υπάρχει (ο κινητήρας με τα 163 άλογα που μπαίνει και στο Xtrail), τον έχει και στο site στους διαθέσιμους κινητήρες, τον είχε και μέχρι πρόσφατα στις τιμές...απλά για κάποιο λόγο δεν τον έχει αυτή τη στιγμή.

To QQ ειναι VFM (και όντως όχι κάτι το φοβερό...υπάρχουν πολύ πιο vfm αυτοκίνητα στην κατηγορία του) στην 1.2 βενζίνης και στον 1.5 diesel και σε συγκεκριμένες εκδόσεις...σε όλους τους υπόλοιπους συνδυασμούς κινητήρα και εξοπλισμού είναι ακριβό και δεν αξιζει. Για αυτό και πωλούνται κατά κόρων συγκεκριμένοι συνδυασμοί κινητήρα-εξοπλισμού.


Όντως. Βλέπω πχ ότι στην πιο πλούσια έκδοση τέκνα το 1.6 αυτόματο βγαίνει πιο ακριβό και από την πλούσια έκδοση gt line του αυτόματου 3008!

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tkin73
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1377
Εγγραφή: 30/09/13 19:51
Last Visit: 16/08/18 18:00

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 18/05/18 10:43

Tkin73 έγραψε:Όντως. Βλέπω πχ ότι στην πιο πλούσια έκδοση τέκνα το 1.6 αυτόματο βγαίνει πιο ακριβό και από την πλούσια έκδοση gt line του αυτόματου 3008!

Βέβαια να πούμε και ότι ο εξοπλισμός του Techna είναι αρκετά καλύτερος από τον εξοπλισμό του GT line (π.χ. δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα, πανοραμική οροφή κλπ.). Φυσικά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης για εμένα, με κλειστά μάτι θα προτιμούσα το 3008!
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 16/08/18 22:28
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Tkin73 » 18/05/18 11:22

Ναι εκεί είναι το θέμα! Μιλάμε για σαφώς υποδυεστερο αμάξι σε χώρους τεχνολογία εμφάνιση υλικά παλαιότητα τ οποίο είναι ακριβότερο!

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tkin73
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1377
Εγγραφή: 30/09/13 19:51
Last Visit: 16/08/18 18:00

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Kitsaras.D » 18/05/18 11:27

@stefan147
Πολύ ενδιαφέρον!!!!!

Έχω απορία οι μη premium εταιρείες (VW, Toyota, Nissan, Peugeot) σε τι επίπεδα έκπτωσης κινούνται αντίστοιχα.
:hmmm:
Kitsaras.D
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 03/02/18 22:58
Last Visit: 01/08/18 18:03

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό stefan147 » 18/05/18 11:33

Ενδεικτικά η Φάουβε δίνει:

17% στα Golf/Passat
13.5% στο Τ-Roc
15% στο Tiguan

H Toyota δίνει διπλές εκπτώσεις που ξεπερνάνε το 20% στα υβριδικά, ο Θεοχαράκης δε δίνει του αγγέλου του νερό = ΤΙΠΟΤΑ και η Peugeot δίνει μόνο όταν κλείσεις την παραγγελία αλλά γενικά δίνει καλές εκπτώσεις, ειδικά στο 208 που πουλάει σαν τρελό σε leasing.
Waiting for a dead man's shoes
Άβαταρ μέλους
stefan147
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12437
Εγγραφή: 08/05/09 0:15
Last Visit: 13/08/18 16:48
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Kitsaras.D » 18/05/18 11:47

Χμ...
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για Nissan επειδή έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ δυνατή στις εταιρικές.
Kitsaras.D
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 03/02/18 22:58
Last Visit: 01/08/18 18:03

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό VAGKIRK » 18/05/18 14:31

iceman7 έγραψε:Δείτε λιγο και το παρακάτω γιατι όλα τα leasing πια ειναι λειτουργικές μισθώσεις και οχι χρηματοοικονομικές να μπλέκεις με αποσβέσεις και κόστος τόκων.
Το μηνιαίο μίσθωμα εκπίπτει συνολικά.
https://www.taxheaven.gr/acforum/topic/ ... 5-leasing/
Tkin73 έγραψε:Το 10% ως απόσβεση επί της αξίας αγορας και τους ετησιους τόκους της σύμβασης που γράφτηκε πιο πάνω οτι εκπίπτει ισχύει για τις περιπτώσεις leasing. Στην χρόνο μισθώσεις που είναι και οι πλειονότητα το σύνολο του μισθώματος δηλώνεται ως λογαριασμός παροχή σε τρίτους και ο ΦΠΑ ως έξοδο. Δλδ και μίσθωμα και ΦΠΑ δηλώνονται ως έξοδο.

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παιδιά συγνώμη!
Τελικά είχα μείνει ... λίγο πίσω σε σχέση με την διαφορά λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μίσθωσης.
Γι'αυτό οι εταιρείες έχουν στάνταρ τα 4 έτη πλέον!

Να και ένα πολύ ωραίο duster επαγγελματικό...crossover για αγορα ή leasing !

https://www.motor1.com/news/242437/2018 ... -revealed/

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
VAGKIRK
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: 27/11/16 20:35
Last Visit: 16/08/18 23:19

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό fiorentinosgr » 21/05/18 22:04

Παιδιά με συγχωρείτε που δεν το κατέχω το άθλημα. Μια απορία απλή: για φαρμακείο το μίσθωμα του λιζινγκ περνά εντελώς στα έξοδα ή όχι? Αν όχι τι ποσοστό περνά?
fiorentinosgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 24/11/17 16:05
Last Visit: 26/06/18 0:02

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό VAGKIRK » 21/05/18 22:32

Κοίταξε, αν θεωρήσουμε πως είναι λειτουργική μίσθωση και μπορεί να εκπέσει εξολοκλήρου το μίσθωμα φορολογικά μετά πρέπει να σκεφτείς σαν ελεγκτής αν δικαιολογείται το 100% αυτό.

Δηλαδή τι ποσοστό των χιλιομέτρων που κάνεις αφορά πραγματικά την δραστηριότητα σου; Πας σε πελάτες σου με το αυτοκίνητο , σε προμηθευτές; Πόσα χιλιόμετρα κανείς για να πας και να γυρίσεις από το φαρμακείο;

Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μέχρι 1600 κυβικά και όχι υπερπολυτελές τότε ένα 50-60% του μισθώματος αλλά και των καυσίμων δεν θα μπορέσει κάποιος να το αμφισβητήσει θεωρώ. Το υπόλοιπο 40% θα το φέρνεις σαν φορολογική διαφορά και θα φαίνεται πως δεν πας να εκμεταλλευτείς κάτι.

Πάντως για την δραστηριότητα σου ένα επαγγελματικό θα ήταν καλύτερη επιλογή για να εκπίπτει τα πάντα που το αφορούν νομίζω χωρίς άγχος.

Ένας πολιτικός μηχανικός , δικηγόρος ή λογιστης ή εμπορικός αντιπρόσωπος με πολλούς εξωτερικούς εταιρικούς πελάτες μπορεί πιο εύκολα να επικαλεστεί πως όντως χρησιμοποιεί το ΕΙΧ για το 80% + της χρήσης του.

Κάποιος με λιανική δραστηριότητα όπως εσύ είναι πιο δύσκολο.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
VAGKIRK
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: 27/11/16 20:35
Last Visit: 16/08/18 23:19

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό fiorentinosgr » 21/05/18 23:38

Δημοσίευση από VAGKIRK » 21 Μάιος 2018 20:32
Κοίταξε, αν θεωρήσουμε πως είναι λειτουργική μίσθωση και μπορεί να εκπέσει εξολοκλήρου το μίσθωμα φορολογικά μετά πρέπει να σκεφτείς σαν ελεγκτής αν δικαιολογείται το 100% αυτό.

Δηλαδή τι ποσοστό των χιλιομέτρων που κάνεις αφορά πραγματικά την δραστηριότητα σου; Πας σε πελάτες σου με το αυτοκίνητο , σε προμηθευτές; Πόσα χιλιόμετρα κανείς για να πας και να γυρίσεις από το φαρμακείο;

Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μέχρι 1600 κυβικά και όχι υπερπολυτελές τότε ένα 50-60% του μισθώματος αλλά και των καυσίμων δεν θα μπορέσει κάποιος να το αμφισβητήσει θεωρώ. Το υπόλοιπο 40% θα το φέρνεις σαν φορολογική διαφορά και θα φαίνεται πως δεν πας να εκμεταλλευτείς κάτι.

Πάντως για την δραστηριότητα σου ένα επαγγελματικό θα ήταν καλύτερη επιλογή για να εκπίπτει τα πάντα που το αφορούν νομίζω χωρίς άγχος.

Ένας πολιτικός μηχανικός , δικηγόρος ή λογιστης ή εμπορικός αντιπρόσωπος με πολλούς εξωτερικούς εταιρικούς πελάτες μπορεί πιο εύκολα να επικαλεστεί πως όντως χρησιμοποιεί το ΕΙΧ για το 80% + της χρήσης του.

Κάποιος με λιανική δραστηριότητα όπως εσύ είναι πιο δύσκολο.


Κοίτα να δεις. Πήγαινε έλα είναι 38 χλμ. Επί 8 φορές την εβδομάδα είναι 304 χλμ. Για ημέρες χωρίς εφημερίες πχ σκ. Βάλε επίσκεψη σε προμηθευτή για άμεση ανάγκη που είναι κάποιες φορές μηνιαίως. Το ντελίβερι να το βάλω μέσα σε γιαγιές και επισκέψεις για ενέσεις? Αν μπορώ να δικαιολογήσω με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον 60% ή 70% μάλλον συμφέρει. Επιπλέον με αυτόν τον τρόπο μείωνεται εμμέσως και ΕΦΚΑ νομίζω. Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με. Με τη φορολογική διαφορά τι εννοείς? Θα πιαστεί ως τεκμήριο δηλαδη?
fiorentinosgr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 24/11/17 16:05
Last Visit: 26/06/18 0:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Fanis75, GGAB, Google [Bot] και 16 επισκέπτες