22/03/19 15:43

--> Crossovers Forum

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Storm » 13/02/19 9:43

Άξιος νικητής στα δύσκολα το C3 Aircross.
Πολύ καλά επίσης το Ecosport και το Captur.

https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 183098.asp
Storm
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13549
Εγγραφή: 25/02/03 12:14
Last Visit: 07/11/18 17:44

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό criuser » 17/03/19 8:22

https://www.youtube.com/watch?v=j53FeEtuwI4

Και καράβι σέρνει και τις Αλπεις κατακτά και Γάτος με πέταλα είναι ... :lol:

Οχι με σουζούκι... :roll: :iconcool:
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6962
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 18/03/19 7:29

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Lap » 17/03/19 14:12

Αϊντε βρε στην αρχη μπερδευτηκα :dizzy:
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1802
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Sera2008 » 18/03/19 16:55

To Εcosport το πήρε πριν 1 μήνα συνάδελφος και είναι πάρα πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο. Πήρε την έκδοση ST line σε διχρωμία magnetic grey - μαύρη οροφή/κολώνες/καθρέπτες με το νέο 1.5 ecoblue με τα 125ps (δικίνητο) με 21700€.
Μου είπε πως το είχε ψάξει πολύ γιατί ήθελε ένα σχετικά δυνατό/γρήγορο μικρό SUV και ο πως κινητήρας αυτός είναι πολύ νέος (στηριζόμενος στον 2.0 diesel) και το ecosport είναι το πρώτο μοντέλο που το φοράει. Οι πρώτες εντυπώσεις που μου μετέφερε είναι πώς έχει πολλή ροπή στις χαμηλομεσαίες και πώς είναι πολύ γρηγορότερο από ότι φανταζόταν. Η έκδοση είναι πολύ καλά εξοπλισμένη (έχει xenon φώτα (μόνο στη μεσαία σκάλα όμως, keyless entry/start, εργοστασιακό συναγερμό, δέρμα ύφασμα καθίσματα, camera, Bluetooth, voice commands, Navigation, αισθητήρες εμπρός/πίσω, φυμέ τζάμια, αναδιπλούμενους καθρέπτες, 17 αρες ζάντες αλουμινίου κ.α.).
Τα αρνητικά του όπως μου είπε είναι το άνοιγμα της πίσω πόρτας που σε περίπτωση parking σε τοίχο ή με άλλο αμάξι πισω είναι θέμα και ότι δεν έχει city safety/adaptive cruise control που τα ήθελε σαν standard. Eπίσης μου είπε ότι δεν έχει πίσω δισκόφρενα αλλά ταμπούρα - πάντως στα λίγα χλμ που έχει κάνει δεν έχει καταλάβει κάποια διαφορά στο φρενάρισμα λόγω αυτού.
Στάθηκε κυρίως στις επιδόσεις του γιατί δεν υπήρχε το 1.5 diesel με τα 125 άλογα να το κάνει test drive όταν το παρήγγειλε και είχε κάνει το 1.5 με τα 100 άλογα και το 1.0 βενζίνης με τα 140 άλογα - αυτό που πήρε μου είπε ότι είναι πολύ γρηγορότερο από το diesel 100 και λίγο γρηγορότερο σαν αίσθηση από το βενζίνης με τα 140.
Άβαταρ μέλους
Sera2008
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 16/03/14 23:49
Last Visit: 18/03/19 19:59

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 18/03/19 17:20

Είχα οδηγήσει το 1.5 ντίζελ και μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις!
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p3276800

Τα ταμπούρα δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, παρά μόνο σε παρατεταμένη κατάβαση (ή σε πίστα) επειδή δεν έχουν τόσο καλή απαγωγή της θερμότητας. Από εκεί και πέρα φρενάρουν το ιδιο καλά (δυνατά) με τα δισκόφρενα.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5983
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 19/03/19 20:23
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Sera2008 » 18/03/19 19:02

Από το drive που έκανε test στο 4κινητο με τον ίδιο νέο ecoblue διαβάζω με ενδιαφέρον:
«Πρόκειται, ουσιαστικά, για τον κινητήρα 2.0L EcoBlue της Ford µε µείωση στη χωρητικότητα. Σε αντίθεση µε άλλους diesel κινητήρες, στους οποίους εγχέεται ουρία για την εξουδετέρωση των εκπεµπόµενων οξειδίων του αζώτου (NOx), η Ford επέλεξε διπλό LNT (Lean NOx Trap), γλυτώνοντας έτσι από την έγνοια πλήρωσης µε AdBlue.

Ενσωµατώνει, επίσης, σχεδίαση µειωµένων τριβών µε σπέσιαλ όφσετ στον στρόφαλο, επανακυκλοφορία καυσαερίων και εναλλάκτη νερού-αέρα για την εισαγωγή για πιο αποδοτική καύση και µειωµένους ρύπους.
Ακόµη, ενσωµατωµένη πολλαπλή εισαγωγής για βελτιστοποιηµένη αναπνοή κινητήρα, τούρµπο χαµηλής αδράνειας, µεταβλητής γεωµετρίας για ταχύτερη και πιο αποδοτική υπερπλήρωση, αναλόγως φορτίου στο γκάζι, αλλά και υλικά και εξαρτήµατα σχεδιασµένα για υψηλές θερµοκρασίες.

Επίσης, περιλαµβάνει σύστηµα ψεκασµού καυσίµου υψηλής πίεσης 6 µικροψεκασµών ανά κύκλο, πιο άµεσης απόκρισης, πιο αθόρυβο, και µεγαλύτερης ακρίβειας. Αποτέλεσµα όλων αυτών είναι οικονοµία 10% στην κατανάλωση, καλύτερη απόδοση ροπής σε χαµηλές ταχύτητες, πιο άµεση απόκριση στο γκάζι αλλά και πιο ήσυχη λειτουργία. Όλη η παραπάνω πρόταση αληθεύει λέξη προς λέξη και πάµε να δούµε πως.»

Πρέπει να είναι πολύ καλός ο νέος αυτός 1.5 ecoblue-απορώ που δεν μπήκε στο νέο focus που είναι νεότερο μοντέλο από το ecosport.
Φάνη,ενδιαφέρον review αν και με λίγο χρόνο στην διάθεση σου-οδηγησες την έκδοση με τα 100 ή τα 125 άλογα;για τα ταμπούρα πίσω λογικά το μειονέκτημα θα είναι η αδυναμία απαγωγής θερμότητας σε σχέση με τα δισκόφρενα όπως λες κι εσυ όποτε μόνο σε ακραίες σχετικά συνθήκες θα τα αναζητήσει κάποιος.
Άβαταρ μέλους
Sera2008
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 16/03/14 23:49
Last Visit: 18/03/19 19:59

Re: --> Crossovers Forum

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/03/19 19:25

Και ο διλητρος έχει δυο egr.

Οι 6 πολλαπλοι ψεκασμοί αν δεν κάνω λαθος το ειχε εδω και πολλά χρονια οι multijet 2

Μου φαοινονται ψηλομπούρδες, χωρίς χημική ένωση δεν εξουδετερώνονται ευκολα τα nox.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1802
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 01jnr, antonn, Google Adsense [Bot], MONMAN2, pstef, sargus, stefan147, Tkin73 και 29 επισκέπτες

cron