16/07/18 14:39

Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 08/07/18 17:56

Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 08/07/18 18:00

Ποιο σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχει κόφτη; Πάντως αφού δεν έχει κόφτη, θεωρητικά μπορεί να στροφάρει μέχρι να αυτοκταστραφεί και δεν θα σταματήσει μόνο του σε κάποιο σημείο.

Σχετικά με τις αλλαγές, το καλύτερο είναι όσο πιο ψηλά επιτρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο, ώστε να πέσεις πάλι σε ΣΑΛ υψηλής απόδοσης. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι δεν θα έχει μεγάλη πτώση απόδοσης τόσο ψηλά. Μέγιστη ισχύς στις 5700 σημαίνει ότι 2000 ΣΑΛ παραπάνω θα έχει απλά ξεψυχίσει.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 41960
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 08/07/18 12:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Super@T » 08/07/18 19:31

Εικόνα
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 12/07/18 12:01

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 09/07/18 12:06

Καμιά άλλη άποψη;;;
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Super@T » 09/07/18 13:46

Αν μας έλεγες και σε πιο αμάξι αναφέρεσαι...
Super@T
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: 09/08/12 21:16
Last Visit: 12/07/18 12:01

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό G117 » 09/07/18 16:02

Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ. :)
G117
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 04/01/17 22:07
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό adensa » 09/07/18 19:26

G117 έγραψε:Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ. :)

Γιατί θες να το σπάσεις;Καλά δεν έζησε μέχρι τώρα;
adensa
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1066
Εγγραφή: 22/03/15 10:29
Last Visit: 14/07/18 6:19

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Κώστας-Χανιά » 09/07/18 19:52

G117 έγραψε:Καμιά άλλη άποψη;;;
μέχρι 7000
Άβαταρ μέλους
Κώστας-Χανιά
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 20/02/13 21:32
Last Visit: 13/07/18 22:08

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 09/07/18 20:27

Ασε τη γρια στον πονο της.
Ηλιας Α
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2194
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 30/06/17 15:11
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση

Δημοσίευσηαπό nickolas » 15/07/18 15:11

Θέλεις ένα διάγραμμα ιπποδύναμης για να αποφασίσεις με ακρίβεια. To σημαντικό είναι η ιπποδύναμη.
Αν για παράδειγμα στον κόφτη 7800 δίνει 100 άλογα και στην αλλαγή ας πούμε 2α κόφτη σε 3η πέφτεις στις 5000σαλ όπου δίνει 105 άλογα, αλλάζεις πολύ αργά.

Αν δεν το έχεις, με βάση αυτά που έγραψες το "ψωμί" σου θα είναι χονδρικά ανάμεσα στις 5.500σαλ και τις 7200σαλ.
"ΜΗ ΘΡΗΝΕΙΤΕ, ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ, ΜΗΝ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΤΕ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ"

ΣΠΙΝΟΖΑ
nickolas
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4891
Εγγραφή: 27/10/03 14:33
Last Visit: 10/07/18 23:36


Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες