4 Τροχοί • Προβολή θέματος - NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 
19/08/18 8:25

NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 15/05/18 6:57

gnikas έγραψε:21 quadra
Να υποθέσω ότι οι κινητήρες με υψηλούς κραδασμούς (π.χ 3κύλινδροι) έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργηθεί πρόβλημα στην κεφαλή τους; Λογικά οι 3κύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό; Προβλέπεται προληπτικός έλεγχος-σφύξιμο κεφαλής στα service? Μιλάω για τις επίσημες αντιπροσωπείες. \
[Έως τώρα έχω πάθει αντίστοιχη ζημιά [σε opel astra G 1998 ecotec (opel-GM) με 86.000χλμ] και μετά από λίγα χλμ "πήρα το μπλοκ στο χέρι"....Αντίθετα σε NISSAN - MITSUBISHI - TOYOTA αυτά τα βλέπω να συμβαίνουν πιο σπάνια (μετά τα 300.000 χλμ). Γιατί αυτή η διαφοροποίηση; Βλέπω NISSAN ALMERA (Japan 1995 1.6 GX) με 450.000χλμ να συνεχίζει ενώ αντίστοιχο (UK 1999 1.5) να βγάζει μηχανικά θέματα. Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.


H αναφορά μου αφορά τους κραδασμούς του κινητήρα εσωτερικής καύσης γενικότερα, άλλο οι εκρήξεις που λαβαίνουν χώρα στους θαλάμους καύσης, άλλο οι πλευρικές κινήσεις που φορτίζουν το καπάκι οι επικεφαλής εκκεντροφόροι και άλλο οι κραδασμοί των 3 πχ κυλίνδρων, το ένα δεν αναιρεί το άλλο ούτε το επιτείνει.

Κανένας κατασκευαστής δεν ασχολείται με επανασφίξιμο καπακιού γιατί θα είχε να παρουσιάσει κακή εικόνα στο κοινό του αλλά και γιατί θεωρώντας ότι εκεί γύρω στα 100.000 χλμ που είναι περίπου χρονικά στα 5 χρόνια το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί και κανείς δεν θα τον κατηγορήσει, από την άλλη τα εργοστάσια έχουν πολλούς προμηθευτές με διαφορετικές ποιότητες υλικών που πρέπει να κινούνται εντός προκαθορισμένων ορίων που τους δίνονται, αν πχ σε ένα αυτοκίνητο του ίδιου μοντέλου που παράγεται στην Ισπανία η προδιαγραφή της φλάτζας του είναι στο κάτω όριο της και ένα άλλο που παράγεται στη Γαλλία είναι στο άνω όριο είναι προφανές ότι Ισπανικό θα έχει πρόβλημα λίγο ή αρκετά νωρίτερα από το Γαλλικό, αλλά αυτή η διαφορά δεν θα είναι άμεσα αντιληπτή γιατί θα γίνει σε κάποια χρόνια οπότε θα θεωρηθεί φυσιολογική.

Τα παραγόμενα στην Ιαπωνία καταναλωτικά αλλά και βιομηχανικά προϊόντα όπως είναι και τα αυτοκίνητα είναι γνωστό από δεκαετίες ότι έχουν υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ από τις άλλες χώρες, αυτό συμβαίνει γιατί είναι ποιοτικά και τα περιφερειακά τους, τα πλαστικά και τα ηλεκτρικά εξαρτήματα έχουν άριστες Α! ύλες και άριστη κατασκευή σε αντίθεση με επώνυμα Ευρωπαϊκά που έχουν καταντήσει χώμα και πουλάνε ακόμα λόγω του καλού ονόματος που απέκτησαν τις προηγούμενες δεκαετίες, έτσι τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη χρησιμοποιούν Ευρωπαϊκά εξαρτήματα εξισώνοντας την ποιότητα τους με αυτή των ΕυρωπαΙκά παραγόμενα, και για να το πάω παρακάτω, μόλις προχθές ο αντιπρόεδρος του σχεδιαστικού τμήματος της Volvo Cars, Bρετανός Robin Page επεσήμανε πως τα εργοστάσια της Geely -τις κινεζικής εταιρείας στην οποία ανήκει εδώ και χρόνια η Volvo- βαθμολογούνται στον τομέα της ποιότητας πιο υψηλά σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά, τώρα αν αυτό είναι αλήθεια, ψέμα ή ευσεβής πόθοι μένει να απαντηθεί στο βάθος του χρόνου, το πιθανότερο όμως είναι να ισχύει γιατί οι Κινέζοι θέλουν να μεγαλώσουν κι άλλο την πίτα τους στην παγκόσμια αγορά και επιτίθενται με χαμηλές τιμές και ποιτικά προϊόντα όπως έκανε και η Ιαπωνία στις δεκαετίες 60-70-80 για να εδραιωθεί, άρα ο τρόπος της κατάκτησης μιας αγοράς προυπήρχε και δεν μένει να τον ακολουθήσει όποιος ενδιαφέρεται και μπορεί, και να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλα τα Κινέζικα προϊόντα κατώτερης ποιότητας αλλά υπάρχουν και ακριβότερα εφάμιλλα των επωνύμων.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7078
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 16/08/18 15:23

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό sarantism » 15/05/18 14:43

Ηλιας Α έγραψε:Ναι φιλε στα συνεργεια μπλοκ ονομαζουμε τον κορμο, μας εχει φαει η μαλακια.

Δεν το λέω Ηλία με πρόθεση αρνητική, ή διόρθωσης κλπ. Απλά για να καταλάβω ρώτησα :)
Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
sarantism
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 10/03/18 9:52
Last Visit: 19/07/18 14:59

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό xRRx » 16/05/18 9:24

Η αλήθεια είναι πως αυτό με τα πλαστικά στα ιαπωνικά δεν το χουν καθόλου τα παλικάρια, 3 ιαπωνικά είχα όλα τα πλαστικά τους τρίζουν...

Απο την άλλη κρατάω ακόμα στην κατοχή μου το αυτοκίνητο του πατέρα μου ενα passat του 01 το έχω απο το 2009 και του έχω ρίξει το ξύλο της ζωής του, πλαστικό δεν έχει ακουστεί ακόμα και καπάκι δεν μου ανέφερε ποτέ κάνεις οτι χρειάστηκε σφίξιμο έχω 250κ και συνεχίζει ο γέρος...

Στο θέμα ιαπωνικά νομίζω πως παλιότερα μπορεί και να ίσχυε, αλλά ένα auris του 09 που είχα, ένα note 14, και ένα Jimmy 05 τα πλαστικά τους ήταν κοτέτσι και στο auris οι τρομπες νερού ήταν απο χαρτί, 130κ στο auris 3 τρομπες...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xRRx
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 09/03/18 21:59
Last Visit: 19/07/18 22:17

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 16/05/18 15:04

Στα λόγια μου έρχεσαι, είχα πεί ότι τα Ιαπωνικής κατασκευής είναι ανώτερης ποιότητας από τα Ιαπωνικά Ευρωπαϊκής κατασκευής, αλλά η σύγκριση του passat με τα note, auris, jimny είναι άστοχη γιατί δεν ανήκουν στο ίδιο segment.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7078
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 16/08/18 15:23

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό gnikas » 16/05/18 21:13

Και που να δεις ανάμεσα και σε ίδια μοντέλα π.χ Toyota carina e UK (xli) VS toyota carina Japan (Gli-gti). Σεντόνι μπορώ να γράψω.....
gnikas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 04/06/13 11:42
Last Visit: 04/08/18 22:38

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 16/05/18 21:44

Αν θυμαμαι καλα δεν ειναι ακριβως ιδια μοντελα, ο ιαπωνας ειχε 115 αλογα και ο αγγλος 105 λογο καυσαεριων βεβαια, ο αγγλος ειχε διαφορετικη διαχειρηση στο σπινθηρα με ματι στο στροφαλο, δεν εφτιαχνε αβανς απο το ντρισιπιτερ κλπ.
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2198
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 19/07/18 21:05
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό sarantism » 17/05/18 15:22

Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.
Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
sarantism
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 10/03/18 9:52
Last Visit: 19/07/18 14:59

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 17/05/18 15:30

sarantism έγραψε:Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.

Φυσικά και υπάρχουν, με κυρίαρχα τα Subaru. Επίσης, αρκετά Mazda, Toyota, Suzuki & Nissan κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 16/08/18 22:28
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό gnikas » 17/05/18 16:57

Ηλιας Α έγραψε:Αν θυμαμαι καλα δεν ειναι ακριβως ιδια μοντελα, ο ιαπωνας ειχε 115 αλογα και ο αγγλος 105 λογο καυσαεριων βεβαια, ο αγγλος ειχε διαφορετικη διαχειρηση στο σπινθηρα με ματι στο στροφαλο, δεν εφτιαχνε αβανς απο το ντρισιπιτερ κλπ.


Και ο Άγγλος Mk1 114 είχε, αλλά συμπλέκτης Valeo όχι AISIN (στα 70.000 θέμα με το πλατό στα 105.000 αλλάχθηκε σετ), η κρεμαγιέρα (ZF) δεν παίρνει κιτ επισκευής (σύνολο ζημιάς 100-150Ε) όπως του Ιάπωνα, αλλά πρέπει να "κατέβει" και να ακολουθηθεί όλη η διαδικασία (500-55ΟΕ) τα πλαστικά του ταμπλό στον Ιάπωνα ΔΕΝ ραγίζουν, ενώ στο αγγλικό ραγίζουν (ομοίως και στο Avensis MK1 - αυτό είναι full ευρωπαϊκό). Το δυναμό Bosch (100.000χλμ) έβγαλε θέμα ο αυτόματος. Το αντίστοιχο της Denso (refurbish - ανακατασκευή) 14.2V -14.4V άνετα. Ευτυχώς που σε κρίσιμα σημεία φοράει ιαπωνικών προμηθευτών πράγματα τα οποία αντέχουν. Δεν είναι τυχαίο ότι τα ΜΚ1 avensis σχεδόν εξαφανίστηκαν σε αντίθεση με τα carina e...
gnikas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 04/06/13 11:42
Last Visit: 04/08/18 22:38

προβλημα με κινητα NISSAN X-TRAIL 2005 2000 cc 140hp

Δημοσίευσηαπό θανοςκαρου » 18/05/18 8:09

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN X-TRAIL ΜΕ 210000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ.ΚΑΕΙ ΛΑΔΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΠΑΚΙ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΒΑΖΩ ΜΗΧΑΝΗ ΑΛΛΗ ΕΠΑΝΩ. ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ. ΣΤΑ 3000 ΧΛΜ ΑΡΧΗΣΕ ΝΑ ΚΑΕΙ ΛΑΔΙΑ. ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙΣ 5000 ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΣΑ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΆΛΙ ΜΗΧΑΝΗ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΔΟΥΛΕΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ. ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑ ΤΑ 3000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΕΙ .ΣΤΑ 4000 ΧΛΜ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΧΕΔΟΝ 1 L. ΕΧΩ ΑΓΝΑΚΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΆΝΩ?? :hmmm: :hmmm: :hmmm: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
θανοςκαρου
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 17/05/18 8:27
Last Visit: 19/05/18 16:40

Re: προβλημα με κινητα NISSAN X-TRAIL 2005 2000 cc 140hp

Δημοσίευσηαπό W202 AMG » 18/05/18 8:32

Χωρίς σταγόνα ενα 10λεπτο θα κουνιοταν το αυτοκίνητο.... :dizzy:
Προφανώς ολοι οι κινητήρες εχουν πολλά χιλιόμετρα σαν τον δικο σου κ κοινο χαρακτηριστικο τους είναι οτι μετα απο καποια χιλιόμετρα καινε λαδια.
Η και με τους 3κινητηρες κάνεις επισκευη κ κοιτας να βγαλεις εναν σωστό ή απλα συμπληρωνε λάδι, δν ειναι φυσιολογικη κατανάλωση αλλά οχι και τραγική.
W202 AMG
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1441
Εγγραφή: 27/06/14 20:33
Last Visit: 15/08/18 21:38

Re: προβλημα με κινητα NISSAN X-TRAIL 2005 2000 cc 140hp

Δημοσίευσηαπό xRRx » 18/05/18 11:41

Η αλήθεια είναι πως στα 210κ τα χει βγάλει τα λεφτά του και απο το 05, ε λογικό να τα χει φάει τα ψωμιά του, επειδή σίγουρα θα αγανακτεις θα πρότεινα σαν καλύτερη λύση την αγορά κάποιου λιγότερο "κουρασμένο" αυτοκίνητο και αν δεν βγαίνουν τα κουκιά μια γενική επισκευή στη δική σου μηχανή, με κόστος κάπου στα 2κ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xRRx
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 09/03/18 21:59
Last Visit: 19/07/18 22:17

Re: προβλημα με κινητα NISSAN X-TRAIL 2005 2000 cc 140hp

Δημοσίευσηαπό the_ace » 18/05/18 11:47

θανοςκαρου έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN X-TRAIL ΜΕ 210000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ.ΚΑΕΙ ΛΑΔΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΠΑΚΙ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΒΑΖΩ ΜΗΧΑΝΗ ΑΛΛΗ ΕΠΑΝΩ. ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ. ΣΤΑ 3000 ΧΛΜ ΑΡΧΗΣΕ ΝΑ ΚΑΕΙ ΛΑΔΙΑ. ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙΣ 5000 ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΣΑ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΆΛΙ ΜΗΧΑΝΗ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΔΟΥΛΕΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ. ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑ ΤΑ 3000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΕΙ .ΣΤΑ 4000 ΧΛΜ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΧΕΔΟΝ 1 L. ΕΧΩ ΑΓΝΑΚΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΆΝΩ?? :hmmm: :hmmm: :hmmm: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!


Το χαρακτηριστικότερο πρόβλημα με μεταχειρισμένα (μοτέρ ή ανταλλακτικά): δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, και ίσως ούτε και ο πωλητής ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να μην ξέρει να σου πει. Ενώ με επισκευή του δικού σου, ξέρεις ακριβώς το πρόβλημα, ξέρεις τι έγινε, και ξέρεις τι να περιμένεις.

Εσύ τώρα πρέπει να έχεις πέσει στη περίπτωση που και τα άλλα δύο μοτέρ είναι εξίσου ταλαιπωρημένα. Εφόσον καίει λάδια (και μάλιστα τόσο μεγάλη ποσότητα) και δεν είναι κάτι απλό (π.χ. φλάντζα), τότε είναι για πέταμα. Εφόσον λοιπόν κάποια από τις άλλες μηχανές είναι -υποθέτω- εκτός αυτοκινήτου, μπορείτε να ανοίξετε μια, να δείτε ποια επισκευάζεται ευκολότερα και με το μικρότερο κόστος, ώστε να φτιάξετε ένα όσο γίνεται καλύτερο μοτέρ, και αυτό να βάλετε πάνω.
the_ace
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: 16/10/17 15:07
Last Visit: 05/04/18 10:19

Re: προβλημα με κινητα NISSAN X-TRAIL 2005 2000 cc 140hp

Δημοσίευσηαπό θανοςκαρου » 18/05/18 15:05

ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. οι προηγουμενες μηχανες δεν υπαρχουν γιατι η μια εγινε επιστροφη στο καταστημα με τα ανταλακτικα και η αλλη κρατησα ότι ήταν χρησιμο και το υπολοιπο το εδιωξα. θα συζητησβ με τον μηχανικο το κοστος μια μικρης επισκευης ισως ελατηρια που θα θέλουν σίγουρα αλαγμα.
θανοςκαρου
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 17/05/18 8:27
Last Visit: 19/05/18 16:40

Re: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό sarantism » 18/05/18 15:31

Fanis75 έγραψε:
sarantism έγραψε:Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.

Φυσικά και υπάρχουν, με κυρίαρχα τα Subaru. Επίσης, αρκετά Mazda, Toyota, Suzuki & Nissan κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.

Για τα Toyota και τα Nissan νόμιζα ότι πλέον στην Ευρώπη δεν υπήρχαν made in Japan....Σε ευχαριστώ Φάνη :wink:
Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
sarantism
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 10/03/18 9:52
Last Visit: 19/07/18 14:59

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 21 επισκέπτες