26/09/18 9:46

NEO DS3-CROSSBACK

Forum για τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό criuser » 16/09/18 21:41

Οχι ακόμα γιατί δεν έχουμε πολλά στοιχεία .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6287
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/09/18 15:28

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 17/09/18 6:53

Fanis75 έγραψε:Ξεχνάμε στην όλη συζήτηση τις ΗΠΑ, γιατί καλά λέμε για Ευρώπη, αλλά lexus & infinity φτιάχτηκαν κυρίως για την Αμερικάνικη αγορά και εκεί θεωρούνται μια χαρά premium και μάλιστα επι δεκαετίες (δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμα) είχαν σαφώς υψηλότερες πωλήσεις από το γερμανικό τρίπτυχο και οι αγοραστές τα θεωρούσαν εξίσου premium. Άρα στην αγορά για την οποία φτιάχτηκαν, μια χαρά πέτυχαν.
Πολύ σωστά!
TimDeLAY
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 05/10/07 12:54
Last Visit: 23/09/18 14:28

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό kostis20 » 17/09/18 7:29

Ελλάδα πότε θα έρθει αραγε?Στη γυναίκα αρεσε πολύ...
Άβαταρ μέλους
kostis20
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7153
Εγγραφή: 03/11/02 20:52
Last Visit: 21/09/18 20:17

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό nonos » 17/09/18 8:58

Πολλες παραπομπες απο το παρελθον το συγκεκριμενο (AMI,Visa,Ds3). Οπως ολα τα DS και τα Peugeot προσφατα δεν εχει αντιπαλο μεσα και επειδη αυτο τελικα βλεπεις ειναι μεγαλο +. Εξωτερικα εχω καποιες ενστασεις, π.χ. το fin που ηταν ενα ωραιο trademark στη Ds3 αλλα θα μπορουσαν εστω να το κανουν μικροτερο. Μεσα φαινεται ποιοτικο σε σημειο χλιδας για τη κατηγορια του.
Το βασικο του προβλημα ειναι οτι ανηκει σε αδιαφορη για εμενα κατηγορια. Αν κανει και κανα 30αρι αυτο που ειδαμε στη σελιδα 2 (το καλο το τουμπανο...) με τον 1.2 THP οχι απλα δε θα πουλησει ,ουτε καν θα το φερουνε...
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18868
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 19/09/18 6:25

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό criuser » 17/09/18 10:12

Χρήστο τόσο κάνει το Τ-ροκ με τα σκληρά πλαστικά . Εντάξει 30άρι μπορεί να μην φτάσει , αλλά μέχρι τα 27000 μια χαρά θα πουλήσει . Οπως πουλάει και το 3008 στα 35+ χιλιάρικα .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6287
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/09/18 15:28

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό nonos » 17/09/18 10:13

Ρε πστ μου τι πανε και αγοραζουνε οταν εχουν μπει στα χωραφια της giulia τιμολογιακα σχεδον :dizzy:
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18868
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 19/09/18 6:25

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό criuser » 17/09/18 10:25

Εντάξει την τζούλια δεν την γουστάρουν και όλοι... :whistlink: :lol:

Ιδιαίτερα όταν μοιάζει με καγκούρικη 3άρα και εσωτερικό κακοσχεδιασμένης άλφα του 80...

Το ότι στρίβει , ελάχιστους υποψήφιους απασχολεί...
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6287
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/09/18 15:28

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό Lap » 17/09/18 10:47

Ποια τζουλια, με 25 παιρνεις το νεο φοκους με 150 αλογα, φουλ εξτρα εξοπλισμο που ακομα δεν εχει η κατηγορια, και 8 αρι με μετατροπεα ροπης
Υγεία σε όλους.
Κρατήστε το περιβάλλον καθαρό. Είναι πολιτισμός.
Lap
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: 17/10/13 19:06
Last Visit: 01/09/18 10:20

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό emminad » 17/09/18 11:52

Lap έγραψε:Ποια τζουλια, με 25 παιρνεις το νεο φοκους με 150 αλογα, φουλ εξτρα εξοπλισμο που ακομα δεν εχει η κατηγορια, και 8 αρι με μετατροπεα ροπης


Ωραίο και το focus αλλά Εδώ που τα λέμε κανένα κοινό σημείο σύγκρισης δεν έχει η giulia με το focus..μη τρελαθούμε...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
emminad
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 28/05/18 17:50
Last Visit: 23/09/18 19:22
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό criuser » 17/09/18 12:18

Αυτό το να μπερδεύετε κατηγορίες με ξεπερνάει .

Οι κατηγορίες σημαίνει χώροι και ο κόσμος το έχει σαν βασικό κριτήριο...

Αντί για τζούλια να πάρουμε ένα φιέστα ζμπορ.... :lol:
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6287
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/09/18 15:28

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό Aikibill » 17/09/18 16:58

criuser έγραψε:Χρήστο τόσο κάνει το Τ-ροκ με τα σκληρά πλαστικά . Εντάξει 30άρι μπορεί να μην φτάσει , αλλά μέχρι τα 27000 μια χαρά θα πουλήσει . Οπως πουλάει και το 3008 στα 35+ χιλιάρικα .

Ο νόνος έχει δίκιο,δεν πρόκειται να πουλήσει. Πόσοι μπορούν να δώσουν για 2ο αυτοκίνητο 25-30Κ€?
Aikibill
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2556
Εγγραφή: 11/03/15 19:12
Last Visit: 18/09/18 9:01

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό Aikibill » 17/09/18 17:16

criuser έγραψε:Εντάξει την τζούλια δεν την γουστάρουν και όλοι... :whistlink: :lol:

Ιδιαίτερα όταν μοιάζει με καγκούρικη 3άρα και εσωτερικό κακοσχεδιασμένης άλφα του 80...

Το ότι στρίβει , ελάχιστους υποψήφιους απασχολεί...

Ειδικά ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι κατά την γνώμη μου φανταστικός.
Aikibill
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2556
Εγγραφή: 11/03/15 19:12
Last Visit: 18/09/18 9:01

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό chronis.marinis » 17/09/18 20:49

Το κακό με αυτο το μοντέλο είναι ότι βάσει διαστάσεων και χώρου πορτμπαγκάζ είναι αντιμέτωπο με το κάτω άκρο της κατηγορίας όπως το kia stonic και το vw t-cross και όχι το t-roc.

Αυτο σημαίνει ότι δεν μπορεί να παίξει το ρόλο οικογενειακου αλλά κάτι σαν ένα ds3 με 4 πόρτες και πιο ψηλό. Όπως ήταν το ds4 δηλαδή. Η σαν το νέο c3. Για μένα δεν θεωρείται Crossover. Ο πιο άμεσος ανταγωνιστής είναι το νέο Α1 και φυσικά το πενταπορτο Mini. Υπό αυτές τις συνθήκες θα είναι ακριβο μεν αλλα κοιτάει άλλο κοινό.
chronis.marinis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 29/05/18 12:56
Last Visit: 23/09/18 21:23

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό criuser » 17/09/18 22:27

Γιατί το κάντρυμαν έχει μεγαλύτερους χώρους ? Το q2 ? To T-rock έχει ανάλογο μεταξόνιο . Το Τ-κρός μπορεί να είναι πιο κοντά .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6287
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/09/18 15:28

Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δημοσίευσηαπό chronis.marinis » 17/09/18 22:44

Τα μοντέλα που αναφέρεις βασίζονται σε πλατφόρμες μικρομεσαίων και ναι έχουν μεγαλύτερους χώρους. Το μεταξόνιο του ds3 crossback είναι αρκετά μικρό (μόλις 2558) για μικρομεσαίο μοντέλο γιαυτό το θεωρώ ότι είναι μια κατηγορία κάτω. Οι πέντε πόντοι μπορούν να αλλάξουν μια ολόκληρη κατηγορία σε ένα αυτοκίνητο.
chronis.marinis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 29/05/18 12:56
Last Visit: 23/09/18 21:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μελλοντικά Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες