Ράλλυ Λαμίας: Με το φακό...

Επιστρέφουμε στη Λαμία, και μέσα από το φακό του Θ.Η. κάνουμε ένα σύντομο ταξίδι πίσω στο χρόνο στον τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου για το 2016.

Επιστρέφουμε στη Λαμία, και μέσα από το φακό του Θ.Η. κάνουμε ένα σύντομο ταξίδι πίσω στο χρόνο στον τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου για το 2016._Π.Τ.

 

Άνθρωπος του αγώνα ο Τάκης Καμπύλης, απογείωσε το Skoda Fabia S2000 και κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή παρά τη λάθος επιλογή ελαστικών τη δεύτερη ημέρα. Στη φωτό ο εξαιρετικά συμπαθής σε όλους οδηγός, συζητά με τον Βασίλη Ζάχο που βρέθηκε στο σέρβις παρκ της Λαμίας. Ανυπομονούμε να τον δούμε και στις ειδικές διαδρομές...

Η τέχνη δεν ξεχνιέται... Ο πρώην Πρωταθλητής Ελλάδος Μάκης Θεργιάκης το απέδειξε φέτος στο τιμόνι του Lancer EVO IX, κατακτώντας το Κύπελο Ασφάλτου με τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο στο δεξί μπάκετ. Στη φωτό χαμοεγαλάει σαφώς ικανοποιημένος παρέα με τον Σωτήρη Ζιάκα.

Χωρίς ίχνος φόβου, ο Γιάννης Πλάγος απογείωσε και πάλι το Honda Civic Type-R και είναι δεδομένο ότι αν οι συνθήκες το επέτρεπαν θα είχε πιέσει ακόμα περισσότερο. Με τον Άλκη Ρέντη, δικαίως αναδείχθηκαν φέτος Κυπελλούχοι Ασφάλτου στην F2. Άξιοι!

Από τους ανθρώπους του αγώνα, για ακόμα μία φορά ο Νίκος Ζακχαίος εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του με το Citroen Saxo της N/2. Ο Χρήστος Μιχελής είναι αυτός που τον καθοδηγεί με μαεστρία από το δεξί μπάκετ, αλλά η Μέλπω-Παρασκευή αυτή που στο τέλος παίρνει τα εύσημα...

Οι όμορφες παρουσίες δεν λείπουν από τους αγώνες! Η Μαρία Κιρλαγκίτση πάντα χαμογελαστή, που στη Λαμία με τον Νίκο Βάτσο έκλεψαν τις εντυπώσεις με το Renault Clio R3, όντας το ταχύτερο πλήρωμα από τη B. Ελλάδα!

Οι Νίκος Παυλίδης – Νίκος Πετρόπουλος κατέκτησαν το Κύπελλο Β.Ελλάδος με το Citroen DS3 R3T, ενώ στη Λαμία κινήθηκαν πολύ γρήγορα την πρώτη ημέρα, με τον κόσμο να μιλάει ακόμα για το πέρασμα τους από το άλμα στο Σκαμνό!

Ο Δημήτρης Μπατσάρας με την Ιωάννα Γεωργακά προσπάθησαν και διεκδίκησαν το Κυπ. Βορείου Ελλάδος μέχρι το τέλος χωρίς επιτυχία, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχασαν το χαμόγελο τους.

Δραματική ήταν η εξέλιξη του αγώνα στην C5, με τους Ανδρέα Μαργαρώνη – Μιχάλη Αφαλωνιάτη να δικαιώνονται με τη σταθερή τους απόδοση, κατακτώντας στο νήμα το Έπαθλο στην κατηγορία με το Citroen Saxo!

Η τύχη γύρισε την πλάτη στους Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση με το Peugeot 106, αφού μέχρι την τελευταία σούπερ ειδική, ήταν αγκαλιά με τη νίκη και τον τίτλο στην C5! Εκεί, όμως, η αντλία βενζίνης είχε διαφορετική άποψη στερώντας τους τη διάκριση...

Ο Μίλτος Πλατώνης και Γιάννης Λιλλής είχαν μία σφορδή έξοδο στην πρώτη ε.δ. του αγώνα, με τους ίδιους να βγαίνουν ανέπαφοι από το αυτοκίνητο. Η κινητοποίηση της οργάνωσης ήταν άμεση, ενώ η ειδική μπορεί να διακόπηκε, αλλά πραγματοποιήθηκε κανονικά στη συνέχεια ως νυκτερινή.

Οι πόρτες της Έκθεσης Λαμίας ήταν κλειστές, και οι ομάδες στρατοπέδευσαν στον παράλληλο δρόμο...

Ο Κώστας Μυλώνας με τον Γιάννη Καλοπήτα παραπλεύρως, ήταν οι άνθρωποι των θεατών, αφού κινήθηκαν γρήγορα, αλλά και σε εντυπωσιακές γωνίες με την Toyota Corolla KE30. Εξαιρετικοί!

Πανέμορφο τοπίο στην Καλοσκοπή, αν και το έργο των πληρωμάτων έγινε σαφώς πιο δύσκολο λόγω των καιρικών συνθηκών...

Μπορεί να μην κινήθηκε στους ρυθμούς που μας έχει συνηθίσει και περίμενε o ίδιος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Σωτήρης Μαλακτάρης έχασε το χαμόγελο του...

Εξαιρετικά βελτιωμένος, ο Διαμαντής Τζαμπάζης έδειξε να προσαρμόζεται στο τιμόνι του Skoda Fabia R5, με δεδομένη την συνεισφορά του πολύπειρου Γιώργου Πολυζώη στο δεξί μπάκετ. Κρίμα που ένα μηχανικό πρόβλημα (υπερθέρμανση κινητήρα) δεν τους επέτρεψε να ολοκληρώσουν την προσπάθεια τους ενώ ήταν δεύτεροι γενικής.

Ο “μάνατζερ”, πλέον, Λευτέρης Σωτήρχος κουβεντιάζει με τον Σταύρο Σταμέλο στο σέρβις παρκ. Ακόμα ένας οδηγός που θέλουμε να δούμε σύντομα πίσω στις ειδικές διαδρομές...

Άτυχοι στάθηκαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με το Renault Clio Sport, αφού μία κομμένη βάση κιβωτίου του έθεσε εκτός μόλις στη 2η ε.δ., και ενώ όλα έδειχναν ότι θα βλέπαμε ακόμα μία σπουδαία μάχη με τους Γιάννη Πλάγο-Άλκη Ρέντη.

Δύσκολη η δουλειά του κριτή και για αυτό πρέπει η εμπλοκή να ξεκινάει από μικρή ηλικία! Η συγκεκριμένη “πιτσιρίκα” ήταν από τις ατραξιόν του αγώνα.

Την καλύτερη τους εμφάνιση πραγματοποίησαν φέτος στους αγώνες Ράλλυ οι “Φίλων”-Γιώργος Γονάκης με το Peugeot 206 που προετοιμάζει η APR, αλλά μία έξοδος χωρίς υλικές ζημιές, αλλά σε σημείο που δεν υπήρχε βοήθεια από θεατές να τους επαναφέρει στο δρόμο, είχε σαν αποτέλεσμα να χάσουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν το Έπαθλο στην C5. Του χρόνου!

Όλοι είμαστε θαυμαστές του “Γιατρού” και δεν το κρύβουμε!

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου