21/01/19 17:12

ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Forum για θέματα γενικού, μη-αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 07/08/18 3:12

dstou έγραψε:Δεν αντιλέγω, αν και κατά βάση αυτά αποτελούν πολιτικά και όχι στρατιωτικά επιτεύγματα. Με την εξαίρεση της Γαλλίας και της Πολωνίας, αν και η τελευταία ήταν εύκολο θύμα για την ισχύ της μηχανής που είχε ήδη στήσει.


Σωστά. Από Στρατιωτικής άποψης (Στρατηγική, Επιχειρησιακή και Τακτική), δεν σκάμπαζε και πολλά. Όπως και ο Στάλιν άλλωστε. Απλά ο Στάλιν κατάλαβε κάποια στιγμή ότι έπρεπε να αφήσει τον πόλεμο στα χέρια των επαγγελματιών. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42848
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 15/01/19 14:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό panos2171 » 13/08/18 0:01

Ο Ζάεφ «ξεγυμνώνει» την ελληνική κυβέρνηση: Τα 10 σημεία που κέρδισε από τη Συμφωνία


ΠΗΓΗ: https://www.eleftherostypos.gr/politiki ... -symfonia/
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
panos2171
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12718
Εγγραφή: 06/12/07 19:46
Last Visit: 18/01/19 14:18

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 14/08/18 14:34

Κατάρρευση γέφυρας στη Γένοβα... https://www.newsit.gr/kosmos/katerreyse ... a/2597524/
polo2002
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 08/01/19 20:41

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό panos2171 » 14/08/18 15:12

:omg:
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
panos2171
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12718
Εγγραφή: 06/12/07 19:46
Last Visit: 18/01/19 14:18

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Χρήστος Λάππας » 15/08/18 18:21

Βενεζουέλα: Φτηνή βενζίνη μόνο για τα μέλη του κυβερνώντος κόμματος.

Εικόνα

https://m.liberal.gr/#/app/article216304/homepage
κομμουνιστής τα χώνει στο κεφάλαιο που «πρεπει να πληρώνει περισσότερους φόρους», αλλά το δικό του αυτοκίνητο πολυτελείας το είχε με Βουλγαρικές πινακίδες...
Άβαταρ μέλους
Χρήστος Λάππας
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16751
Εγγραφή: 29/01/05 17:42
Last Visit: 14/01/19 8:25
Τοποθεσία: Ελληνικό

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Χρήστος Λάππας » 22/08/18 16:54

Χρόνια ειχαμε να ζήσουμε blackout στην πρωτεύουσα.
κομμουνιστής τα χώνει στο κεφάλαιο που «πρεπει να πληρώνει περισσότερους φόρους», αλλά το δικό του αυτοκίνητο πολυτελείας το είχε με Βουλγαρικές πινακίδες...
Άβαταρ μέλους
Χρήστος Λάππας
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16751
Εγγραφή: 29/01/05 17:42
Last Visit: 14/01/19 8:25
Τοποθεσία: Ελληνικό

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό kiloMeater » 22/08/18 18:26

Άμα δεν είναι βράδυ να φτιάξουν ατμόσφαιρα τα κεριά, δε λέει
Άβαταρ μέλους
kiloMeater
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: 12/05/05 14:23
Last Visit: 19/01/19 9:04
Τοποθεσία: Essling

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό criuser » 22/08/18 20:07

Αμάν κακοήθειες...

Δεν είναι μπλάκ-αουτ ...

Απλά ο Τσίπρας κάνει σταδιακά restart την χώρα μετά το τέλος των μνημονίων.... :roll: :iconcool: :lol:
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6750
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 18/01/19 17:48

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό scandinavian » 23/08/18 17:09

Πέρα από το Black Out το θέμα είναι ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ

«Αγκάθι» για το ΑΕΠ το έλλειμμα στο ισοζύγιο

Του Θάνου Τσίρου
ttsiros@naftemporiki.gr

Προβληματισμό εν όψει και της ανακοίνωσης της πορείας του ΑΕΠ κατά το β’ τρίμηνο στις 3 Σεπτεμβρίου προκαλεί η σημαντική διεύρυνση του ελλείμματος στο ισοζύγιο αγαθών, τόσο συγκριτικά με τις επιδόσεις του α’ τριμήνου όσο και σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε πολύ καλά, καθώς το έλλειμμα στο ισοζύγιο αγαθών εμφανίστηκε μικρότερο κατά 167 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, γεγονός που αποτυπώθηκε και στην πολύ καλή πορεία του ΑΕΠ (σ.σ.: η ΕΛΣΤΑΤ κατέγραψε αύξηση 2,3% στο α’ τρίμηνο). Στο β’ τρίμηνο, όμως, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική.

Ο Ιούνιος ολοκληρώθηκε με το έλλειμμα του ισοζυγίου αγαθών να διευρύνεται κατά 744 εκατ. ευρώ σε σχέση με πέρυσι -φτάνοντας στα 9,928 δισ. ευρώ από 9,183 δισ. ευρώ πέρυσι- και να «απορροφά» έτσι την «εκτόξευση» του πλεονάσματος στο ισοζύγιο υπηρεσιών στα 415 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το α’ εξάμηνο του 2017.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, η αύξηση στις εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών -σε συνδυασμό με το «πάγωμα» των εισαγωγών- ήταν πρακτικά ο μοναδικός ουσιαστικός λόγος που οδήγησε στην ανάπτυξη του 2,3% κατά το α’ τρίμηνο.

Το ΑΕΠ (σε τρέχουσες τιμές) αυξήθηκε στο α’ τρίμηνο κατά 1,065 δισ. ευρώ σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2017 (από τα 40,462 δισ. ευρώ στα 41,527 δισ. ευρώ). Από μόνες τους, οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 1,067 δισ. ευρώ με τις εισαγωγές αγαθών και υπηρεσιών να εμφανίζονται στο ίδιο διάστημα αυξημένες κατά μόλις 47 εκατ. ευρώ.

Άρα, στο πρώτο τρίμηνο, η ανάπτυξη ήταν καθαρό αποτέλεσμα της μεταβολής στο ισοζύγιο αγαθών και υπηρεσιών, δεδομένου ότι η μικρή αύξηση στην τελική καταναλωτική δαπάνη εξουδετερώθηκε από τη μείωση στις επενδύσεις όπως αυτή αποτυπώνεται από τη μεταβολή του ακαθάριστου σχηματισμού παγίου κεφαλαίου.

Η εικόνα για την πορεία του ισοζυγίου αγαθών και υπηρεσιών, όπως αυτή αποτυπώνεται από τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, εμφανίζεται αισθητά διαφοροποιημένη στο β’ τρίμηνο: στο 3μηνο, το έλλειμμα στο ισοζύγιο αγαθών και υπηρεσιών ανερχόταν στα 4,044 δισ. ευρώ και ήταν οριακά μικρότερο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Προβληματίζει η άνοδος των εισαγωγών

Όπως προκύπτει και από τις προβλέψεις του μεσοπρόθεσμου -οι οποίες θα επαναληφθούν με κάποιες διαφοροποιήσεις και στο προσχέδιο του προϋπολογισμού που θα κατατεθεί στη Βουλή την 1η Οκτωβρίου- η πορεία στο ισοζύγιο αγαθών και υπηρεσιών αποτελεί μεγάλο «στοίχημα» για την πορεία της ελληνικής οικονομίας. Στην επόμενη ημέρα των μνημονίων, το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη να στηριχτεί κυρίως στο «άνοιγμα» της οικονομίας (δηλαδή στην αύξηση των εξαγωγών και των επενδύσεων) και δευτερευόντως στην πορεία της ιδιωτικής κατανάλωσης (σ.σ.: στη δημόσια κατανάλωση υπάρχει ούτως ή άλλως βαρίδι λόγω των στόχων για την παραγωγή πρωτογενών πλεονασμάτων της τάξεως του 3,5% του ΑΕΠ μέχρι και το 2022). Ο προβληματισμός σχετικά με το κατά πόσο θα μπορέσει να υλοποιηθεί η πρόβλεψη για ανάπτυξη σε συνδυασμό με σταδιακή αλλαγή στη σύνθεση του ΑΕΠ έχει να κάνει και με το κατά πόσο υπάρχει άρρηκτη σχέση ανάμεσα στην αύξηση των εξαγωγών και των εισαγωγών. Λόγω της περιορισμένης εγχώριας παραγωγής πρώτων υλών, εκτιμάται ότι η αύξηση των εξαγωγών είναι δεδομένο ότι θα οδηγήσει και σε αύξηση των εισαγωγών.

Τον σχετικό προβληματισμό αναπτύσσει και το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, στην πρόσφατη έκθεσή του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας: «Ένας κίνδυνος για τη μετέπειτα πορεία της οικονομίας συνδέεται με την πιθανότητα ταχύτερης του αναμενομένου ανόδου των εισαγωγών, εξέλιξη που θα επιδράσει αρνητικά στο εξωτερικό ισοζύγιο και θα περιορίσει τη συνεισφορά των καθαρών εξαγωγών στην ανάπτυξη. Η προσδοκώμενη αύξηση των επενδύσεων το προσεχές διάστημα θα ήταν λογικό να συνοδευτεί από μια αύξηση των εισαγωγών κεφαλαιουχικού και μεταφορικού εξοπλισμού. Παράλληλα, η ενίσχυση των εξαγωγών μέσω μεγαλύτερης συμμετοχής των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αλυσίδες αξίας αναμένεται να συνοδευτεί από μια αύξηση των εισαγωγών ενδιάμεσων αγαθών.

Οι δύο αυτοί παράγοντες αναμένεται να επιδράσουν αυξητικά στις εισαγωγές αγαθών. Ωστόσο, αυτό αποτελεί μια θετική επίδραση από τη μεγαλύτερη ενσωμάτωση στο διεθνές εμπόριο και ενισχύει την παραγωγική δυναμικότητα, την εξαγωγική βάση και τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της οικονομίας. Αντίθετα, αρνητική είναι η επίδραση των εισαγωγών αγαθών αν τροφοδοτείται από την άνοδο της ιδιωτικής κατανάλωσης, καθώς οι εισαγωγές αυτές, αφενός δεν είναι παραγωγικές, αφετέρου μας επαναφέρουν στο καταναλωτικό πρότυπο που οδήγησε στην κρίση και στη διόγκωση των εξωτερικών ελλειμμάτων».

Η πορεία στο 6μηνο και προβλέψεις για το 2019

Στο εξάμηνο το έλλειμμα διευρύνθηκε στα 4,295 δισ. ευρώ έναντι 3,965 δισ. ευρώ στο α’ εξάμηνο του 2017, κάτι που σημαίνει
ότι ήδη εντοπίζεται ένα «βαρίδι» της τάξεως των 330 εκατ. ευρώ στο ΑΕΠ του β’ τριμήνου. Το νούμερο προφανώς είναι «διαχειρίσιμο» τη στιγμή που το τριμηνιαίο ΑΕΠ της χώρας κινείται στα επίπεδα των 43-44 δισ. ευρώ, αλλά από την άλλη ακόμη και τα δεκαδικά ψηφία στη μεταβολή του ΑΕΠ έχουν τη σημασία τους, ειδικά από τη στιγμή που η πορεία της οικονομίας στο β’ τρίμηνο θα είναι ένα από τα κεντρικά οικονομικά μεγέθη πάνω στα οποία θα στηριχθούν οι διαβουλεύσεις με τους θεσμούς για την κατάρτιση του προϋπολογισμού της επόμενης χρονιάς.


Το πόσο σημαντική είναι η εξέλιξη του ισοζυγίου αγαθών και υπηρεσιών για το οικονομικό επιτελείο προκύπτει και από τις προβλέψεις που αποτυπώθηκαν στο μεσοπρόθεσμο σχέδιο δημοσιονομικής προσαρμογής, τόσο για φέτος όσο και για το 2019. Τόσο για το 2018 όσο και για το 2019 έχει προβλεφθεί ότι η «ταχύτητα» αύξησης των εξαγωγών θα είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη ταχύτητα διεύρυνσης των εισαγωγών. Ειδικότερα, για φέτος προβλέπεται ότι οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών θα είναι αυξημένες κατά 5,6% στο σύνολο της χρονιάς (έναντι 6,8% το 2017), με τις εισαγωγές από την άλλη να αυξάνονται με ρυθμό 5,5% (έναντι 7,2% πέρυσι). Για το 2019 προβλέπεται και πάλι ταχύτερος ρυθμός αύξησης των εξαγωγών έναντι των εισαγωγών: 4,6% έναντι 4,4%.

https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1383973/agkathi-gia-to-aep-to-elleimma-sto-isozugio
Άβαταρ μέλους
scandinavian
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: 24/11/07 11:45
Last Visit: 25/12/18 19:24

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Χρήστος Λάππας » 25/08/18 14:11

Venezuela migration nears 'Mediterranean crisis point' http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-45304086

Πως το έλεγε ο πρωθυπουργός μας;

κομμουνιστής τα χώνει στο κεφάλαιο που «πρεπει να πληρώνει περισσότερους φόρους», αλλά το δικό του αυτοκίνητο πολυτελείας το είχε με Βουλγαρικές πινακίδες...
Άβαταρ μέλους
Χρήστος Λάππας
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16751
Εγγραφή: 29/01/05 17:42
Last Visit: 14/01/19 8:25
Τοποθεσία: Ελληνικό

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό giannis3011 » 25/08/18 15:18

Πανηλιθιος.....και καποια στιγμη σε αυτο το μπουρ.. που λεμε χωρα οι πολιτικοι πρεπει να λογοδοτουν για τα εγκληματα τους...Ας ελπισουμε η αρχη να γινει απο τη τσιπρα κ τη συμμορια του...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από giannis3011 και 25/08/18 15:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
giannis3011
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 06/11/17 7:17
Last Visit: 19/01/19 8:52

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 25/08/18 15:19

Το πρόβλημα της Βενεζουέλας είναι πολύ συγκεκριμένο και δεν έχει να κάνει με την πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης της. Η οικονομία της εξαρτάται κατά 90% από το πετρέλαιο. Οπότε όταν η τιμή του πετρελαίου είναι ψηλά, ευημερούν (όπως επί Τσάβες, ο οποίος το εκμεταλλεύτηκε για να δώσει παροχές στον λαό, να κρατικοποιήσει τα διυλιστήρια κλπ) και όταν είναι χαμηλά, πεινάνε (όπως τώρα που έσκασε στα χέρια του Μαδούρο, ο οποίος επίσης δεν μπορεί να συγκριθεί σε καμία περίπτωση με την αρχηγική στόφα του εκλιπόντος Τσάβες).
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42848
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 15/01/19 14:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό giannis3011 » 25/08/18 15:29

Δλδ και στις υπολοιπες χωρες που εξαρτωνται απο τη παραγωγη πετρελαιου εχουμε αυτη τη καταντια?
http://www.infomine.com/investment/meta ... il/5-year/
Το 2009 βλεπουμε οτι ηταν 40 δολαρια και τωρα 70 με 80...αρα μαλλον το προβλημα ειναι αλλου...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
giannis3011
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 06/11/17 7:17
Last Visit: 19/01/19 8:52

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 25/08/18 16:12

Το πρόβλημα είναι ακριβώς εκεί. Υπάρχουν όλα τα δημοσιευμένα στοιχεία. Το 2002, που ανέλαβε ο Τσάβεζ, ήταν 25 Δολάρια το βαρέλι Μπρεντ και το 2012, την τελευταία χρονιά που επανεξελέγη, ήταν 111!!!

Το 2009, εγώ βλέπω 61 δολλάρια και ήταν χρονιά κρίσης στην χώρα.

https://www.statista.com/statistics/262 ... ince-1976/
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42848
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 15/01/19 14:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό giannis3011 » 25/08/18 16:22

Δλδ αυτη η πεινα και η εξαθλιωση των κατοικων συμβαινει σε ολες τις πετρελαιοπαραγωγες χωρες σημερα...
Η μεγαλη κριση του πετρελαιου αρχισε στα τελη του 2008 μεχρι και μεσα 2009...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
giannis3011
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 06/11/17 7:17
Last Visit: 19/01/19 8:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντίλογος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες