21/01/19 17:24

Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό kostis20 » 05/08/18 20:17

Μα και σε βενζίνη δεν υπάρχει ο κινητήρας με 95hp ?
Μπορεί ο tgi να βασίζεται σε αυτόν.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
kostis20
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7209
Εγγραφή: 03/11/02 20:52
Last Visit: 19/01/19 6:32

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό jimptso » 07/08/18 17:15

Πέτυχα σήμερα στη λεπτοκαρυα ένα Μπορντό ιμπιζα Fr...
Τέλειο..το χρώμα τα σπάει...λαμπιριζει στον ήλιο..
jimptso
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 27/05/18 20:27
Last Visit: 12/01/19 23:30

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό jimptso » 08/08/18 12:03

Στη παρακάτω σελίδα στα τελευταία ποστ αναφέρουν ένα προϊόν που μπαίνει στο πενταλ γκαζιου. Για ποιο άμεσο γκάζι..κάτι τέτοιο.

Βάζανε και στο σιβικ του 2006 μοντέλο κάποια παιδιά.
Τι λέτε; ;

http://www.metanoauto.com/modules.php?n ... 65#p461065
jimptso
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 27/05/18 20:27
Last Visit: 12/01/19 23:30

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό Gianniz » 09/08/18 19:37

Seat Ibiza 1.0 TGI με πακέτο style plus 3 σε λευκό χρώμα.

Το πακέτο style plus 3 περιέχει ζάντες αλ. 16'', προβολείς ομίχλης, υποβραχιόνιο και adaptive cruise control.

Τιμή μετρητοίς 16,715, μου το αφήνουν από την αντιπροσωπεία στα 16,000 τελική. Παράδοση εντός 10 εργάσιμων. Αξίζει πιστεύετε;
Gianniz
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 20/05/12 14:17
Last Visit: 14/11/18 15:03

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 09/08/18 20:53

Αν αξίζει σε σχέση με τι;

Με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα; Εφόσον βολεύουν τα πρατήρια φυσικού αερίου, τότε με τα τσαρούχια.

Σε σχέση με την έκπτωση; Φουλ.

Σε σχέση με το αντίστοιχο Polo; Δεν ξέρω τις τιμές και τις εκδόσεις.

Σε σχέση με το να δώσεις 2-2,5 χιλιάρικα και να πάρεις το Leon φυσικού αερίου; Εξαρτάται.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7591
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 18/01/19 23:08
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό Gianniz » 09/08/18 21:32

Σωστά, να διευκρινίσω ότι ρωτάω για τη γνώμη σας αν αξίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες υλοποιήσεις του ibiza TGI και τις αντίστοιχες προσφορές που έχουν λάβει υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι/κάτοχοι.

Αν π.χ. κάποιος πήρε την υλοποίηση αυτή πριν 2 μήνες στα 15,000, προφανώς τα 16,000 δεν αξίζουν.
Gianniz
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 20/05/12 14:17
Last Visit: 14/11/18 15:03

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό terry308 » 09/08/18 22:06

Εγώ περίμενα 2 μήνες :rant: , έδωσα 15 400 για το απλό style plus με 15" χωρίς προβολείς, τεμπέλη και acc, οπότε ναι αξίζει!
Το λευκό απ όσο ξέρω δεν είναι μεταλλικό χρώμα με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και όπως το εχω δει κάνει το αμάξι να δείχνει μεγαλύτερο.
Στη θέση σου ίσως να περίμενα να πάρω με τις νέες δεξαμενές, λόγω αυτονομίας και θα το σκεφτόμουν καλύτερα για το leon με τις νέες δεξαμενές και το νέο κινητήρα + dsg για άνεση και αυτονομία.
Κυριως λόγω διαμονής 70χλμ μακρυά από το κοντινότερο πρατήριο....
Πάρε κι άλλες προσφορές, έστω και τηλεφωνικά, δοκίμασε και τον Μακρή στην Αθήνα από όπου το πήρε ο sniko
Εικόνα
terry308
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 14/09/12 19:02
Last Visit: 18/01/19 20:37

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό jimptso » 12/08/18 10:09

Διαβάστε λίγο τα τελευταία ποστ..
Όταν δουλεύει με βενζίνη πάει καλύτερα το αμάξι στην ανηφόρα.
Και αναφέρουν πως υπάρχει τρόπος να μπει διακόπτης ώστε να γίνεται αλλαγή στο καύσιμο.
Θα ρωτήσω και εγώ το μαστορα που μου πέρασε το φυσικό αέριο στο σιβικ αν μπορεί να μπει τέτοιος διακόπτης στα αυτοκίνητα της vw.

http://www.metanoauto.com/modules.php?n ... 81#p461281
jimptso
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 27/05/18 20:27
Last Visit: 12/01/19 23:30

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό barimagas » 12/08/18 14:57

σε golf tgi πάει το ίδιο με φ.α και βενζίνη. Η διαφορά είναι ότι στην ανηφόρα το στο φ.α γράφει 10 και στην βενζίνη 25!!!!
Άβαταρ μέλους
barimagas
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: 06/01/16 21:20
Last Visit: 19/01/19 0:39

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό jimptso » 05/09/18 21:57

Πέτυχα σήμερα στο πρατήριο της Λαμίας που έχει φυσικό αέριο το νέο πόλο με φυσικό αέριο και το αμάξι ήταν και σχολή οδηγών..20000 χλμ έως σήμερα..
Ρώτησα τον ιδιοκτήτη για την εκκίνηση στις ανηφορες..μιας και η Λαμία έχει αρκετές..
Μου επιβεβαιωσε το θέμα αυτό ..μιας και το προηγούμενο αμάξι ήταν ντιζελ πόλο με 23 κιλά ροπή.
Ένας έμπειρος όμως οδηγός δεν έχει θέμα..Θέλει λίγο παραπάνω γκάζι..1800 με 2000 στροφές και ξεκινάει...μου είπε.
Επίσης...με βενζίνη ξεκινάει καλύτερα στην ανηφόρα..αλλά στην πορεία..έχει καλύτερες ροπες με το φυσικό αέριο..τραβάει πιο καλά.
jimptso
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 27/05/18 20:27
Last Visit: 12/01/19 23:30

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 05/09/18 23:34

jimptso έγραψε:Επίσης...με βενζίνη ξεκινάει καλύτερα στην ανηφόρα..αλλά στην πορεία..έχει καλύτερες ροπες με το φυσικό αέριο..τραβάει πιο καλά.


Αυτό δεν ισχύει και υπάρχουν μετρήσεις που το αποδεικνύουν.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42848
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 15/01/19 14:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό jimptso » 06/09/18 9:41

Ότι ξεκινάει καλύτερα το αμάξι στην ανηφόρα με βενζίνη..το έχω διαβάσει και αλλού.
Για τις επιδόσεις δε έχω προσωπική απόψη..
Ότι μου είπε το παλικάρι σας έγραψα..
Υπάρχουν κάπου οι επιδόσεις με αέριο και με βενζίνη; ;
Έχεις κάποιο λινκ; ;
jimptso
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 27/05/18 20:27
Last Visit: 12/01/19 23:30

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 06/09/18 12:00

Έχω πρόχειρο για το Panda CNG, αλλά σε όλα τα Φ.Α. το ίδιο ισχύει:


Η απόδοση έχει πέσει στους 80 ίππους από τους 85, ενώ η ροπή των 14,3 kgm είναι επίσης ελαφρώς μειωμένη. Στην ποιότητα λειτουργίας δεν υπάρχει καμία διαφορά, υπάρχει όμως στην απόδοση. Η ζωντάνια στις χαμηλές και η δύναμη στις ψηλές στροφές είναι ένα κλικ κάτω με το φυσικό αέριο. Η πιο ενδεικτική μέτρηση γι’ αυτό είναι η ρεπρίζ της τέταρτης: Στα 50-80 km/h με βενζίνη χρειάζεται 8,6 ενώ με CNG 9,1”.

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... ural-power
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42848
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 15/01/19 14:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό gatoz » 17/09/18 18:40

φτου...
ακομα μια ανακληση ήρθεν...
φαγανε και τον πιτσιρικα οι γκομενες και εστειλε και τις 2 εξεταστικες σεπτεμβριο.
που σημαινει παλι καφε στο μακρη να ορώ με βλεμμα απλανες τη γαλατσιου...
Άβαταρ μέλους
gatoz
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: 07/11/06 12:10
Last Visit: 02/06/16 9:48
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

Δημοσίευσηαπό terry308 » 17/09/18 19:17

Και sexy αυτοκολλητάκι μαζί
Εικόνα
terry308
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 14/09/12 19:02
Last Visit: 18/01/19 20:37

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: cyclon, snp, stefan147, techon1, ΕΚΤΩΡΑΣ και 21 επισκέπτες