27/05/19 2:15

ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Forum για θέματα γενικού, μη-αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 27/04/19 2:05

Συφωνω και εγω ετσι θα θελα να τρωω, το θυμικο ομως της σφαγης δν μου καθετε καλα. Εχουμε παει σε αλλους πλανητες, εναν τροπο να παραγουμε για παραδειγμα μια μπριζολα ως κλονωποιημενο φαγητο με ειδική τεχνολογία χωρις να σφαζουμε μια αλλη ζωη, ακομα να το πετυχουμε :dizzy:

Ταπ

https://youtu.be/56vFLIQSGds

Βλεπεις παπαρουνες, μυρωδιες φυτων παντου. Ενας ζεστος ηλιος και μια ηρεμια με τους υμνους του πασχα, μακρυα απο φασαριες και αυτοκινητα
Ωραια που ειναι η Ελλαδα :inlove: Πανεμορφη.

Στο βιντεο εχουν σπασει τις παραδοσεις καθως χρησιμοποιουν 4ες και 6ες καθαρες ως αρμονια των φωνων στο χορικό, περα του ισόκρατή Ανεπιτρεπτο στον παραδοσιακό τροπο της μονοφωνιας των ορθοδοξων ψαλμων αλλα πολυ ωραιο ακουστικα
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 27/04/19 7:27

Ο άνθρωπος από τη φύση του είναι παμφάγο ον, έτσι τον έκανε η φύση, παν μέτρον άριστον βέβαια όταν όποιος προβάλλει κάποιον άλλο τρόπο διατροφής σαν διαφορετικό, μοντέρνο, τάχα μου υγιεινό, είτε το παράγει με σκοπό το κέρδος είτε θέλει να δείχνει διαφορετικός για να ξεχωρίσει με αυτόν τον τρόπο γιατί δεν μπορεί αλλιώς, καλές οι ευαισθησίες αλλά μπορούν να φανούν διαφορετικά και σε άλλα πεδία, δυστυχώς έχει αλλάξει πολύ ο τρόπος ζωής γιατί τα κοπάδια των άμυαλων ακολουθούν την εκάστοτε μόδα χωρίς να σκέφτονται και να βλέπουν πέρα από τη μύτη τους.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μην καταναλώνει κάποιος τις σύγχρονες διατροφικές αηδίες που του πασάρουν στις διαφημίσεις και που παράλληλα αφαιρούν και ένα σημαντικό ποσό από το κουτσουρεμένο μας πλέον εισόδημα, λίγο σκέψη χρειάζεται, λίγη προσπάθεια και μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7475
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 24/05/19 7:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 28/04/19 12:41

Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό piliourits » 14/05/19 0:20

Νομίζω πως αυτά που ανάρτησες είναι πρόβατα εκτροφής για το μαλλί τους, και μάλλον τη σκαπουλάρισαν
Πάντως για λόγους ζωοφιλίας και υγείας, ας αποφεύγουμε τα αρνάκια...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Will you be a lousy scab
Or will you be a man?
Άβαταρ μέλους
piliourits
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 21/01/19 1:19
Last Visit: 23/05/19 8:42

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 14/05/19 0:28

Τα κουρευουν πριν τα σφαξουν. Υπαρχουν και αλλες εικονες απο την συγκεκριμενη σκηνη.

Σκεψου στο μυαλουδακι τους το τι περνα. Εχουν νοημοσυνη παρομοια με ανθρωπου λιγων ετων με αυτογνωσια και αντίληψη.
Τι γενοκτονία κανονικη βιονουν, κυριως στο συναίσθημα;
Ποσα απο αυτα ειναι νεα και ορεξη να ζησουν οπως και εμεις. Δεν ειναι πετρες. Εχουν δικαιωμα στη ζωη οπως και οι ανθρωποι.

Εβλεπα μια ιστορια που μια αγελαδα ειχε ιδιαιτερες σχεσεις με μια αλλη, ηταν κατι σαν φιλες. Τις πηγαν για σφαξιμο, και βλεπει η δευτερη στη σειρα τη πρωτη φιλη της να την σφαζουν σε παρανομες μοναδες. Το βλεμα και το τρεμουλο απο φοβο που την επιασε οταν την έσπρωχναν να παει εκει που εσφαξαν την αλλη δεν λεγεται.

Τι ειμαστε ρε παιδι μου. Τι μας εκαναν τα αλλα ζωα και υποφερουν ετσι; ποιες οι αμαρτιες αυτων των φιλεναδων και εζησαν ενα τοσο τραγικο τελος;
Ζωα ειμαστε. Αφηστε τι λενε καποιοι θρησκοπληκτοι. Κανονικα ζωα ειμαστε, θηλαστικα και τρομοκρατουμε ολα τα αλλα.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό dstou » 14/05/19 2:21

Γίνεται ένα κλιματιστικό ενεργειακής κλάσης D να είναι οικονομικότερο από ένα Α**?
Ακολουθεί πάπλωμα

Η ιστορία ξεκίνησε πριν από 3-4 μήνες όταν το 12άρι επίτοιχο Μιτσουμπίσι MSH/MUH-09LV σε ένα τυχαίο έλεγχο του τηλεκοντρόλ που έκανα δεν ξεκινούσε και έριχνε την ασφάλεια του πίνακα. Η τηλεφωνική διάγνωση που έκανε ο ψυκτικός μου ήταν βραχυκύκλωμα συμπιεστή, (αν και αργότερα αποδείχθηκε λάθος). Το κόστος με τα εργατικά περί τα 400! ευρώ για συμπιεστή κατάλληλο για μηχάνημα με φρέον R22 , κοινώς¨: «αιωνία του η μνήμη, με τα ίδια λεφτά παίρνεις καινούργιο».
Γρήγορα επικεντρώθηκα στα μοντέλα της Daikin όταν είδα ότι οι τιμές τους πλέον είναι αρκετά προσιτές, και συγκεκριμένα στο FTXΒ35C και στο FTXC35A, αμφότερα 12.000 btu/h inverter, από τα πλέον ευπώλητα στη σχετική λίστα του σκρουτζ .
Το πρώτο ήταν ενεργειακή κλάση Α* στην ψύξη και κόστιζε 475 ευρώ, ενώ το δεύτερο ήταν Α** και πωλείτο μόλις στα 499 ευρώ. Δηλαδή στα ίδια περίπου λεφτά πιο αποδοτικό, πιο καινούργιο, και μάλιστα με το νέο ψυκτικό υγρό R32 -> we have a winner. :yahoo:
Όταν μπήκα στα μαγαζιά να παραγγείλω αυτό με το Α**, είδα ότι αυτά ήταν πολύ λίγα και δεν ήξερα κανένα, ενώ το άλλο το είχαν όλα τα γνωστά μαγαζιά του χώρου. Γκουγκλάροντάς για το μηχάνημα μου έβγαζε λυνξ από Βουλγαρίες, Τσεχίες, κ.ο.κ., ‘’κατάλαβα, παραεισαγωγή είναι’’ σκέφτηκα. Συνέχισα να το ψάχνω για να δω τι κάνει από θόρυβο και βγήκε η σελίδα του EUROVENT η οποία τεστάρει τα κλιματιστικά, καθορίζει τις ενεργειακές τους κλάσεις, τον θόρυβο και μερικά άλλα στοιχεία, είναι κάτι αντίστοιχο με το Euroncap των ιχ δηλαδή.
Εκεί επιβεβαίωσα όλα του τα στοιχεία -> «άρα κανένα πρόβλημα, πάμε να το παραγγείλουμε, τι θα πάθει?, δεν θα βγάλω άλλα 20 χρόνια όπως με το Μήτσο?, Nτάικιν είναι άλωστε».
Τότε το μάτι μου έπεσε στις επιμέρους ενεργειακές του επιδόσεις. Το μηχανάκι στην ψύξη και στους 35 Κελσίου έχει Energy Efficiency Ratio ίσο με 2,63 που σημαίνει ότι για κάθε 1 Kw ηλεκτρικού ρεύματος που καίει, αποδίδει 2,63 Kw στην ψύξη (όσο μεγαλύτερο το EER, τόσο πιο οικονομικό είναι το μηχάνημα). Eδώ να πω ότι έχω καλή θέρμανση και μόνωση και το κλιματιστικό το δουλεύω αποκλειστικώς στην ψύξη και όταν σφίξουν σχετικά οι ζέστες, ήγουν από 30-32 Κελσίου και πάνω (μέχρι και …42 Κελσίου έχω δει στην Αθήνα). Αυτό σημαίνει μια μεσαία χρήση για περίπου 2 μήνες το χρόνο και για 4-5 ώρες τη μέρα, προφανώς υπάρχουν άλλοι με πιο βαριά.
‘Για να δούμε και τον παλιό το Μήτσο τώρα για σύγκριση, να γελάσουμε’, σκέφτηκα.
Το αρχαίο MSH/MUH- 09LV του 1996 υπήρχε ακόμη στη βάση δεδομένων του Eurovent και στους 35 Κελσίου είχε EER = 2,66 (D class)!
Ήτοι το καινούργιο Ντάικιν FTXC35A ψυκτικής κλάσεως A** έχει οριακά χειρότερη επίδοση στους 35 Κελσίου από το D class Μιτσουμπίσι του 1996 με freon R22, στην ίδια ακριβώς δοκιμή, από το ίδιο εργαστήριο!
‘’Δε μπορεί’’ είπα, ‘’κάποιο λάθος γίνεται’’, και σκέφτηκα να δω και το test report του Ντάικιν FTXB35C κλάσης Α* που είχα απορρίψει αρχικά.
Και ναι!, το σκηνικό επαναλήφθηκε, το FTXB35C με Α* είχε στους 35 Κελσίου EER ίσο με 3,21, ήτοι ήταν 22% καλύτερο του FTXC35A που όμως είναι ψυκτικής κλάσης Α**!



Η ερμηνεία :
Για να εξαχθεί η ενεργειακή κλάση του κλιματιστικού στην ψύξη μετρώνται τα επιμέρους EER στις εξής θερμοκρασίες περιβάλλοντος : 20/25/30 και 35 Κελσίου. Από αυτό προκύπτει το Seasonal EER, ή αλλιώς SEER το οποίο και κυρίως προβάλλεται στις καταχωρήσεις των μηχανημάτων, και από εκεί και η ενεργειακή του κλάση, (κάτι αντίστοιχο γίνεται θέρμανση, αλλά εκεί λέγεται Coefficient of Performance).
Το Ντάικιν FTXC35A με Α** μπορεί ναι μεν να έχανε στους 35 Κελσίου από το ομόσταυλό του FTXB35C που ήταν ‘μόνο’ Α*, ήταν όμως με τη σειρά του καλύτερο στις χαμηλές θερμοκρασίες των 20 και 25 Κελσίου και έτσι έπαιρνε συνολικά κεφάλι και έβγαινε Α** ενώ το άλλο έμενε στο Α*.
Να αναφέρω εδώ ότι ο υπολογισμός του ευρωπαικού SEER στην ψύξη δεν γίνεται από τον απλό μέσο όρο των επιμέρους EER στις 4 αυτές θερμοκρασίες, αλλά γίνεται σταθμισμένα λαμβάνοντας υπόψη ότι στους 35 Κελσίου θα λειτουργήσει μόνο το …3% του χρόνου του, στους 30 το 33% , στους 25 το 41% και τέλος στους 20 Κελσίου λειτουργεί στο …23% (3+33+41+23=100%), δείτε το σχετικό λυνξ να φρίξετε.

H κριτική
Η πανευρωπαική αυτή τσουβαλοποίηση είναι απλά για τη ζωοπανήγυρη. Τι με νοιάζει εμένα, και κατ’ επέκταση το 90% των Ελλήνων τι κάνει στην ψύξη στους 20 και στους 25 Κελσίου, θα ζητήσω ποτέ ψύξη με τόσο χαμηλή θερμοκρασία?
Δεν αντιλέγω ότι ο Εσθονός μπορεί κάποια στιγμή να το κάνει, αλλά π.χ. ο (μέσος) Ιταλός, Έλληνας, Μαλτέζος, Ισπανός και Πορτογάλος δεν θα το κάνουν ποτέ. Γιατί λοιπόν επιλέγεται υποχρεωτικά από τη νομοθεσία της ΕΕ ένα τέτοιο προφίλ χρήσης? Λες και στην Ευρώπη επικρατεί ένα κλίμα μόνο?, ή μήπως όλοι οι κάτοικοι έχουν ίδιες προτιμήσεις? Γιατί μόνο ένα προφίλ και όχι 2-3-5-10-500 διαφορετικά, για να καλυφθεί κάθε διαφορετική περίπτωση? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.+_
Στα καπάκια κάποιοι κατασκευαστές, καλή ώρα η Ντάικιν στο εν λόγω παράδειγμα, βγάζουν κάποια διαφορετικά μοντέλα για να καλύψει καλύτερα κάποιες περιοχές, δίνοντας έμφαση σε διαφορετικά προφίλ χρήσης και ίσως και σε διαφορετικές λειτουργίες, π.χ. κάποια μοντέλα έχουν πολύ ενισχυμένη θέρμανση (προφανώς για χαμηλότερες θερμοκρασίες), άλλα πιο κατάλληλα για πολύ υψηλές υγρασίες κ.ο.κ. και πολύ καλά κάνουν.
Πήγαν τώρα οι μάγκες οι παραέμποροι και έφεραν ένα μοντελάκι που είναι πιο κατάλληλο για πιο δροσερά μέρη (έτσι εξηγούνται και τα λυνξ που έβγαιναν από κεντρική Ευρώπη). Κάνοντας όμως μια μαζική αγορά και ίσως ρίχνοντας και λίγο το περιθώριό τους, κατάφεραν να βγουν πάνω κάτω στα ίδια με ένα ευπώλητο μοντέλο που πλασσάρει (ορθώς) η εδώ αντιπροσωπεία, και μάλιστα να δείχνει και ενεργειακά πιο αποδοτικό φέροντας τη σχετικά ‘βαριά’ σήμανση Α**, άσχετα αν αυτή αναφέρεται σε προφίλ χρήσης βόρειας χώρας.
Και η μαρίδα φυσικά τσιμπάει, σου λέει «πιο αποδοτικό στα ίδια περίπου λεφτά, εδώ είμαστε».

Επίλογος
Για όσους είναι σε αντίστοιχη φάση αγοράς έχω να πω: προσέξτε, ψάξτε το, ρωτείστε κάποιον εμπειρότερο και έμπιστο. Είναι σοκαριστικό τι θα πάθαινα, θα άλλαζα το παλιό κλιματιστικό D class με ένα καινούργιο Α**, και στο τέλος θα έκαιγα το ίδιο ρεύμα. Και είναι προφανές τι έχουν πάθει εν τη αγνοία τους όσοι το αγόρασαν ήδη. Και μιλάμε ότι γνωρίζω αρκετά πράγματα, είχα τη διάθεση να το ψάξω και μπορώ να αξιολογήσω κάποιες τεχνικές παραμέτρους, παρόλα αυτά παραλίγο να την πατήσω.


ΥΓ1. Τελικά δεν παραγγέλθηκε τίποτα. Ήρθε προχθές ο ψυκτικός να κάνει σέρβις στην αδερφή μου, και είδε και το δικό μου. Είχε πιάσει μάκα η κλέμα παροχής και γι’ αυτό έριχνε την ασφάλεια. Κάναμε ένα καθαρισμό και καθαρίσαμε με 30 ευρά και ο Μήτσος συνεχίζει μετά από 20 χρόνια να κλωτσάει κ@λαράκια (Kick-ass). :superman:

ΥΓ2. Επαναλήφθησαν παραπλήσια περιστατικά και με ένα 9αράκι καινούργιο, θα γράψω κι άλλο ποστ μια άλλη φορά.

ΥΓ.3 Στη θέρμανση γίνονται άλλα καραγκιοζιλίκια με τις ενεργειακές κλάσεις, περισσότερα άλλη φορά, το δε σιτε του eurovent αναβαθμίστηκε πρόσφατα προς το …χειρότερο.

ΥΓ.4 Τελικά, το νέο ψυκτικό R32 μάλλον είναι μείον. Είναι πανάκριβο (4-5 φορές πάνω από το R410a), είναι προβληματικό σε περίπτωση διαρροών και επανασυμπλήρωσης, και μάλλον θα είναι πολύ βραχύβιο σε χρήση, αφού ήδη μιλάνε για τον αντικαταστάτη του παρότι τώρα ξεκίνησε. Όλοι μου λένε να προτιμήσω μηχάνημα με R410a.


https://www.daikin.gr/el_gr/faq/what-is-meant-by-the-terms-cop-and-eer-.html

https://en.wikipedia.org/wiki/European_seasonal_energy_efficiency_ratio

https://www.skroutz.gr/c/407/oikiaka-klimatistika-inverter/m/1800/Daikin/f/407348/12000-btu.html?o=inverter
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10247
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 24/05/19 12:28

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 2:42

https://youtu.be/b2LKnZNYyu8

Δειτε το ολο.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 18/05/19 18:06

Σήμερα μπήκα για πρώτη φορά σε αυτόνομο όχημα!! Ένα μίνι ηλεκτρικό λεωφορείο, το οποίο κάνει μια συγκεκριμένη διαδρομή στην παλιά πόλη του Λουξεμβούργου. Είχε πολύ πλάκα, κινείται πλήρως αυτόνομα και στην αρχή με φόβισε (βέβαια υπάρχει άνθρωπος μέσα για να το ελέγξει εαν γίνει κάτι) αλλά μετά το συνήθισα.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6556
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 24/05/19 17:31
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 22:24

https://www.autoblog.gr/2019/05/18/ta-r ... toualetas/


Μου θελετε και sharing, σκεφτητε οχημα ενος ετους με το τι θα εχςι μεσα.

Και θα μπαινω εγω μεσα με το ωραιο μου πουκαμισο αντι να παρω την ωραια μπεμπουλα μου με το ωραιο της καθαρο καθισμα και το ωραιο μυρωδατο εσωτερικο της.


Στα ονειρα σας :rtfm:
Τελευταία επεξεργασία από Lap και 18/05/19 22:54, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 18/05/19 22:27

Πανάκια Dettol!!
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6556
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 24/05/19 17:31
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 22:38

Ναι καλα, θα καθαριζετε μη πω τι απο καθισματα και τιμονια επειδη τους βαρεσε το sharing στο κεφαλι.

Οταν τους λενε να γινουν πιο σοσιαλιστές φωναζουν για την ατομικοτητα και τα δικαιωματα ιδιοκτησιας,

Τωρα που θα τους βαλει μια πολυεθνικη εταιρια να εχουν οχι σοσιαλιστικα αλλα καθαρα κομμουνιστικα αυτοκινητα με οτι βρομια θες απο ανωμαλους, γκα@@δες, βρωμιαριδες λενε ενα μεγαλο ΝΑΙ, ειναι το μελλον :dizzy:

Το ειπε σαν ιδεα ενας και το βλεπουν σαν το μελλον :dizzy:
Sharing κρεβατιων να βγει φθηνα, κανεις; :hmmm:

Θα μεινω με το δικο μου :lol:
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 18/05/19 22:47

Lap, για τα ταξί μιλάω και τα ενοικιαζόμενα (αυτά υπάρχουν σήμερα στην ζωή μας), αυτά με απασχολούν τώρα! Είμαι εναντίον του car sharing και πριν διαβάσω αυτό το άρθρο.

Ααα και να μην ξεχάσω, όταν ζούσα Λονδίνο, είχε δημοσιευτεί έρευενα που έλεγε ότι είναι πιο υγιεινό να καπνίζει 5 τσιγάρα την ημέρα παρά να είσαι για 1 ώρα την ημέρα στο μετρό του Λονδίνου!! Απίστευτο το τι βρώμα υπήρχε και πόσα βακτηρίδια!!
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6556
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 24/05/19 17:31
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 22:50

Ναι ενταξει τα ενοικιαζομενα θεωρητικα μετα καθε ενοικιαση περναν ενα καθαρισμα μεσα εξω και αν ειναι χαλια πανε για βιολογικο.

Τα sharing ομως βρομια σκετη.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό piliourits » 18/05/19 23:31

Ένα ταξί είναι πιο καθαρό;
Ένα σχολικό κτίριο;
Τα καθίσματα ενός σινεμά;
Άραγε ένας πολυσύχναστος ναός;
Γουελκαμ του ριάλιτι :-)
Δε μας είπανε βέβαια, ποια μολυσματική ασθένεια βρήκαν πως μεταδόθηκε (?)...
Πάντως φαίνεται πως ο καπιταλισμός, θα ολοκληρωθεί μόνο ως ιδιωτικός σταλινισμός, έχει δίκιο ο Λαπ...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Will you be a lousy scab
Or will you be a man?
Άβαταρ μέλους
piliourits
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 21/01/19 1:19
Last Visit: 23/05/19 8:42

Re: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

Δημοσίευσηαπό Lap » 18/05/19 23:37

:lol:
Ε, μα!!!!!Αφου το λεει μια πολυεθνικη


Παντως δεν χρειαζεται να πω το τι μπορει να γινει μεσα σε sharing car, στα καθισματα του :iconcool:

Θα τους πληρωνω και απο πανω. :lipsealed:
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2551
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντίλογος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες