23/03/19 7:38

Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό Jorge_greek » 05/02/19 4:48

dstou έγραψε:Θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα ηλεκτρικό που τα φρένα του να είναι συμβατικά, να μην χρησιμοποιούνται δηλαδή και για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Νομίζω σχεδόν όλα τα καινούργιας γενιάς ηλεκτρικά δίνουν επιλογή για ρύθμιση ή πλήρης απενεργοποίηση του regenerative braking. Το αν είναι τόσο καλά ρυθμισμένα τα φρένα τριβής τους όσο τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ είναι άλλη κουβέντα.
Προσωπικά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πέσεις με τα μούτρα σε μια νέα τεχνολογία με το που κυκλοφορήσει για εμπορική χρήση. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του τώρα δεν θα έχουν καμία σχέση με αυτά της επόμενης πχ 5ετίας. Κάτι που φαίνεται ήδη από τις τιμές των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών 3-4ετίας ( leaf/zoe 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα με 6000€ :lipsealed: )
Όλα είναι δρόμος
Άβαταρ μέλους
Jorge_greek
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: 10/03/08 0:34
Last Visit: 20/03/19 12:16
Τοποθεσία: SKG
Banned User

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 14/02/19 4:57

Ενδιαφέρουσα πληροφορία σε άρθρο της Ισμήνης Φαμπιάτου, αναφέρει ότι οδήγησε Prius III το οποίο άλλαξε μπαταρία με ένα χιλιάρικο αντί για 6 που ζητούσε η αντιπροσωπεία.
Παραθέτει μάλιστα και το λινκ στο eBay. Συν το βίντεο που είχε μπει παλιότερα εδώ μέσα, για το πώς να αλλάξουμε μπαταρία μόνοι μας, λουκούμι!

http://autoholix.com/2019/02/11/toyota- ... testdrive/
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7765
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 20/03/19 19:34
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό dstou » 14/02/19 5:46

Πρόκειται για Πρίους 2 και όχι 3, τέτοιο έχω και εγώ. Η αντικατάσταση μπαταρίας κοστίζει 2.800 ευρώ, με παράδοση της παλαιάς στο συνεργείο, και όχι 6. Στα νεώτερα μοντέλα, π.χ. Πρίους 3, Ώρις κ.α. έχει πέσει κι άλλο η τιμή.

Οι ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι το εξής: Παίρνουμε μια μπαταρία από αντικατάσταση ή από ένα τρακαρισμένο, ή στέλνουμε αυτή που έχει πάνω το δικό μας και έχει 'πέσει'. Η μπαταρία είναι μια συστοιχία 28 επιμέρους στηλών. Κάποιες από αυτές τις στήλες, π.χ. 2,3, ή 5, ή τέλος πάντων όποιο νούμερο τύχει, δεν μπορούν να κρατήσουν το βολτάζ που πρέπει (7,2 Volt και 6,5 Ah) και επηρεάζουν και τις υπόλοιπες. Αλλάζουν μόνο αυτές, και είσαι έτοιμος.
Πλην όμως, μετά από λίγο καιρό αρχίζουν και οι υπόλοιπες στήλες και λένε σιγά σιγά το ποίημα, και μετά από π.χ. 1-2 χρόνια, ανάλογα την περίπτωση, έχεις πάλι πρόβλημα και θες πάλι επέμβαση. Η ολική αντικατάσταση είναι σαφώς αρτιότερη τεχνικά ως λύση, αλλά φαίνεται και ακριβότερη και έτσι αποθαρρύνει αρκετούς. Όταν όμως σκεφτείς ότι με την 100% καινούργια μπαταρία θα περάσεις άλλα π.χ. 8-10 χρόνια, τότε καταλήγει φθηνότερη τελικά.
Η αντικατάσταση μόνο μερικών επιμέρους στηλών είναι προτιμητέα όταν θες να χώσεις το αμάξι αμέσως μετά την επισκευή, και όχι να το κρατήσεις μέχρι ν' αφήσει τα κόκαλά του.
Άμα δε πιάνουν τα χέρια σου, αλλά όμως να πιάνουν πολύ και να έχεις και χρόνο, τότε με 30-40 ευρώ τη μία παίρνεις τσεκαρισμένες (μετάχειρες) στήλες και κάνεις εσύ την αντικατάσταση.Π.χ. τσεκάρεις την μπαταρία σου και βλέπεις ότι θέλουν αντικατάσταση έστω 4 στήλες. Με 200 ευρώ με τα μεταφορικά είσαι ρέντι (λυνξ).
Αλλά όπως είπα, μετά από εύλογο χρονικό διάστημα θες πάλι αντικατάσταση κάποιων επόμενων στηλών που θα πουν και αυτές με τη σειρά τους το ποίημα.
Στην αγορά εμφανίζονται από καιρού εις καιρόν και ολοκαίνουργιες στήλες, οι οποίες δεν είναι οι ορίτζιναλ, αλλά κινέζικες συμβατές. Επίσης παλαιότερα έβλεπα και καινούργιες συμβατές στήλες που υπόσχονταν περισσότερα Ah από τα γνήσια, άρα και περισσότερα χλμ. αυτονομίας (βελτίωση), τις έχω χάσει εσχάτως. Κάποτε έκαναν και την εμφάνισή τους και επαναφορτιζόμενες στήλες μεγαλύτερης χωρητικότητας από ένα αμερικάνο. Έπαιρνες τις στήλες του και τις άλλαζες με τις ορίτζιναλ, σου έδινε και κάποια άλλα μαραφέτια (πλακέτες κ.α. σε κιτ) , και το αμάξι μετατρέπετο από απλούν υβρίδιο σε ένα επαναφορτιζόμενο υβρίδιο που φορτιζόταν από το οικιακό ρεύμα και έκανε καμιά 20αριά χλμ. με κάθε φόρτιση με κόστος τρίχες. Εννοείται ότι οι μπαταρίες φορτίζονταν και με τα φρένα κατά την πορεία.


ΥΓ1. Για να το κάνεις σε εθνική να γράψει την κατανάλωση που έκανε στα πόδια της Φαμπιάτου, πρέπει να το πήγαινε με 170+. Εμένα μέσα καίει 5,5 με 6 λίτρα/100 χλμ.. Αλλά και έξω με 120-130 χαω στα ίδια πάει. Στα 150 πάει στα 7,5 και όχι 10, καλό νούμερο για αμάξι αυτόματο, 4,55 μήκος με τεράστιους χώρους καμπίνας και τεχνολογία 2004 .
Αλίμονο αν ένα αμάξι με τόσο χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή, ειδικά λάστιχα, υψηλή συμπίεση στο μοτέρ και υβριδικό (και στην εθνική λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας, και με κρουζ κοντρόλ σε σταθερή ταχύτητα, και χωρίς να αγγίζεις τα φρένα :rtfm: ), πήγαινε 10 λ/100χλμ στα 150.
Απόλυτο ελάχιστο σε εθνική : 4 λ/100 χλμ. σε ένα καλοκαιρινό ταξίδι Αθήνα - Αίγιο. Δύο άτομα με ρυθμό χελώνας γιατί συνεχώς μίλαγα στο κινητό στη διαδρομή. Πρέπει να πήγαινα συνεχώς με 90-100 χαω.
Επίσης, να τσεκάρει και τα φρένα του εν λόγω, με τα δικά μου πετάγεσαι στο παρμπρίζ άμα δε φοράς ζώνη, σαν παλιό Σιτροέν ΒΧ. Σαφώς καταλαβαίνεις ότι δεν είναι σαν τα συμβατικά, αλλά φρενάρουν αποτελεσματικά, αυτό δεν συζητείται.

ΥΓ.2 Αυπνίες...


https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=toyota+prius+1.5+battery+cell&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=toyota+prius+1.5+battery+module&_sacat=0
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10199
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 20/03/19 7:11

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό Lap » 14/02/19 6:18

Πολυ ωραιο ποστ. Ενημερωτικοτατο.

Δεν φοβασαι τις μη οριτζιναλ στηλες με περισσοτερα μμπερ για υπερβολικη θερμοκρασια, κατι που δεν ειχε προβλευθει φανταζομαι απο τη τογιοτα;
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1811
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό dstou » 14/02/19 6:24

1. Ευχαριστώ
2. Δεν έχω άποψη (ακόμη) τι γίνεται με τις βελτιωτικές στήλες. Και γενικά δεν έχω χρειαστεί μπαταρία μέχρι τώρα. Είναι 10 ετών με 100.000 χλμ., στη συντριπτική πλειοψηφία τους σε μικρές αστικές διαδρομές με κρύο μοτέρ.
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10199
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 20/03/19 7:11

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό alej » 14/02/19 7:11

Η απορία μου είναι πως είναι δυνατόν να ρίχνεις 2-3 χιλιάρικα σε αμάξι 6ετιας και βάλε;;;;!!!! Το βάλε πάει και στα χιλιάρικα και στο 6ετιας. Στην τελική πληρώνεις ακριβά μια τεχνολογία και στα τελειώματα θα πρέπει να ρίξεις κι άλλο χρήμα; Δεν κάνεις έτσι απόσβεση εσύ αλλά το εργοστάσιο που σου το πούλησε και ετοιμάζει τώρα την νέα γενιά.
Στα πλήρως ηλεκτρικά από ότι ξέρω η κατάσταση έχει βελτιωθεί γιατί δίνουν εγγύηση μεγάλη.
Έχει κάποιος στοιχεία συγκριτικά ανά εταιρεία, πόσα χρόνια δίνουν στις μπαταρίες τους και με ποιους όρους; Leaf Tesla EGOLF κλπ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
alej
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 12/11/15 21:55
Last Visit: 20/03/19 0:47

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό dstou » 14/02/19 8:59

Χε, χε, χε, έρχεσαι στα λόγια μου. Στο πόσο ακριβά είναι εν τέλει τα μπαταριάτα ιχ, και στο πρόβλημα που έχουν, ότι κάποια στιγμή πρέπει να ξηλωθείς για τα καλά προκειμένου να συνεχίσεις να τα κυκλοφορείς. Ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά, όπου χωρίς μπαταρία, απλά μένεις στον τόπο.
Δεν υπάρχουν στοιχεία για το πόσο αντέχουν οι μπαταρίες σε κάθε υβριδικό ή ηλεκτρικό, απλούστατα διότι αφ' ενός είναι καινούργια τεχνολογία, αφεδύο τα εργοστάσια κρατάνε κλειστά ακόμη πολλά χαρτιά τους.
Στο Ληφ, η μικρή μπαταρία κοστίζει 7.500 ευρώ, ενώ στα Τέζλα από 25-40.000 ευρώ, ανάλογα τη χωρητικότητα. Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν βγάλει μια εξαετία, υπάρχουν άλλα, κυρίως Τέζλα, που μετά από 10 χρόνια πάνε ακόμη φυσέκι. Κανείς δεν γνωρίζει βέβαια τι θα γίνει στα 15 ή στα 20 χρόνια, θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια. Σε Λέξους έχω ακούσει για 7 χιλιάρικα.

Ειδικά στο Πρίους 2 η εξίσωση κόστους έχει ως εξής :
Καινούργια μπαταρία με τα εργατικά της και παράδοση της παλιάς κάθε 10 περίπου χρόνια ή 120.000 χλμ. με κόστος 3.000 ευρώ. Υπάρχουν και κομμάτια που έχουν βγάλει και 12-13 χρόνια.
Γλιτώνεις τέλη κυκλοφορίας τα οποία είναι = 0, άρα η μπαταρία κοστίζει περίπου όσο τα τέλη που θα έδινες σε άλλη περίπτωση για ένα αμάξι του 2004-2008 ανάλογου μεγέθους (προσοχή στο υπογραμμισμένο). Επίσης μπαινοβγαίνεις ελεύθερα στον δακτύλιο. Ένα τέτοιο συμβατικό αυτόματο αυτοκίνητο θα έκαιγε 10 λ/100 χλμ. στην Αθήνα, και 7,5 λ έξω σε ανάλογες συνθήκες, και θα πλήρωνε 200-280 ευρώ τέλη το χρόνο.
Μετατροπές και μετάχειρες μπαταρίες : 500-1.500 ευρά, με διάρκεια ζωής μειωμένη σε σχέση με την φρέσκια.

Προσοχή: σε άλλη περίπτωση υβριδικού ή ηλεκτρικού ιχ ο υπολογισμός κόστους μπορεί να είναι τελείως διαφορετικός σε σκέψη και αποτέλεσμα. Και εκεί θέλει χαρτί και (σωστό) μολύβι φυσικά. :rtfm:
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10199
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 20/03/19 7:11

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 14/02/19 10:41

Ωραίο άρθρο Dstou.
Ώρες-ώρες είναι να τραβάς τα μαλλιά σου με το γεγονός ότι απλοί ιδιώτες σε φόρουμ έχουν πολύ πιο σωστή γνώμη ή παρέχουν σωστότερη/πληρέστερη πληροφορία σε σχέση με έγκριτους/διάσημους επαγγελματίες συντάκτες.

Απορία: γιατί να αλλάξεις μπαταρία κάθε 120 χιλιάδες χιλιόμετρα; Είναι σε τόσο χάλια επίπεδο; Στο δικό σου είναι μια χαρά με 100.
Κι αν δεν την αλλάξεις, ποιο είναι το πρόβλημα; Σε ακινητοποιεί; Ή απλά τη φορτίζει συνέχεια και σου αυξάνει την κατανάλωση;

Απορία 2: χάζεψα αγγελίες μοντέλων του 2009-2011. Σε οχήματα με 133 και 175Κ ΔΕΝ έκαναν λόγο για αλλαγή μπαταρίας, μόνο ότι έχουν ακόμα υπόλοιπο εγγύηση. Ο ένας μάλιστα, αυτός με τα 175κ, είναι σε επαρχιακή πόλη κι έχει μπαγκαζιέρα οροφής, άρα κάνει πολλά χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο.
Μήπως εκεί η μπαταρία κουράζεται λιγότερο, αφού παρεμβαίνει λιγότερο σε σχέση με το μποτιλιάρισμα; Μήπως δηλαδή 10 μποτιλιαρισμένα χιλιόμετρα την καταπονούν όσο 100 σε ανοιχτό δρόμο.

Απορία 3: οι ταρίφες υπερηφανεύονται ότι με υγραέριο, έχουν κόστος κίνησης 3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα. Και δίνουν τριχίλιαρο κάθε 120 χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή κάθε ενάμιση χρόνο; Δεν τους το χω...

Απορία 4: μπορεί κάποιος διαχειριστής να μεταφέρει αυτά τα μηνύματα στο θέμα του Prius, για να μη χαθούν εδώ μέσα;
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7765
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 20/03/19 19:34
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Δημοσίευσηαπό dstou » 14/02/19 13:30

1. Δεν σε ακινητοποιεί, έχεις πάντα τον κεκ. Στη συμπεριφορά τους σκέψου τις μπαταρίες των κινητών. Δείχνει μια στιγμή ότι είναι γεμάτη και σβήνει το κανονικό μοτέρ. Η μπαταρία όμως αδειάζει σε χρόνο μηδέν και ο κεκ ξαναπαίρνει μπροστά. Ο κύκλος έναυσης και σβέσης δηλαδή είναι πολύ πιο σύντομος, και η μέση κατανάλωση αυξάνει. Επίσης την 'ακούει' και η δεύτερη μπαταρία, η κανονική, αυτή που έχουν όλα τα αυτοκίνητα για την έναυση του κεκ, ενώ όλο και κάτι χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια ανάβουν και σβήνουν στο ταμπιλώ. Τότε αρχίζεις και καταλαβαίνεις΄ότι η μπαταρία θέλει το γερμανό της. Το καλό είναι ότι αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πας κατευθείαν στο συνεργείο. Αλλά μπορείς να προγραμματίσεις την αλλαγή της κάποια στιγμή με την άνεσή σου τις επόμενες εβδομάδες ή και μήνες, ανάλογα πόσο και πως κινείσαι.

2.Η συμπεριφορά των μπαταριών στο χρόνο είναι μια πολυπαραγοντική εξίσωση. Παίζουν ρόλο η ηλικία, η θερμοκρασία, τα χλμ., ο τρόπος οδήγησης, η μέση ταχύτητα, η επιτάχυνση, ο λόγος μετάδοσης, το ηλεκτρικό φορτίο που έχουν κάθε δεδομένη στιγμή (το γνωστό state of charge percedage {s.o.c. %} όπως άκουσα ένα γέρο να το αποκαλεί στο καφενείο προχτέ), τα κενά λειτουργία της, καθώς και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που δεν γνωρίζω. Δεν βρίσκεις άκρη, ακόμη.Έχω δει και άνθρωπο με 200Κ χλμ. με Πρίους 2 και η μπαταρία του πάει φυσέκι, ενώ το απόλυτο ρεκόρ είναι ένας αμερικάνος με 500Κ+ χλμ. (του το αντικατέστησε δωρεάν η αντιπροσωπεία του με ένα ολοκαίνουργιο, για να πάρει τις μπαταρίες και να τις μελετήσει στην Πανασόνικ), είναι ολίγον λαχνός το θέμα. Επίσης δεν υπάρχει διαγνωστικό που να σου λέει σε τι κατάσταση είναι, παίρνεις χοιρινό στο σακί δηλαδή, γι' αυτό θεώρησε σε περίπτωση μετάχειρου ότι οι μπαταρίες θα θέλουν αντικατάσταση σύντομα και πρέπει να βάλεις και αυτές στον τελικό λογαριασμό αγοράς.

3.Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Πάντως κάνουν μετατροπές και Πρίους σε υγραέριο, όπως και Λέξους RH έχω δει.

Το αυτοκίνητο αυτό το κινεί ως επί το πλείστον η γυναίκα μου. Η οποία διατείνεται ότι είναι ότι καλύτερο έχει περάσει από τα χέρια της. Με δικά της λόγια συνοψίζω τη χρήση του: 'μπαίνεις να πας στη δουλειά σου, και παράλληλα ξεκουράζεσαι, τι κάναμε τόσα χρόνια με τα άλλα αυτοκίνητα? '. Σημειωτέον ότι η γυναίκα μου τύγχανε στο παρελθόν και εκπαιδευτής οδήγησης, από τις ελάχιστες τέτοιες γυναίκες που υπήρχαν στα νάιντις, παρκάρει Σκάνια Βε8 (τράκτορα και συρόμενο) στην ανηφόρα με το ένα χέρι. :iconcool:
dstou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10199
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 20/03/19 7:11

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό citastak » 14/02/19 13:48

Τα 100-120 χιλ χλμ είναι πολύ λίγα για να αλλάξεις μπαταρία.
Στα Τέσλα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που αναφέρουν υγεία μπαταρίας κοντά στο 95% μετά τα πρώτα 120-130 χιλ χλμ, και με αρκετά supercharhings στο ενδιάμεσο.
Στη δε Ολλανδία, υπάρχουν πολλά Tesla S, πρώην taxi/uber που πωλούνται με 500,000χλμ και με την πρώτη μπαταρία ακόμα σε καλή κατάσταση. Βέβαια στον αντίποδα έχουν αλλάξει ηλεκτρομοτερ αρκετές φορές. Για το Tesla 3, δεν έχω ακόμα εντοπίσει κάποια αναφορά με πολλά χιλιόμετρα για να δούμε τι συμβαίνει εκεί με την μπαταρία και με τη συντήρηση του μοτερ γενικότερα.


Πάντως, ένα μικρό hybrid (yaris) θα μπορούσε να είναι στα υπόψη όσο τα ηλεκτρικά κοστίζουν όσο κοστίζουν. Όταν με το καλό πέσουν, και όταν φτιαχθεί μια υποδομή (η μελέτη του ΕΜΠ για τη ΡΑΕ εκτιμά πως θα υπάρχουν κάμποσες χιλιάδες charhing points στην επόμενη 5ετία) τότε θα υπάρξει μεγάλη στροφή προς τα εκεί, ακόμα και από τη λιγνιτοΕλλάδα.
....
Άβαταρ μέλους
citastak
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6295
Εγγραφή: 24/03/03 19:50
Last Visit: 14/03/19 14:55
Τοποθεσία: Στον ακατανόμαστο....

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 14/02/19 14:09

Σε ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση.

Η τρίτη απορία είναι πώς καταδέχονται επαγγελματίες να αλλάζουν μπαταρία (και να σκάνε τριχίλιαρο) κάθε ενάμιση χρόνο. Ξεγελάστηκαν από τις δηλώσεις της Toyota και δεν πήραν πετρέλαιο και τώρα κλαίνε με μαύρο δάκρυ;
Δεν είχαν διαβάσει Dimsabas να πάρουν Octavia φυσικό αέριο, ώστε να καίνε το ίδιο χωρίς το τριχίλιαρο των μπαταριών και την ενδεχόμενη φθορά του υγραερίου;
Μήπως η εγγύηση της Toyota είναι με τα έτη κι όχι με τα χιλιόμετρα, οπότε τη βγάζουν καθαρή;
Μήπως υπάρχει τζιμάνι που κάνει τη δουλειά που περιγράφεις με τα προβληματικά στοιχεία και τελικώς τους έρχεται φθηνότερα;

Στις ώρες που μεσολάβησαν της προηγούμενης δημοσίευσής μου, υπολόγισα ότι σε 120 χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα Prius υγραέριο θα εξοικονομήσει 6.000 ευρώ σε σχέση με ένα αντίστοιχο μοντέλο με πετρέλαιο που καίει 7 λίτρα. Οπότε και τα 3 χιλιάρικα να δίνουν, πάλι κερδισμένοι είναι. Βέβαια, όλο και κάτι θα βγάλει το υγραέριο άρα μειώνεται η διαφορά. Και πάλι όμως θα μένει κέρδος.

Συν ότι έχουν ένα πολύ αγχολυτικό όχημα. Καταλαβαίνω τη σύζυγό σου γιατί ενίοτε οδηγώ το Civic IMA του 2008 της μητρός (το οποίο άλλαξε μπαταρία δωρεάν στα 6,5 χρόνια με 60κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα). Χωρίς να φτάνει την τεχνολογική αρτιότητα του Prius, το CVT (ονειρική επιλογή για όσους οδηγούν απαλά, όπως εγώ, μακράν το πιο ξεκούραστο αυτόματο), το start stop και ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα, το καθιστούν πάρα πολύ ξεκούραστο μέσα στην κίνηση. Αν μπορούσε να διανύει αυτά τα έρμα 2 μέτρα στο μποτιλιάρισμα χωρίς να πάρει μπρος, θα ήταν τέλειο! Αλλά αυτό το ξέραμε εξαρχής κι ήταν συνειδητή επιλογή απέναντι στα 6 χιλιάρικα παραπάνω και την ιδιαίτερη αισθητική του Prius.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7765
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 20/03/19 19:34
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό Lap » 24/02/19 0:44

https://www.autoblog.gr/2019/02/23/ta-s ... enika-nox/

:dizzy:

Τα εχω παιξει. Καθε ερευνα βγαζει αλλα αποτελεσματα.
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1811
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό Super@T » 24/02/19 1:08

With a grain of salt.

Γιατί απλά δείξαν έναν πίνακα χωρίς τίποτα άλλες πληροφορίες.
Super@T
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 27/02/19 19:34

Re: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρ

Δημοσίευσηαπό Lap » 24/02/19 1:20

Ελαφρα τη καρδια ή οχι εχει κατακλυσει ολα τα πρασινα σαϊτ.

Μεσος ορος ειναι αυτος; δεν εχω καταλαβει τι ειναι αυτα τα νουμερα
Lap
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1811
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 24/11/18 16:01

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες